Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7551) LuckyL válasza whiteman0524 (#7536) üzenetére


LuckyL
őstag

A fél év garancia nagyon jól hangzik

ami problémát okozhat, hogy jogilag ilyen fogalom nem létezik
kérdés, hogy a kötelező "szavatosságot" pórbálják számodra "eladni", vagy pedig jótállást vállalnak

ezt tisztázni kellene, mert nem kis különbség van

cryptot minden termékemért elfogadom

(#7552) Norbika88


Norbika88
senior tag

Alapjárati motort tísztítottam féktísztítóval, utánna kapott egy kis wd-40-et. De az alapjárati ingadozás megmaradt. Lehetséges hogy cserélni kell azt? Vagy folytószelepre rá nézni nem dzsuvás? (1.4 zetec 16V)

[ Szerkesztve ]

(#7553) DeFranco válasza Norbika88 (#7552) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mennyire durva most?

(#7554) Norbika88 válasza DeFranco (#7553) üzenetére


Norbika88
senior tag

Nem vészes, 800-1200 között ugrál, inkább zavaró.

[ Szerkesztve ]

(#7555) DeFranco válasza Norbika88 (#7554) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ööö. ezt álló helyzetben csinálja?

(#7556) Norbika88 válasza DeFranco (#7555) üzenetére


Norbika88
senior tag

Szerencsére, csak alapjáraton. Mesélte valki, hogy neki kanyarodás közben is csinálta.

(#7557) Norbika88 válasza Norbika88 (#7552) üzenetére


Norbika88
senior tag

Most vettem észre bocs ly-j miatt :D

(#7558) DeFranco válasza Norbika88 (#7556) üzenetére


DeFranco
nagyúr

amiről én tudok, hogy általános probléma és alapjárati szelep tisztításával orvosolható az más... menet közben, lassításkor, súlyosabb esetben kanyarodáskor "esik be" a fordulat a normális kb. 800-850-es fordulatszám alá, egészen beremegtetve a motort esetleg le is fullasztva azt. ez súlyosabb akkor ha több fogyasztó is működik. álló helyzetben alapjáraton ilyenkor a fordulatszám stabil, csak eséskor "zuhan túl" a normál tartományon.

ettől még lehet a tiéd is hasonló forrású hiba ésvagy tipikus csak én egy másikra gondoltam kapásból.

(#7559) LamaCube válasza Norbika88 (#7552) üzenetére


LamaCube
addikt

Lekötötted az akkusarut kb. 30 percre, hogy újratanuljon a computer? Nem biztos, hogy megoldja, de egy próbát megér. Esetleg okozhatja még a szívósor alatti vékony 3 ágú gumicső, nézd meg gázadásra nem-e horpad be. Sajnos kipuhul a gumi és összeszűkíti a vákum. Lehet esetleg ki van repedve és falsot szív.

Akku felrakása után érdemes ezt végigjárni:
"MEGJEGYZÉS: Az akkumulátor lecsatolása majd visszakötése során minden hibakód és alapjárati/hajtási érték kitörlődik a hajtáslánc-vezérlőegységből (PCM). A következő lépéseket kell végrehajtani ahhoz, hogy a PCM újra megtanulja az alapjárati/menetértékeit.

A motort beindítani, és alapjáraton három percig járatni.

Ha a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, a motor fordulatszámot 1200 rpm-re emelni és kb. 2 percig ott tartani.

A gépkocsit kb. öt mérföldig/nyolc kilométerig változó üzemi körülmények között vezetni."

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#7560) Norbika88 válasza LamaCube (#7559) üzenetére


Norbika88
senior tag

Köszi, kipróbálom majd.

(#7561) DNReNTi


DNReNTi
őstag

Sziasztok,

Benzines Mondeo MK3-ban az analog vizhofok merot (a muszerfalon) ugyan az szonda latja el jellel, mint amibol a diagnosztika is dolgozik? A muszerfalon stabil 90 fokra van beallva meg se rezzen, de a diagnosztika 104-105 fokot ir, emiatt a ventillator is beindul. Korabban mar irtam errol a problemarol, de tovabbra sincs meg a pontos forras.

