Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Goose-T
veterán
Semmilyen elektronika nem volt a kulcsházban, van két kulcsom, csak az egyik szét van eléggé esve, azt akartam átköltöztetni az új házba. A szétesett kulcsban van egy nyák, meg van egy kulcsszár, és annyi. A nyákot át tudtam rakni, a kulcsszárat nem. Immo nem gyári van a kocsiban, hanem valamilyen utólag beszerelt trükkös cucc.
Régi kulcs elektronika nélkül:
Új kulcs nyers kulcsszárral, ebben van a nyák is most már:
Kipróbáltam a gombokat rajta, nyitja-zárja a kocsit tökéletesen. Transzponder nem csak a keyless go rendszerhez kell?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
ReFleXx
addikt
kell legyen benne transponder.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
mtade
aktív tag
A transponder az indításgátlóhoz kell.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
kcsa
veterán
Illene lennie benne transzpondernek, ami nem nyáklap, hanem egy kicsi üvegkapszula volt régebben, ilyesmi:
Ha jól látom a te kulcsházadnál lévő képen viszont másfajta transzponder szerepel, de szerintem az a kis fekete genyó lesz:
mtade
aktív tag
A fekete kis genyó nem a hengeres üvegcucc gumiháza lesz?
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Goose-T
veterán
Az alsó képeden szereplő PCB-nek nincs nyúlványa a bal felső sarkában, az én kulcsom PCB-jének viszont van, és van rajta valami hasábos cucc, ami nem úgy néz ki, mint egy átlagos áramköri elem. Szerintem az lesz a transzponder. Sajnos azt nem tudtam lefényképezni, mert addigra már nagy szenvedéssel összeraktam az új kulcsot, és nem akartam szétszedni még egyszer.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
kcsa
veterán
azt a képet tőled nyúltam, gondolom ilyet rendeltél
Goose-T
veterán
Csak kulcsházat rendeltem, a képet azért raktam be, hogy szemléltessem, milyen kulcsom van. Bár most valóban észrevettem, hogy nem olyan az utángyártott PCB, mint a gyári.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
ReFleXx
addikt
ha indul vele majd a kocsi akkor nincs gond
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
balazs1022
őstag
Sziasztok!
Ford fiesta-kat nezegetek. Tetszett is egy amit meg is neztem. 2 hibat talaltam, íme: A vezeto ules sínje:
Utkozo nyulvan alulrol fotozva:
Egyebken a kocsi alja sehil mashol nem volt rozsdas, egy cseppet sem csak amiket fotoztam. Az ules alatti szanomra erthetlen (a kereskedo szerint ez fiesta betegseg)
A kocsi német, minden papirja megvan. 2006-os. 1.4-es.
1.3-ssal lehet normalisan kamion elozni? Vagy kileheli a lelket? Nekem 1.5 dci Clio 2 van. Halal felelmem 90-nel kamion elozni.
1.6 benzines megannal ez nem jelent gondot es vissza sem kell valtani.
Remelem jo helyen jarok es tudtok segiteni.
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
ReFleXx
addikt
meg az ajtok alja szokott rohadni ezeknek.
1.3 varosba egesz fasza, gyorsan ugrik relative olyan 70-80ig , utana elfogy az ero,
lehet vele elozni de azert klimaval 4-5 emberrel mar nem allnek neki
meg a motor szeret csorogni, de szerintem ez a "jo" minosegu uzemanyagok miatt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
balazs1022
őstag
Akkor tenyleg rohadhat az ules? :S
Akkor az 1.4 jobb lehet? (Ez is láncos?)
Vagy te melyik motorral ajanlod? Koszi h segitesz!
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
ReFleXx
addikt
csak 1.3 8V-vel probaltam csak eddig, de annyire nem kell felni tole, nemtom hol akarod hasznalni,
nem palyazsra valo az teny, varosban teljesen ok.
ules rohadasrol nincs tapasztalat.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
SzlobiG
félisten
Az ülés tuti azért rohadt mert át volt ázva a láb taposó alatt és a szövet felszivta,nem szárították ki.
radi8tor
MODERÁTOR
Lehet cabrio.
⭐ Stella
balazs1022
őstag
Jah, hat lehet. Csak h olyan feher is, mikor a so marja ki. Am nincs vkinek Kecskemeten hasonlo motorú fordja? En sajna nem ismerek senkit akinek lenne, meg am is Szolnokrol jottem ide.
Nem kell felni tolem. Normalis vagyok.., a hangok is azt mondtak a fejemben.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
zeusz55
senior tag
Az ules vas nekem is ilyen! 1.6 focus talan ennyire nem... de majd tavasszal csiszolopapir porszivo sablon tescos fekete spre azt jonapot.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – =FOR SALE=
SzlobiG
félisten
Ez más autóknál is így van ha átázik és nem szárad ki megrohad az ülés váza.
Real_Necro
veterán
Múltkor beszéltük ablaktörlőt, abból is a Bosoko-t. MKIV Mondeora keresem, de találtam a 650-ből kétfélét, egyik olcsóbb, másik drágább, utóbbinál a megnevezésben van egy "mult" jelölés. A másikból a 450 vagy a 480 a jó? Tudtommal 475 kell.
Kombi hátulja gondolom 300as?
Szóval olcsóbb vagy drágább?
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Szia!
A multihoz megkapod ezt az összes adaptert, a sima csak a felső kampós kialakítású (F210) karokhoz jó:
Ha 475 a gyári méret, akkor az ahhoz közelebb esőt vedd, ez a 480. Az a fél centi nem oszt, nem szoroz, el fog férni.
Nekem a C30-ra meg kellett vennem hátra a Bosch Aerotwint, mert nem létezik olyan Bosoko adatper, ami oda kell.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Real_Necro
veterán
Ebből még nem tudom, hogy akkor a multi kell vagy a sima?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
kcsa
veterán
Vedd le az ablaktörlőlapátot, és nézd meg milyen a kar vége az autódon
Goose-T
veterán
Átraktuk tesómmal a régi kulcsszárat az új kulcsszerkezetre, ami egy kis fémbiszbasszal volt rögzítve a bicskázó alkatrészhez. Indult az autó vele, a transzponder pedig rá van ragasztva a PCB-re azon a kis nyúlványon, ahogy sejtettem. Szóval minden oké lett.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
ReFleXx
addikt
zsir, akkor igazabol meg a kulcsszarat sem kell maratni
azt akartam mondani hogy egy ilyen kis csapszeggel szoktak a kulcsszarat a tövéhez rogzíteni, de azt hittem az sem stimmel de akkor ha jol ertem atrakhato.
egyebkent nektek nem szokott hülyéskedni az a fajta bicskakulcs? van hogy nem vagy nehezen tudom csak becsukni, ilyenkor nem akar kipattanni gombnyomasra, kesobb meg megjavul.
az egyik kulcsot kicsit szetfeszegettem es kiesett belole egy apro letort femdarab ami a kulcsszar tovenel a forgo resznel lehetett, ezzel meg is javult ez a hiba, valszeg az a kis femdarab szokott neha rossz helyre beakadni. nekem mind a ket kulcsom ezzel szendvedett, az egyiket igy megjavitottam a masikat meg utogetni szoktam ha az a kis pocok beakad. gyanitom valami szeriahiba.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Goose-T
veterán
Nekem még nem vacakolt a bicskakulcs. Viszont az utángyártottnak kicsit más a mechanikája, mint a gyárinak, ezért nem tudtam egy az egyben átrakni, de a kulcsszárak szerencsére kompatibilisek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Mi5u
tag
Nálam kis feszegetésre javult meg (az autó 2011.11. havi). Mondjuk én nem mertem teljesen szétfeszíteni.
[ Szerkesztve ]
ReFleXx
addikt
a kulcsszar tovenel kellett szetfeszitenem egy picit, hogy kiessen a letört pöcök, majd ott azon a ponton pillanatragasztoval összeragasztottam nekem is ilyen evjarat.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
DeFranco
nagyúr
1-es fókán cseréltetett már valaki váltóloajat? ha igen mi a menete, van-e benne kockázat és milyen összeggel kell számolni?
DZs
senior tag
Abban elvileg nem kell. Mi a célod vele?
DeFranco
nagyúr
ajánlják többen, ezért gondolkodom rajta. a többség azt mondja, hogy 100k körül azért már jót tesz neki, ha egyszer cserélve van (most járok 147k-nél) de a szerelő szerint nem kell, meg olvastam olyat is, hogy inkább ne kavarjuk fel az alján a fémreszeléket ami összegyűlt...
infót gyűjtök egyelőre...
Dorien
veterán
Nekem 2k volt a 2 l váltóolaj (Mannol 75W90) + 2k a kb. fél óra munkadíj. Le kellett szívni a régi trutymót, mert nincs leeresztőcsavar. Focus 1.4 benzin, IB5 váltó.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
kcsa
veterán
Nekem MTX75 van a kocsiban, sokat javult az olajcsere óta a váltás, főleg hidegben. Olajcsere előtt kettest alig-alig lehetett váltani, sokszor csak duplakuplungolásra, azóta gyakorlatilag megszűntek az ilyen problémáim.
IB5-el is előfordulnak hasonló jelenségek, a személyes tapasztalatom alapján azt mondanám hogy érdemes lehet meglépni, nem hatalmas összeg.
Castrol olaj ajánlott, az egyetlen ami hivatalosan is tudja a Ford féle elvárást (a gyári csomagolásún kívül, de a kettő valószínűleg ugyanaz)
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
itt a kódok mit jelentenek?
kcsa
veterán
MTX75 és az IB5 a váltók típusai, benzines Focus esetén ha jól tudom a polgári változatok közül MTX75 csak az 1.8 és 2.0-ban van, IB5 pedig 1.4 és 1.6.
szerk.: ez a belevaló olaj.
[ Szerkesztve ]
DZs
senior tag
200.000 felett foglalkozz ezzel, ha nagyon romlik a váltási érzet.
kcsa
veterán
Én meg azt az elvet vallom, hogy kár lenne kivárni a meghibásodást. Nem nagy tétel, a sok drágaság mellett bele kell hogy férjen. Nekem amúgy 170k km. körül már (számomra) vállalhatatlan volt a váltás.
DeFranco
nagyúr
köszi. a csere hogy történt? leszívták, vagy megfúrták a tartályt? a fémreszelék-kérdéssel foglalkoztatok valahogy?
kcsa
veterán
MTX75 esetén van leeresztőcsavar, szóval ezzel nem volt gond, ha volt is fémreszelék, az jó eséllyel begyűlt az aljára, az ki is csorgott. A nagyja
Egyébként tudomásom szerint IB5-ön is van leeresztőcsavar.
Leírás pl. itt
[ Szerkesztve ]
ReFleXx
addikt
283k-t ment a fóka mk1-em (ebbol 170k-t en tettem bele) es soha nem cseréltem benne váltolajat (kuplung még gyári volt), egyszer megnézettem a szintet, rendben volt.
kcsa, biztos hogy 170k volt a kocsiban akkor?
en nem nyulnek hozza ha minden rendben a valtoval, ha nem 100as akkor persze.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
kcsa
veterán
Annyi. De MTX egyébként is kényes ezekre a dolgokra.
ReFleXx
addikt
lehet, nekem ib5 volt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
(#7242) balazs1022 válasza balazs1022 (#7216) üzenetére
balazs1022
őstag
Akkor senkinek nincs Kecskeméten 1.3 fiestája?
Ez lenne a kiszemelt
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
ReFleXx
addikt
ezek ilyen drágák?
egyebkent osztrák (volt) a kocsi
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
balazs1022
őstag
Hat en csak ilyeneket talalok... :/ A multkori az a rozsdas (az ülés alatt) az 1.099.000ft volt... Am Clio 3-at szeretnek de abbol sincs elado. Mindenhol csak 1.2-es motorral van.. Vagy peugeot 307 a masik kiszemelt de abbol meg keves a faceliftes.
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
ReFleXx
addikt
mondjuk ilyen felszerelt fiestat meg nem lattam , meg szelvedo futes is van
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
balazs1022
őstag
Az kb olyan mont a forgazhato kormany xD
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
ReFleXx
addikt
nem lattam meg ilyen fiestaba ilyen extrat, es fresh plus, osztrakoknal nem sajnaljak az extrakat.
ford matenal le tudod kerni a kulfodi szerviz adatokat km allasokkal, probald meg .
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
radi8tor
MODERÁTOR
Azért egy váltási érzet romlás nem egyenlő a meghibásodással.
⭐ Stella
kcsa
veterán
Azt írtam hogy kár lenne kívárni egy meghibásodást.
De az, hogy télen az első két-három percben nem igazán van kettes, az nekem hiba
Dorien
veterán
Abban biztos vagyok, hogy ha valaki látná azt a fekete, híg, habos, trutymós okádékot, ami az enyémből 11 év és 240e km után váltóolajként kijött, egy percig sem gondolkodna a cserén. Kb. 10 év után érdemes az autóban az összes folyadékot lecserélni, a futott km-től függetlenül.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1