Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
Sziasztok!
A Leonardora kellene előre valami jó gumma: 130/70 R12. Van valami ajánlásotok? Én ezt néztem ki első körben.
Amikor hátulra vettem, nem kérdeztem rá, megvettem a ContiTwistet, és tényleg elég rendesen csúszkál, ha vizes az út.[ Szerkesztve ]
-
Geccoka
csendes tag
válasz Something_ #55249 üzenetére
Hehe, csütörtökön viszem szerelőhöz a DiTech-et, hogy nézzen rá, majd beszámolok róla
-
30z.Samu
félisten
-
Bambalazs
senior tag
Budapesten hol érdemes B125 kiegészítőt megcsinálni ár és oktatás minősége szempontjából?
Illetve mi a fenéből lehet frissíteni a kresz tudást, ha nincs tankönyv, a kresz teszt cd meg elavult? A B-re ezer éve még jó volt a cd, 3 hibaponttal sikerült a vizsga, de azóta sok változás történt kresz és vizsga tekintetében egyaránt. -
szmissz
senior tag
B125 kérdésekhez:
Gyorsjogsinál kezdtem, SOS jogsinál végeztem. Mindkettő tulajdonosi háttere ugyanaz, de a gyorsjogsinál kikaptam egy akkora tahó paraszt oktatót,hogy a fal adta a másikat, úgyhogy otthagytam őket. Az SOS-es fickó normális volt.
Webes KRESZ oktató/teszt felülethez kaptam hozzáférést, tökéletesen ugyanaz volt, amit a vizsgán is használni kellett, más nem is kell a tanuláshoz. Addig csináltam, amíg az utolsó 20 teszt folyamatosan sikeres volt, aztán elmentem vizsgázni, 5 és fél perc alatt megcsináltam 1 hibaponttal és távoztam.
Ha van valami konkrét kérdés, szívesen válaszolok.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Debilon
addikt
150-180-250-esek közül mit lenne érdemes venni?
vagy ne is folytassam és húzzak a nagymotoros/robogós topikba?ha folytatom akkor, Kymco Grand Dink, Honda Foresight/Pantheon, Piaggio X9, Maja nagyjából
mindenképpen olyan kéne, aminek azért van csomagtere legalább 1 zárt bukó belefér
max. 350-400k árig (ha érdemes ennyiért ilyesmibe belevágni)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
ludsimon
veterán
Én úgy vagyok ezzel a b125 kérdéssel kapcsolatban hogy hiába 40k bol kijön, ha olyan szinten elszalltak a 125 árak, hogy 350-400k használtan egy normálisabb motor ami még mindig lassú egy 500 ashoz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz Debilon #55269 üzenetére
Ha már így felsoroltad, az én véleményem szerint 250-es ideális Bp-re, mivel kb. mindegyik ugyanannyit fogyaszt, ellenben 250 azért érezhetően kraftosabb.
Kymco Grand Dink jó ronda, de ha kicsit is figyeltek rá, akkor megölhetetlen.
Piaggio X9 a nem ajánlottak közé tartozik elektromos nyavajái miattA többi típust nem ismerem mélyebben, DigitXT fórumtársnak van 250-es Majestyje, és volt 180-asa, azokról inkább ő nyilatkozzon
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Debilon
addikt
mondjuk nekem nem Bp-re kellene, vidéki vagyok nem is ragaszkodom a 250-hez, a 150-180 vonal is bejönne
esetleg még a Kymco Xciting 250-ek, amiket nézek
csak kezdem nézegetni őket, mert nagyon valószínű hogy váltani szeretnék 4 év után 50-esről
aztán néha el-el mennék kisebb körökre, ami 50-essel nem nekem való (25 km-es kör után is már mindenem tele volt, az állandó nyélgáz meg nem használ neki, meg nem is szeretem úgy üzemeltetni)[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
kcsa
veterán
válasz Debilon #55274 üzenetére
Ha bárhova mennél, messzebbre mint a szomszéd falu, akkor is a nagyobbakat válaszd. Szerintem.
Egyszer 250-essel elmentem Egerig, nekem ez a rekordom egy seggel. A végén már fizettem volna a magasabb végsebességért, csak hogy érjek már oda hamarabb, minden bajom volt már
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
Bár DigitXT ek több a tapasztalata Majákról, én is nyilatkoznék. A 180as magasabb, pörgősebb, úgymondd sportosabb, a 250es nagypapisabb... Multivarral a 180as egy hajszálnyit gyorsabb, mint a 250-es.
250 olyan szempontból jobb választás, hogy könnyebb eladni, és gyakoribb motor, kőnnyebb alkatrészt szerezni hozzá...Eleinte a 180ashoz küzdelmesnek tűnt, de gyári alkatrész van hozzá, illetve a 125ös utángyártott cuccainak a többsége jó hozzá.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #55278 üzenetére
Amikor mentem Egerbe (igazából Bogácsra) teljesen kihaltak voltak az utak - de úgy ahogy mondom. Üres. Nem vagyok ismerős arrafelé, lehet ez az alapállapot. De óra szerinti 120-130-at eléggé keveselltem
Győr-Bp. autóval is fáj. 50-essel meg menne a halál
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
üszök
őstag
válasz Debilon #55269 üzenetére
Nekem Phantom Max 250 van Piaggio blokkal,nem kéne kisebb. Mondjuk egy zárt bukó nem fér bele. Nézhetsz még Madison 250-et is Piaggio blokkost. 250-est lehet venni jó áron,csak túrni kell a netet. És ha eldöntötted,hogy veszel valamit akkor meg kell venni ami tetszik. X9 helyett inkább X8-at ajánlanék.
Nemrég mentem Runner 180 4t és 125 2t verziókkal,egyikért sem adnám oda.
A 125 gyenge lakott területen kívül. Befúj egy kis szembe szél,és mindjárt nem tudsz 80-nál többet menni."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #55276 üzenetére
Multivarral a 180as egy hajszálnyit gyorsabb, mint a 250-es.
Egész pontosan 4 tizedmásodperccel 0-80? km/h gyorsulásban, 140 méteren,
viszont a "nagy" Majában akkor 14 grammos "lomha" Dr. Pulley görgők voltak,
mégpedig a végsebesség növelése érdekében (de így is vége van 110 körül.)
(Viszont piros lámpától, enyhén olajos szíjjal kilövésben a Liberty 2T majdnem
ott hagyott. Azért csak majdnem, mert úgy nagyjából 40 km/h fölött elfogyott.)Most nincs benne semmi, de gondolkodom, hogy kéne 12 grammosat rendelni,
esetleg extrém megoldásként egy 10 grammosat. Ha már a gyári 11,5 volt, bár
tartanék tőle, hogy az a (gyárilag is kicsi!) végsebesség rovására menne.Hosszú távra a nagy Maja sokkal kényelmesebb. Nem kívánja az "állatkodást",
amit a kis Maja a "sportosabb" felépítése + a Multivar + 4Road miatt megkíván:
azzal is lehetne papisan közlekedni a gyári dobbal/gyári hajtással/kicsi gázzal!Csomagtartóban megint a nagy Maja nyer, eltekintve a "lépcsőtől", uis abba az
N103 az kétszer is belefér, ami nem semmi. Műszerezettség tekintetében is a
250-es viszi a pálmát, és ha már van A2 jogsi, akkor a presztízse is nagyobb...
(Meg a világítása is sokkal jobb, ha az ember hajlandó egy picit hekkelni rajta.)Ja, és van is egy 300-ért eladó raktáron. Csak szimeringet kell cserélni, új szíj,
a fent említett görgők kérdése, aztán lehet vele csapatni. Nem tudom, hogy ha
tényleg eladom hamarosan (egy segg VS két motor esete), akkor érdemes-e a
drága kevlárszíjat megvenni, vagy jó lesz bele a (sokkal) olcsóbb megoldás? -
Norbika88
senior tag
Üdv!
0-ról való indulásnál kis fordulatszámon, daráló-rezgő érzés a hátsó keréken, aztán ahogy elindult el is hagyja egyből, ilyenkor a kuplungot érezni ahogyan szép lassan indulásra bírja gépet?
Gondolom annyira alacsony a fordulat hogy rendesen nyisson és gondolom az élein nem nagy letörések vannak és az zakatol. (?)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Nem akartam apámékra, utánfutóra várni, hogy használhassam a Tactot, így hát talpon elhoztam magamnak.
Bogácsra tavaly én is mentem, lehetett csapatni rendesen, de amikor átérsz BAZ megyébe... BAZmegoldam rendesen... Kb 120-szal hagytam ott a megye táblát, és mire lelassítottam 50-60ra vagy 10 kátyút beszoptam...
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom, nekem jók a tapasztalataim a megállásokkal: tényleg nagyon rossz a derekam, de 45 - 60 percenkénti 5-10 perc pihivel (cigi + nyújtózkodás + néha fotózás) akár egész nap nyeregben bírok maradni ezen a kis kotvány motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
szmissz
senior tag
Elnézve a talpát, ez valami lágy, Converse szerű cucc, ami a motorozás biztonságához meglehetősen harmatos. A keményebb, merevebb talp megmenthet attól, hogy a rád boruló motor összetörje a lábfejed.
Egy utcai félcipőnél viszont sokkal többet ér, ennél alább ne add, viszont szerintem egy sima munkavédelmi bakancs biztonságosabb lenne, csak nem ilyen szép.
Ha viszont a talpa oldalról nehezen összenyomható, akkor frankó, de ehhez meg kéne fogni.
szerk: Igen, KRESZ vizsgát tenned kell, de az elméleti tanfolyamra eljárni nem kötelező, "online oktatás" szerű néven kiváltható. Vicces, hogy drágább volt nekem így 3 ezerrel, hogy ember nem foglalkozott velem, de az megérte, hogy nem kellett elmennem sehova.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
akos3
addikt
válasz szmissz #55298 üzenetére
igen az a talp valóban gyanús nekem is. munkavédelmi bakancs meg túl bumfodri orral van ellátva, sztem elég nehézkesen tudnék benne váltani.
Nonszensz, h egyszer letettem a kreszt motorra akkor miért kell újra. hisz ez nem olyan mint autónál, hogy mások akérdések. Bár azt is elég uncsi vt újracsináni. Ez tényelg lehúzás, így nem fegek kategóriát váltani sose az tuti. Marad a 125-ös cirkálónak, ha erő kell akkor meg majd ott lesz a kocsi úgy is.
-
Bambalazs
senior tag
Ajánlani tudom a Decathlon sajátmárkás Quechua túracipőjét, jó árban van, fogja a bokát és az orr rész keményebb. A 2 év garancia nem vicc. Egy hete 4 hónapos használat után elszakadt a cipőfűző-tartó szalag, visszavittem és kérdés nélkül visszaadták a pénzt... és vettem egy másikat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anime filmek és sorozatok
- DIGI kábel TV
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest