Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6701) DeFranco válasza kcsa (#6700) üzenetére


DeFranco
nagyúr

néztem de nem találtam ilyen threadet, pedig elvileg ez típushiba.

nagyon ratyi az a fórummotor, nagyon nehezen igazodom el rajta, így elég ritkán jutok el addig, hogy kérdezzek is. akkor meg jön a szokásos kettő okosjános aki bedob valami triviális de használhatatlan pöffenetet és megette a fene az egészet.

de egy kérdést megérhet, ez igaz.

(#6702) Goose-T válasza DeFranco (#6699) üzenetére


Goose-T
veterán

Én egyszer mondtam, hogy hova hordom az én kocsimat, de neked nem volt szimpatikus bizonyos tapasztalatok miatt. Pedig biztos meg tudnák seperc alatt oldani.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#6703) DeFranco válasza Goose-T (#6702) üzenetére


DeFranco
nagyúr

tudom, tudok róla. :)

(#6704) bull84ghia válasza DeFranco (#6698) üzenetére


bull84ghia
őstag

Csak egy ötlet. Ha jól emlékszem a zár 3 vagy 4 torx csavarral van rögzítve a zárhídhoz. Ezek a csavarok a motor fele néznek ha minden igaz. Kiveszed a az alsó rácsot ott nem tudsz felnyúlni kicsavarozni? Mk1-em volt úgy emlékszem ott fel fér a kezed ha elég vékony.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#6705) DeFranco válasza bull84ghia (#6704) üzenetére


DeFranco
nagyúr

igen, van ilyen megközelítés, de ahhoz le kell venni a hűtőt, annyira meg nem merem megbontani, nem értek hozzá. van amit szétkapok, egy ajtókárpitot simán megbontok de a hűtőkörhöz nem nyúlnék.

ha lent van a hűtő hozzáférhető a zár, kioldod, megnyitod a zárnyelvet kézzel és nyitva a motorháztető.

ennek a szerelőnél van egy rezsiórája meg egy ára.

innentől lesz érdekes a kérdés, hogy mi a rossz és mennyire.

ahogy nézem 3 elem van: zárbetét a rúddal és a zárszerkezet

ha a betét jó vagy javítható (pl. csak szétcsúszott valami) akkor érdemes alulról nyitni és hozzáférni, mert nem kell betétet cserélni, cserébe hosszabb ideig pöszmögnek vele, ami plusz munkadíj

ha a betét nem jó, akkor felesleges, mindenképp kuka, lefúrják, meg kell venni a betétet munka van ezzel is de nem annyi.

ha a zárszerkezet a rossz és lefúrják a jó betétet, akkor buktad a betétet, és cseréled a zárszerkezetet is.

ezért nyomozom, hogy ilyenkor mi szokott megmihálylani és hogyan, mert nem mindegy.

(#6706) bull84ghia válasza DeFranco (#6705) üzenetére


bull84ghia
őstag

Ha így lötyög benne a kulcs akkor szerintem zárbetét lesz a ludas. Ha kifúrják akkor talán csavarhúzóval lehet nyitni is.

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#6707) Richard!


Richard!
addikt

Üdv!

Az exautómba (Focus Mk2 1.6 benya 74 kW) újra elhalálozott az üzemanyag szivattyú. 2015.11.11.-én volt cserélve, most megint cserés lesz... Miért eszi ennyi ezt a filléres alkatrészt? :O

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#6708) radi8tor válasza Richard! (#6707) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Eredeti került bele?
Hol tankol a tulaj?

⭐ Stella

(#6709) DeFranco válasza Richard! (#6707) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem járta ki üresre a tankot? azt sem köszöni meg.

(#6710) Richard! válasza radi8tor (#6708) üzenetére


Richard!
addikt

Tavaly áprilisig az én tulajdonomban volt, 110 ezer forintot fizettem a szervizben anno. Sajnos a számlán nem szerepel, hogy milyen került bele... Alattam Németországból hazafelé állt meg, Ausztriában. Idekint az Aral-nál tankoltam, odahaza a sógorjelölt a Shell-nél, ahogy előtte én is mindig. Prémium üzemanyagot és full szévet vegyesen.

DeFranco: Ezt passzolom :(

[ Szerkesztve ]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#6711) Richard! válasza DeFranco (#6709) üzenetére


Richard!
addikt

Full üresre biztosan nem. Csak a szegénységjelzőt várta meg, míg kivillan.

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#6712) eTrade válasza Richard! (#6711) üzenetére


eTrade
tag

Az bizony már nem tesz jót a szivattyúnak, nem szabad megvárni a "tankolni kéne" jelzést.

(#6713) xEon1337 válasza eTrade (#6712) üzenetére


xEon1337
őstag

Ezt az ajánlást mennyire ajánlott komolyan venni?

Csak mert én is meg szoktam várni a felvillanást és úgy tankolok 10 kilométeren belül, nem szeretek 5 naponta a kútra járni. Egyébként jelzéskor még ~10 liter szokott lenni a tankban.

"Less but better" - Dieter Rams

(#6714) kcsa válasza xEon1337 (#6713) üzenetére


kcsa
veterán

Dízelnél többet számít, benzinesnél kevésbé.

(#6715) radi8tor válasza kcsa (#6714) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ez jó hír. :)

⭐ Stella

(#6716) eTrade válasza xEon1337 (#6713) üzenetére


eTrade
tag

Sok helyen hallottam/olvastam, hogy az a pár liter ami a tank alján van, felkeveri az x év alatt összegyűlt koszt és attól elromolhat a szivattyú. + Nemrég volt egy Totalcar-os cikk, hogy egy meredek emelkedőn megállt egy autó... ott csak annyi volt a baja a kocsinak, hogy a vezetője az említett lámpa felvillanása után még közlekedett vele, mert tudta hogy van még benne tartalék, de az emelkedő kifogott rajta. Ott valszeg már kevesebb mint 10 liter volt benne. :)

[ Szerkesztve ]

(#6717) radi8tor válasza eTrade (#6716) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ez még oké is lenne, de azért van ott szűrő is a szivattyú előtt. Simán felkavarja bármelyik kanyar a tank tartalmát. Nagyon szutykos lehetett az a kocsi, aminek ettől ment tönkre a benzinszivattyúja.

⭐ Stella

(#6718) DeFranco válasza radi8tor (#6717) üzenetére


DeFranco
nagyúr

bitpork azt mondogatta, hogy a membránnak nagyon árt a száraz üzem. az meg összejöhet akkor is ha már csak lityilötyi van az alján, és jön egy emelkedő vagy egy kigyorsítás

nem voltam ott, nem láttam, ő mesélte, de logikusnak tűnik.

(#6719) radi8tor válasza DeFranco (#6718) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Lehet, de ez legyen gondja a hegyen élőknek. :)

⭐ Stella

(#6720) Immy válasza westcoastog (#6694) üzenetére


Immy
őstag

Hmm a finom gáz fogalmába mennyire fér bele az autópályás 130km/h?

Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html

(#6721) radi8tor válasza Immy (#6720) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Az szerintem nem, teljes fordulatszám tartomány felét szokták engedni első időben.
Bírd ki azt a kevés időt, meghálálja a motor!

⭐ Stella

(#6722) eTrade válasza radi8tor (#6717) üzenetére


eTrade
tag

"Alapszabály: soha ne várjunk a tankolással addig, amíg kiürül a tartály. Ha a szivattyú a tartály alján összegyűlt szennyeződést vagy levegőt szív, az a tönkremeneteléhez vezethet."

Ha gondolod olvasd el a teljes cikket: üzemanyag szivattyú

(#6723) cuebler válasza radi8tor (#6721) üzenetére


cuebler
senior tag

persze szerintem ez egy ritka nagy b@romság... 1500 kilométerig kíméled, aztán ha átpörög az óra 1501-re, akkor teligáz? barátom rs octavia-jában (az autónak) szerencsétlen módon pont autópályán pörgött át, meg is tolta neki 230ig... gépészmérnök apósom szerint a zsigulikat meg skodákat "be kellett járatni", de a mikronos eltérések korában nem sok jelentősége van a dolognak... mondjuk ettől függetlenül mikor ma megsétáltattam a "vaddisznót", 120 és 2500 rpm felett sehol nem mentem... na jó, egyszer elmentünk 140ig, de akkor jöttek szembe és gyorsan be kellett fejeznem az előzést :U

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#6724) radi8tor válasza eTrade (#6722) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ok értem én hogy ez az ideális eset. :R

cuebler: kísérletezni lehet, de azért azt te is tudod hogy a sport változatok motorját megpörgetik próbapadon. Gondolom más javaslatok vannak egy BMW M3-ra is.
Amikor új volt a motorkerékpárom, ott még az olajcserét is gyakrabban kellett csinálni az első 10000km-en.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#6725) tomiii. válasza eTrade (#6722) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Nem tudom ezt hogy szedik így össze. tizensok' 25-30 éves Ford tankját szedtem már szét és sosem volt ilyen mértékű mocsok benne. pedig ezek mind sittes, munkásautók voltak kb. :F

[ Szerkesztve ]

(#6726) SzlobiG válasza tomiii. (#6725) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szedj szét egy kannázott dízel tankot. :D

(#6727) tomiii. válasza SzlobiG (#6726) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Ez eszembe se jutott, jogos. :D

(#6728) Salex1


Salex1
senior tag

Szerintetek mi okozhatja egy 2007-es Focus 1,6 TDCI-nél, hogy alapjáraton kicsit remeg, rezonál. Ha megy a klíma, akkor még jobban érezhető, mintha egy régi ikarus busz lenne.
Az alapjárat jó, és semmi más jele nincs, ugyanúgy megy ahogy régen, nem csörög...

(#6729) radi8tor válasza Salex1 (#6728) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Motortartó bak elöregedett.
Van belőle több is, meg kell nézni (rángatni) melyik adta meg magát.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#6730) DZs


DZs
senior tag

Az üzemanyag szivattyúhoz, főleg dízelnél, nem a kosszal van baj, hanem a szivattyú hűtésével. Kevés üzemanyagot a szivattyú átmelegít, így az már nem hűt.

(#6731) kcsa válasza DZs (#6730) üzenetére


kcsa
veterán

Megelőztél, ezt akartam este leírni, csak már lusta voltam :)

(#6732) eTrade válasza DZs (#6730) üzenetére


eTrade
tag

Igen, az is probléma.

(#6733) Goose-T


Goose-T
veterán

Ezt a szépséget láttam ma reggel az Üllői úton kiállítva, amikor vittem a kocsit a Méta utcai futóműveshez, hogy kicseréljék végre az axiálcsuklókat, amik már lógtak, amikor megvettem. Ha lenne nagy garázsom és több pénzem, akkor biztos beszereznék egy ilyet játszós autónak. :D

[ Szerkesztve ]

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#6734) SzlobiG válasza Goose-T (#6733) üzenetére


SzlobiG
félisten

Egy ilyet én is eltudnék fogadni, de nem a mindennapokra. :)

(#6735) ReFleXx válasza SzlobiG (#6734) üzenetére


ReFleXx
addikt

+1 jó kis hangja van ennek az 5hengeresnek, kár hogy az ujabbakba már csal 4 hengerest raknak, gondolom a kibocsájtási normák állnak a dolog mögött.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#6736) Erdei88


Erdei88
veterán

MI a véleményetek 205/55 R16-os méretben a Michelin Primacy 3-ról nyárra, Mondeora?

(#6737) ReFleXx válasza Erdei88 (#6736) üzenetére


ReFleXx
addikt

Michelin egyik legjobb gumi, a méret meg függ a kocsitól, az a méret asszem MK3-é meg Mk4-en az 1.6B-n volt ilyen a tobbin meg 215/55R16 volt inkabb.
Eszerint

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#6738) Real_Necro válasza Erdei88 (#6736) üzenetére


Real_Necro
veterán

Nekem a teli 205os (Firestone), sporolt az elozo gazdaja, a nyarim 215 (Hankook).
Ha most kellene vennem Continentalt vennek, mindket esetben 215ot.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#6739) Erdei88 válasza ReFleXx (#6737) üzenetére


Erdei88
veterán

Igen, MK3.

2015-ös ADAC tesztben ebben a méretben elég jól szerepelt. Gondoltam a biztonság kedvéért megkérdezem, hogy megvehetem-e

(#6740) ReFleXx válasza Erdei88 (#6739) üzenetére


ReFleXx
addikt

Meg :K
Nekem is ilyen gumim van, bajom meg nem volt vele.

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#6741) SzlobiG válasza Erdei88 (#6739) üzenetére


SzlobiG
félisten

Michelinnel nem nyúlsz mellé az biztos, de a többi nevesebb esetleg olcsóbb márkával sem. Nekem mind2 szett hankooktól van.

(#6742) lama_lamm válasza Erdei88 (#6739) üzenetére


lama_lamm
aktív tag

Nekem a Fókám ilyennel jött. Jó gumi, bár nem sokat mentem vele eddig, mert jött a tél. Vízen jó, de szerintem egy kicsit hangos. A téli Nokian WRD4-em simán halkabb.

(#6743) Erdei88 válasza SzlobiG (#6741) üzenetére


Erdei88
veterán

Ennél olcsóbban szerintem nem tudnék venni márkásabb gumit. :)

(#6744) DeFranco válasza Erdei88 (#6743) üzenetére


DeFranco
nagyúr

használt?

(#6745) Erdei88 válasza DeFranco (#6744) üzenetére


Erdei88
veterán

Vadi új, még meg sem rendeltem

(#6746) DeFranco válasza Erdei88 (#6745) üzenetére


DeFranco
nagyúr

akkor hajrá, jó gumi.

(#6747) e-newsee válasza Erdei88 (#6736) üzenetére


e-newsee
addikt

Nekem a fókán ugyanekkora Dunlop blueresponse van nyárra, az is jó kis gumi, nagyon halk.
[link]

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

(#6748) radi8tor válasza Erdei88 (#6736) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Bár nekem Energy Saver+ van, de nem vagyok hanyattesve tőle. Michelin nagyon tartós, cserébe nem tapad annyira. Nedves úton ez nekem már kicsit kevés.
Lehet Primacy sokkal jobb ebben, nem tudom.

⭐ Stella

(#6749) kcsa válasza radi8tor (#6748) üzenetére


kcsa
veterán

Elméletileg ez így van: Energy Saver=kemény, emiatt kisebb súrlódás, emiatt tartósabb, Primacy meg a klasszikus kiegyensúlyozott abroncs.

(#6750) Erdei88 válasza radi8tor (#6748) üzenetére


Erdei88
veterán

Akkor belevágok
Köszönöm mindenkinek! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.