Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rob210.gif)
rob210
Topikgazda
Az, hogy a gyári kinyomó és az utángyártott, valeo között van 2 azaz 2 század miliméter eltérés, ami pont arra jó, hogy terhelésen szivárog a folyadék. Tömítés bolt, túlméretes tömítés, összedug, öröm boldogság.
De ehhez 1.5 liter fékfolyadékot elpancsoltunk, a nyakunkba is folyt bőven és mire rájöttünk, hogy nem gyárihibás csak ilyen.
Utálom a hidro csapágyat, semmi értelme, cserébe sokkal több szívás lehet vele.
Lásd jelen pl.
Renault power