Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Levett negatív akksisaruval óra alatt 0.2V-ot csökkent az akksi feszültése 12.36-ról 12.15-re. Az úgz rendben van? Azt olvastam valahol, hogz az kb kuka. Igaz ez? Mehetek panaszkodni, hogy visszskapjam az árát?
Köszi előre is
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
rob210
Topikgazda
Ha sehol nem testelt le és nincs fogyasztó rajta akkor cellazárlatós nagy valószínűséggel.
De ezt kivett aksival kéne tesztelni.
Ha akkor is esik a delej akkor cserés vagy gariba vagy, önköltségen.
Renault power
rob210
Topikgazda
Mi a gond?
Renault power
polonic
félisten
Nincsen gond. Legalábbis én nem tapasztalok semmit.
Egy rendes átnézetést szeretnék. Esetleg olaj és gázcsere. Mert ez még nem volt szerintem.
Meg ha esetleg baj lesz, akkor tudjam, majd hova kell menni.
rob210
Topikgazda
Érd szultán klíma, ha mondod, hogy a renault mágus küldött és a Viktort keresed, pozitív élményekkel távozol.
Renault power
shifty!
senior tag
Ha tudom mi a gond, tudsz klímást?
Szerk, közben látom hogy írtad az infót. Hála érte, bejelentkezek hozzájuk.
Valahol ereszt a rendszer, kb nincs benne gáz, hiába próbáltak rátölteni a legutóbbi szerelésnél, mondta a srác hogy valahol elengedi a munkaközeget...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
polonic
félisten
Köszönöm!
Mostantól hívhatlak akkor Renault mágusnak?
GrooveHero
addikt
Köszönöm
Nem volt rajta fogyasztó elvileg. A töltést viszont felveszi, 2000-es fordulaton 15.15V-ot kap a generátortól, az talán kicsit túl sok is. Inkább azt mondanám, hogy nem tudja tartani a töltést.
Korábban azt hittem, hogy valami parazita dolog szívja az akksit lezárás után. Szerintem majd ma kiveszem és megnézem úgy is. Vezetés után ha egyből megmérem, kiveszem és mondjuk 20 órűt állni hagyom, akkor az ad helyes eredményt?
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
rob210
Topikgazda
Igen a 20 óra elég lehet főleg ilyen mértékű, egy órás esés esetén.
A 15,15 viszont baromi sok, nyugodtan kezdj el keresni valakit aki felújítja a generátorod, mert a fesszab tuti, hogy halott rajta, de lehet más is.
Sőt az is elképzelhető, hogy az vágta taccsra az aksit.
Azaz ne tegyél bele új aksit amíg a 13.5 - 14.5 közötti eredményt nem tudja a generátor.
Renault power
rob210
Topikgazda
Nem ezt csak ő akasztotta rám, mert van egy automata váltós scenicje még az egyes PH II és tacekból megmondtam neki, hogy miért tilt le a váltó pár kilométer megtétele után.
De itt PH-n már van egy mágus és én nem is akarok mágiázni én csak javítok
Renault power
benvolio
őstag
Ne is mond! Mi már vettünk egy utódot, de még megvan a boci is. Megérezte a végét, ennek lelke van! Az igaz, hogy elhanyagoltam, mert váltót is cseréltünk benne év végén, mert ba@tam rá, hogy folyik az olaj, most meg az elektromosság szívat, még nem találtam szakit aki megnézze illetve elég korrodált már a küszöb. Jó lett volna még párszor piacra menni vele árulni, de vagy bontóba fogom vinni vagy óccon meghirdetem, nem tudom még mit fogok csinálni vele. Nagyon szeretjük és tényleg kiszolgált, de ez a vége elég ráfizetős.
LamerGyuri
senior tag
Mibe került mindez?
Imponáló a nyomatékugrás. Bírni fogják a kapcsolódó elemek?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Vannak itt a topikban, akiknek erősebbre van írva és működik. Ésszel használva, bírnia kell (már ha ezt lehet ésszel )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha érezni fogod a segged alatt a "tolóerőt", akkor ezt nem lehet ésszel...szerintem... Vagy csak lájtosan lépsz oda neki, akkor felesleges ekkora nyomaték bele. Amúgy nem lesz semmi baja, nyugodtan (le)tolhadtod a sok mazsolát előled. 470nm 210LE, ez kicsit furcsa nekem. A LE ekkora nm-nél 220 felett kellene legyen, bár azok mérő padok sem betonbiztos mérésűek, ezt is aláírom.
Én 1 éve mérettem meg újra 3 év után és semmit nem veszített. 474nm, 223LE
Na, gratula!
[ Szerkesztve ]
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Melyik most a legjobbnak tartott motorolaj egy 1.4 8v K7J -be?
Régebben a Motul 8100 X-cess 5W-40 -ről olvastam jókat, van most ennél ajánlottabb?
Kipróbálnák valami újat a gyári Elf után.
femiki
tag
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogyan tudom lenullázni a szerviz számlálót? Most ért nullára, és világit a "service" felirat. Próbáltam a km.órán levő gombot nyomni és ráadtam a gyújtást, de semmi, próbáltam a jobb bajuszkapcsoló végén lévő gombot nyomni és gyújtást adni, de ez sem segitett. 2006-os kangoo 1,2 16V
Valaki?
rob210
Topikgazda
Pedig akkor te nem csináltad jól a folyamatot.
Ráadod a gyújtást.
Elkezded nyomkodni a bajuszkapcsolón (jobb) a kis gombot és addig nyomkodod amíg az olajhoz nem érsz, ott hosszan nyomod amíg elkezd villogni a kijelző, majd nyomod tovább amíg le nem nullázódik.
Renault power
femiki
tag
Oké, igy már sikerült, köszönöm!
Csak ez az első ilyen autóm, és még nem csináltam.
atosan
addikt
Hali,
Egy valamivel nem nagyon tudok megbékélni a Megane 1/2 kombimon. Mégpedig hogy nincs az az alapvető napi kilóméter számláló. Még a kisebb kategóriákban is alap az ilyen, nem értem.
Maine coon
femiki
tag
#89309696
törölt tag
Ablaktörlő bajuszkapcsolót ha nyomkodod akkor ott van valami hasonló menüpont, de ha nullázom akkor nullázza a fogyasztást is és minden más számlálót is stb. úgyhogy én se használom.
atosan
addikt
Nálam semmi reakció a gomb nyomkodásra
Maine coon
#89309696
törölt tag
Akkor alacsonyabb felszereltséged van. Nekem expression van, ez majdnem a teteje.
atosan
addikt
Azzal semmi baj, csak eddig amilyen autókkal találkoztam, alap volt a napi számláló. Mármint a legalja felszereltségben is. Majd megszokom, asszem.
Kézikönyv nélkül honnan lehet megtudni milyen felszereltségű és abban mik találhatók?
[ Szerkesztve ]
Maine coon
atosan
addikt
Ja, ami lemaradt. A kesztyűtartóban nekem Expression van, de akár kesztyűtartót is cserélhettek valamikor. Hátul nincs elektromos ablak.
Maine coon
#89309696
törölt tag
Pedig abban a felszereltségben benne van. Lehet a gomb nem jó akkor. Vagy valóban kimaradt belőle a fedcomp, a Renault rengetegszer módosított a felszereltségi szinteken és nem igazán lehet követni.
tresh
addikt
Szép teljesítmény,de azért tegyük hozzá hogy a korábbi rekord (Honda) nem azonos feltételekkel futotta a kört. Ettől függetlenül gyönyörűen húzta magát a pályán a gép.
mycso: szép kis görbe
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Akkor azt már buherálta valaki.
De ha 16 szelepes a vas, akkor veszel bontóban egy bajuszkapcsolót és kicseréled.
Onnantól látsz mindent napi számlálót, pillanatnyi fogyit. Etc. Etc.
Renault power
atosan
addikt
Hm, csak ennyi lenne? Igen, 16 szelepes K4M. Biztató. Lehet akkor a bajuszkapcsoló volt cserélve? Mire figyeljek a választásnál? Nehéz lebontani? 405-ös pögin már cseréltem, de az vagy 20 éve volt
[ Szerkesztve ]
Maine coon
Benir8
senior tag
Hogy ha lehet csak is ELF olajat tennék bele. Az enyémben 1.6 8v, 10w40 van benne, ez a gyári előírása.
[ Szerkesztve ]
Mukucs
senior tag
Srácok! Clio 2 csipogócseréhez le kell szedni az egész felső műszerfalat? Vagy azon kívül mást is?
Köszi!
3 csavar tartja a fedelet, és egy nagy O gyűrű a tömítés.
Én kiszedett váltónál cseréltem, úgy nem volt nehéz, beszerelve nem tudom mennyire lehet hozzáférni.
Csapágy nincs benne, egy kis olajcső nyúlik be a tengely végébe.
O gyűrűt a Bárdinál találtam, de vettem egy lemezfedelt is a ZSU-nál, mert marha rozsdás volt. Eredetileg csak le akartam festeni, de mikor elkezdtem tisztítani, nagy lapokban vált le róla a rozsda és féltem hogy esetleg hamarosan átlyukad.
Путин, иди нахуй!
#89309696
törölt tag
Amúgy megtaláltam egy 2002-es prospektust, ott voltak felsorolva a kombi felszereltségei és motorválasztéka, és csak az 1.9 dci-vel lehetett venni akkor dízelbe. Innen rémlett, hogy nem volt dti belőle, viszont persze ettől függetlenül 2002 előtt lehetett az előző két évben dti is belőle, de a legvégső szériában már nem árulták velük. Az enyém is az utolsó darabok közül való.
rob210
Topikgazda
A lebontás nem nehéz, áramtalanítás után le kell venni a kormányt és alatta van kb. 30 perc kicserélni.
A választás sem nehéz olyan kell amiben működik a gomb.
A fedcomp ugyan az a két autónál, mármint ami mutatja meg ami nem.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ok így már értem.
Igen 2001 ben kijött a dci és onnantól már csak a raktárkisöprés erejéig volt beszerelve a dti, meg a dt, a dt fogyott el előbb.
2002 ben már csak a dci volt ezzel nem is vitatkozom.
Csak így már teljes a kép, amit elsőre leírtál az csak egy kis kiragadott rész volt, a teljes történetből.
Renault power
eTrade
tag
Nem minden felszereltség tudja az pillanatnyi és átlagfogyasztást de a napi megtett km tudja. Az óracsoportban van egy pöcök (lent, a közepén), azt nyomd meg, azzal lehet mérni/nullázni.
rob210
Topikgazda
Hidd el tudja, csak a kormánykapcsolót kell kicserélni.
Erre akkor jöttünk rá amikor diaggal élőafatot néztünk egy kábelköteghibás alizé nél.
Kicseréltük a kapcsolót és onnantól mindent mutatott.
Azóta több ilyen upgrade is kikerült a kezeim közül.
Renault power
atosan
addikt
eTrade
tag
Azt nem tudtam, hogy csupán a bajuszkapcsoló a difi, viszont a napi km számláló anélkül is van/működik.
Jó lett volna nekem anno egy ilyen upgrade a régi 1.4 16v Mégane 1-esemen, hogy tudjam mennyit evett százon, mert a jelenlegi Megane 3 1.6 16v volt hogy 5.8-at kért... igaz ez nyáron volt, klíma nélkül, ráérősen vezetve és azóta sem sikerült megismételni.
atosan: Ez elég fura, lehet hogy valaki tényleg megbuherálta.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ahha na a te esetedben ott az óracsoporttal is baj van.
Próbáld ki légyszíves, hogy megnyomod a gombot a bajuszkapcsoló végén és úgy adod rá a gyújtást.
Ha akkor sem jelenik meg semmi ott alul ahol a napit mutatná, akkor neked lehet, hogy a kijelző van lehalva nem is a kapcsoló.
Renault power
femiki
tag
Köszönöm!
Mennyi volt ez a fedél? Vagy esetleg van valami cikkszámod hozzá? Most kérdeztem a ZSU-t, de csak rendelésre, csak eredeti lenne, és árat sem tudtak mondani. Menjek be (100km) alváz szerint megnézik, kifizetem előre, aztán valamikor megjön...
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Emlékezetem szerint ennél a felszereltségnél a bajuszkapcsoló végén nincsen semmi gomb. De szerintem is az óracsoport lehet a ludas.
[ Szerkesztve ]
atosan
addikt
Semmi sajnos. 3-5 másodpercig nyomva tartottam még gyújtás ráadás után, de ugyan az.
eTrade van rajta gomb.
Maine coon
rob210
Topikgazda
A neve váltófedél.
Cikszáma: 7700722801 jb1 es váltó esetén.
Ugyan ez van a II-es cliocon is.
Renault power
rob210
Topikgazda
Az öntetszt végigment?
Azaz a mutatók szépen fel le mozogtak teljes tartományban?
Renault power
femiki
tag
Köszönöm!
atosan
addikt
Láttam arról régebben videót, de semmi ilyesmi nem történt. Gyújtásrádás után tovább kéne tartanom a gombot? Nem történhet semmi galiba? Gondoltam levideózom, de a vitrinben hagytam a harmadik kezem
[ Szerkesztve ]
Maine coon
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD