Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7001) ReFleXx válasza berek21 (#6999) üzenetére


ReFleXx
addikt

üdv a Fordok vilagaban :D 5 csavar tartja a helyen nincs itt gond :D

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7002) berek21 válasza tomiii. (#7000) üzenetére


berek21
senior tag

Az rendben van hogy ez ilyen, de hogy képes elmozdulni, az a baj. Bár a tárcsán ott a csavarnak a helye.

LG Velvet eladó!

(#7003) SG3rg0


SG3rg0
őstag

Sziasztok!

Egy új Focus esetében hogy alakulnak garancia időn belül a szervíz látogatások? Árat tekintve?
Tehát ez a 4 éves időszak amig van a garancia. Kötelező olaj csere stb.

[ Szerkesztve ]

(#7004) tomiii. válasza ReFleXx (#7001) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Pontosabban a súrlódás. ;]

(#7005) bull84ghia válasza DeFranco (#6996) üzenetére


bull84ghia
őstag

Igen ilyet. Csak a köszörülés volt 7e Ft. Plusz 3e Ft volt a nyers kulcs. Az imo a gombos részében van. Én Szekszárdon másoltattam.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#7006) e-newsee válasza bull84ghia (#7005) üzenetére


e-newsee
addikt

Nekem Nagykanizsán másolták ezt a verziót eredetiről 3k-ért, plusz, ha jól emlékszem, 5k volt a kulcs.

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

(#7007) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Most reggel láttam Rákoskeresztúron egy Fusion Hybrid-et. Egész pofás kis jószág. :)

Ezekben Microsoft által fejlesztett rendszer van?

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#7008) bull84ghia válasza e-newsee (#7006) üzenetére


bull84ghia
őstag

Ez a fajta itt is annyi volt. Mondta is a szaki hogy fele annyi mint ami nekem volt kulcs. Igazából nem tudom miért olcsóbb ennyivel.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#7009) radi8tor válasza bull84ghia (#7008) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

A kínai (másolat)termékek miért olcsóbbak sokkal a többinél? Mert nem olyan tartósak.

⭐ Stella

(#7010) Norbika88 válasza radi8tor (#6890) üzenetére


Norbika88
senior tag

Hétvégén megyek a szerelőhöz.
Hideg indításom: ez mi?? Összefüggés van kettő között? (Addig nem engedtem vissza a kulcsot amíg lenem kapta)

[ Szerkesztve ]

(#7011) radi8tor válasza Norbika88 (#7010) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Cserélve volt az óra benne vagy tényleg 43k van a kocsiban? :Y

⭐ Stella

(#7012) Norbika88 válasza radi8tor (#7011) üzenetére


Norbika88
senior tag

Augusztusba vettem, egy mamitól 1. tulajtól. Esős időbe ki se merte venni garázsból. Belül olyan mint egy új autó :D Majd csinálok képet. Az oldalát párhelyen megkínálta néni, parkolás-próbálkozás nyomok.
A kipufogót mikor megláttam nem hittem a szememnek, mintha a zsír új lett volna.

Hanggal foglalkozzak, vagy hideg az ilyen.

(#7013) radi8tor válasza Norbika88 (#7012) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Irigyellek. :)
Nálam már nagyon csere érett a kipufogó rendszer. Katalizátorról nem beszélve. :)

⭐ Stella

(#7014) Norbika88 válasza radi8tor (#7013) üzenetére


Norbika88
senior tag

Azt hogy mennyiért jutottam hozzá le se merem akkor írni, mert kiutálnak innen. :D
Én azért úgy gondolom, ha egy gép ennyit állt az se jó 13 év azért na.
Kapásból aksit kellet cserélnem az halott volt, utána hajtás, gyertya, ékszíj, olaj, szűrőket cseréltem.
Akkor most van ez a nyikorgó hang, meg ez a durva hidegindítás, nem csak fagyban..

(#7015) radi8tor válasza Norbika88 (#7014) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Dieselnél fontos a tömítések állapota. Hidegen nehezebb előállítani a megfelelő kompressziót. (de nem vagyok szaki)

Néha ki lehet fogni ilyen darabokat. Mázli kell hozzá. :)

⭐ Stella

(#7016) Goose-T


Goose-T
veterán

Új Focus!

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#7017) radi8tor válasza Goose-T (#7016) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha ilyen lesz végleges modellen is a hűtőrács akkor az nekem nagyon tetszene! (ez a marha nagy bálna rács ami a mostanin van nem jön be :N )

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#7018) Norbika88 válasza Goose-T (#7016) üzenetére


Norbika88
senior tag

Oldalnézetből mintha egy kis 1 es bmw beütése lenne nem?

(#7019) bull84ghia válasza radi8tor (#7009) üzenetére


bull84ghia
őstag

Itt nem a termék volt drágább. Hanem a munkadíj. Mivel én vittem a nyers kulcsot, de azt mondta ha ott veszem akkor is ennyi a másolás. Mindegy mert kellett így nem rugóztam rajta. Viszont érdekelne miért ennyivel drágább a régi kulcs készítése.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#7020) DZs válasza Norbika88 (#7010) üzenetére


DZs
senior tag

Szerintem az önindító adja azt a hangot.

(#7021) e-newsee válasza bull84ghia (#7019) üzenetére


e-newsee
addikt

Szerintem bonyolultabb a megmunkálása. Legalábbis így gépész szemmel nézve. Az én verziómhoz elég egy ujjmarót egy sablon alapján végignyomni a két lapján. A másiknál így szemre mindenféle dőlésszögek, horonyszélességek, satöbbik vannak. De aztán a fene tudja.
Nekem anno azt mondták a szervizben, mikor csináltattam a kulcsomat, hogy azért oda vigyem, ahova, mert jártak már úgy, hogy a két oldalt lévő bemarás, ahol átfedi egymást, ott a rossz megmunkálás miatt átlyukadt a kulcs, és aztán el is törött.

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

(#7022) DeFranco válasza bull84ghia (#7019) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nekem 3,5k-t mondtak ugyanerre a kulcsra itt

(#7023) radi8tor válasza DeFranco (#7022) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Az faja, mert még "karácsonyi kedvezménnyel" is drágább volt. :)

"Ford és Jaguar hengeres szárú autókulcsok immobiliser és chip nélküli: 3800-5500 Ft"

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#7024) bull84ghia


bull84ghia
őstag

A fene tudja. Az biztos hogy bonyolultabb a régi a kulcs.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#7025) DeFranco válasza radi8tor (#7023) üzenetére


DeFranco
nagyúr

akkor is ennyit mondott, de ha gondolod, rácsöröghetsz, lehet neked mást mond. 6,5k-t mondott kulccsal együtt, 3,5k-t kulcs nélkül. mivel kb. 3k egy kulcs így tök mindegy, hogy viszem vagy veszem.

végül nem másoltattam még, teljesen össze-vissza beszél mindenki, hogy mennyire kopott a kulcsom vagy mennyire nem. összenéztem a pótkulccsal, szinte ugyanolyan a kettő, vagy le van koptatva mind a kettő vagy tök jó még a főkulcs is.

szerelőnél először azt mondták, hogy huhuhu dekopott, aztán amikor az orra alá dugtam mind a kettőt, hogy most akkor mondja már meg tényleg olyan száni-e hogy azonnal rohanjak, akkor meg közölték, hogy ez teljesen jó még.

ha kopott lemásoltatom, de ha nem akkor van jobb helye is ennek a pénznek.

[ Szerkesztve ]

(#7026) radi8tor válasza DeFranco (#7025) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

A hiba az, hogy összenézted. Szemre.
Tolómérővel mérd meg, tuti hogy a pótkulcs nincs annyira kopva. Nekem a pótkulcs szinte nem is lötyög a zárban, ellenben a főkulccsal amit minden nap használok.

Továbbá simán lehet hogy a zárszerkezet kopott el jobban és azért nem nyitja rendesen a kulcs, mert nem egyszerre koptak.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#7027) DeFranco válasza radi8tor (#7026) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ööö... mit mérjek rajta? maga a kulcstest egyforma, az nem kopik szerintem, max. a lamellákat beállító lapocskák tudnak lekopni, síkba kopni. nem mondom hogy tökegyforma, de kb. egy státuszú

de lehet én nézem rossz helyen, azért kérdezem.

nincs erről valami szemléltető kép, hogy milyen volt egy fóka kulcs (nem hasonló, nem jaguár, fóka) újkorában meg milyen amikor meg van kopva?

(a zár meg lett csináltatva, pontosabban szét kellett vágni a rudat és betétet cserélni, nem volt olcsó móka de ez van. most a tanksapka zárja következik, de azt amíg nyílik megpróbálom megcsináltatni, elvileg van valami zárszaküzlet, ahol fel tudják újítani, kicserélni a lamellákat, mert az új betét oda is marha drága.)

