Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
El is felejtettem, történtek módosítások (sajnos normális képem nincs):
“The Night is Dark and Full of Terrors”
shifty!
senior tag
Megosztom veletek tegnapi történésem, aminek most értem a végére:
BP, 14.kerület, méltán jó minőségű Fogarasi út. Külső sávban a bal kerekek nyomvonalában kb gumi szélességű, 10-12 cm mély kátyú, amit nem tudtam már kikerülni, "szabályos-haladós" 55-ös tempó környékén.
Ma javították, új lengéscsillapító, toronycsapágy, fémpersely. Az alkatrész szállító szerint tömkelegével viszik vissza a vevők az ehhez hasonló perselyeket.
Természetesen elkövettem azt a hibát, hogy mivel rohanásban voltam, örültem annak hogy a kocsit el tudtam navigálni a következő kisutcáig, és ott kváziszabályosan letenni... Rendőrt nem hívtam, rohantam dolgomra hogy időben odaérjek, így az önkormányzati/biztosítói kártérítés elúszott...
Tanulság: a kátyú az rossz. Az anyaghibás persely is. Költői kérdés, hogy mi a bánatra fizetünk annyi súlyadót, üzemanyagárba beépített útalapot, ésatöbbi ésatöbbit...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
Steven
addikt
Egesz város ilyen sajnos, mint valami putri...nem hiszem h valaha jobb lesz. Én ha motoral vagyok ,meg a kátyubol kijövő okol nagyságú kovektol is félek.
Lassan jeepet kell venni
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
diablo1984
veterán
kipufogóvég csere?
molnarpeter
nagyúr
Fotóval (bekarikázva a problémás kátyút), pontos hely megjelölésével küldd el a hivatal@zuglo.hu mailre. Egyszer beszakadt csatorna fedelet jelentettem, hamar lekerítették, és némi idő múlva javítva lett.
[ Szerkesztve ]
villász
csendes tag
Sziasztok
Egyik ismerős elő akart csalni a rádióból valami gyári menüt
2-5+be kapcs Azóta a 4 hangszóró felváltva csipog és sehogy se tudjuk ezt kikapcsolni
Megpróbáltam áramtalanítani de ugyan az sőt azóta a kódot se kéri
Ha valaki tudja a megoldást meg hogy mit próbált az kérem segítsen
Updata list-es rádió /Scenic 2 2009-es
shifty!
senior tag
Köszönöm az infót, este írok nekik.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
salieri.
őstag
Sziasztok.a gyári feliratokat mivel lehet visszaragasztani,ami jó eredményt is ad?
Nekem annó a megane orrára az embléma 3M kétoldalú (szivacsos) ragasztóval volt felrakva.
Nem igazán akart lejönni soha.
(#67054) diablo1984: igen. Lagunaklubon ezt a típust már páran használták, aztán képek alapján meggyőzött, hogy jól mutat. Valami kis egyediség kell az autóra.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
salieri.
őstag
Konkrét linket tudnál? köszönöm.
rob210
Topikgazda
Igen ezeknél rendszeres a rugótörés.
Renault power
Robi81
tag
Akkor gondolom mielobb cseréljem. Párban vagy csak a fardt oldalt?
MC Pite
veterán
Tatabányai Császár és a budapesti Baumgartner szerint is
1, négyet tud
2, pozíciók nem felcserélhetőek.
Nem értem, emberek nagyja 5 évente 110-120 ezret költenek rá és évente kétszer mennek a kegnagyobb csúcsban még emiatt márkaszervizbe?
Kikapcsolásra tudtok alternatívát esetleg?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
#89309696
törölt tag
Mivel a műszakin azért pattognak ezért sokan berakják a pótkerékbe mind a négyet és nem kell vele foglalkozni sok évig. Persze ha van pótkerék.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jól néz ki, illetve jobban néz ki, mint az eredeti.
Mondjuk, az enyémen egy van, az is rejtve. Tehát, mintha nem is lenne kipufogó. Nekem ez azért jobb, mert így aztán még azt kis kipufogó hangot sem hallani, ami egyébként lenne, ha kiérne a végéig a cső. De biztos tudod, hogy ezeknél a típusoknál, kb a csomagtartó felénél vége is van a kipufogónak.
MC Pite
veterán
Még nincs, de tervezek.
Ez milyen, univerzális, beragasztósból 4 db (klónozva jobb esetben a gyáriakatt?)
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
rob210
Topikgazda
Futómű alaktrész szerinted?
Renault power
rob210
Topikgazda
Van egy srác aki ezzel szíta végig a nyarat tavaly.
Az egyik lemerült, kicserélte szerelés programozás.
Kapott egy defektet javíthatatlan volt a gumi csere új gumi miatt programozás.
Majd lemerült a jobb hátsóban is az elem.
Csere programozás.
Ezután eladta a kocsit és vett egy IIIas meganet amiben még nem volt.
Valahogy megértem, ez a világ legnagyobb user szop@tása. Értelme pedig semmi.
[ Szerkesztve ]
Renault power
#89309696
törölt tag
Az ötlet jó lenne, csak f#szul van megoldva. Meg sokkal több értelme lenne a kerékfordulat különbség elvén működőeket használni mindenhol, azokba nem kell a nyomorék érzékelő és programozni se kell, és az átlag autósok nemtörődömségét képes ez is felmérni. Senkit nem érdekel tizedes pontosan a keréknyomás menet közben, bőven elég ha csak annyit jelez, hogy hé balf#sz álljá' már félre.
(#67060) salieri: huhh, nagyon régen volt... Mintha piros lett volna a csomagolása/külső héjja és szürke a ragasztó része. Linket sajnos nem tudok.
(#67063) MC Pite: mármint 4 szettet vagy 4db szenzort? Ha csak egy szettnyit, az nagyon gáz.
A pozíciókat fel lehet cserélni csak ugye neked kell majd észben tartani, hogy melyik-melyik, met a computer rosszul fogja jelezni.
Nekem is így volt, tavaly a téliek helyet cseréltek (első-hátsó), így a kijelző fordítva mutatta a nyomásokat.
Azért kemény lenne évente 2x szezon előtt kerék váltáskor a renaultba is szaladgálni a gumison kívül, még alkalmanként 6-7000ft-ért.
Keress valakit, akinek van gyári diag, esetleg valamelyik renaultba kapcsoltasd ki.
Már bánom én is, hogy megvettem a nyáriba is a szenzor szettet és szoph@tok kerékcserék után.... Kikapcsoltatni egyszerűbb lett volna.
(#67064) Fehér Farkas: ha nem 2014.11.01. Utáni a verda, ki lehet kapcsoltatni. Ezen időponttól kötelező új autók üzembehelyezésénél a tpms. Tehát ha előtte lévőben nincs, akkor nem mondanak semmit műszakin.
A pótkerekes sztori nem jó, nem megy bele, csak egy szenzor (a szeleppel egyben van).
Illetve mozognia kell, akkor aktiválódik csak (hiába adják diaggal a computerhez).
(#67065) ΞΔGLΞ: ja, tudom a megane2 kombi alatt is így van, a lökhárítótól befele vagy 40cm-re van vége a kiluffnak.
Bár nekem annál is kellett, hogy látszódjon valami.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
#89309696
törölt tag
Vannak kocsik ahol így manipuláltak vele pótkerékben, akkor gondolom a Renaultnál másképp van. Bár igazából szerintem leszarják, ha DPF és EGR nélkül átmennek műszakin az autók, egy hülye légnyomásmérőn nem fognak fennakadni, ki kell kapcsoltatni.
Megane1 kombinál sem lóg ki a kipuff.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Fel lett hegesztve egy cső és arra egy dísz vég, vagy ki is cserélted sportra?
Ez is jól néz ki nagyon így...
ΞΔGLΞ
nagyúr
Bár igazából szerintem leszarják, ha DPF és EGR nélkül átmennek műszakin az autók, egy hülye légnyomásmérőn nem fognak fennakadni, ki kell kapcsoltatni.
Nekem soha nem volt ilyesmire szükségem, hogy áttolják meg hasonló, de az még mindig játszik, hogy az autónak ott sem kell lennie, csak 40K zsebbe? Ezt olvastam faxbukon valamelyik autós csoportban...
#89309696
törölt tag
Az autónak mindenképp ott kell lennie, mert fotózva van minden. Az átjutás menete meg helytől függ. Van ahol fizetni kell érte van ahol nem. Ahol nem ott simán csak elnézőek ennyire, hogy átengednek mindent ami nem durva meg nem életveszélyes, a csóró régiókban van ez főleg ahol nem tudnak mit elkérni amúgy se. Ne legyen életveszélyes a kocsi és gyakorlatilag annyival átmegy.
Mondjuk aki egy 2014 utáni fiatal kocsival állít oda kikapcsolt keréknyomás szenzorral azt lehet, hogy megvámolják zsebbe mindenképp, mert hát van miből, ha telt a fiatal autóra is.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én is így tudtam, de akkor nem értem, hogy minek írnak ilyesmiket? Mindegy is, én ezeket a csoportokat csak olvasni szoktam, néha a fejem fogom, mikor egy 10 szavas mondatban, kb 8 helyesírási hiba van és hozzá értelmező szótár kell, hogy egyáltalán megértsem, hogy mi a jó francot akar kinyögni a kérdezője, vagy mondója. Nem sokan lennének az utakon, ha a hejjesirastis nezznék a visszgánmn. valamennyire...
Csak vég volt, hangot nem akartam. Amúgy is, 1.5dci volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Bass
addikt
Sziasztok a gyári Renault alu felnimet szeretném felújitani ,mivel vannak ezek gyárilag festve? Milyen lötyivel lehet a festéket róla el távolitani ? Illetve az akril festésen gondolkodom a későbbiekben egyszerűbb javítása miatt illetve a közép az műanyag és nem lehet porfesteni. Csinált már valaki ilyet?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
MC Pite
veterán
Értelemszerűen 4 db-ot tud, 4 szettel nem lenne gáz.
Várjunk csak: ha csak rossz helyre írja a pozíciót és nem rinyál hogy nem látja, akkor máris más a leányzó fekvése, úgy értettem császárnál mintha nem is látná; de a fordított kijelzés megfelel, ha...
Valahol(?) kiolvastatom a 4 gyári azonosítót (4,5 éves) és veszek 8db utángyártottat, amivel klónozzuk a gyári ID-t. Akkor nem kell évente kétszer a renaultnál szopni kerék cserekor. Más kérdés hogy azoknak 10k darabja, vagy Kínából 15k a 4db, de nem tudom ki tudja felprogramozni a szenzort/olvasni a gyárit, mert a gumisom csak a 1 márkával foglalkozik.
Renault nem hajlandó kikapcsolni, gyári diagos kontaktom Esztergom-Tatabánya környéken (meg sehol) nincs egyelőre.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Nordik
őstag
Van olyan, hogy nincs ott az autó. Ne kérdezd hogy oldják meg de hallottam már ilyet.
#89309696
törölt tag
Fotók akkor is kellenek, a JSZP-be is mi kerülne be akkor. Azt csak úgy lehet megoldani, ha két évvel korábban ott volt az autó és akkor készült 20 fotó, abból 10-et elhasználtak akkor, 10-et meg két évvel később, Exif fájlok simán átszerkeszthetőek. A károsanyag kibocsátás is simán kijátszható, mivel nem méri semmi, hogy mekkora gázállással van a mérés, ha túl magas akkor finomabban nyomkodják és át is ment. Épp ezért nem derült ki a dízelek balhéja is nagyon sokáig.
Azon kívül a fékek, lengők jók szoktak lenni a legfosabb autókon is (amibe nem jó azok árokba mentek már), minden más meg szemrevételezős, rozsda stb. ha mégis fotózva van akkor olyan szögből ne látszódjon. És a kocsi már át is ment a műszakin. Tényleg csak a vizsgaállomás szigorától függ, hogy egy autó kap-e műszakit vagy nem, semmi mástól.
gzoli0415
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Lassan 3 hónapja van egy 2005-ös 1.2 16V Clio II Taboo típusú autóm.Azt vettem észre hogy az olajbeöntőnél sárgás lerakódás van [link] .Az autót általában rövid távokon használom és mivel azt olvastam ez akár normális is lehet ezért nem foglalkoztam vele viszont az előző két napban mentem vele közel 300 kilométert autópályán és a lerakódás még mindig ott van.Egyébként olaj vezérlés vízpumpa szűrő cserék voltak a vásárlás után kb 2 héttel.Azóta a hűtővizet nem kellett után töltetni nem látok a vízben olajat az autó fűt, az olajszint sem csökkent fogyasztás is normális.Amit még észre vettem hogy mintha az olajbeöntőnél mintha szivárogna az olaj [link] Bár nem tudom hogy ennek köze van-e ehhez. Mitől lehet ez?
Köszi előre is a segítséget.
rob210
Topikgazda
#89309696
törölt tag
Van fontossága annak, hogy a trafók milyen sorrendben vannak visszarakva? Mert látom be van számozva.
Nordik
őstag
Szivosorba hogyan kerül olaj egyébként? Csak mert mikor cseréltem a tomiteseket nekem is volt benne valamennyi.
salieri.
őstag
Kipufogógáz visszavezetese miatt.
rob210
Topikgazda
Van és a képen fordítva van.
Váltónál az egyes. Vezérműnél a kettes.
Renault power
rob210
Topikgazda
Van egy lecsapató/visszavezető szelep.
Ha az meg van halva akkor tud ilyet. Meg akkor ha kivannak a szelepszárak és túl sok olajat nyom fel a szelepfedélbe, amit a lecsapató nem tud már elnyelni.
Most 2 hónap tesztüzem, ha jó lett és nem termeli vissza az olajat, akkor foglalkozunk a kocsival, ellenkező esetben, el lesz adva,. (lehet így is majd a tulaj eldönti)
Renault power
salieri.
őstag
Nekem is volt a szívósorban olaj,de semmi baja a motornak.
rob210
Topikgazda
A mennyiség számít!
De ott egy 1/4 decinél ha több van akkor valami hibára utal.
Nekem is van mindenkinek van, de csak kis mennyiség!
Renault power
#89309696
törölt tag
És mi a lényege a sorrendnek? Nyilván a vezetéket nem lehet felcserélni, de most nem arra gondoltam. Én is ugyanúgy raktam vissza ahogy rajta voltak mikor gyertyát cseréltem, de különösebben nem lehetne gond belőle, ha fel vannak cserélve. Vagy az ECU egyenként tanulja mindegyiket?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ja hogy a trafók hogy vannak bent az mindegy én csak megszokásból számozom meg őket.
Félreértettelek.
Renault power
#89309696
törölt tag
Jah.
Van amúgy jele a túl sok olajnak a szívócsőben vagy csak akkor derül ki, ha szét van szedve?
rob210
Topikgazda
Nem indul az autó elsőre.
Renault power
sarkany01
tag
Valaki nem tudja Laguna II-re, hátulra, hogy lehet Spoilert felfogatni?
diablo1984
veterán
a sima gyárit fúrni kell és csavarozni az ajtó belsejétől!
Mármint ha hátsó szárnyra gondolsz a gyári változatra!
[ Szerkesztve ]
És sajnos laguna3-nál is így van. Nemrégiben majdnem vettem egy gyári szárnyat, de ez a felrakási mód eltántorított.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Pedig ez a legjobb megoldás és nen is hagyod el mint pl. A grandtour IIes meganeról
Kifúrod a lukat lekezeled festékkel (fülcipálci) bele a furatba, hogy a korrozió ne tudja megtámadni és örök.
Nem kell félni tőle, csak figyelmesen ki kell jelölni a lukat fúrás előtt.
Renault power
diablo1984
veterán
1-es lagunámon a benzinesen volt gyárilag a monaco felszereltség miatt, nem rohadt, de piszok jól állt neki! Ez a 2-es és 3as lagunára is igaz, jól áll nekik a gyári szárnyak!
diablo1984
veterán
Adott egy 1,6 benzines motoros laguna 2. Miért csinálhat olyat, hogy egyszercsak menet közben felemeli a fordulatot 2ezer fölé és nem reagál a gázpedálra? Akkusaru levétel után megszűnik a hiba.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD