Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
polonic
félisten
Van benne nyomatékszenzor. Akkor ez nem is olyan hülye szerkezet.
rob210
Topikgazda
25-től kezdődik.
Már egy rendes felújítás, nem csak szénkefézés.
Amúgy sokat, el lehet vele menni, az enyém 4 éve ilyen egyszerűen nincs rá időm kiszedni, mert az a cumi.
A felújítás 20 perc és minden kapható hozzá.
Renault power
Nordik
őstag
Nemtudom mi lehet a baja, munkatarsam azt mondta neki ugyanez volt és neki bendixet kellett cserélni. Csak félek nehogy otthagyjon valahol. Gondolom megúszható ez olcsóbban is ha csak valami kis alkatrészt kell benne cserélni. M2nel is problémás kiszerelni?
rob210
Topikgazda
Ha elől van akkor nem.
De azt hiszem a 2.0 literesben hátul van, bár ez is indító motor függő amiből van 4 féle.
Leszereléséhez minden képpen aksit ki kell köttni!!!!!!!!!!!!!
Renault power
Nordik
őstag
1.6 az enyém. Hát én nem akarok neki állni, de ha azt mondod ezzel nyugodtan elmehetek meg akkor egyelőre nem foglalkozom vele.
mdav88
senior tag
2.0literesben hátul van, féltengely le a kiszereléséhez.
1,6nál nem tudom, még nem volt gond vele.
rob210
Topikgazda
De neked lagunád van nem?
Mert neki meg megane.
Ott biztos, hogy a féltengelyt nem kell kivenni ha hátul van akkor se.
De egyébként hátul van a dieseleknél van elől
[ Szerkesztve ]
Renault power
mdav88
senior tag
Igen, ez lagesz, nem tudom a megane-nál mi lehet a helyezet csak gondoltam, hogy nagyjából adott a hely.
Bár a féltengelyt kiszedni sem egy nagy wasist, csak addig tart tőle az ember, míg egyszer nem mozgatta
[ Szerkesztve ]
1000 köszönet!!!
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, szerencsére mostanában nem kellett tanácsot kérjek... hátha van valakinek tapasztalata.
Központi zárat kellett cseréljek jobb elől (lehet csak nekem, de jó nagy cumi volt), gyorsabb volt a kezem mint az eszem, és az ajtózseb tető természetesen a kezemben marad.
Hegeszteni ugyebár nem lehet.
Fekete bőrös, bontóba nem jártam sikerrel.
Leszedhető a letört "tetőről" a borítás? Érzésre mozog, de nem látom hogy rögzül.
Ha átszerelhető lenne, tudnék bárhonnan bontottat.
Vagy át kell bőrözzek egy szövetest... ?
VaNmIT
nyalifali
aktív tag
Steven
addikt
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy használtan vettem anno a cc-t és az előző tulaj lekaparta az ajtó fogóról a rajta lévő akármit (nevezzük fóliának )
szerintem eléggé hányinger ... bőrbelsős kocsim van és valami igényes megoldás érdekelne mit lehet vele csinálni fóliáztassam feketére vagy ezeket le szokták festeni ?
Bármilyen megoldás érdekel kíváncsi vagyok a véleményekre...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
Van nálam egy Scenic II JM 1.5 dc (2008) próbára. Ma megnézettem szerelőnél, hogy vannak-e hibái. Miután elhoztam hibát jelzett a műszerfal: parking brake fault. Ha leállítom a motort bekapcsol a kézifék, ha elindulok kiold. Szóval működik, viszont a hibaüzenet ott marad. Elég ciki lenne így visszaadnom. Tudtok tanácsot adni? Köszi!
Én annó festettem. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Steven
addikt
Köszi ez kezdetnek tök jó van is fényező ismerős már csak ki kéne találni milyen szín illik be a képbelehet a kapcsolokat is megcsinálnám ahogy te
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
rob210
Topikgazda
Kár volt leszedni javítható a szétszakított.
Soksok darabit csináltam már meg.
Egy idő után mindegyik leszakad / elöregszik a műanyag..
Renault power
rob210
Topikgazda
Finom csiszolás alapozás szín lakk örök mint a nyomor.
Renault power
rob210
Topikgazda
Mi volt megnézve a kocsin?
Diagot kéne rátenni, kiderülne rögtön mi a baj.
Elég öszetett szerkezet, az is lehet, hogy nem nálad romlott el először.
Lehet fékbetéttől, lehet kiakadt fékkötéltől és a gombtól is akár a műszerfalon, de lehet maga az elektronika is hibás.. Amikor on ban van tartja is az autót?
Renault power
nOvOp
senior tag
Hogy mit néztek rajta, passz. Kértem, hogy nézzék át, mint vásárlás előtt lévőt. On-ban tartja a kocsit. Előtte használtam pár napot, semmi gond nem volt. A szerelő mondta is, hogy a kézi fék hibát jelez, de nem tudja mitől. Én akkor csak arra gondoltam, hogy a diag jelezte neki egy külön műszeren és nem is foglalkoztam vele. Az is lehet, hogy már akkor kiírta, amikor visszakaptam a kocsit, csak én nem vettem észre... mással voltam elfoglalva. Viszont rá 10 percre már láttam a műszerfalon. Olyan, mintha rendben működne, csak service hibajelzéssel.
nyalifali
aktív tag
Még visszarakhatom
2 műanyag hegesztő küldött el, hogy lehetetlen...
most az a tervem, hogy bontó, leszedem a szövetet és felpattintom az eredetit.
Vagy hogy tudnánk nyélbe ütni?
VaNmIT
rob210
Topikgazda
Nem nagy cucc.
Megfúrod 3as fúróval a műanyagot a két szélén, a fedelet is, és átfűzöl rajta egy egy gyorskötegelőt ez lesz a zsanér.
Visszapattintod rá a borítást és mehet is vissza.
Renault power
rob210
Topikgazda
Diagot rá kéne dugni és kiderülne mit dob hibára, ha rögzít a fék, azaz működik, akkor csak a gombbal lesz baj.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha nagyon igényeset szeretnél, akkor én behúzatnám bőrrel, de a fólia is frankón jól tud kinézni. Festeni minek, csak felesleges hülyeségek vannak vele.
Fóliázásért minek fizetni? Pedig én aztán nem szoktam azt nézni, kinek mennyit kell fizetni valamiért... Egy ilyen behúzónak a fóliázását még egy hozzá nem értő átlaghülye is megtudja csinálni 1 órán belül. Pl, én is megcsináltam két éve, pedig simán hülye voltam az egészhez, youtube-on megnéztem pár videót és ennyi... sikerült és azóta is fent van. Kell hozzá egy hajszárító, éles szike és/vagy olló.
[ Szerkesztve ]
nOvOp
senior tag
Értem, köszi!
jansky1
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mi történt az autóval (Scenic 3), de ha felkapcsolom a világítást, elsötétedik a TFT kijelző (nem a navi). 0 állásban jó a fényerő, 1-2-ben sötét, 3, azaz automata állásban megint jó. Túrom a beállításokat, de nem találok ilyet sehol. Hol keressem ?
Köszönöm előre is.
rob210
Topikgazda
Keres testhibát, főleg a kapcsolónál.
Oxidáció is lehet, multiméter a barátod.
Renault power
Szia, ez nem hiba, ez így működik.
Nappal, lekapcsolt világításnál, erősebb a megvilágítás a műszeregység egyes részeinél.
Viszont, ha világítást kapcsolsz, akkor az esti műszerfalvilágítás él, aminek jóval alacsonyabb a fényereje, hiszen sötétben kiégetné a szemed.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Steven
addikt
Köszi ennek is utána nézek...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
jansky1
senior tag
Ez eddig tuti nem így volt. Az éjszakainál sokkal sötétebb most. Ha felkapcsolom a világítást, semmi nem látszik, vagy csak alig a kijelzőn. Szóval nem éjszakaira kapcsol át, hanem elmegy a teljes fényerő kb.
[ Szerkesztve ]
nyalifali
aktív tag
DIYnyertes 5let, hogy nem jutott még a közelébe sem a gondolatmenetem... ?
Párnafa zsanérban gondolkodtam, ott a pont, holnap megfúrom.
(ugyanitt zsanér ingyen elvihető )
Gondolom se túl közel, távol.
Save my problem!
thx
VaNmIT
rob210
Topikgazda
Zsanér nem jó, mert excentrikusan nyílik a fedél.
Kb. 3 évente kell kicserélni a gyorskötegelőt, ha sokat van használva.
Filléres tétel 5 perc kivitelezni.
Renault power
salieri.
őstag
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a cliorol?
Ebben is a K4M812 motor van?
rob210
Topikgazda
Azonnal megvenni.
Renault power
salieri.
őstag
Bővebben ?
rob210
Topikgazda
Ezek még olyanok mint a meganeom elpusztíthatatlanok, de kiforrta a típushibákat.
Én egy dologról tudok az ablakemelő kapcsolókat fogyashtja. Ennyi.
Tényleg jó gép, és eztva "kis" kasznit repíti.
Renault power
salieri.
őstag
Okoskerék ebben is van igaz? Írtatok múltkor valami lengyel oldalt, ahol van okoskerék is !? Vagy ebben a motorban nincsen? Futómű jobb mint a megane 2 kombiba? Ennek a kormánymű nem típushibája? Elől hátul tárcsafékes? A féktárcsa egyben van a csapággyal?
Bass
addikt
[kép] Sziasztok ,sógor megane 2-je kedden megy szerelőhöz de le kéne valahogy engedni s benzint,van erre valami módszer? Gondolom leszívni nem lehet és full tele van. Szintjelző problémája van és a pumpa mellett jön ki a benzin.
Illetve a képen látható pöcökből van valakinek eladó példánya? (Megane 2 kombi)
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
rob210
Topikgazda
A hátsó tárcsa egyben van a csapággyal.
Okoskerék igen van.
A többi igen, igen, igen.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ha direktben megtáplálod az ac-t azzal leengedhető.
Vagy leveszed az üuemanyagcsövet a visszafolyóról és vákumpumpával kiszivatod.
Egy 20 percet el lehet vele játszani.
A legegyszerűbb ha kiveszed az AC-t és kézipumpával kiszivatod, de a szerelőd ezt meg kell tudja oldani.
Renault power
Bass
addikt
Értem köszi. Szeretné ő megoldani és elrakni a benzint.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
rob210
Topikgazda
Na ez mondjuk nekem eszembe se jutott.
Más a hozzá állás.
Renault power
salieri.
őstag
Köszönöm,rálesek ma, bár kicsit sokallom az árát.
rob210
Topikgazda
Hàt ezek ennyiért mennek főleg, ha jó az állapota.
A Tce-s sz@rokat olcsóbban megjapod, de az a hajtáslánc egy betegségbánya.
(ha csak nem az 1.4 tce-t veszed)
Renault power
polonic
félisten
Robi!
Az én autómnál is egyben van a hátsó tárcsafék a kerékcsapággyal?
Mukucs
senior tag
Srácok!
2es sebességben, (jó időben), de hideg motorral miért rángat be az autó relatív nagyobb gázadásra? Mi lehet a legfőbb oka szerintetek? Egyesben, ha kihúzatom, akkor nincs gond, de úgy tanultam, hogy egyesben nem huzatjuk az autót, csak megmozdítjuk..
Yoshida
aktív tag
Ez az 1-esben csak megmozdítjuk annyira autófüggő...
1-es Jazzben muszáj kihúzatni különben 2-esben úgy leesik a fordulat, hogy esélyed sincs közlekedni vele. Vagy csúsztathatod a kuplungot 2-esben amíg gyorsít, de akkor hamar kuplungcsere lesz
De az 1.6 megane2 is kéri az 1-est hosszabban szerintem
Nordik
őstag
Szerintem is keri, bár kettesben szépen el lehet vele gurulni alacsony fordulaton, de felvaltani később kell kettesbe. Ezt én is észrevettem. Viszont a kettes meg nagyon rövid, hamar elfogy az erő.
[ Szerkesztve ]
Gabady
aktív tag
Amnyit mondanék csak, hogy a benzines motort forgatni kell, nem dízel ez.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
molnarpeter
nagyúr
Próbáld meg egyesben indítva, és minden fokozatot 2-3 ezres fordulat közt használva (egyest is) Régen volt szokás, hogy 1-be nem kapcsolunk menet közben, mert nem volt szinkron.
#89309696
törölt tag
A Megane1 is ugyanúgy kéri, bár ebben semmi csoda mivel motor-váltó ugyanaz, ha unottan közlekedek vele akkorát ejt + lassul is vissza, hogy másodikban már brummog. Ki kell húzatni rendesen, emelkedőnek meg pláne.
2000-2200 közé kell jönnie a fordulatnak váltás után, mert alatta nagyot zúg a nyomatékgörbe. Nem kell azt sajnálni. Melegen egyáltalán nem, de hidegen se sértődik meg rajta ha a legkönnyebb fokozatban egy pillanatra kipörög háromezerig. Ennél sokkal károsabb a nagyon elterjedt kímélem a motort mentalitás. [link]
Gondolom azért ilyen rövid az egyes, mert brutál nyomatékszegények ezek a fix vezérműtengelyes 16 szelepes kismotorok ráadásul rövidlöketesek is és egy nagyobb áttételezésű egyes fokozattal nagyon nyírná a kuplungot. Még így is adagolni kell a fordulatot rendesen, ha iparkodni kell a megindulásokkal.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- 5 az 1-ben 110 cm-es derítőlap, diffúzor (fehér, fekete, arany, ezüst, diffúzor)
- Multifunkciós kondigép, Kettlet sport
- KIHAGYHATATLAN ÁRON Asus Vivobook F415, i7-10.gen/8GB DDR4/512GB SSD/14" FullHD/NumPad
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Dell Vostro I5 7200U DDR4 4GB LED HUN Bill. Megkímélt