Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66751) Gabady válasza mycso (#66740) üzenetére


Gabady
aktív tag

Akkor átbasztak....
Jövőhéten akkor meg is reklamálom.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#66752) polonic válasza Gabady (#66751) üzenetére


polonic
félisten

Lehet, hogy egy fóliázással jobban jártál volna.

(#66753) Nordik válasza rob210 (#66750) üzenetére


Nordik
őstag

[link]

Csináltam egy videot, hármat inditoztam, az utolsonal lehet hallani ezt a nyekkenest. Kb. 30 masodperctol. Talán így jobban be lehet határolni a hibát. Az az érdekes nem érzem, hogy billegne a motor nem rangatozik. :U

(#66754) Gabady válasza polonic (#66752) üzenetére


Gabady
aktív tag

Hogy jön ide a fólia ?
Azért cseréltettem a szélvédőt mert full karcos volt és minden csillogott rajta.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#66755) Gabady válasza Nordik (#66753) üzenetére


Gabady
aktív tag

Megcsúszik a szíj. Anyumnak hosszbordásszíj csere óta ugyanez a hang van.

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#66756) Mukucs


Mukucs
senior tag

Az miért van, h indításnál leesik szinte 0.-ra a fordulat, aztán onnan áll fel 800-1000 re!?

Gyertyák most voltak cserélve, meg Beru trafók vannak.. (előtte is csinálta, azthittem elhagyja a gyertyacsere után.) Nem gond igazából, mert nem áll le a motor, csak furcsa, h ennyire leesik. Még a váltót is megrázza. :U

(#66757) #89309696 válasza Mukucs (#66756) üzenetére


#89309696
törölt tag

Fojtószelep, alapjárati motor pucolás.

(#66758) Nordik válasza Gabady (#66755) üzenetére


Nordik
őstag

Másfél éve volt cserélve a szíj. Ezzel akkor mit kezdjek? :(

(#66759) #89309696 válasza Nordik (#66758) üzenetére


#89309696
törölt tag

(#66760) Nordik válasza #89309696 (#66759) üzenetére


Nordik
őstag

:D

De most komolyan. Vegyek rá egy új szijat? Látszólag semmi baja a jelenleginek. Dayco szíj van fent.

Olvastam olyat is, hogy okozhatja ezt az is, hogy az akksi már haldoklik és inditasnal a generátor nagyon visszafogja a szijat ezért megcsuszik. Ebben van igazság?

[ Szerkesztve ]

(#66761) rob210 válasza Nordik (#66760) üzenetére


rob210
Topikgazda

Vagy kopott a szíjtárcsa.
:K

Renault power

(#66762) Nordik válasza rob210 (#66761) üzenetére


Nordik
őstag

Tényleg az még egy gyenge pont. Össze kellene jelolnom igaz és ellenőrizni elmaszik e?

(#66763) #89309696 válasza #89309696 (#66757) üzenetére


#89309696
törölt tag

[link]
[link]
Itt a leírás is hozzá, enyémet is pucolni kéne már, de én még nem csináltam meg, addig nem piszkálom amíg nem vészes.
A Robi féle alapos módszernél amit itt használunk kell lítiumzsír a fojtószelep tengelyeinek végére, kell valami paszta amivel a tömítések be vannak kenve és előfordulhat, hogy nullázni kell a fojtószelepállást, ha magától nem akarja megtanulni a kocsi. Meg vigyázni a fojtószelepház műanyag előrész alján valami csőre ami könnyen le tud törni.
Na, nekem ez épp elég szarakodós munka ahhoz, hogy megvárjam amíg nagyon akadozik az alapjárat, addig hozzá nem nyúlok.

(#66764) #89309696 válasza Nordik (#66762) üzenetére


#89309696
törölt tag

Azt is megnézheted, de ő szerintem a szíjtárcsa felületének kopására gondolt, hogy attól is nyikoroghat. A gumi kieszi az acélt ha elég sok ideig dolgozik benne.