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7562) ReFleXx válasza DNReNTi (#7561) üzenetére


ReFleXx
addikt

Focus mk1-nel 102 foknal kapcsolt be a venti 100 fok alatt kapcsolt ki, de ilyen 102 fokon is kozepen allt a muszeregyseg mutatoja, szal teljesen realis hogy 104-5 nel meg nem indul el a pirosba.
ettol fuggetlenul utana mennek hogy miert melegszik a hutoviz, lehet csak egy termosztat csere.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7563) DNReNTi válasza ReFleXx (#7562) üzenetére


DNReNTi
őstag

Az a vicc, hogy ez a jelenseg termosztat csere ota van (az eredeti szetment mindig nyitva volt, nem melegedett fel a motor), amikor visszavittem, hogy ez van, akkor a szerelo mindenkeppen ram akarta dumalni, hogy szar valami hoerzekelo, ki kell cserelni es jo lesz. Az uj termosztat egyebkent mukodik, mert a visszavezeto cso meleg, szoval a viz kering. Arra gondoltam, hogy vagy tul magasan nyit, vagy esetleg nem enged at eleg vizet, utobbi nem tudom megtortenhet e valahogy. Illetve olvastam olyat is, hogy ha a hutoviz keverekben tul keves a viz, az rontja a keverek hovezeto kepesseget, utobbi azert fordulhat elo, mert a termosztat cserekor mondta a szerelo, hogy utanaontottek hutofolyadekkal, mert csak valami -20 fok korulig mertek be. A legegyszerubb az lenne ha visszavinnem a szerelohoz, de hulyenek nez. Vegso elkeseredesemben beviszem markaszervizbe, de az fajni fog...

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7564) Dj Sügi válasza ReFleXx (#7562) üzenetére


Dj Sügi
őstag

Érdekes, ilyen jellegű gonddal sokan szívnak facebook csoportokban is más Ford típusoknál is.

                          🚗 FORD - First On Race Day 🚗

(#7565) ReFleXx válasza DNReNTi (#7563) üzenetére


ReFleXx
addikt

hat lehet az uj termosztat meg nem nyit elegge, azt meg kezzel nem fogok kitapogatni a kimeno csovon, hogy teljesen nyitva vagy csak 70%ig, Focushoz volt több fajta termosztat is, egyik kisebb masik nagyobb hofokon nyitott, ezt a szamot beleutik.
rosszabb esetben lehet hengerfejes a motor es emiatt melegszik, vagy a levegos valahol a rendszer es a vizpumpa nem tudja rendesen keringtetni a hutofolyadekot, persze az is lehet , hogy a hömerőszenzor mér rosszul, szal lehet par oka ennek.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7566) DNReNTi válasza ReFleXx (#7565) üzenetére


DNReNTi
őstag

Koszi, keresek egy masik szervizt, abba mar beletorodtem, hogy a termosztat arat buktam, szoval tokmindegy, csak legyen rendben. Gondolom ment a sporolas, es a 2000 forinttal olcsobb, csak siman szar. :)

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7567) kcsa válasza DNReNTi (#7566) üzenetére


kcsa
veterán

Mondeo klubos mondás, hogy csak és kizárólag a gyári termosztát a jó, valószínűleg még senki nem találta meg hogy ki lehet a beszállítója, és/vagy nem olcsóbb a sajátmárkás termék, mint a Ford dobozos.

Nekem is a Ford került bele (szintén MK3 benzin), és koppkopp, semmi baja.

(#7568) DNReNTi válasza kcsa (#7567) üzenetére


DNReNTi
őstag

Szabad tudni, hogyer' mertek darabjat?
Jo ha privatba atdobod is, ha nem akarod kiteregetni. :) Koszi!

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7569) Erdei88 válasza Erdei88 (#7392) üzenetére


Erdei88
veterán

Nos lezárult a javítás. Végeredményben a következőket kellett cserélni: generátor, teljes kuplung (sallangokkal) és a kettőstömegű lendkerek. Kellemes 310 ezernél tartok és még érkezik a nyári gumi is.
Azt hiszem idén Maradon fogok nyaralni :D

[ Szerkesztve ]

(#7570) DeFranco válasza Erdei88 (#7569) üzenetére


DeFranco
nagyúr

az jó hely, mi is gyakran járunk oda.

kocsival is közel van.

(#7571) Erdei88 válasza DeFranco (#7570) üzenetére


Erdei88
veterán

Én már rég voltam ott, de úgy néz ki ebben az évben összejön

(#7572) Mikulásbá válasza Erdei88 (#7569) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Vagy menjetek a Járda-szigetekre,az sincs messze és aránylag olcsó is. :DDD

(#7573) kcsa válasza DNReNTi (#7568) üzenetére


kcsa
veterán

Semmi titok nincs ebben, megvettem a Cromaxban, és magamnak cseréltem. :)

Itt megtalálod, használd a baloldali szűrési lehetőségeket.

Az autód gyártási idejétől függ hogy fűtött vagy sima termosztát való bele, ha fűtött akkor készítsd a tárcát.

(#7574) DNReNTi válasza kcsa (#7573) üzenetére


DNReNTi
őstag

Szuper, koszi! Nem is draga, 15k, gondoltam lesz vagy 60. Mondjuk igy egyre inkabb nem ertem en miert adtam 28k-t egy utangyartott szarert... Azt hiszem itt az ideje hogy elkezdjek elmerulni az MK3 szereles rejtelmeiben... :DDD

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7575) kcsa válasza DNReNTi (#7574) üzenetére


kcsa
veterán

Jó nagy cumi a csere, lélekben készülj. Meg készülj még két-három liter előre bekevert fagyállóval is.

(#7576) DNReNTi válasza kcsa (#7575) üzenetére


DNReNTi
őstag

Meg mielott ennek nekimegyek ki akarom takaritani az egesz rendszert, meg teljesen ujra cserelni a kevereket, hatha annyi megoldana. Ha nem akkor szivas...

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#7577) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Sziasztok!

Van aki már vissza cserélte "cipőket" nyárira? Általában meg szoktam várni húsvétot, de erősen gondolkozom, hogy már jó lenne újra alufelnivel járni. :)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#7578) DeFranco válasza Real_Necro (#7577) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én felrakattam a múlt héten, nincs értelme már a télinek, ha csak nem jársz a kocsival hajnalban. a pesszimista becslések is 5-7 fok feletti időt mondanak minimumként is.

(#7579) cuebler


cuebler
senior tag

pár éve, amikor még a hondát használtam, március 12-én vagy 13-án cseréltem nyárira. két nap múlva leesett az a "legendás" hó, ami a katasztrófavédelmet is zavarba hozta. nem mondom, hogy biztonságos, de a nyári gumi megfelelő profilmélységgel, ne adj'isten vízelvezető csatornákkal azért alkalmas téli közlekedésre. azóta is mindig március elején cseréltem nyárira. most persze összkerékkel alig vártam a nagy havat... :DD

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#7580) Real_Necro válasza DeFranco (#7578) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ez esetben egyik reggel bejelentkezem helyi szervizbe. Ott a csere meg a fújás 1600-ból meg van.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#7581) radi8tor válasza radi8tor (#7515) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Kompresszor kuka. Felújítani jóval drágább lett volna, mint cserélni.
Gáz is minimumon volt. Töltés + csere után pillanat alatt lehűti. Ózonos tisztítást kaptam hozzá ajándékba.
Tőlem is kap egy ajánlottat Dalos és fiai Kft. Solymár. :K

⭐ Stella

(#7582) DeFranco válasza Real_Necro (#7580) üzenetére


DeFranco
nagyúr

centrír?

(#7583) Real_Necro válasza DeFranco (#7582) üzenetére


Real_Necro
veterán

Én azt nem szoktam évente. Külön felnin vannak a téli-nyári gumik.

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#7584) Mikulásbá válasza Real_Necro (#7583) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Nekem is,de mindig ellenőriztetem a futást.Megéri.

(#7585) DeFranco válasza Real_Necro (#7583) üzenetére


DeFranco
nagyúr

pedig kéne. egy szezon alatt simán elmászik.

(#7586) Real_Necro válasza DeFranco (#7585) üzenetére


Real_Necro
veterán

Az az igazság az Astrámon az elmúlt 10 év alatt kb 2-3 alkalommal lett ellenőrizve és soha nem volt elmászás. Igaz nem is padkáztam meg sosem.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#7587) tomiii.


tomiii.
aktív tag

Ha már Ford topik, belinkelem ide is. Imént összeszedtem pár képet az elmúlt évekből, hogy hogy lett eggyel több Ford újra az utakon, bár ezt itt is linkelgetem az évek folyamán, így nem igazán lesz benne új dolog.

Old Fords never die...

[ Szerkesztve ]

(#7588) ReFleXx válasza tomiii. (#7587) üzenetére


ReFleXx
addikt

2013-ban elbontottad a kocsit es eladtal belőle kb mindent belül meg a fütöművet is aztan újra megvettél hozzá mindent? :Y

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7589) tomiii. válasza ReFleXx (#7588) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Mondjuk úgy, hogy igen. Motoron kívül semmi sem gyári az autón csak pár apróság. VISZONT minden sokkal jobb. Komplett futómű egy másik típusból származik, nagyobb fékek, elől-hátul tárcsafék. Sokkal szélesebb nyomtáv. Erősebb stabrudak, lengéscsillapítók, rugók, féltengelyek. Nagy házas, rövid difi és pár apróság, amit kicsit tovább gondoltam, mint 30 éve a gyári mérnökök. Eredetileg a beltér teljesen fapad volt. A most benne levő Recaro ülések érnek lassan annyit, mint amennyiért anno az autót vettem. Már csak a hűtőrács eredeti Cosworth mivolta is ékköve az autónak. Fényszórók is dupla reflektorosak és elektromosan állíthatóak. Természetesen, ami új lehet, az új. Magyarán minden jobb, sokkal és mindenből van minimum 3 tartalék alkatrészem, így hosszú időre elvagyok látva mindennel. :D

Jelenlegi How-to-val, amivel rendelkezünk, tökéletes élményautóvá tudjuk alakítani, az eredetileg nagyon egyszerű családi autót, de ezt majd pályán bizonyítja hamarosan. :DDD

(#7590) berek21 válasza tomiii. (#7589) üzenetére


berek21
senior tag

Szép munka. Csak így tovább.

LG Velvet eladó!

(#7591) tomiii. válasza berek21 (#7590) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Köszi. utcán próbálom megtartani ezt a gyárias vonalat, bár jelenleg hiába új a gumi, a gyári mérete miatt a leggyengébb pontja az autónak. Nagyon nyúlik az oldalfala. :O

(#7592) ReFleXx válasza tomiii. (#7591) üzenetére


ReFleXx
addikt

hat akkor itt teljes ujjaszületés volt :D

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7593) Beca1990


Beca1990
senior tag

2004-es Fiesták mennyire megbízhatóak?
1.3-as vagy 1.4-es motort?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#7594) bull84ghia válasza cuebler (#7579) üzenetére


bull84ghia
őstag

A katasztrófavédelem nincs olyan dolog ami ne hozná zavarba :) .
De az a hó komoly volt :C

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#7595) ReFleXx válasza Beca1990 (#7593) üzenetére


ReFleXx
addikt

kicsit csörgös az 1.3-as moci, lehet 1.4is azzal nincs tapasztalat, de en szeretem amugy.
ajto alja elkezdett mar rohadni, tipushiba lehet, de csak 80e kmnel jar, szal sok gond nem volt meg vele, kb minden gyari az elso rugokon kivul, ami szeret random eltörni, meg a diszlec az ajtok ablakkereten leesni.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#7596) tomiii. válasza ReFleXx (#7592) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Mondhatni ég és föld egy fapad verzióhoz képest. :K

Ja, és ők is múlthéten érkeztek, bár még nem volt időm elolvasni:

[ Szerkesztve ]

(#7597) radi8tor válasza DeFranco (#7585) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Mi miatt mászna el, ha nem járdázod meg?

⭐ Stella

(#7598) DeFranco válasza radi8tor (#7597) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem értek ehhez sem de tudtommal a futómű tökéletlensége miatt, kátyúk miatt, egyenetlen terhelés miatti nem egyenletes kopás miatt (farkasfog pl.) stb. is elmászhat. más miatt ráfeszültem a centrírra egy időben és írom melyik kerék mennyit kapott szezononként, és nem nagyon volt benne hasonló kombináció pedig ugyanazon a gépen csinálják egy ideje.

(#7599) sandró60


sandró60
addikt

Csak egy kérdés a fórumtársakhoz
Ki használ-t mankókereket?
Mennyire megbízható?
Most 10-éves C-Max-hoz anno egy kerékbe fújható "anyagot"kaptam,de én azt az indulásnál kicseréltem egy igazi pótkerékre.Ennél csak az a gond,hogy a csomagtartó alsó részét szintbe kellet hoznom mivel a kis kerék helyre csak így tudtam betenni.Így gyakorlatilag a belmagasság kb 10cm kisebb lett.Mostanában nagyon hirdetik ezt a kerék fajtát.Belehet tenni normálisan így visszanyerném azt a 10cm.
A válaszokat előre is köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#7600) DeFranco válasza sandró60 (#7599) üzenetére


DeFranco
nagyúr

szerintem arra amire kell, arra teljesen rendben van a mankókerék. én azért cseréltem teljes értékű kerékre, mert a mankókerék már 10 éves volt, a nyomást sem tartotta (durván nagy nyomás kell bele, nem a rendes keréknek megfelelő 2,2-2,3 bar hanem jóval több (nem akarok hülyeséget mondani)). felnim meg volt, meg pont gumit is cseréltem, és úgy voltam vele, hogy jobb egy 6 éves használt gumi mint egy 10 éves mankó.

de egy új mankókereket simán bevállalnék. nyilván lábujjhegyen kell vele menni de az első gumisig kitart.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.