- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
Próbáld ki a SOL-t.
https://www.overtake.gg/downloads/sol.24914/ -
Foose
addikt
Elővettem újra a játékot,kb 2 évvel ezelőtt kicsit laggolt a gépemen,új tápom van,most egész szépen fut a játék. De kezdő vagyok ebben. Automobilista 2 is megvan,de nem érteni angol nyelvet,így beállítani sem nagyon tudok sok mindent. És csodálkozok,hogy ez a játék még mindig milyen jó (nekem) pedig már régi és nem fejlesztik. Most találtam rá a content manager-re is,de azt is csak kezdőként szemlélem.
Lehet a AMS2 le is lesz pucolva mert csak a helyet foglalja. Olvasok is visszább kicsit,bár látom téma lett az EVO....
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
KaraDani
addikt
Nem értem miért reklamál mindenki, hogy optimalizálatlan
Imola, 27 AI, single 1440p és beéri szerény 19.5GB VRAM-mal, valószníüleg azért mert nincs több.
9 AI mellett evett 16.7-et. Magamban medium körüli grafikán van 100 körüli fps egy 7900xt-vel.
VR-ban tudja a 40 fps-t és csak a fél képernyő artifactos.