Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntomka
nagyúr
válasz mohabá 007 #88910 üzenetére
Az ilyenen már csak mosolygok, mert évek óta azt hallgatom mindenkitől, főleg szerelőktől, hogy szarolasz, csak olaszt ne, alfátmégannyirane. Inkább német, csak a német, azok a jók. Igen, Fiatunk volt, cseréltük január elején egy Astra H Kombi 1.6 Twinportra. Semmivel nem jobb és semmivel nem kell kevesebbet költeni rá. Mindnek megvan a maga nyűgje.
Minden autónak megvannak a nyűgjei, mindegy milyen gyártmány. Ezzel csak ennyit akartam hozzátenni, az olyan szerelőt amelyik meg márka fikázással indít, azt el is kell egyből kerülni, mert jó eséllyel a számára könnyű megoldásokat keresi. A jó szerelő nem olcsó, de érdemes megtalálni, mert neki mindegy lesz mit viszel oda, megcsinálja. Max a pénztárcád bánja.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #88943 üzenetére
Hülye kérdés: milyen benzint tankolsz?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
H kombi. Mindkét hátsó lámpánk párásodik. Hiányzik belőle a tömítés, ha ezekben van egyáltalán. Már gyártottam bele egyedi, több rétegűt párazáró fóliából, de még így is. Ezeknél normális jelenség ez (nem hiszem)? Meg tudja valaki mutatni hogy kéne kinézni gyárilag H kombiknál a hátsó lámpáknak belülről a csomagtér felől is, ha be van szerelve, illetve kiszerelve a tömítésnek? Google ebben sajnos nem a barátom.
Bal oldalon már rendesen el van oxidálódva minden, jobb oldalon valszeg emiatt meg már cserélhetett lámpát az előző tulaj, mert az túl jó állapotú (belülről).
Meg úgy általában, gondolom mivel kombi, hátra kevés levegő mozog ezért normálisabb, hogy a hátsó rész jobban párásodik, de pl. bal oldalon az eü láda teteje folyton bevizesedik a párától, illetve jobb oldalt van egy kis tároló rekesz, abban konkrétan állni szokott a víz. Ez normális?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz Tikakukac #89049 üzenetére
Ezt észrevettem. Azért tippeltem amúgy, hogy csomagtér felől tör be a pára, mert ahogy írtam, hátul máshol is komoly lecsapódások vannak, ami még normálisnak is vehető (télen telefújjuk párával ugye, ami mivel hátul nincs fűtés, ott csapódik le) és ezért ott is megjelenik zárás hiányában. De ezek szerint máshonnan szívja be.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Amint lesz időm, ránézek a pollenszűrőre. Végül is sosem lehet tudni.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
H Astra benzines esetén mi a hűtővíz üzemi hőmérsékletek? Milyen tartományban jó, mikortól van gáz?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
-
ntomka
nagyúr
válasz Luck Dragon #89273 üzenetére
Mikor vettük a kocsit, komplett cseréje volt elől hátul. Most elég jól fog azóta.
Viszont azóta is kísért a katalizátor P0420-as szelleme.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
H Astra CIM modul javítást vállal valaki Debrecen-Nyíregyháza körzetében? Nem cserére, hanem erre gondolok.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz ricsi8800gt #89348 üzenetére
Vagesz. Majd lősz egy képet messzebbről is bekapcsolva gyújtással együtt, hogy látszódjon hogy passzol a konzolhoz?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
-
ntomka
nagyúr
válasz ricsi8800gt #89372 üzenetére
Akkor meg sem próbáltad összehozni az autó saját színeivel?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Ma cseréltünk katalizátort. Jó móka. Kipufogó végén mérve a CO határon, vagy fölötte volt folyamatosan, így egyértelmű volt a dolog (műszaki állomáson mérve). P0420 volt ugye a jel. Reméljük valóban megoldja a dolgot, mindenesetre csere után a CO jelentősen csökkent ugyanúgy mérve.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz body007 #89560 üzenetére
B Vectra igaz? Gyári méretben 215/45R17-et írnak, váltóméret szerint az 50 peres gumi 22mm-rel nagyobb átmérőre, vagyis 11mm-rel kerül közelebb a gumi a járatívhez. Az viszont megeshet, hogy ez a 11mm már túl sok egy rossz ET számú felnivel kombinálva.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz AMD Power #89581 üzenetére
Ez ilyen. Pont ezért váltunk meg előző kocsinktól, mert szétette a rozsda. Gyorsan eladtuk, amíg volt akinek kellett, mert a karosszériás már az autó értékével egyező javításokat vizionált rá. Így jött képbe gyorsan az 1.6 H kombi. Ez legalább nem rozsdál (egyelőre), viszont műszakilag nyűgösebbnek is tűnik, kezdve a katalizátor cserével.
Apropó katalizátor, nem nyugodtam meg még mindig, hogy cserélni kellett. Az új ugyan eddig jó (kopp-kopp), viszont mivel itt-ott nyomja az olajat a motor, de különösebb fogyás nincs (nívópálcán nincs látványos fogyás), van egy félelmem, hogy valahol mégis bejut az olaj az égésteren keresztül a kipufogó felé, és akár ez is hazavághatta az előző katalizátort. Kicsi az esélye, mert az új katalizátorral a CO műszeren mérve tökéletes, de szeretném kizárni. Hogy lehet házi körülmények között gyorsan ellenőrizni, hogy rendellenes mennyiségű olaj nem kerül-e oda, ahova nem kéne? Nézzem meg a gyertyákat?
Egyébként OBD-n nézegetem a szondák jeleit, és olyan, mintha 2500-3000 között valahol túldúsítaná a keveréket, mert ott mozdul be a legdurvábban a 2-es szonda jele, alatta, fölötte (tehát autópálya tempón is) vonalra eldolgozza a jelet.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz Ferrari fan #89647 üzenetére
Milyen kocsiban pontosan?
(#89646) Weareus: Ha nagyon szét van menve a pufó, akkor hiába hegesztgeted, egyik helyen toldod, a másikon lyukad ki. Ezt végtelenségig lehet játszani.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
-
ntomka
nagyúr
válasz FoLey-v #89709 üzenetére
A hahun sokszor random neveket hoz a rendszer amit hagynak a hirdetők, a márkaszerviz meg lehet alvázszám alapján hozta aminek ténylegesen el lett adva. Ki tudja, annyi biztos, hogy semmit nem jelent a felszereltség név, mert lehet legózni az extrákat.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #89727 üzenetére
2 évre az elég sovány, persze csak ha boltba járni használták városban, meg max gyerekeket vinni a suliba, éppen összejöhet, hogy csak ennyi. De erre mennyi az esély? Meg kicsi a kép, de elől csak nekem tűnik úgy, hogy a rendszám táblán a 25-ös furcsán torzul? Biztos sérülésmentes?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Nekünk fényező néhány helyen elvileg ilyet használt, ami hasonló ahhoz, amit linkeltél. Ő azt mondta, hogy gyenge minőségű (tehát nem szakszerű) festésnél ez mindenképp jobb, mert tartós alapréteget ad a további korrózióval szemben és erősebb a tartása is, mint egy gyengén felhordott festéknek. Persze esztétikailag nem lesz megnyerő az eredmény (nem is az). Ha nem fekete a festésed, nagyon el fog ütni, de a fekete metáltól is elüt, mert matt és más árnyalatú. Persze ha nem akarsz rá áldozni a rozsdánál tényleg jobb.
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Ez így van. Ne várd meg, hogy még egyszer eltűnjön az anyag, főleg ha már egyszer cserélted is. Egy próbát megér mindenképp. Persze előtte egy tesztet megérdemel valami egyéb értéktelen felületen, mint a kocsin. Ilyen korantra lehet mi is beruházunk, nem drága a würthöz képest, kipróbálni meg lesz hol (erkély korlátot kell festeni úgyis mostanában ).
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Bárdiék elég jól összeszedték a H típushibákat: [link].
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
-
ntomka
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest