Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84901) joker91 válasza rob210 (#84844) üzenetére


joker91
tag

Köszönöm!
Mai napon meg is főként a csere.

(#84902) szabonagyur válasza mycso (#84900) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nem, fehér sedan Miskolc, 5.9M körül. RENAULT TALISMAN 1.6 TCe Intens EDC Automata!

[ Szerkesztve ]

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#84903) polonic válasza szabonagyur (#84902) üzenetére


polonic
félisten

A totálkár adatbázisban alvázszámmal lekérdezve vannak káradatok a rendszerben.

(#84904) szabonagyur válasza polonic (#84903) üzenetére


szabonagyur
félisten

Igen tudok róla, bár a fizetőst nem néztem még meg, és ugye lehet bármi benne kár, hogy nincs egy hozzávetőleges érték már ilyenkor ingyen.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#84905) polonic válasza szabonagyur (#84904) üzenetére


polonic
félisten

Igen. Lehet egy apróság, ami márkaszervízben lett javítva és nagyobb összeg szerepel mégis mellette.
Ha komoly a vásárlási szándék, akkor a 4 ezret megérheti.

(#84906) forceberg válasza polonic (#84905) üzenetére


forceberg
veterán

Szerintem inkább kérjen képeket, videót és pontos infót a sérülésről.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#84907) szabonagyur válasza polonic (#84905) üzenetére


szabonagyur
félisten

Persze mindenképpen, de mivel szombattól hamarabb nem tudok menni megnézni, várok vele péntekig, hogy megvan ez az autó.

Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan

(#84908) nhpeti


nhpeti
tag

Sziasztok!

2007-es Renault Scenic 1.5 dci 75kw (106 le) ha a szüf-ös lekérdezésnél EURO IV-et ír, akkor ez még a DPF néküli, ugye?

Plusz a véleményeteket szeretném: kis pénzből 800ezer környékén kéne egy anyataxi 70% város, 30% országút, pálya. Nyílván benzines lenne az ideális erre, de egyszerűen nem találok értelmes állapotú 1.6 benzines példányt ilyen áron. Mennyire kényes ez a 106le-s 1.5 dci a városi kínlódásra?

Modusokat nézegettem még, ebből is találtam egy 82 LE-s verziót jó állapotban. Ez nyilván kisebb sokkal de még vállalható méret. Ezzel kapcsolatban meg az lenne a kérdésem, hogy ezek kettőstömegűvel szereltek? Ugyanilyen motorral volt kettes cliom, abban nem volt tudtommal kettőstömegű, viszont alkatrészáruházakba látom, hogy árulják a 82 le-s dci modusokhoz a kettőstömegűt.

[ Szerkesztve ]

(#84909) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Fogyasztáscsökkentés, légellenállással foglalkozik valaki?
Pár napja néztem Csíknak a fiat 500-as videóját és ott kitér rá, hogy a légellenállási együtthatója a kis hátsó spoiler miatt 0,40-ről 0,32-re csökken, ami azért nem semmi.
A Clio 2-nek ez 0,35 ha jól tudom. Ami nem egy kifejezetten jó érték, egy Renault 19-nek 0,30
Manapság meg már a 0,28 se egy nagy wasizdasz érték.

Szóval a Clio2-n is több féle spoiler létezik...arra gondoltam, hogy cserélem..ha van értelme.
Az enyémen az alábbi szimpla, eddig úgy tudtam hogy a spoiler légáramlás rontást jelent, tehát minél nagyobb annál rosszabb lesz a légellenállási együttható...de jobban belegondolva a hatchbacknél a hátsó nagyobb pont hogy segít a visszacsapódó vákuum szerű légörvény ellensúlyozására. Értsd jobb lesz az érték kisebb a fogyasztás (nah meg sportosabb is :) )

Van valakinek ebben tapasztalata?...esetleg más fórum?(hol?) ugyan így érdekelne a motortér alsó burkolat ..esetleg más ötlet.. szélzajra is.
Sima

Dynamic nagyobb:

RS cup:

meg minden féle nem gyári tuning lyukas


[ Szerkesztve ]

(#84910) mycso válasza szabonagyur (#84907) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Amúgy borzasztó a piac, nem csak ár, hanem a konkrét minőség tekintetében.
Mindig megy mindenhol a sz@rfranciázás, aztán.....

Bent vagyok egy passat B8 csopiban:
—millió apró elektromos probléma (mondjuk mint egy megane2 esetén)

Bent vagyok egy insignia csopiba:
—dieselek borzasztóak, olajfigyasztás, csapágy probléma, stb. igazából egy romhalmaz (sajnos benzines infó nem nagyon van)

Illetve még a talisman mellett az octavia/superb merült fel, majd még egy olyan márkacsopihoz is csatlakozok.

Ezek vannak/voltak kalapban:
Talisman - diesel nem, mert fosch, 1.6tce váltótól félek (álítólag csere után sem tuti a felhőtlen öröm), 1.8tce drága
Insignia - diesel nem, mert fosch, benzinesről nincs sok infó
B8 - diesel állítólag örökélet, benzines 2.0tsi-ről elég vegyesek az infók
Skodákról egyelőre semmi infóm, de úgy gondolom a passathoz hasonló

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#84911) rob210 válasza nhpeti (#84908) üzenetére


rob210
Topikgazda

A módusból miért nem az 1.2 es turbós benzinest nézed?
Ott is inkább a grandot, jah a 800ezres keret miatt. :(
Akkor viszont 2005 környékén még volt benne 1.6 benzin 111 lóval én azt venném.
A 106 lovas mind kettős tömegűvel van.
2007 utáni pedig 90% hogy dpf-es, csak elírták a forgalmiba.
Érdemes lenne a matricát megkeresni a hűtő felett, vagy alákúszni és megnézni, mielőtt rossz olaj kerül bele.

Renault power

(#84912) rob210 válasza mycso (#84910) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pedig a talisman vállalható, ha volt már javítva a váltó.
Én konkrétan azt mondom 2010-ben elfelejtettek autót gyártani.
Magyarán ami azutáni fejlesztés, annak mindnek van valami komoly nyűge.
4es megane is sokkal szarabb mint a 3 as volt.
Konkrétan a meganeokkal az a helyzet, hogy a pratlanok jók a párosak meg hát izé.
:U

Amíg nincs para a diesel besorolásoddal nem nagyon cserélném a helyedben a lageszt.
Az egy jó autó.

Renault power

(#84913) angyalpc2 válasza mycso (#84910) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Nézegettem én is tavaly insignia-t milyen olcsó mhh 1,8-2,5m fullos kocsik mhh.
Aztán a TC-n láttam mhpt- a csávó percekig sorolja mi megy tönkre..igazándiból alultervezés miatt, és nem holmi pár 10e vagy neadj isten 100e ft hanem milliós tételek és még semmi karbantartási dolog nincs benne.
Ehhez képest a szidott 2000-es C4 megan2 egy kiforrott konstrukció, már jóideje a francia a megbízható kocsi, nem a német....amihez hozzányúl a német abból jó, tartós nem igen lesz. lásd prince motor. Nagyobb baj hogy a TCE-nél is lemásolták a "nagyon fasza " láncot meg közvetlen befecskendezést... Érdekes módon Fiat 1.4 turbo semmi baja vagy suzuki 1.4T egyiknél sincs.

[ Szerkesztve ]

(#84914) mycso válasza rob210 (#84912) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

A lagunával 3 problémám van:
1, nem kombi (bár ezt lehet túlélem)
2, lassan-lassan belenyalunk a 300k km-es futásba
3, 10 éves

Az utolsó két pont miatt, lassan eladhatatlan lesz itthon. :(

A diesel buzul@s nem érdekel, simán vennék dieselt, most már azt mondom, mert benzines opció nem igazán van. Ezek a hibrid-elektromos autók abszolút hidegen hagynak, számomra nem opció.

Egyébként még a talisman mindig ott ficereg a tudatomban, egyelőre nincs fent értelmes példány hahu-n.

