Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1225
aktív tag
Nemrég belém jöttek és most karoszériásnál van az autó, csinálják a hátsó lököst.
Ha már vittem akkor rákérdeztem, hogy mennyiért csinálnák meg az első lököst, mivel úgy vettem már az autót, hogy pereg róla a lakk, de csak az első lökös elemről. Erre 70ezres árat kaptam, nekem kicsit soknak tűnik, de ti mit gondoltok? Mondták darabokra kell szedni, lecsiszolni, majd újra összerakni. Valamint egy teljes autó polírra 40ezret mondtak. Mondi mk4 -
_NCT
addikt
válasz molnarpeter #33046 üzenetére
Vagyok már mindenhol, c-max, focus országos etc 🙂 Kicsit türelmetlen vagyok, lassan 2 éve nincs a nevemen autó, a bónuszaim el fognak veszni 10 nap múlva. Persze emiatt nem fogok akármit venni, de azért jó lenne találni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #33047 üzenetére
Ja én is használom, ebbe a motorba pont felesleges minden ami jobb.
-
veterán
válasz nfsu17 #33043 üzenetére
Az mk3 fókám se kapcsolgat csak úgy le.Ha hidegebb van akkor egyáltalán nem állítja le.
Ugye a computer ezer annyi feltételt figyel,ha csak 1 is kilóg a határértéken már nem fogja leállítani az autót.
Nálam olyan kb 13-14 fok felett működik a start-stop,persze ha megy a klíma akkor nem fogja leállítani. -
flymi
addikt
Télen-nyáron, fűtve-klímával városban 10,5 literrel járok, télen nagy hidegben 11-et is benyal. Ebből gondoltam optimalizálás után a -1,5 litert 100km-re, ami azért szerintem annyira nem elvetemült érték. Nem a vegyes használat számából meg a gyári értékből gondoltam levonni.
Nem szoktam cipőzni csak melegen. Amíg a vízhőfok mutató nem kúszik fel középig addig 2000-2200-nál felváltok. Mivel nem sűrűn járok ki a városból ezért néha, ha minden körülmény adott oda-oda szoktam neki lépni, mert szereti.
Városon kívül nagy ritkán ha megyek akkor hosszabb táv (50-200km) autóúton.Igazából nem érdekel, h 10 litert eszik. De ha 50 pénzből ez az érték tartós városozással levihető alá akkor részemről oké.
kcsa: Nem fogom Top Gear-esre venni a figurát, mikor el kellett jutniuk Blackpool-ba felkapcsolni a villanyt.
A kijelzőn megjelenő fogyasztás kábé reális, talán picit túloz. Nem számolgatom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Tudom nem vagyok/leszek népszerű nálad, de nem biztos hogy az autóban van a gond. Ha ránézel spritmonitorra, fogyasztások zöme 7,5-8 környékére esik. De 10 körül még nekem is csak valódi dugózásnál fogyaszt - pedig főként rövid távokat megyek.
Próbálj pár hypermiler technikát használni, a lábadban szerintem simán benne van a kifogásolt 1-2 liter.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33033 üzenetére
Kösz, s igen tetszik a Ford.
Citroën, Renault, WV, Opel nem igazán győzött meg, ráadásul drágábban.
Audi, Mercedes, már…már elgondolkodtatott, de azok sok még jobban lestrapált.
Ami nem, az meg nem eladó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33030 üzenetére
Ez egy jó kérdés. De szerintem ezek a beavatkozások már nem férnének bele 55k Ft-ba.
Azért egy hengerfej polírozáshoz, vagy vezérműtengely állításhoz már jobban meg kell nyitni az autó szívét, mint egy OBD-s programozáshoz. -
flymi
addikt
válasz oliwire #33022 üzenetére
Telejesítmény növekedés nem is igazán érdekes, max 10 lovacska és 5 Nm préselhető ki belőle.
DE! Ha rá lehetne állítani az agyát a "finomabb" (nem tom, nem kóstoltam) 100-as benzinre és 10 liter alá esne a városi fogyasztás az nekem megérne max 50 Mátyást. Ha 100km-en mondjuk 1,5 literrel lenne kevesebb a fogyi, akkor szerény matektudásommal kábé 40 tankolás után visszajönne a művelet ára. 40 telitank az nálam úgy durván 2 év.
2,5 éve már nálam van, kezdhettem volna ezzel is...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Köszönöm, mindenkinek.
oliwire
Ha lesz, időd, mehet összefoglalóba.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #33017 üzenetére
Kösz.
Kellett, mert sok a cucc, mikor mindannyian beülünk.(én, feleség+2 kamasz fiú).
Van még rajta szépíteni, de addig is már meg van.Összehasonlítást nem írok, mert megköveznek.
Röviden, Mondeo nem olyan kezes és közvetlen, mint az Escort.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Bövítettem autóim számát.
2005 Mondeo kombi 2.0 Duratec (vagy mi a neve) 145LEMMA87
Árat inkább dizájnért kell fizetni, mint az összecsukásért.
Anno, mi több boltot és babakocsit néztünk meg.
Hogy melyik, könnyű (viszonylag), kezelhető, összecsukható, ára, s legvégén jöhetet szóba a dizájn.
Sokan megfeledkeznek, hogy gyerek 3 éves koráig használja, utána már csak nyűg lesz.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz oliwire #32990 üzenetére
+10 LE és +5 Nm, de a fogyasztáscsökkenés lenne a legfőbb cél (mivel 90%-ban városban járok vele) illetve e5 100-as benzinre hegyezve, mert ilyet kap már több, mint egy éve.
Egy helyet tudok, ott 55k a beavatkozás.troll81:
Az egyre nagyobb lökettérfogatból egyre több lovat és nyomatékot lehet kicsiholni, ez azért szépen látszik minden grafikonon de nem is ez a lényeg egy szívó 1.6-nál.
Mennyivel lett jobb a fogyasztásod?
Nekem városban mindig 10 liter fölött van, autóúton türelmesen kocsikázva szépen lemegy 6,4-6,5-ig is. Pályát nem jártam még vele.
A városi cirkálás fogyasztását lenne jó levinni tízes alá.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
mi egy lépcsőshátú mk1 fókában is elvoltunk a nem kicsi babakocsival, egy hetes nyaralás összes cucca (ami gyerekkel nem kevés) futóbiciklivel együtt szintén befért a csomagtartóba (utastérben nem szívesen szállítok semmi rögzítetetlen terhet), ez logisztika kérdése, nem centiken múlik.
minden megoldható, de az biztos hogy a szélesség többet ér mint a magasság az esetek többségében.
-
_NCT
addikt
válasz darvinya #33009 üzenetére
Még nincs babakocsi, baba sem, csak próbálunk a feleségemmel előre gondolkodni, mi is lenne a jó. Neki tetszik, hogy magasabb építésű a C-MAX (oké, 10 cm, de az is sok néha ) De jó amit írtál, gondolom az is a drágább babakocsi lesz, amit jobban össze lehet hajtogatni.
[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
válasz nfsu17 #33008 üzenetére
ha a start stoppos kocsi nem start stoppozik, az 99%-ban azért van, mert az akku már nem alkalmas rá és az akkufelügyelet letiltja a funkciót. ettől még persze akár évekig is jó lehet az akku indítózni, de a városi megáll-indít-megáll-indít funkciót már nem meri bevállalni.
a töltés önmagában nem old meg semmit, mert az akku állapotáról a pillanatnyi feszültség keveset mond el.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
darvinya
titán
-
nfsu17
veterán
Üdv.
2018 focus, 20.000 km, nincs agyon használva, mint láthatjuk. Sajnos napi használatban sincs sokszor.
Start stopos
Gyári akku
Mindig kikapcsolom a start stopot indításkor, hogy kíméljük, amit lehet.
Most mégis kipróbáltam volna a S/S-ot, de már napok óta nem működik. Sose. Se melegen, se hidegen, se klíma nélkül, se egy órás kocsizás után, semmikor.
Egyik részben ugye örülök neki, közben meg szeretem ha minden működik.
Az aksi jól indít, azon nem veszek észre gyengeséget.Akinek volt ilyen gondja, annak a töltés megoldotta? Olvastam ilyet is, olyat is.
Reggel érdemes rámérni? Vagy az még nem jelent semmit önmagában?Gondolom úgysem cserélik garanciában, ha ez lenne.
-
_NCT
addikt
Sziasztok! C-Max-ban (mk2, 2011-12-től) babakocsival mennyire lehet elférni? Azt látom, hogy a focus mk3 kombi szélesebb, de azért a C-Max csomagtartója sem kicsi. Bár az értékesítő azt mondta, hogy C-MAx-ban lehet hogy kompromisszumos lesz a babakocsi csomagokkal, illetve a C-Max nekem keskenyebbnek is tűnik. Melyiket érdemesebb venni? (szubjektív, de nekem C-Max jobban tetszik a magasabb üléspozíció miatt, a focus mk3 max csak feketében jöhet szóba).
-
Joker88
őstag
válasz radi8tor #33005 üzenetére
igen
lebuktam fake news 444!
[Egyre több a hó a Bakonyban]In loving memory of Garrett Lockhart
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest