Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TigerCat
nagyúr
És érezhető a különbség?
250 lovas benzines ST van tervben, remélem pár hónapon belül meglesz, az durván jól megy. De hát ugye addig is kell a kraft...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-v-
addikt
Ez a beszed, vegre valaki rendes autot vesz
bajnokpityu
félisten
mondeo.hu oldalon van egy srác, aki brutál módon vágja az elektronikáit a fordnak. nem irok nicket, kb 1 perc alatt rátalálsz.
ugyan az mk4 mondik 2.0HDI-i re van szakosodva, de csinált már friss smaxot is ismerősi körben. ott véletlen pont 150->180ló a két befecsitérkép. nem lehetetlen, hogy gyári 180as mapot fel tudja rá tenni.
amikor csak annyit csinál, hogy a gyárilag a beépített mapok közül választ egy másikat, a gari megmarad. persze nem tudom a benyásoknál hogy van, dieseleknél sima ügy.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Szerintem nem. Csak lóerőt ad, Nm-ert nem biztos. Így érzésre sokkal jobban nem fog menni. A 250-es ST más dimenzió, nagyobb motor, nagyobb turbó, stb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
SzlobiG
félisten
Nyomatékot is ad nem csak lovakat.
Érezhetően jobban megy.
Nekem azért gyanús, mert ha a gyári értékeket nézed, a 182 és a 150 lovas között csak lóerő difi van, nyomaték nincs.
Az a kérdés, hogy milyen programot tesz rá, ha gyárit, akkor elviekben csak a lovak száma nő, a Nm nem. Ha viszont egyedileg programozott cucc, akkor arra tuti nincs gyári gari. Nekem emiatt elég nagy kérdőjel ez. Kár lenne pár lóért és nyúlmókusért 5 év garit kidobni az ablakon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
SzlobiG
félisten
Ja én egy remapra gondoltam, mert ott van nyomaték növekedés is. Garanciát term ez miatt én se kockáztatnám. Amúgy van egy német cég, ahol megmarad a gari is, de nyilván annak ára van..
TigerCat
nagyúr
Köszi srácok!
Én is így látom, hogy nyomatékban nincs különbség, annyit meg nem ér, hogy ugorjon a gari. Valahogy kihúzom az ST-ig...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-v-
addikt
Plane ha megnezed a gorbet, 4000-ig kb. teljesen ugyanaz, annyi, hogy a 180 lovas tovabb kitartja a nyomatekot ...
[ Szerkesztve ]
Mutassa a Görbét Főnök
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
bajnokpityu
félisten
a 2.0 HDInél is gy van. max nyomaték ugyanannyi. összesen annyi történik ott, hogy a turbo szoftvere, ami a geometriát állítja, tovább engedi a nyomatékot, nem kezd el tunyulni középtájon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-v-
addikt
Aye Sir!
150ps
182ps
Szurket nezd mindkettonel, az a gyari.
Egyebkent latszik, pl. ez a remap is ugyanazt a karakterisztikat meg szamokat adja mindkettore, valoszinuleg mert ugyanaz tenyleg csontra a hardver es ugyanaz a remap is az a 200 lo kornyeke kellemes lehet mar, bar eleg dizeles karakterisztika mellett
[ Szerkesztve ]
Sethdobaloah
senior tag
Ma vittem a szerelőmhöz olajcserére a kocsim. 25k volt kompletten (ebben most a belső pollenszűrő is benne volt). Nem márkaszerviz, de ÁFÁ-s számlával ennyi.
Annyira nem baráti ha full feketén is ennyire hozod ki.
(nem, nem tudom mit tesznek bele, de nem is érdekel. 200k km óta ők szervizelik, az autó köszöni jól van, most 390k van benne)
...csak én vagyok helikopter?
Tenkjú!
Jó kis grafikonok. A gyárin látszik, hogy sokat reszelgették, hogy ennyire lineáris, valóban dízeles legyen a nyomatékleadás. Szerintem az nem rossz, én szeretem a dízeles karaktert.
A remap mennyivel másabb, eléri a csúcsot, és már engedi is le. Látszik, hogy nem szórakoztak vele sokat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
En a remapra mondom, hogy dizeles, az pont ilyen, fellovi magat az egbe rogton, aztan onnan mar esik is le ... amugy valoszinuleg sokat szorakoztak vele, csak siman kihoztak a turbobol a maxot, akkor nem nagyon lehet varialni, a gyari 180asnal pl. szepen be van allotva a plato.
Ennek kapcsán újabb kérdés.
Eddig úgy voltam vele, hogy minden olajcserekor cseréltetem a légszűrőt és a pollenszűrőt is és mivel évente ~15.000 km-t megyek, ez 8 havonta következik be. Lehet, hogy ez túlzás? Amikor legutóbb kiszedték ezeket a szűrőket, nem sok mindent látszódott rajtuk, talán a pollenszűrőben volt egy bogár, egy kis falevél és nagyjából ennyi. Lehet elég lenne csak 20.000 kilométerenként cserélni őket!?
Na nem mintha az a pár ezer forint vágna földhöz, csak érdeklődök, hogy Ti hogy szoktátok csinálni?!
"Less but better" - Dieter Rams
Én más turbós/dízeles autóknál a nyomatéknál azt szoktam látni, hogy a kezdeti csúcsot rendesen tartják még +2, max +3000 fordulatig, és csak utána kezd el esni (plató effektus ahogy írtad) míg a remapos a csúcs után esik is vissza, igaz nem drasztikusan, de szerintem már-már érzékelhetően. Végül is mind1, abban a tartományban erős, ahol általában az ember használja.
(#10016) xeon.Szabi: Én évente cseréltetem, szerintem megéri. Azért van por bőven ebben a városban, meg kosz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
A lenyeg, hogy egy 50 lo meg lakik a vasban, ha keveslened a gyarit
Sethdobaloah
senior tag
én a pollenszűrőt csak minden második olajcserénél cseréltetem. De most valamiért büdös volt, szóval most volt egy extra beszúrva.
Más: ma bezártam a kulcsot a kocsiba, a pótkulcson nincs távirányító, a zár meg berohadt mert sosincs használva... nem volt őszinte a mosolyom, amíg kinyitottam a kocsit.
Tegnap meg beleállt egy 5 cm hosszú csavar a kerekembe az autópályán... belülről felhasította a gumi falát is. Vehettem 2 új gumit, az első szerelőnél.
Öröm az ürömben, hogy végiggondoltam olyan 100 000 km belemehetett ebbe a szettbe eddig, szóval megszolgálta az árát. Én ezentúl is a prémium gumikra szavazok.
...csak én vagyok helikopter?
SzlobiG
félisten
Chiptuninggal meg ennyit tud. [link]
Azért 300 körüli mókussal már szépet léphet...
bull84ghia
őstag
Elm327 amiben van kapcsoló a can rendszerek közt. Ez házilag megoldható. Progi meg az elmconfig vagy a forscan. A lényeg hogy usb-s legyen mert a Bluetoothnál több a hiba lehetőség.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
A superchips-é még többet is ad 11-el. Majd talán 5 év múlva, a gari mégiscsak gari
Vili: Mindig kevés
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
SzlobiG
félisten
Nem is tenném fel egy null kilométeres autóra. Meg sztem az ufótól így is sokkal jobban fog menni.
-v-
addikt
Amugy ezt pl. le tudod szedni magadnak kb. fel perc alatt, nem tudom ha leszeded kiszurja-e barki hogy volt mokolas ... amikor ratoltod a cuccot lementi az eredetit, es ugyanazt visszarakja.
De nyuszi vagy ugyis
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Nem tudják ellenőrizni, csak akkor ha lementik a romot és megnézik, hogy volt-e módosítva, de most őszintén szerinted szarakodnak ilyenekkel egy szerviz alatt? Biztos nem, csak ha olyan garanciális probléma van amivel károsodott a motor, akkor esetleg ránéznek ezekre. Ha esetleg van szoft frissítés akkor se derül ki, mert felül írják a romot, de ugye ilyenkor visszaáll gyárira és lehet elvinni újra.
Nekem van eszközöm már próbáltam jó pár remapot azt amelyik a legjobban tetszett azt használom a mai napig.
Ha majd meglesz ráérek akkor agyalni ezen. Ki tudja mit hoz a jövő.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Csipszet hoz, mi mast
szilchi
őstag
Üdv.Februárban vettem az 1.6-os benzines Focusomat (2004-es),akkor cserélve lett olaj,szűrők,szíjak,gyertyák.Ami kell.Most tekertem bele 10.000 km-t,az olajon kívül mit lenne még érdemes cserélni?
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Gombinyó
őstag
Olajszűrő
Én mondjuk a légszűrőt is cserélem 10ezrenként, mert nem tétel.
radi8tor
MODERÁTOR
10000-enként szerviz? Szép.
⭐ Stella
szilchi
őstag
Akkor ezek is lesznek .
radi8tor: A 13 év és 210K km megkívánja a törődést Bár persze lehet csak én vagyok túlbuzgó.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Gombinyó
őstag
Otthon megcsinálom magamnak. Olajcsere miatt nem viszem szervizbe, így tudom hogy biztos le van cserélve és nem nagy meló.
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Ja úgy más tészta. Nekem marad a szerviz.
⭐ Stella
Primary92
senior tag
Mennyire reális, hogy műszakin lebukik ezzel valaki?
SzlobiG
félisten
Semennyire...
ReFleXx
addikt
Katalaizator elete rövidülhet ilyenkor
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
DeFranco
nagyúr
szerintem ez az alap. max ha extrakimelo modban van hasznalva (csak interurban) akkor max 15k vagy egy ev amelyik hamarabb jon.
alfa20
senior tag
Sziasztok,
A C-max-unkban van egy Ford Denso fejegység:
[link]
Az a baj vele hogy nem tudom bekalibrálni, mert hiába állítom be a helyzetemet, sokkal lassabban megy a jel a térképen mint valojában, így nem tudom használni. Az itteni Ford márkaszervizben sose láttak ilyen egységet hozzászólni sem tudtak, a könyve sajna nincs meg.
Esetleg nincs hozzá frissítése valakinek, lehet az segítene.
Vagy ötlet a kalibrálásra.
"Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
ReFleXx
addikt
Olaj, olajszuro, legszuro es gazolajszuro eseten en a felezos elvet alkalmazom, tehat az eloirt intervallum felenel cserelem ezeket.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
radi8tor
MODERÁTOR
Hát nem tudom. Persze nem tagadom, hogy meghálálja a kocsi, de azért az sem mondható ki, hogyha követed a gyár által előírt intervallumot azzal rosszat teszel neki.
⭐ Stella
Sethdobaloah
senior tag
A renault 1.5 dci korai tulajdonosai mesélhetnének róla, hogy a gyári 30k-s olajcsere intervallum mennyire tett jót a motornak.
Nekem a focus 1.6 dieselre 10k a gyári előírás, és eszembe sem jutna ennél sűrűbben cserélni. Igaz én városban alig használom a kocsit.
...csak én vagyok helikopter?
radi8tor
MODERÁTOR
Benzines kocsiról van szó.
⭐ Stella
bull84ghia
őstag
Esetleg aksi saru levétel? De az is lehet hogy az olvasó fej gyengélkedik és nem tud olyan gyorsan olvasni. Esetleg koszos a navi lemez.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
alfa20
senior tag
a saru három napig lent volt, de semmi nem változott.
a fejet még megpróbálom, valahol van egy tisztító lemezem.
"Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
westcoastog
veterán
SzlobiG
félisten
Az olajat leszámítva szintén felezős. Az olajjal 15k-t elszoktam menni.
pet007
aktív tag
Kerhetunk egy mosas utani kepet is!
Gombinyó
őstag
A benzinesen is 10ezrenként cseréltem olajat meg szűrőket, annak asszem 25ezer volt a gyári előírása (pug 307). Nem is volt gond a motorral.
westcoastog
veterán