(#66765) Nordik válasza #89309696 (#66764) üzenetére


Nordik
őstag

Azzal gondolom nem lehet sokmindent kezdeni akkor, csak csere. Egyébként hallottam már nem egy M2-t ilyen hanggal illetve kinyomocsapagy is előszeretettel szól hidegen. Gondolom ezeknél ezek gyenge pontok. :(

(#66766) polonic válasza Gabady (#66754) üzenetére


polonic
félisten

Ezt nem tudtam. Azt hittem, hővédelmet akarsz. Ezért írtam a fóliát.

(#66767) rob210 válasza Nordik (#66765) üzenetére


rob210
Topikgazda

Több dolog is lehet egyébként.
Generátor is tud vonyítani.
Illetve a folytószelepnél is meg kell nézni a levegőcsövet, ha a tömítése kezd meghalni akkor ott is tud fütyülni.
Sokminden lehet.
Érdemes levenni a szíjat és ráindítani.
Ha úgy is csinálja akkor nem a segédhajtásban van a hiba.

Renault power

(#66768) mycso válasza Gabady (#66751) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Még egy dolog.
Polárszűrős napszemüveggel, napsütésben szokott még látszódni bizonyos szögekből, kívülről a hővédelem.
Narancssárgának vagy kékeszöld színű k látszik a szélvédő és be sem látni rajta.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#66769) Gabady válasza polonic (#66766) üzenetére


Gabady
aktív tag

Igen, hővédelmet szeretnék, ezért döntöttem a hővédős szélvédő mellett, ha már cseréltetnem kellett. Ettől függetlenül szerintem az első szélvédőre nem tesznek fel fóliát.

@mycso
Szemüveg nélkül is van neki egy halvány kékes árnyalata, viszont a többi autónak sokkal kékebb.... De ahogy azt már beszéltük korábban is, valószínű nem a színe alapján "adják a boltba se."

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#66770) Kornelius07


Kornelius07
csendes tag

Üdv Mindenkinek!
Megvásároltam a Laguna3-at, amiről korábban kérdeztem. A lengéscsillapító ki lett cserélve, a toronycsapágy (SNR) gyárilag tocsogott a zsírban. A lámpa projektoros részét kitisztítottam, a belsejéről egy matt fehér réteg jött le.
Köszönöm a segítő tanácsokat!

(#66771) polonic válasza Gabady (#66769) üzenetére


polonic
félisten

De tesznek fel fóliát. Már van olyan, ami mehet első szélvédőre és az első oldalsó ablakokra.
Ilyen pl a SkyFol NT Pro 90.

Én is most fóliáztattam körbe a járgányt.

Az a lényeg egyébként, hogy a fóliával együtt minimum 70 % legyen a szélvédő fényáteresztő képessége.

[ Szerkesztve ]

(#66772) nhpeti


nhpeti
tag

Renault Clio II 1.5 dci (80lovas) -hoz milyen üzemanyagszűrőt ajánlotok?

(#66773) rob210 válasza nhpeti (#66772) üzenetére


rob210
Topikgazda

purflux, bosch, hengst.

Renault power

(#66774) kisgyerek85 válasza Kornelius07 (#66770) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Szia!
Mivel tudtad kitakarítani belülről a projektoros részt?
Bő 1 éve vettem utángyártott fényszórókat és már alig látni vele, pedig osram night breaker laser van benne, kívülről nyilván még semmi baja. Én arra gondolok, hogy belül a projektorba van valami lerakódás csak annyira mélyre nem tudom mivel tudnék benyúlni?

(#66775) LamerGyuri válasza polonic (#66771) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

Gyárilag színezett üvegre a Skyfol se mehet rá; sajnos emiatt nem kerülhetett előre és első ablakokra hővédelem nekem.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#66776) polonic válasza LamerGyuri (#66775) üzenetére


polonic
félisten

A szélvédő és az első oldalsók is színezettek? Nekem csak a B oszloptól. Oda nekem BabyGuard 15 került.

(#66777) LamerGyuri válasza polonic (#66776) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

".....
- gyárilag színezett üvegek
..."
Se az UV-t, se a belátást nem akadályozza, csak "ződ", épp annyira, hogy beessen az engedélyezett % alá színtelen fóliával elöl.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#66778) Kornelius07 válasza kisgyerek85 (#66774) üzenetére


Kornelius07
csendes tag

Szia. Egy hosszú, vékony ecset + ablaktisztító, majd száraz ecset segítségével. A matt réteg azonnal lejött, porszerű volt. A lencse alját nehéz volt elérni.

(#66779) Benir8


Benir8
senior tag

Milyen márkából ajánlott venni gáz, kuplung bowdenből és csomagtéri gázrugóból?

(#66780) polonic válasza LamerGyuri (#66777) üzenetére


polonic
félisten

Ez szívás. Nekem akkor szerencsém volt. Megmérték műszerrel és elől gyárilag 76 %-ot enged át. Az nt pro 90 fóliával 75 %-ot.

(#66781) Geri19831208


Geri19831208
csendes tag

Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni tőletek, teljesen tanácstalan vagyok.
Adott egy 2000 évjáratú clio 1.4 8v.
Kb fél éve hengerfej felújításon esett át és azóta elkezdte fogyasztani elég rendesen az olajat.
Az utolsó mérésem 500km 1 liter olaj.
Ma reggel már egy henger nem is ment, nem csoda a gyertya hogy néz ki.
Kérdésem az lenne érdemes felújítani kompletten a blokott vagy kuka?

[ Szerkesztve ]

(#66782) #89309696 válasza Geri19831208 (#66781) üzenetére


#89309696
törölt tag

Felújítás előtt is így ette? Ha nem akkor rosszul lett megcsinálva. Ha igen akkor meg elég szomorú, hogy hengerfej leszedésekor nem néztek rá a henger falára meg a szelepekre, mert akkor kiderült volna.
Ha csak rossz összerakás akkor érdemes vele foglalkozni, ha kopott minden akkor jobb autót cserélni fiatalabbra, modernebbre.
Másik rossz hír, hogy ilyen mértékű olajhányás a katalizátort is tönkreteszi nagyon hamar.

(#66783) Geri19831208 válasza #89309696 (#66782) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Felújítás előtt a víz fogyót ezért lett hozzá nyúlva, de az olaj nem.
Komplet fel lett újítva a hengerfej.

(#66784) #89309696 válasza Geri19831208 (#66783) üzenetére


#89309696
törölt tag

Akkor összeszerelés gyanús a dolog, valami ott lett elrontva. Minden hengerben ilyen a gyertya vagy ehhez hasonló? Azt kellene még megnézni.

(#66785) rob210 válasza Geri19831208 (#66781) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szia.
El van törve valamelyik olajlehúzó gyűrű vagy legalábbis le van tapadva ez a jobbik verzió.
Sajnos sokan elkövetik azt a hibát, hogy felújítjàk a henherfejet, de nem mérnek kompressziót.
Egy motor ugyanis együtt kopik és amikor a tetejét megcsinálod az alját is illik, különben megváltoznak a kompressziós értékek és felborul a nyomás egyensúly ilyenkor ugye ütemben felmegy a dugatyú megkeni a henherfalat és lefelé nem húzza le az olajat a gyűrű.
Az meg égés közben más égésterméket képez mint a benzin. Na azt látod a gyertyán, jelen esetben.

Ellenőrizni kell a kompressziót, az összes henger gyújtását, és meglesz, hogy hol a hiba. ;) De ezt hengerfej felújításnál illet volna elmondania a szerelő gárdának.

Renault power

(#66786) Geri19831208 válasza rob210 (#66785) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Köszönöm a válaszokat.
Csak ez az egy gyertya ilyen csúnya.
Igen sajnos együtt kellett volna felújítani.
Ha nem késő rászánom magam és megcsináltatom az alsó részt is.
Szerinted mindennel együtt mennyibe kerül ez kb.

[ Szerkesztve ]

(#66787) rob210 válasza Geri19831208 (#66786) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az a hengerfaltól függ!
Van olyan/láttam már olyat amire azt mondtam csere nem lehet felújítani.
Ha bevésődik a hengerfal, akkor annyi.
25e től 140e ig terjed, ha éedemes vele foglalkozni.

Renault power

(#66788) Geri19831208 válasza rob210 (#66787) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Köszönöm a valaszt.

(#66789) sarkany01


sarkany01
tag

Sziasztok. Adott egy Lagua 2, 1,8 benzin, és klímával a motor torpan. Padlónál 3-4 ezer körül mintha kihagyna a motor, elkezd húzni, hirtelen semmi, majd utána megint. Ez mennyire természetes?

(#66790) rob210 válasza sarkany01 (#66789) üzenetére


rob210
Topikgazda

Diag élőadat kiderül miért torpan.

Renault power

(#66791) Szevam


Szevam
aktív tag
LOGOUT blog (1)

Sziasztok!

Esetleg tudja valaki, hogy az 1. gen Renault Thalia (1. facelift) szélvédője milyen hosszú és milyen széles?

A segítséget előre is köszönöm! :R

Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.

(#66792) rob210 válasza Szevam (#66791) üzenetére


rob210
Topikgazda

Méret: 1347x807x5

Renault power

(#66793) polonic


polonic
félisten

A fékes kérdésemre tudtok választ? Robi esetleg?

Elektromos parfolóféknél hátsó tárcsa és betét cserénél gondolom utána kell állítani a parkolóféket. Ez egyszerűen megoldható? Valami eszköz kell esetleg?

(#66794) rob210 válasza polonic (#66793) üzenetére


rob210
Topikgazda

Két módszer van vagy manuálisan az orsó tekergetésével, ehhez le kell venni megbontani az egységet, ezt kézifékkötél cserénél szokás csinálni, mert iszonyat macera, csak ezért levenni az elektromos egységet.
Vagy a diag-gal parkolófék alaphelyzetbe állítása.

:R

Mindenkitől elnézést kérek, de lassabban tudok válaszolni a privátokra is, mert nagyon sok a munka. ;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#66795) polonic válasza rob210 (#66794) üzenetére


polonic
félisten

Köszönöm Robi!

Megnyugtattál a második opcióval. :)

Eszembe jutott valami. A folyamatos kopás miatt egyébként automatikusan utánállítódik az elektromos fék?

(#66796) rob210 válasza polonic (#66795) üzenetére


rob210
Topikgazda

ebből megértesz mindent.

Ugyan ilyen a tiéd is a II-es grandból örökölte a rendszert.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#66797) Gabady


Gabady
aktív tag

https://www.facebook.com/Magyarorszagifranciaautosokklubja/posts/431933680716081

Szeretnék kérni egy szavazatot a nyereményjátékban való továbbjutásomhoz.
Már csak délig lehet szavazni!
Légy szíves támogass egy szavazattal te is! Szavazz a kék meganera!

[ Szerkesztve ]

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#66798) atosan válasza Gabady (#66797) üzenetére


atosan
addikt

Megtörtént, sok sikert!

Maine coon

(#66799) rob210 válasza Gabady (#66797) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem a legelőnyösebb kép került fel.
:( Azért szavaztam.
:C

Renault power

(#66800) Nordik


Nordik
őstag

A multkor írt nyekkeno hang szerintem inkább tényleg az önindító lesz. Ma reggel már darált is kicsit, szóval azthiszem elébe nézek egy önindító felújításnak. Mennyibe fáj egy ilyen mutatvány? Egyáltalán meddig mehetek meg él vele? Indulással eddig még nem volt gond.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.