Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fandango
veterán
válasz
Luck Dragon #90599 üzenetére
Nekem is meg kell nézetnem a klímát, mert nem tetszik a hangja. Emlékeim szerint régen nem volt ilyen. Nem igazán használtam már egy jó ideje, és furán hangosnak tűnik.
-
Csak hogy én is részese legyek a csapatnak. Nekem elkezdett picit szólni a klíma kompresszor.
Most voltam , kapott ötven gramm gázt a rendszer szépen tart, kompresszor is úgy dolgozik ahogyan kell, csak társul mellé egy " fáradt" hang.[ Szerkesztve ]
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
gondolom az opeles es a citroenes uj puretech motorok azok azonosak, nem? valakinek tapasztalat veluk?uj autoba gondolkodunk es valoszinu benzines lesz, a hasznaltbol kiindulva. hiszen nem hasznaljuk sokat, es inkabb varos de ott sem tul nagy tavok...neha dunakanyar 60-80 km es evente egy kisebb belfoldi utazas.
e miatt gondoltunk inkabb benzinesre.elore is koszonom a valaszokat!
udv
b. -
manokaki
addikt
válasz
venom8888 #90521 üzenetére
Szia
Az Insignia club-ba belépsz ott kapcs választ a kérdésedre , Facebookon is és normál oldalon is van. de egyébként minden attol függ ,hol és mennyit használnád , ha inkább városban , néha autopálya kevés km, akkor benzin ( 1,8 gyenge ,de megbizhato sok gond nincs vele , régi motortipus, 1,6 turbo benzin , 180 Le , megy rendesen, fogyasztás városban egy 10-es , 1.4 turbo gyengébb ,inkább Astraba valo motor , 2.0 turbo benzin 220Le , drága alkatrészek, ha kell venni... , és a 2.0-ás dizelek ,160Le-ig 3 féle változatban , na itt jobban kell vigyázni azt irják , ha 2012 elötti a gép.. )
[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
válasz
Magnum_ #90593 üzenetére
Ezt olvastam, gondoltam bővebben is tapasztalsz valamit, de ha puha vaj, akkor lehet nekünk is meg kéne csinálni. Könnyebben beveszi a fokozatokat? Egy ujjas alig kell kuplungolni olasz váltó után ez az opel olyan, mintha traktor váltórudat rángatnék (pedig rövidebb a rúd mindkettőnél).
[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz
Tikakukac #90586 üzenetére
Jogos a felvetés!
Az enyémben 125k kilóméter van, 13 éves lesz júniusban, ebből lassan 9 éve már nálam van. Az első 5 évben napi 75km ingázás munkába, és szinte csak ez. Az utóbbi 4 évben heti 2-3szor 15km ingázás, és hétvégi jövés menés teljesen változó távokon. A fő közlekedési terület Budapest és agglomeráció.
Érdemes lenne cserélni a váltóolajat?[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
Magnum_ #90583 üzenetére
És az első véletlen körmözés után 2 óráig vernéd a kockaköveket idegedben
Makulátlanra csinálni dolgokat és pillantás alatt tönkrevágni nem jó. Én ezt sokszor eljátszottam más témában és megtanultam a leckét. Borzalmas sok pénz, sok ideg és sok idő. Majd ezután pukk és omlik a vár. Nem jó
Fandango: Helyes kérdés: mennyi és milyen összetételű km van a kocsiban? Ma csekkoltam, 10 indítás és 60 körüli váltás volt 1,5km-re. És ez csak a 2 utcán belül, az egész várost szorozd fel százzal. Per nap. Na ez a 186k km és egy pályás vagy rendes országúti kocsinál. Ezért nem jelent a km tényleg semmit.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz
mohabá 007 #90576 üzenetére
Erre eddig nem is gpndoltam, pedig az ötlet egyszerű, de nagyszerű. Rámegyek.
Gyertyákat most cseréltem ki, az nem segített, bár ez nyilván nem meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
Sziasztok! Gyári GM gyertyát mennyi Km nél kell cserélni? [link]
Mennyit mennek el?
30.000Km? -
mohabá 007
aktív tag
válasz
athomi #90568 üzenetére
Az esetek többségében a kipufogó oldali megy tönkre, de illik párban cserélni.
Ha ilyen gondom lenne, kíváncsiságból megcserélném a két szelepet, hogy akkor mi lesz?
Ha valóban a szelep rossz, akkor a szívóoldali szolenoid szelepre kell hibakódot dobnia. (egy próbát megér szerintem)
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
diegho #90571 üzenetére
Napok óta valami zörög nekem a kocsi alatt ha bele megyek egy kisebb úthibába vagy egyenletlen az út,Már idegesített mondom most már meg nézem mi az hát a pirossal bekeretezett hő védő alumíniumot fogja pár 10-es csavar és át szakadt ez a hővédő alulemez és az verődött neki akaszninak,bocs loptam a képet
de nekem is ilyen az alja pont
-
_seth_
veterán
válasz
ricsi8800gt #90567 üzenetére
Nekem már rég megérkezett, jó is lett.
-
athomi
veterán
válasz
ricsi8800gt #90567 üzenetére
Ha az olcsóbbikat veszed, akkor készülj fel, hogy hamar kitaposódik és esztétikailag nem fog szépen mutatni. Aztán hogy mennyi idő mire átlyukad, azzal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz
mohabá 007 #90552 üzenetére
Reggel indításnál kicsit csinálta, alapjáraton nem észleletem, bár a motorháztatőt nem nyitottam fel. 2 napja viszont hosszú távot mentem mikor az autóban ülve is érezhető volt. Lehet üzemmeleg motornál jobban traktorozik?
Gondolom ha a kipufogó oldali cserére szükség van, akkor már megéri egyúttal a szívóoldalit is cserélni, nehogy jövőre megint szívni kelljen emiatt. Vagy azzal nem szokott gond lenni?
Még ma délután egy gyertyacserét megejtek.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Ha a gyári akkora távokon használva, ahova köpőversenyeken a legjobb 3 ember simán el tud lőni 15 évig bírja egy dob, akkor szerintem nem a rövid táv a gond ott, hanem izomból szemét amiből készült a cucc.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diegho #90562 üzenetére
Az korrekt
G Classic gyári bontott nem reális esetleg? 1.9 népautón még bírja a gyári dob hátul, rendesen meglepett, milyen jól néz ki lassan 16 évesen.
ntomka: jogos, először nem láttam és utána szerkesztettem, így kicsit zagyva lett, de majd az új dobhoz hátha hasznosítható az ötlet, nem akartam kitörölni
[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Elnézve a képet kizárható az összegyűlt víz probléma.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #90561 üzenetére
Nekem konkrétan a szerelőm nem engedte, hogy bosal-t vegyek.
-
-
odorgg
addikt
Bosal hátsó kipufogó dob 1,5 után kuka.
Mire kellene cserélni, ami esetleg jobban bírja?
-
-
FoLey-v
addikt
válasz
ricsi8800gt #90535 üzenetére
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
ezek az uj puretech benzines motorok milyenek? van valakinek tapasztalata veluk?
udv
b. -
-
repvez
addikt
Valaki csinált már térkép frissitést a kocsiban? Én úgy olvastam, hogy évente egy frissités ingyenes, de ma voltam bennt a szalonban, de ott nem tudtak ilyenről, 41 ezer lenne amugy az egész térkép. ÉS azt is irták valahol, ha nyilt vifihez kapcsolódik az autó akkor azon keresztül is lehet frissiteni programokat rajta, erről tud valaki bövebben?
Illetve rákérdezve a motorolajra az 5w-30 dexos1 gen2 es olajat mondtak. Érdekes, hogy a Motorolaj beöntő kupakra meg 0w20as van írva.
A fenti minöségű olaj melyik termék lenne jó ha utántöltéshez akarnék venni egy litert vagy nem szükséges ezeknél ?
-
ntomka
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #90535 üzenetére
Bizony, az emberek hite mindennél erősebb.
-
athomi
veterán
válasz
ricsi8800gt #90528 üzenetére
Eddig se indításnál, se alapjáraton nem csinálta. 2 napja egyszerre mindkettőt kezdte.
-
athomi
veterán
Tulajdonképp egyik napról a másikra kezdett el traktorozni a Z16XER. Nem csak indításra, hanem alapjáraton is. Ráadásul változó, hogy milyen szinten csinálja. Van egy 001463 hibakódom is. Fura hogy ilyen hirtelen jött ez elő. Létezik?
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Szeretn3k venni egy oprl insigniat. A kerdesem az higy melyik tipus a jo,marmint melyiket ajanljatok, ami tipushibaktol mentes,vagy egyebkent. 3 millliom van ra. Tehat n3m a legujabb tipus,hanem az az elottit tudnam mrgvenni. Koszi a valaszokat,
-
Sanki
addikt
Fém stabilizátor rúd mennyire ajánlott? Legtöbbet műanyagban találok.
Szokásos G Astra Z14XEP motorral. -
Sza_Sa
senior tag
Kösz, akkor beszerezek egy ellenállást, is...
Hogy rohadna meg az amerikai-német mérnökgárda, szidtam őket rendesen, míg kivettem a ventilátorházat, hogy legalább valamilyen állásban ideiglenesen tudjam a lapátot rögzíteni, lyukat fúrtam, kábelkötegelővel rögzítettem, egy élmény volt... -
Sanki
addikt
válasz
Sza_Sa #90510 üzenetére
Ha a Delhi eltörős fajtáról van szó, akkor ugyanaz a konstrukciót kapod.
Annyit tudsz rajta segíteni, hogy cseréled és raksz a motor elé egy ellenállást ( én 5W 100 ohm-osat vettem, de még nem raktam be).
Emiatt gyengül a motor és nem fog eltörni megint.Diablo: szívesen
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Srácok,
ha cserélem a külső-belsőlevegő-választó házat lapáttal együtt, akkor módosítottat kapok vagy marad az eredetileg tervezett eltörős fajta? A motort meghagynám, ahogy nézem, eléggé beteg az ára (45000.-ft)
Sajnos a lapátcsere lehet, hogy nem megoldás, ahogy néztem - nem szedtem ki - a házból is kitörhetett a motor felfogatás körül.Astra H, természetesen
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
A gyári fejegységem megvan, azzal műxik minden, de ezzel amit most vettem, csak a bal oldal, de mivel még osztrák adók voltak eltárolva benne gondolom a hangbeállításokat is tárolhatta, így lehet hogy csak el van állítva! Nem kontaktos, mert cseszegtetve a csatit és a kábeleket sem jön vissza, a sajátjávaé műxik minden frankón! De köszönöm a felajánlást!
-
Sanki
addikt
válasz
diablo1984 #90507 üzenetére
Ha gondolod és jársz Debrecenben, akkor tudok adni kölcsönbe tesztelésre egy lejátszót, hogy szól e mindkét oldal.
-
diablo1984
veterán
válasz
Lajos1966 #90504 üzenetére
Persze, de mielőtt még a feltanításért kifizetek párezret jó volna tudji, hogy a jobbps oldala is szól-e! Azért kellene egy gyári alapbeállítást csiholni, mert hiába volt kézben, a memóriája nem felejtette el a dolgokat. Szerintem bontóban nem tanítják le a kocsiról, csak kiveszik és viheted!
-
válasz
Lajos1966 #90504 üzenetére
Zafira B van, de sztem ugyanaz az elv. A szétváláshoz a gyári kábeleket kellett volna gyilkolni (az ablakemelő, és a központi zár vezetékeivel van egybecsomagolva), ezt inkább kihagytam. A kondi a gyári magassugárzóban lesz, és nálam az sem a normál adapterrel csatlakozik, hanem egy másik fajtával, itt egy kép róla. Fórumokat néztem hozzá, és az lett a vége, hogy a mély-közép bejövő csatlakozójára kötöttem a keresztváltó bemenetét, és onnan kötöttem be a mély-közepet, és a magasat. A gyári magas kábelezését pedig nem használtam. Létezik egy gyári helyre tökéletesen illeszkedő Pioneer szett heroináron, itt sincsen keresztváltó, hanem itt is a magasban van. Igaz ehhez nem kell beépítő keret lentre.
[ Szerkesztve ]
-
Lajos1966
tag
válasz
diablo1984 #90502 üzenetére
Mindenképp fel kell tanítani,mert a fejegység is a Canbus-rendszer eleme.Tudni kéne,hogy amit vettél az le van-e tanítva a régi autóról.Természetesen a feltanításnál a saját Carpass számodra lesz szükség.
ricsi8800gt:Én is a hangszórókra gondoltam,amit írtam.Nézz körbe a neten kimondottan autóhifivel foglalkozó oldalakon.
davenport:Arra lennék kíváncsi,hogy az első ajtónál hol válik ketté a mélyközép és a magassugárzóhoz menő vezeték (abban az esetben ha H Astrád van).Állítólag ugyanis csak egy gagyi kondi van gyárilag.Én most tervezem a hifi feljavítását,de szigetelni is tervezem az ajtókat,plusz erősítő is lesz a rendszerbe.
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest