Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beletettem a 105ös (legkisebb) főfúvókát, így nagyon jó
Még a karbi tetején lévő bowen állítón is tudtam kijjebb tekerni, mostmár nincs olyan holtjátéka a gáznak. Egyébként ez egy 24es OKO karbi azért kezdtem a legnagyobb fúvókával , h ha már sok levegőt tud szívni akkor sok kaja is kell neki...
-
mumtaz
senior tag
Hudefasza volt hazajönni a rakparton szembe szélben. De néztem, más is van olyan hülye, hogy ilyenkor rotyogózzon. Úgy aláfújt a szél a sityakom alá, hogy megemelte a fejemről egy kicsit.
Hajrá. Holnap is azzal megyek melózni. :-D
-
z0l1ka
aktív tag
válasz
body007 #55547 üzenetére
Aham,elöregedett olajcső ,amit márt az előző gazda szépen levágott amitől már egy kissé rövid lett de még ráment a karburátorra normálisan , tervbe volt a csere, csak közben ez szépen meg is repedt amit nem vettem észre és így sajnos olajhiányba szenvedett aminek meglett az eredménye
Kicseréltem azóta , holnap veszek dugattyút csak a hengerrel nem tudom mit kezdjek.. Tegyem így majd össze ? vagy csiszoljam meg kicsit? -
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Minap nem túl szerencsés voltam és úgy jártam ,hogy megragadt a dugattyúm (én hibám miatt) kb 50-55-el mentem és egyszer csak megállt mintha levettem volna a gyújtást , majd pár perc várokozás után , 1 rugásra beindult amivel szépen hazamentem ,szét is szedtem ,hengeren vannak nyomai de a dugattyú az elég rosszul fest , na most egy 50ccm -es vas hengerről beszélünk , a kérdésem az hogy finom csiszolással kilehet e szedni belőle a sérülést ?? lehet a képen csúnyábbnak látszik ,de ha kezemet végig húzom nem érzem ,hogy olyan vészes lenne .,szerintetek ? kuka ? dugattyút kap egy teljesen újat.. -
-
Kis segítség kellene karbi állításhoz. Most úgy van beállítva a gázbowden hossza (a karbi tetején lévő hosszú csavarral), h teli gázon is csak félig emeli fel a levegő lezáró bizbaszt (mi annak a neve?). Na most az van, h full gázon megindul mint az örült de mintha elfogyna a kaja elkezd puffogni - mint egy gépfegyver, inkább ratatázik
és elmegy az ereje. Próbáltam, h kitekerem a karbi tetején lévő csavart - így kinyit teljesen a torok - de úgy fel se tud pörögni teljesen. Magyarán olyan félig nyitott (teljes gázon) torokkal jobb mint teljesen nyitottal. Ez mitől van? Kevés a kaja neki? Levegőt kap amennyit akar, azzal nincs gond.
-
dzso22
senior tag
Én pont fordítva. 80% kétüteműek.
Gondolj el egy sima talptömítést csak aluból és különböző vastagsággal. Holnap előkeresem őket és dobok fel képet.
De nem kel halál pontosan belőni. Utcai motorban felesleges. Sokkal több múlik a hengerfejen és a robbanótéren.
Van más módja is a préshézag állításnak.
minához lehet kapni kétféle vastagságú hengerfejtömítést épp ez miatt.
Az alu a vékonyabb a réz a vastagabb,Csak sok boltosnak fogalma sincs erről. -
-
dzso22
senior tag
Én igen.
Hozzám egyszer egy fekvő mina került.
Tulaj kérésére kapott egy olcsóbb 70-es vashengert stb stb.
Önindító tekerte indult öröm.
Majd idővel visszakerült hogy rossz a berúgó meg az önindító.
A gond az volt hogy a tulaja szépen járatta be a gépet és nagyon jó kompresszió lett a hengerben.
Ezt az önindító már nem bírta rendesen megforgatni.
Megjegyzem Berúgó cuccait cseréltem de akkor sem volt az igazi. Elnyalta a ricnit a főtengelyen a a vario csillag.
Lehet nálad is ez a hiba de így látatlanban csak tippelni lehet.
De a préshézag is tud meglepetést okozni. -
Den
veterán
Régi aprilia sr álló minarelli blokkos. Már volt itt egyszer, felújítottuk, aminek keretében kapott egy 70-es nataku hengerszettet. Az önindító már akkor is alig bírta tekerni a fötengelyt, nem is indult csak rúgásra. De eleg szakadék volt a motor, gondoltuk szar mar az önindító, de a tulajnak nem volt már keret, hogy azzal is foglalkozzunk, és amúgy erlső rúgásra indult.
Ment is szépen, használták, most visszakerült, hogy csináljuk meg az önindítót (meg az elkopott berugót).Először szétszedtük az önindítót, elég szakadt volt, most már nem is forgatott, csak nyöszörgött. De kitisztítottuk, megkentük a szénkefe kopott volt, de igazítottunk rajta. Összerakva kézben szépen forgott, visszaszerelve már nem csak nyöszörgött, de még miNdig nagyon kínlódva tekert.
Kapott a blokk mégegy testkábelt, hátha, de nem, csak kínlódott. És nem túl sok indítózás után tüzforró volt az önindító, de tényleg szinte égetett.
Oké, gondoltuk ez kuka, és rendeltünk egy újat. Megjött, beszereltük, de ez is alig forgatja át. Viszont gyertyát kivéve pörget rendesen.
Az áttétel, szabadonfutó nem szorul. Hol lehet a híba? Alulméretezett az önindító, ée nem bírja a nagyobb hengert? Vagy naraku hengerröl lévén szó, lehet hogy itt is préshezag gond van? Nem tartom valószínűnek, mert amúgy jól megy a motor, és azon a quadon ahol viszont kicsi a préshézag, simán teker az önindító, szépen indul.
Találkozott mar ilyennel valaki?
-
Csaba.no1
tag
Esetleg minimalis teljesitmenybeli kulonbseget?
-
Csaba.no1
tag
Sziasztok!
Katalizatoros 2t robogon szeretnem megszuntetni a katalizatort. Technikailag a kipufogon van egy csonk amire egy flexibilis cso megy, onnan tovabb talalkozik 2 szuro szeru valamivel majd csatlakozik a motor vazaba. Azon kivul, hogy jobban szennyeznem a kornyezetet van valami hatranya, elonye ha megszuntetnem?
Segitsegeteket elore is koszonom!
Udv,
Csaba -
Dj.Mike
senior tag
Hello. Ha van egy Giannelli extra V2 sportkipufogó 4 grammos görgőkkel ahhoz mekkora főfúvóka javasolt a gyári karburátorba? Vagy elég lenne a súbertűn állítani? Fekvő vizes Minarelli a blokk.
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Látom valaki azzal küszködik ,hogy kevés a karburátorba a benzin, nálam meg pont az van hogy sok
És nem tudok rájönni minek ,ez egy dellort PHVA 12-es karbi alap benne minden ,tehát nincs piszkálva ,úszót cseréltem ,tűszelepet cseréltem és mégis sok benne a benzin! Ha leszedem a karburátort egyenesbe tartom és úgy csavarozom le illetve elég ha meglazítom az úszóház csavarját már csepeg a a benzin belőle nem is kicsitDe állítani nem lehet a szinten mivel műanyag az úszó ,ennek elvileg így jónak kellene lenni de mégse. A mai nap folyamán viszont rendeltem membránt mert fény felé tartva kis túlzással átlehetett köpni rajta
és visszaköpködte a benzint a karburátorba ,plusz oda tettem a kezem a levegőszűrő felőli oldalra és hát a kezem nem gyengén lett benzines annyira köpködte .,ez esetleg okozhatta azt hogy ilyen sok a karburátorba a benzin ? ? vagy az úszóházba nem tud visszafolyni ?
Szerk: automata szívatós ,de az is zsír új!
-
Den
veterán
válasz
SPeti1984 #55519 üzenetére
Ha nem lehet állítani, akkor jó a szint, máshol van a hiba. Látatlanban az automata szivató tűje szorul, se nem nyit teljesen, se nem zár rendesen. Ezért nem indul rendesen hidegen, és dúsít túl melegen. Megnéznem még, hogy a benzincsap vákumcsövén nem szivárog-e benzin a szívócsöbe, van hogy megsérül a vákum membrán és a vákumcsövön benzin jut a szívócsőbe.
-
üszök
őstag
válasz
mumtaz #55517 üzenetére
Ilyenre gondolsz? Szét lehet húzni. Vagy ragasztva van,vagy szegecs fogja össze. Nehezen fog szétjönni elég erősen kell húzni. A pipás részt kell kihúzni arra van a perforált cső ráhegesztve. Varrott gyapotot kéne bele tenni,de sokan nem teszik mert drága.
-
mumtaz
senior tag
Ezeket a hangtompítókat hogyan lehet szétszedni. Mindenhol írják Gianellinél is, hogy szét lehet szedni, de nem tudom, hogyan. Arra rájöttem, hogy a külső hengeres (dísz)burkolata elforog. De szét kellene szedni, hogy a bélését kicseréljem, mert ez már nagyon érces és hangos.
-
Pete55555
addikt
Találtam hajtás beállításról egy elég jó kis szösszenetet.
Ha a hozzáértők szerint is korrekt írás, akkor akár 1. hsz-be is mehetne. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #55514 üzenetére
Inkább privátban.
De amúgy semmi ilyen nincs, Stilo a kiszemelt áldozat. Eladás oka: nincs légzsák.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
gyáliSanyi #55512 üzenetére
Adás-vételi, biztosítás igazoló, jogosítvány, bukó. Úgy tudom ennyi, talán még elsősegély csomag, de szerintem azt nem kell (nálunk sincs a smkp-okban)
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Robogóknál, 50ccm vagy alatta, miket kell kötelezően hordani, mit kérhet a rendőr?
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tud valami tanácsot adni a hibajelenség megoldására. Adott egy 2006-os Piaggio NRG Power DD. Nagyon keveset használom és 1-2 nap állás után alig akar elindulni, sokszor kell rugdosni hogy beinduljon. Ha beindul és megyek vele utána már nincs ilyen gond pöccre indul. Viszont iszonyat benzinszaga van utána a garázsban pedig 1 órát kinthagytam a motort és utána toltam csak be de így is nagyon érezni. Ezen a két hibán hogyan lehetne javítani? Utóbbi gondolom karburátor beállítás hogy mennyi benzint kapjon, de a nehezen indulásra nincs tippem pedig az akksi is tavaly nyáron lett véve.
-
mumtaz
senior tag
Nem dugult az. Szerintem inkább az, hogy a gyári szűrőházon lévő lyuk is túl kicsi. 50-es hengerrel, meg 12-es karbival biztos jó volt. Kipróbáltam légszűrő nélkül is. Ugyanúgy leropogott.
Lehet, hogy azt csinálom, hogy a házat fent hagyom, de ezt a lukat nagyobbítom és egy gégecsöővet kötök rá a gyári "cső" helyett és ezt vezetem el az idom alá. Úgy tudom, hogy ez valami "rezonátor" szerű valami. Valahol írva volt, hogy tompítja a szívózajt, meg nemtom, még mit csinál. -
mumtaz
senior tag
Ma rájöttem valamire. Mivel elhagytam a légszűrőház és a hozzá csatlakozó szívócső rögzítő csavarját is, ezért a ház lecsűszott a karbiról. Lett hangja, viszont ropogásmentesen és iszonyatos erővel gyorsult a gép. Tettem vissza csavart, de utána ropogósan, alig akart megindulni.
Asszem, meg van a következő project. Csak azt nem tudom, hogy az járható út-e, ha valami gégecsővel a karbiról bevezetve a burkolat alá ráteszek a végére egy zárt sportlégszűrőt. Nyitott szűrő nem jó, mert esőben is megyek.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
horvathkrisz #55500 üzenetére
Elsősegélyt nem, orvosit csak abban az esetben, ha a jogosítványod érvényességi ideje (orvosi alkalmassági, és nem az igazolvány) kevesebb, mint 6 hónap.
-
Weeman1
veterán
válasz
horvathkrisz #55500 üzenetére
Szerintem nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel találgatós topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Politika
- További aktív témák...
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- MultiPro Go FDP22.130GY
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller! Hétfőig jegelve!
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Új Apple iPhone 16 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest