Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #84383 üzenetére
Mindig viccesek az ilyen önerzeteskedö tulajok, mint Te
Am, ezzel nincs baj, amig nem forgatod ki a masik szavait.
1. Nem fikaztam
2. Nem allitottam semmit magabiztosan
3. Kerdöjel volt a mondatom vegen mindenhol, amit ideztel.En azt hittem a marketing (nagy villasdugo az oriasplakatokon), neve alapjan, hogy az ampera egy full villany auto. Aztan kiderült hogy nem es ezen meglepödtem. Szamomra groteszk ez a villanyauto, nagyonzöld, csak van benne egy benzinmotor, ami 40-80 km utan bekapcsol .
A 6 ev alatt semmit nem romlo akku (ugye ez a "még mindig 100% os az akku" ez erre utal), ez meg nonszensz lassuk be. Igy ahogy (#84392) joamilestoné leirta ( ), igy ok, ügyes, tök jo!
En is csipem a villanyautokat. Hasznald egeszseggel a tied, de ne puffogj mar, ha valaki mashogy gondolkodik plane ne forgasd ki a szavaim, mert nem szep dolog . Peace
(amugy az uj ampera pl mar 3-500 km hatotavot iger. Alakul ez )
-
-
válasz Magnum_ #84670 üzenetére
Majd eljön az idő mikor igen.
Petyyyyy
Pontosan nem tudom hogy mikkel dolgozónak. De a "flakon bázist" ahogyan elnéztem van minden.
Na meg gőz tisztító berendezések, forró magasnyomású és vízes porszívó is akad. Csak értik a dolgukat.
Én most mindent kértem, külső, belső, felni pluszban.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Magnum_ #84808 üzenetére
Ezt az elemcserés dolgot is majd ki kell bányásznom a használati utasításból. Csak nehogy az legyen, mint anyám Skodájának a kulcsával: Amióta elemet cseréltem benne, azóta a márkaszerviz sem tudja összehozni az autóval XD
Más: Van arra mód, hogy ha megy a rádió, a felcsatlakozott telefon hangját valahogy rákeverje a rendszer? Erőteljesen bosszant, hogy vagy a rádió megy, vagy a navigáció a telefonról (waze rulz), vagy a telefont lecsatlakoztatom a kocsiról, de akkor meg telefonálni macera.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Magnum_ #84819 üzenetére
Az a Skoda 2002-es, keyless még a környéken nem volt.
Az is igaz, hogy csodálkoztak erősen, hogy ezt hogy hoztam össze
Az a nyüves meg nem rinyált, csak simán nem nyílt, illetve a kulcson nem villogott a led.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
HoaryFox
Topikgazda
-
nyemi
csendes tag
válasz Magnum_ #85168 üzenetére
Opel gyáriról annyi rosszat hallottam hogy azt inkább hanyagolnám . A nyári nagy melegek miatt maradnék 40 .es meleg viszkozitásnál a hideg telek miatt meg 5W-nél (vihar sarok ). A meleg viszkozitásnál (100C°) nem akarnék 14mm²/s alá menni és ezért is kecsegtető az Eneos 5w40-es 14,3 értéke. A Mannol-nál (5w40) 13,6-ra adódik amit már hígnak gondolok . Bár autószerelő ismerősöm Mannol 7711-est nagyon dicséri. Milyen rossz tapasztalatod van az Eneos-ról ?
[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
válasz Magnum_ #85170 üzenetére
Itt viharsarokban a nyári akár 37C° (árnyékban!) 40-es viszkozitásból nem engednek az autó szerelők. Inkább 10W40-es preferálják. 5W30-as úgy letud hígulni hogy olyan "lesz mint a víz" mondják ők. Amúgy azt furcsállom hogy az eredeti GM olajnak nem találok adatlapot. Amiben benne kéne lennie a 40C°_100C° viszkozitásnak, HTHS-ről meg ne is beszéljek (bár ezt ritkán adják meg a gyártók). Amúgy e két értékből már kiszámolható(Google:Viscosity Index online calculator) a viszkozitási index ami ha 170 felett van akkor már API:SN a teljesítmény szint. Mert múltkor ajánlottak olyan10W40-es API:SL teljesítményű olajat aminek a 100C° viszkozitása 13,9-as ! (hígabb az Eneos 5w40nél) volt a indexe meg 156-os. Ezek az olajok annyira változtatják a sűrűségüket a hőmérsékletre hogy jobb ezeket már elkerülni. Tudom hogy régen jó volt de manapság bűn a modern szintetikus olajok előnyös tulajdonságainak nem kihasználása. Még egy öreg autóba is. Gondolom én, aztán lehet hogy rosszul .
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #85204 üzenetére
Haham szép lenne. 50m-100m-300m, na ilyenek. Nonstop olajcsere lesz, szerintem most plafon 10k-ra rakom, ha ilyen marad még lentebb.
diablo1984: Még van pár rönk amit fel kell hasgatnom, utána be lehet állni a verdával és megejtem azt is. Utána meg közös szerelés és jöhet egy új vezérlés.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #85637 üzenetére
Két fajta 1.8 szívóval is szerelték, a korábbi 125 lóerös Z18XE motorkóddal, valamint késöbb a továbbfejlesztett verzióban 140 lóval Z18XER néven.
A Z18XE elég strapabíró motor hírében áll, kevés nyügje szokott lenni, mivel azonban már az Ecotec széria tagja, így elöfordulhat olajcsipegetés, nem feltétlen jellemzö, azonban a 200 Ezer Km feletti futású, és mostohán tartott mociknál megeshet.
A Z18XER is népszerü motor volt, otthon mondjuk H-ba kevesebben rendelték, mint pl. Németeknél, de C Vectra, Zafira ugyancsak futott ezzel.
[Itt (bár ez Z16XER-röl szól, de a végén írják is, hogy a 16XER-18XER a legtöbb területen megegyezik, így arra is érvényesek a leírt dolgok)] találsz kicsit alaposabb leírást, valamint tavaly LuckDragon fórumtárs is összefoglalta [ebben a kommentjében] a jellemzöbb dolgokat, amikre érdemes figyelni.
Ettöl függetlenül nem mondanám rossz motornak, a szívó karakterisztika biztosan nem fekszik mindenkinek, igényli a fordulatot, de akinek a 140 ló nem elég besorolni, annál nem az autó a gond szerintem.
-
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #85937 üzenetére
Néhány hete olvastam pont az automataváltók után, elsö nekifutásra csak az Easytronic váltókról találtam panaszokat, rángatva vált, induláskor borzalmasan csúsztat, és általánosságban is sok nyüg volt velük, akkor kerestem utána a másik fajtának.
Ez az Aisin féle AF17-es, 4 sebességes automata, amit csak 1.8-as benzineshez szereltek.
Elég hamar belefutottam ennél is komoly hibákba, rendszerint azzal kezdödik, hogy 4. fokozatot többet nem teszi, hanem kidobja üresbe, MIL lámpa, karácsonyfa.Német és angol fórumokon is visszatérö gond, ilyenkor lehet a vezérlöje döglött meg, vagy maga a fokozatválasztó Motor megy tönkre, esetleg a kuplungszerkezet benne. Egyik sem olcsó javítást jelent.
Illetve szériahiba volt, hogy a hütökör radiátora miatt összekeveredhetett a hütöfolyadék az olajjal, aminek mire észlelhetö oka lett, már tönkretette a váltót belül, ilyenkor csere váltó, vagy komplett felújítás szükséges.
Szóval elég lutri, én letettem barátnömnek az automata H Astráról, Meriváról ezek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #86003 üzenetére
Szíjas, 4,5 litert írnak szűrővel (1-2 deci kimarad nyilván úgyis) és jah, dexos2 olajokat eszik, 0-30, 0-40, 5-30 és 5-40 a kínálat. Gyakorlatilag ugyanazt eszi, mint az otthoni verda.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #86005 üzenetére
Ha működne a most megtalált szerelő, jahj anyám, de boldog lennék. Akkor tényleg egy sokkal kevesebb izgi szitum lenne ezentúl.
Mondjuk igaz, mostanra meg teljesen kiképeztem magam a típussal, tehát az időmet már megette a buli.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest