- Asszociációs játék. :)
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
FeniX- #129924 üzenetére
Egy normálisan rendbe rakott karbis 500-as bizony nem fog többet fogyasztani normális közúti közlekedés folyamán.
Nekem a 650-as V2 nem eszik többet 5Liternél.
Ugyen ez megkapható naked kivitelben.
Érthető az Injektorhoz való ragaszkodás, de a jelenlegi Elektromos járművek intezív előre tolásával és UNIós szabályokkal , szigorításokkal mindegy lesz.
Egy jó karbis motorral is simán kihúzható a következő 10-15 szezon. De a 10. év után már előre sejthetően az üzemanyag ár annyit emelkedik, hogy nem a fogyasztási különbség fog mérvadó lenni.
A pillanatnyi helyzetben pont nincs sok értelme több millát költeni hosszútávra.
Ezeknek az áruk most sokkal gyorsabban ég el. 5év és brutális mértékbe fognak bezuhanni az áruk. A váltás elkezdődött, és az idei évtől piacra dobott fejlesztésekhez képes érdemben több már nem lesz várható a belső égésű motorral szerelt vasaknál. Reszelések lesznek, óvatosan fogják ezt kezelni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával