Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
joker91
tag
Köszönöm!
Mai napon meg is főként a csere.
szabonagyur
félisten
Nem, fehér sedan Miskolc, 5.9M körül. RENAULT TALISMAN 1.6 TCe Intens EDC Automata!
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
polonic
félisten
A totálkár adatbázisban alvázszámmal lekérdezve vannak káradatok a rendszerben.
szabonagyur
félisten
Igen tudok róla, bár a fizetőst nem néztem még meg, és ugye lehet bármi benne kár, hogy nincs egy hozzávetőleges érték már ilyenkor ingyen.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
polonic
félisten
Igen. Lehet egy apróság, ami márkaszervízben lett javítva és nagyobb összeg szerepel mégis mellette.
Ha komoly a vásárlási szándék, akkor a 4 ezret megérheti.
forceberg
veterán
Szerintem inkább kérjen képeket, videót és pontos infót a sérülésről.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
szabonagyur
félisten
Persze mindenképpen, de mivel szombattól hamarabb nem tudok menni megnézni, várok vele péntekig, hogy megvan ez az autó.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
nhpeti
tag
Sziasztok!
2007-es Renault Scenic 1.5 dci 75kw (106 le) ha a szüf-ös lekérdezésnél EURO IV-et ír, akkor ez még a DPF néküli, ugye?
Plusz a véleményeteket szeretném: kis pénzből 800ezer környékén kéne egy anyataxi 70% város, 30% országút, pálya. Nyílván benzines lenne az ideális erre, de egyszerűen nem találok értelmes állapotú 1.6 benzines példányt ilyen áron. Mennyire kényes ez a 106le-s 1.5 dci a városi kínlódásra?
Modusokat nézegettem még, ebből is találtam egy 82 LE-s verziót jó állapotban. Ez nyilván kisebb sokkal de még vállalható méret. Ezzel kapcsolatban meg az lenne a kérdésem, hogy ezek kettőstömegűvel szereltek? Ugyanilyen motorral volt kettes cliom, abban nem volt tudtommal kettőstömegű, viszont alkatrészáruházakba látom, hogy árulják a 82 le-s dci modusokhoz a kettőstömegűt.
[ Szerkesztve ]
angyalpc2
aktív tag
Fogyasztáscsökkentés, légellenállással foglalkozik valaki?
Pár napja néztem Csíknak a fiat 500-as videóját és ott kitér rá, hogy a légellenállási együtthatója a kis hátsó spoiler miatt 0,40-ről 0,32-re csökken, ami azért nem semmi.
A Clio 2-nek ez 0,35 ha jól tudom. Ami nem egy kifejezetten jó érték, egy Renault 19-nek 0,30
Manapság meg már a 0,28 se egy nagy wasizdasz érték.
Szóval a Clio2-n is több féle spoiler létezik...arra gondoltam, hogy cserélem..ha van értelme.
Az enyémen az alábbi szimpla, eddig úgy tudtam hogy a spoiler légáramlás rontást jelent, tehát minél nagyobb annál rosszabb lesz a légellenállási együttható...de jobban belegondolva a hatchbacknél a hátsó nagyobb pont hogy segít a visszacsapódó vákuum szerű légörvény ellensúlyozására. Értsd jobb lesz az érték kisebb a fogyasztás (nah meg sportosabb is )
Van valakinek ebben tapasztalata?...esetleg más fórum?(hol?) ugyan így érdekelne a motortér alsó burkolat ..esetleg más ötlet.. szélzajra is.
Sima
meg minden féle nem gyári tuning lyukas
[ Szerkesztve ]
Amúgy borzasztó a piac, nem csak ár, hanem a konkrét minőség tekintetében.
Mindig megy mindenhol a sz@rfranciázás, aztán.....
Bent vagyok egy passat B8 csopiban:
—millió apró elektromos probléma (mondjuk mint egy megane2 esetén)
Bent vagyok egy insignia csopiba:
—dieselek borzasztóak, olajfigyasztás, csapágy probléma, stb. igazából egy romhalmaz (sajnos benzines infó nem nagyon van)
Illetve még a talisman mellett az octavia/superb merült fel, majd még egy olyan márkacsopihoz is csatlakozok.
Ezek vannak/voltak kalapban:
Talisman - diesel nem, mert fosch, 1.6tce váltótól félek (álítólag csere után sem tuti a felhőtlen öröm), 1.8tce drága
Insignia - diesel nem, mert fosch, benzinesről nincs sok infó
B8 - diesel állítólag örökélet, benzines 2.0tsi-ről elég vegyesek az infók
Skodákról egyelőre semmi infóm, de úgy gondolom a passathoz hasonló
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
A módusból miért nem az 1.2 es turbós benzinest nézed?
Ott is inkább a grandot, jah a 800ezres keret miatt.
Akkor viszont 2005 környékén még volt benne 1.6 benzin 111 lóval én azt venném.
A 106 lovas mind kettős tömegűvel van.
2007 utáni pedig 90% hogy dpf-es, csak elírták a forgalmiba.
Érdemes lenne a matricát megkeresni a hűtő felett, vagy alákúszni és megnézni, mielőtt rossz olaj kerül bele.
Renault power
rob210
Topikgazda
Pedig a talisman vállalható, ha volt már javítva a váltó.
Én konkrétan azt mondom 2010-ben elfelejtettek autót gyártani.
Magyarán ami azutáni fejlesztés, annak mindnek van valami komoly nyűge.
4es megane is sokkal szarabb mint a 3 as volt.
Konkrétan a meganeokkal az a helyzet, hogy a pratlanok jók a párosak meg hát izé.
Amíg nincs para a diesel besorolásoddal nem nagyon cserélném a helyedben a lageszt.
Az egy jó autó.
Renault power
angyalpc2
aktív tag
Nézegettem én is tavaly insignia-t milyen olcsó mhh 1,8-2,5m fullos kocsik mhh.
Aztán a TC-n láttam mhpt- a csávó percekig sorolja mi megy tönkre..igazándiból alultervezés miatt, és nem holmi pár 10e vagy neadj isten 100e ft hanem milliós tételek és még semmi karbantartási dolog nincs benne.
Ehhez képest a szidott 2000-es C4 megan2 egy kiforrott konstrukció, már jóideje a francia a megbízható kocsi, nem a német....amihez hozzányúl a német abból jó, tartós nem igen lesz. lásd prince motor. Nagyobb baj hogy a TCE-nél is lemásolták a "nagyon fasza " láncot meg közvetlen befecskendezést... Érdekes módon Fiat 1.4 turbo semmi baja vagy suzuki 1.4T egyiknél sincs.
[ Szerkesztve ]
A lagunával 3 problémám van:
1, nem kombi (bár ezt lehet túlélem)
2, lassan-lassan belenyalunk a 300k km-es futásba
3, 10 éves
Az utolsó két pont miatt, lassan eladhatatlan lesz itthon.
A diesel buzul@s nem érdekel, simán vennék dieselt, most már azt mondom, mert benzines opció nem igazán van. Ezek a hibrid-elektromos autók abszolút hidegen hagynak, számomra nem opció.
Egyébként még a talisman mindig ott ficereg a tudatomban, egyelőre nincs fent értelmes példány hahu-n.
Mod. : illetve van fent egy bő hónapja, egy kombi M4 gt, az szimpatikusnak tűnne, DE
-pár napja hivogatom az összes megadott telefonszámot, de fel sem veszik, vissza sem hívnak
-egy jó éve is pont ennyi volt a rögzített km futás
[link]
Így ezt is elengedtem.
Amúgy a kereskedők nagyon tahók, az utóbbi hónapok tapasztalatai alapján: mindegyik úgy áll hozzá, mint ha ők tennének szivességet, hogy autót akarok venni tőlük.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
angyalpc2
aktív tag
Nagy a kereslet, kocsi alig, új kocsi alig, nincs meg a körfogás És ami van jobb állapotú viszik is, nem a vevő diktál. Viszed vagy más veszi meg.
Amit leadnak az emberek, már tényleg a használt kocsi. foglalkozósak mind.
Beltéren külsőn is látszanak már nyomok..
árak meg vicc, 2 évvel ezelőtti árak, csak hát 2 évvel több a kilométer és az év a kocsiban.
2 éve még mazda 3 lett volna 3M-ért ugyan ez most 3,5-4M felé.
Megan 4 kezdett elérhető ársávban lenni 3,5 felé 2 éve most ugyan ennyi...csak 2 évvel idősebb mind. most kb 2,6-2,8-ért hemzsegnie kellene a piacon a 2015-2016-os évjáratoknak.
Normális 6 éves kocsit nem tudsz venni 4 alatt, de inkább 5M
2018-19-es kocsi ami 6M körül volt újonnan, most is 5,5-7,5M.
angyalpc2
aktív tag
Micsoda oldalt találtam:
https://theoriginals.renault.com/en/clio-v6
forceberg
veterán
Ezért nem veszek most autót. Ilyen árak mellett baxódjon meg mind!
Én megvagyok az újabb látszata nélkül, így most elmarad ez a kb. mostanra tervezett autócsere kör.
9-10 helyett 13-14 éves koráig fogom megtartani.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
szerintem pihentesd a témát, az a laguna főleg alattad, hogy nincs szétrúgva, még 200ezerig autó.
Az M4et meg felejtsd el, az már a szalagról legurulva is rossz.
Rengetegen cseréltem már lengéscsillapítót, rugót, stabpálcát, tornyot, és nem lessz jó soha.
Egyszerűen el van kefélve ennyi.
Ezt mondom úgy, hogy renault megszállott vagyok, de ha valami szar az szar.
Pont olyan mint a tsi, soha senki nem fog meggyőzni róla, hogy jó.
Az igazi valóban hozzáértő vw szerelők be is ismerték, hogy a tsi motor az isten átka és nem áldása.
Ha most új autót kellene vennem befáradnék egy mazda szalonba és vennék egy 3 as skyactive - ot. Elvinném a barátomhoz lealvázvédőznénk, kinyomnánk mindent amit kikell és használnám.
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
Somatom
veterán
De, mire cserélnéd? Az újabb autóknak újabb emissziós követelményeknek kell megfelelniük. A 2l mostanság inkább 1,5l, ugyanakkora kasztniban. Kisebb motor, nagyobb fordulatszám, rövidebb élettartam.
Én nem vagyok villanyellenes, tudnék ésszerű kompromisszumot kötni. De, az Espace reális utódja egy Galaxy hibrid lehetne. Csak benzinessel társítható, pár Km -t tud csak villannyal és konnektorról nem tölthető. Igazi minek autó.
Mindezt úgy, hogy a tologatható/kivehető ülésekről eleve le kéne mondanom, mert az felejtős az újabb egyterűekben.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
forceberg
veterán
Nálam a L3 kombi tudja azt, amire nekem kell az autó, csak juró ötös. + ne ciciregne ez-az belül
Nekem elég az 1.5-ös is, száguldozni nem, de közlekedni kiváló, aztán 5l alatt elvan a másfél tonnával. Talisman kombikat nézegettem, azokban még nem Blue dCi van. A Megane 4-ről nem túl jó pl. Robi véleménye sem, meg aztán a M4 nekem olyan autó kinézetre, mint egy eleganciáját veszített Talisman. Más márkákat is nézegettem, de elengedtem egyelőre a témát. Pár év még úgyis kell, hogy tisztán lássuk, mi lesz a belső égéssel...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
salieri.
őstag
Miért nem nézel egy új Suzuki Swace?8 ért 1-2 K km tesztautó van.
Vannak "különleges" igényeim, amikből majd úgy látom, idővel engednem kell, de egyelőre ragaszkodom hozzá.
Led fényszóró, panoráma tető, kulcs nélkül tudjon mindent, min 200le, kombi, automata
Illetve egyéb apróságok, amik már szinte szériának számítanak: valami nagyobb tükrözős fej, auto lámpa-ablaktörlő, radar elől-hátul, ülés fűtés, tempomat, stb.. A vezetéstámogató cuccok nem érdekelnek...
Pl. Egy 1.8tce, kombi, initiale paris talisman, minden igényem kielégítené. Csak nincs...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Van az csak itthon nincs.
De az itthoni piac amúgy is szűk és bajos.
Erősen kacsingatok én is a spanyol piac felé.
[ Szerkesztve ]
Renault power
tresh
addikt
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!
Vagy ha véletlen van akkor kb 10 perc alatt el is viszik... a héten pont benyaltam így egy mazda 3 bk 2.0 GTA-t. Nekem mióta eladtam családon belül a kis bk-t azóta csak olyat karok .Passat,focus minden ment a levesbe... sajnos tényleg 2010-ig van értelmes autó kb utána csak a szopás.. (Használt autók esetén, mert aki újat vesz annak mindegy 3-4 év azt eldobja és jön a következő..)
takacsbotond
őstag
Sziasztok!
Adott egy Renault Clio IV, automata kulccsal.
Hogyan tudom beállítani a kocsiban, hogyha ráadom a gyújtást, de nem indítom el, ne vegye le pár perc múlva?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
rob210
Topikgazda
Azt a bu@i nyomor@k senkih@zi francia mérnököt aki beletette a hidraulikus kinyomócaapágyat a megane 2-be azt addig ütném amíg mozog.
Renault power
tresh
addikt
Csak hogy egyszerű legyen...
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok Megane 3/1 autóhoz keresek első fényszórókat lehetőleg fekete betéteset évjárat 2010 sérült nem játszik.
Köszönöm
tresh
addikt
Szia, FB renault adok-veszek csoportba nagyobb sikerrel fogsz járni
sesomaru1989
aktív tag
utólag is elnézést kérek
prandris
tag
Mi volt a probléma vele?
nünüke1975
aktív tag
Köszi de ez volt az utolsó reményem. Facebook legalább 5 csoportba benn van de semmi.
tresh
addikt
Sajnos akkor több ötletem nincs, esetleg utángyártott nem játszik?
sesomaru1989
aktív tag
Hogy a buta felhasznalo nem LUK, hanem Valeo kuplungot szeretne...
A valeo kinyomo csapagy, nem egeszen kompatibilis, mint kiderült, de a szakmai részét Rob tudja pontosan megfogalmazni/kifejteni.
Nyugalom uton a xanax 0.75.
Nordik
őstag
Ráadásul ha jól tudom 4 fajta kinyomocsapaggyal szereltek.
rob210
Topikgazda
Az, hogy a gyári kinyomó és az utángyártott, valeo között van 2 azaz 2 század miliméter eltérés, ami pont arra jó, hogy terhelésen szivárog a folyadék. Tömítés bolt, túlméretes tömítés, összedug, öröm boldogság.
De ehhez 1.5 liter fékfolyadékot elpancsoltunk, a nyakunkba is folyt bőven és mire rájöttünk, hogy nem gyárihibás csak ilyen.
Utálom a hidro csapágyat, semmi értelme, cserébe sokkal több szívás lehet vele.
Lásd jelen pl.
Renault power
Nordik
őstag
Nekem LUK kinyomoval nem volt semmi ilyen probléma mikor csereltettem. Kuplung szett is az ment bele.
sesomaru1989
aktív tag
Rob is azt javasolta, csak én ragaszkodtam a valeohoz mivel nő is fogja majd vezetni a kocsit.
F_Zolee
veterán
Ez milyen összefüggés, hogy női sofőrhöz valeo kuplung?
lsebestyen
addikt
Na ez az, a LUK szerintem jobban passzol...
sesomaru1989
aktív tag
A valeo olyan mint a vaj olyan puha, a LUK keményebb.
F_Zolee
veterán
Most már ezt is tudom. Nem volt még kuplung cserém meg nincs tapasztalat márkákkal. Bár nem tudom mitől lesz puhább, az nem kopik jobban?
dik
őstag
Nekünk a is LUK (más francia gépnél) volt az eredeti. Mi Valeot tettünk bele(volt jó kedvezmény így a drágábbikat választottuk). Reménykedtünk benne jó lesz(nagyon nem volt egyforma kinézetük). Jó is lett és valóban a Valeo jóval puhább mint a LUK. Először azt hittük elrontottunk valamit, de azóta 100+ ezret lement és hibátlan...
[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Nordik
őstag
Szerintem a tanyerrugo más rugoacelbol készül. Így lágyabb.
Egyebkent nekem gyari volt meg a kuplung, a LUK szettel semmi nem változott.
De én elvből is vettem LUKot, ha már volt szerencsém náluk dolgozni és az egyik legnagyobb gyáruk városomban található.
rob210
Topikgazda
Jobb is a luk.
De tény ami tény a valeo egy lágy puha kuplungot gyárt amit imádnak azok akik nem szeretnek pedálozni
Renault power
Nordik
őstag
Egyébként megmerem kockáztatni, hogy a Luk gyártja a Valeonak is a kuplungot. De ez a lényegen nem változtat, a tervezés lehet a Valeo erdeme.
rob210
Topikgazda
A valeo csak csomagol, de biztos nem a luktól veszi.
Renault power
rob210
Topikgazda
Na akkor mivel párszor már beletapostunk ebbe a témába, íme egy végre meglepően jó és "teljeskörű" cikk a total cartól!
[link]
Innentől kezdve, értse meg végre mindenki, hogy nem azzal van a baj, hogy te azt hiszed jobban látsz, hanem azzal, hogy más nem lát miattad!
Én nem tudtam senkinek elmagyarázni eddig, így főleg nem, de a szemre nézve káros ez a sok természetellenes fény, tessék végre felfogni!
[ Szerkesztve ]
Renault power
forceberg
veterán
Ezt küldd el azoknak a gyökereknek is, akik max. 5-7 év alatt szarrá gyengülő projektoros lámpákat terveztek az autókba.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
nünüke1975
aktív tag
Állítólag nem a legjobb választás
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASUS N73JQ 17 Hiányos Notebook, i7-740 CPU, GeForce GT 425 1 GB VGA
- iPhone 15 Pro 128GB - full karcmentes, dobozos, 100% akku, garancia
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!