Mod. : illetve van fent egy bő hónapja, egy kombi M4 gt, az szimpatikusnak tűnne, DE
-pár napja hivogatom az összes megadott telefonszámot, de fel sem veszik, vissza sem hívnak
-egy jó éve is pont ennyi volt a rögzített km futás
[link]
Így ezt is elengedtem.
Amúgy a kereskedők nagyon tahók, az utóbbi hónapok tapasztalatai alapján: mindegyik úgy áll hozzá, mint ha ők tennének szivességet, hogy autót akarok venni tőlük.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#84915) angyalpc2 válasza mycso (#84914) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Nagy a kereslet, kocsi alig, új kocsi alig, nincs meg a körfogás És ami van jobb állapotú viszik is, nem a vevő diktál. Viszed vagy más veszi meg.
Amit leadnak az emberek, már tényleg a használt kocsi. foglalkozósak mind.
Beltéren külsőn is látszanak már nyomok..
árak meg vicc, 2 évvel ezelőtti árak, csak hát 2 évvel több a kilométer és az év a kocsiban.
2 éve még mazda 3 lett volna 3M-ért ugyan ez most 3,5-4M felé.
Megan 4 kezdett elérhető ársávban lenni 3,5 felé 2 éve most ugyan ennyi...csak 2 évvel idősebb mind. most kb 2,6-2,8-ért hemzsegnie kellene a piacon a 2015-2016-os évjáratoknak.
Normális 6 éves kocsit nem tudsz venni 4 alatt, de inkább 5M
2018-19-es kocsi ami 6M körül volt újonnan, most is 5,5-7,5M.

(#84916) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

(#84917) forceberg válasza angyalpc2 (#84915) üzenetére


forceberg
veterán

Ezért nem veszek most autót. Ilyen árak mellett baxódjon meg mind! :K
Én megvagyok az újabb látszata nélkül, így most elmarad ez a kb. mostanra tervezett autócsere kör.
9-10 helyett 13-14 éves koráig fogom megtartani.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#84918) rob210 válasza mycso (#84914) üzenetére


rob210
Topikgazda

szerintem pihentesd a témát, az a laguna főleg alattad, hogy nincs szétrúgva, még 200ezerig autó.
Az M4et meg felejtsd el, az már a szalagról legurulva is rossz.
Rengetegen cseréltem már lengéscsillapítót, rugót, stabpálcát, tornyot, és nem lessz jó soha.
Egyszerűen el van kefélve ennyi.
Ezt mondom úgy, hogy renault megszállott vagyok, de ha valami szar az szar.
Pont olyan mint a tsi, soha senki nem fog meggyőzni róla, hogy jó.
Az igazi valóban hozzáértő vw szerelők be is ismerték, hogy a tsi motor az isten átka és nem áldása.
Ha most új autót kellene vennem befáradnék egy mazda szalonba és vennék egy 3 as skyactive - ot. Elvinném a barátomhoz lealvázvédőznénk, kinyomnánk mindent amit kikell és használnám.
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#84919) Somatom válasza forceberg (#84917) üzenetére


Somatom
veterán

De, mire cserélnéd? Az újabb autóknak újabb emissziós követelményeknek kell megfelelniük. A 2l mostanság inkább 1,5l, ugyanakkora kasztniban. Kisebb motor, nagyobb fordulatszám, rövidebb élettartam.
Én nem vagyok villanyellenes, tudnék ésszerű kompromisszumot kötni. De, az Espace reális utódja egy Galaxy hibrid lehetne. Csak benzinessel társítható, pár Km -t tud csak villannyal és konnektorról nem tölthető. Igazi minek autó. :F
Mindezt úgy, hogy a tologatható/kivehető ülésekről eleve le kéne mondanom, mert az felejtős az újabb egyterűekben.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#84920) forceberg válasza Somatom (#84919) üzenetére


forceberg
veterán

Nálam a L3 kombi tudja azt, amire nekem kell az autó, csak juró ötös. + ne ciciregne ez-az belül :D

Nekem elég az 1.5-ös is, száguldozni nem, de közlekedni kiváló, aztán 5l alatt elvan a másfél tonnával. Talisman kombikat nézegettem, azokban még nem Blue dCi van. A Megane 4-ről nem túl jó pl. Robi véleménye sem, meg aztán a M4 nekem olyan autó kinézetre, mint egy eleganciáját veszített Talisman. Más márkákat is nézegettem, de elengedtem egyelőre a témát. Pár év még úgyis kell, hogy tisztán lássuk, mi lesz a belső égéssel...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#84921) salieri. válasza mycso (#84914) üzenetére


salieri.
őstag

Miért nem nézel egy új Suzuki Swace?8 ért 1-2 K km tesztautó van.

(#84922) mycso válasza salieri. (#84921) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Vannak "különleges" igényeim, amikből majd úgy látom, idővel engednem kell, de egyelőre ragaszkodom hozzá.
Led fényszóró, panoráma tető, kulcs nélkül tudjon mindent, min 200le, kombi, automata
Illetve egyéb apróságok, amik már szinte szériának számítanak: valami nagyobb tükrözős fej, auto lámpa-ablaktörlő, radar elől-hátul, ülés fűtés, tempomat, stb.. A vezetéstámogató cuccok nem érdekelnek...
Pl. Egy 1.8tce, kombi, initiale paris talisman, minden igényem kielégítené. Csak nincs...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#84923) rob210 válasza mycso (#84922) üzenetére


rob210
Topikgazda

Van az csak itthon nincs.
De az itthoni piac amúgy is szűk és bajos.
Erősen kacsingatok én is a spanyol piac felé.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#84924) tresh válasza rob210 (#84918) üzenetére


tresh
addikt

Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!

Vagy ha véletlen van akkor kb 10 perc alatt el is viszik... a héten pont benyaltam így egy mazda 3 bk 2.0 GTA-t. Nekem mióta eladtam családon belül a kis bk-t azóta csak olyat karok .Passat,focus minden ment a levesbe... sajnos tényleg 2010-ig van értelmes autó kb utána csak a szopás.. (Használt autók esetén, mert aki újat vesz annak mindegy 3-4 év azt eldobja és jön a következő..)

(#84925) takacsbotond


takacsbotond
őstag

Sziasztok!
Adott egy Renault Clio IV, automata kulccsal.
Hogyan tudom beállítani a kocsiban, hogyha ráadom a gyújtást, de nem indítom el, ne vegye le pár perc múlva?

Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

(#84926) rob210


rob210
Topikgazda

Azt a bu@i nyomor@k senkih@zi francia mérnököt aki beletette a hidraulikus kinyomócaapágyat a megane 2-be azt addig ütném amíg mozog.
:W

Renault power

(#84927) tresh válasza rob210 (#84926) üzenetére


tresh
addikt

Csak hogy egyszerű legyen... :))

(#84928) nünüke1975


nünüke1975
aktív tag

Sziasztok Megane 3/1 autóhoz keresek első fényszórókat lehetőleg fekete betéteset évjárat 2010 sérült nem játszik.
Köszönöm

(#84929) tresh válasza nünüke1975 (#84928) üzenetére


tresh
addikt

Szia, FB renault adok-veszek csoportba nagyobb sikerrel fogsz járni :U

(#84930) sesomaru1989 válasza rob210 (#84926) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

utólag is elnézést kérek :U:F

(#84931) prandris válasza sesomaru1989 (#84930) üzenetére


prandris
tag

Mi volt a probléma vele?

(#84932) nünüke1975 válasza tresh (#84929) üzenetére


nünüke1975
aktív tag

Köszi de ez volt az utolsó reményem. Facebook legalább 5 csoportba benn van de semmi.

(#84933) tresh válasza nünüke1975 (#84932) üzenetére


tresh
addikt

Sajnos akkor több ötletem nincs, esetleg utángyártott nem játszik? :))

(#84934) sesomaru1989 válasza prandris (#84931) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Hogy a buta felhasznalo nem LUK, hanem Valeo kuplungot szeretne...
A valeo kinyomo csapagy, nem egeszen kompatibilis, mint kiderült, de a szakmai részét Rob tudja pontosan megfogalmazni/kifejteni.

Nyugalom uton a xanax 0.75.

(#84935) Nordik válasza sesomaru1989 (#84934) üzenetére


Nordik
őstag

Ráadásul ha jól tudom 4 fajta kinyomocsapaggyal szereltek. :U

(#84936) rob210 válasza prandris (#84931) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az, hogy a gyári kinyomó és az utángyártott, valeo között van 2 azaz 2 század miliméter eltérés, ami pont arra jó, hogy terhelésen szivárog a folyadék. Tömítés bolt, túlméretes tömítés, összedug, öröm boldogság.
De ehhez 1.5 liter fékfolyadékot elpancsoltunk, a nyakunkba is folyt bőven és mire rájöttünk, hogy nem gyárihibás csak ilyen.
:W
Utálom a hidro csapágyat, semmi értelme, cserébe sokkal több szívás lehet vele.
Lásd jelen pl.

Renault power

(#84937) Nordik válasza rob210 (#84936) üzenetére


Nordik
őstag

Nekem LUK kinyomoval nem volt semmi ilyen probléma mikor csereltettem. :U Kuplung szett is az ment bele.

(#84938) sesomaru1989 válasza Nordik (#84937) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Rob is azt javasolta, csak én ragaszkodtam a valeohoz mivel nő is fogja majd vezetni a kocsit.

(#84939) F_Zolee válasza sesomaru1989 (#84938) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ez milyen összefüggés, hogy női sofőrhöz valeo kuplung? :Y

(#84940) lsebestyen válasza F_Zolee (#84939) üzenetére


lsebestyen
addikt

Na ez az, a LUK szerintem jobban passzol... :U ;]

(#84941) sesomaru1989 válasza F_Zolee (#84939) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

A valeo olyan mint a vaj olyan puha, a LUK keményebb.

(#84942) F_Zolee válasza sesomaru1989 (#84941) üzenetére


F_Zolee
veterán

Most már ezt is tudom. Nem volt még kuplung cserém meg nincs tapasztalat márkákkal. Bár nem tudom mitől lesz puhább, az nem kopik jobban?

(#84943) dik válasza F_Zolee (#84942) üzenetére


dik
őstag

Nekünk a is LUK (más francia gépnél) volt az eredeti. Mi Valeot tettünk bele(volt jó kedvezmény így a drágábbikat választottuk). Reménykedtünk benne jó lesz(nagyon nem volt egyforma kinézetük). Jó is lett és valóban a Valeo jóval puhább mint a LUK. Először azt hittük elrontottunk valamit, de azóta 100+ ezret lement és hibátlan...

[ Szerkesztve ]

"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"

(#84944) Nordik válasza F_Zolee (#84942) üzenetére


Nordik
őstag

Szerintem a tanyerrugo más rugoacelbol készül. Így lágyabb.

Egyebkent nekem gyari volt meg a kuplung, a LUK szettel semmi nem változott.

De én elvből is vettem LUKot, ha már volt szerencsém náluk dolgozni és az egyik legnagyobb gyáruk városomban található. :)

(#84945) rob210 válasza Nordik (#84944) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jobb is a luk.
De tény ami tény a valeo egy lágy puha kuplungot gyárt amit imádnak azok akik nem szeretnek pedálozni :D

Renault power

(#84946) Nordik válasza rob210 (#84945) üzenetére


Nordik
őstag

Egyébként megmerem kockáztatni, hogy a Luk gyártja a Valeonak is a kuplungot. De ez a lényegen nem változtat, a tervezés lehet a Valeo erdeme.

(#84947) rob210 válasza Nordik (#84946) üzenetére


rob210
Topikgazda

A valeo csak csomagol, de biztos nem a luktól veszi.

Renault power

(#84948) rob210


rob210
Topikgazda

Na akkor mivel párszor már beletapostunk ebbe a témába, íme egy végre meglepően jó és "teljeskörű" cikk a total cartól!
[link]
Innentől kezdve, értse meg végre mindenki, hogy nem azzal van a baj, hogy te azt hiszed jobban látsz, hanem azzal, hogy más nem lát miattad!
Én nem tudtam senkinek elmagyarázni eddig, így főleg nem, de a szemre nézve káros ez a sok természetellenes fény, tessék végre felfogni!
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#84949) forceberg válasza rob210 (#84948) üzenetére


forceberg
veterán

Ezt küldd el azoknak a gyökereknek is, akik max. 5-7 év alatt szarrá gyengülő projektoros lámpákat terveztek az autókba. :(

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#84950) nünüke1975


nünüke1975
aktív tag

Állítólag nem a legjobb választás

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.