[ Szerkesztve ]

(#7028) radi8tor válasza DeFranco (#7027) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hányszor használtad a pótkulcsodat? Én kb 10-15 napig. Az tuti hogy nem kopott. Nem patika állapot, de ennyi idő alatt nem is tud elkopni.

Természetesen a lapokat kell nézni (azt hiszem legyezőnek hívják).

⭐ Stella

(#7029) DeFranco válasza radi8tor (#7028) üzenetére


DeFranco
nagyúr

egy kezemen meg tudom számolni, hogy az elmúlt 4 évben hányszor volt használva.

hogy előtte 9 évig hányszor azt nem tudom.

(#7030) radi8tor válasza DeFranco (#7029) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Akkor tuti hogy jobb állapotban van, mint a főkulcs.
De miért akarsz új kulcsot másoltatni? Motorház nyitás hibája miatt?

⭐ Stella

(#7031) DeFranco válasza radi8tor (#7030) üzenetére


DeFranco
nagyúr

szerelőnél először azt mondták, hogy huhuhu dekopott, aztán amikor az orra alá dugtam mind a kettőt, hogy most akkor mondja már meg tényleg olyan száni-e hogy azonnal rohanjak, akkor meg közölték, hogy ez teljesen jó még.

volt a pulton egy másik fóka kulcsa, azt megnéztem, ott durván, éles peremmel katonás sorban álltak a lapok egymás mellett, nálam ilyen üvegkarcolós szögek nincsenek a lapok határán.

referencia kellene, hogy mi az ami jó vagy nem jó, addig vakon beszélünk.

(#7032) Sethdobaloah válasza DeFranco (#7031) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Tessék, az én kulcsaimon elég látványos a különbség. Mindkettővel tökéletesen működik az összes zár a kocsin. Kivéve a gyújtáskapcsoló, de az állítólag fóka betegség hogy szorul... ilyen évek óta, engem már nem zavar.


...csak én vagyok helikopter?

(#7033) radi8tor válasza Sethdobaloah (#7032) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Szerintem DeF-nek is MK1 Focusa van, mint nekem. A te kulcsod MK2-es.

⭐ Stella

(#7034) Sethdobaloah válasza radi8tor (#7033) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Jogos, bár azért a kopás és a zár működésének az összefüggésére csak ad valami támpontot így is.

...csak én vagyok helikopter?

(#7035) radi8tor válasza Sethdobaloah (#7034) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Én úgy emlékszem neki a fő gond a motorház nyitással volt.

⭐ Stella

(#7036) Salex1


Salex1
senior tag

Megtenné nekem valaki, akinek MK4 Mondeoja van, hogy megméri a hátsó ülés szélességét?

(#7037) DeFranco


DeFranco
nagyúr

na srácok, újabb probléma: nem indul az autó, lemerült az akksi úgy néz ki.

(annak ellenére, hogy tegnap 2x30 kilométert mentem vele, tehát volt ideje tölteni a generátornak)

motorcraft akksit tervezek bele venni, kérdés, hogy milyen AH-sat érdemes? (mk1 1.6 benzin)

tudom hogy a nagyobb mindig jobb, de ésszerű keretek között szeretnék maradni

(#7038) Goose-T válasza DeFranco (#7037) üzenetére


Goose-T
veterán

Pont olyat vegyél, amilyen volt benne. A kisebb az értelemszerűen nem elég, a nagyobb meg jobban terheli a generátort. Arra figyelj, hogy 175mm magas legyen, mert csak akkor tudod rátenni az akkufedelet. (Egészen pontosan 207x175x175mm a mérete, jobbos.) Egyébként én ilyet vettem bele, három év alatt nem volt gond vele.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#7039) DeFranco válasza Goose-T (#7038) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ez a generátor terhelés ez honnan jön? én még nem hallottam ilyenről, persze ez nem jelent semmit. megeszi? elrontja? túlmelegíti? mit csinál vele?

(#7040) kcsa válasza DeFranco (#7037) üzenetére


kcsa
veterán

44 is elég lehet, de 55-nél már érezhetően fickósabban teker az önindító. Ennél nagyobb nem igazán kell benzineshez.

Generátornak (ha rendben van) nem okozhat gondot ésszerű keretek között semmilyen akku.

[ Szerkesztve ]

(#7041) DZs válasza DeFranco (#7037) üzenetére


DZs
senior tag

Milyen idős volt az akkud? Én két hete vettem egy 700A-eset. Élettartama hosszabb egy erősebb akkumulátornak.
Nekem az eladó Banner Power Bullt ajánlott, de én egy TAG Magic-et választottam.

(#7042) Sethdobaloah válasza Goose-T (#7038) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

amennyiben nem az akksi belső ellenállása + az akksihoz vezető kábel ellenállása határozza meg a töltőáramot, hanem valamiféle vezérlés, akkor kíváncsi lennék arra a folyamatra, amitől egy nagyobb akku bajt okoz a generátornak.

...csak én vagyok helikopter?

(#7043) DeFranco válasza DZs (#7041) üzenetére


DeFranco
nagyúr

banner volt ez is, nem tudom milyen bull, már ezzel vettem a kocsit kb. 4 éve, ismeretlen korú :D

ami érdekes, hogy tegnap szerelték az autót, pont a motortérzár betétjét cserélték benne. ehhez ki kellett venni a zárszerkezetet, amin van egy nyitásérzékelő, még erre tudok gondolni, hogy ezt elfelejtették visszatenni és ettől makkant meg valahogy az akksi, leszívta... szép lesz megnézni, az ott eléggé a zárhíd alatt van összerakott állapotban...

(#7044) radi8tor válasza DeFranco (#7043) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nyitásérzékelő nem riasztóba van bekötve? Ha azt nem kötötték vissza a riasztóba, attól nem merülhet le az akku.
4 év egy átlagos akkutól elég jó teljesítmény.

⭐ Stella

(#7045) DeFranco válasza radi8tor (#7044) üzenetére


DeFranco
nagyúr

elvileg visszajelez a műszerfalra is, mint amikor az ajtó marad nyitva. de ezt nem teszteltem.

(#7046) Goose-T válasza Sethdobaloah (#7042) üzenetére


Goose-T
veterán

+10-20% gondolom még nem okozhat gondot. Egyébként most gyorsan utánakerestem, és az "újabb" Fordokban (MK1 Focusban már biztosan) már egy Smart Charge nevű rendszer van, ami nagyobb töltőárammal működik, és csak ezüst-kalcium akkuval használható. Talán ez lehet az oka annak is, hogy az MK1-es Focusok hajlamosak hamarabb kivágni az izzókat a nagyobb feszültség-ingadozás miatt, akkor még valószínűleg nem volt annyira kiforrott ez a rendszer.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#7047) DeFranco válasza Goose-T (#7046) üzenetére


DeFranco
nagyúr

egyébként én valami ilyesmire gyanakszom egy megvétel óta fennálló probléma miatt.

ha araszolunk a dugóban, és rá van kapcsolva pár szokásos fogyasztó (mondjuk világítás, rádió, klímából kettő, de akár egy is) akkor fékezéskor (itt ugye a fékrásegítő is dolgozik) hajlamos hunyorogni a lámpa és/vagy beesni az alapjárat, tisztított beállított alapjárati szabályzó mellett is.

elég régóta arra gondolok, hogy az akku "gyengesége" is okozhatja ezt, valamiért nem tudja leadni a kellő kakaót amit néhány nem kruciál elektromos rendszer feszeséssel honorál.

ilyen szempontból megfontolandó, hogy inkább egy 43 AH-sat vegyek 18k-ért, vagy egy 52-eset 22k-ért, vajon kizárható-e ez a probléma egy nagyobb akksival.

ha egyáltalán ez az oka, ami nem biztos, csak okoskodom.

(#7048) DZs válasza DeFranco (#7043) üzenetére


DZs
senior tag

Egy teljesen rossz akku egyik napról a másikra döglik meg. Az új akku bekötésekor mérjél egy terheletlen áramfelvételt, utána pedig járó motornál töltési feszültséget. Letapadt zárrelé gyorsan leszívja az akkut.

A zárban lévő relé fémvázhoz ér (testet kap).

Ha akkushoz mész akkut venni, neki van műszere és segít.

[ Szerkesztve ]

(#7049) DeFranco válasza DZs (#7048) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem tudok mérni, sem multiméterem sem szaktudásom hozzá.

mi az a letapadt zárrelé?

(#7050) Sethdobaloah válasza Goose-T (#7046) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

a cikk szerint már az mk1 es focus is korlátozza generátor kimenő áramát. Betehetnél egy 5x akkora akksit, abból sem lehetne gond.
Meg mondjuk egyébként is max az gyilkolhatná le a generátorodat, ha egy tök üres akksit kellene töltenie. Egészséges generátor esetén pár perccel az indítás után már csak a kocsid pillanatnyi elektromos fogyasztását kell a generátornak elbírnia, ami ügye nem függ az akksid kapacitásától.

...csak én vagyok helikopter?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.