Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ez nagyon vad
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
erdey_a megválaszolta, tudsz ugye márkaszervíznél is vásárolni.
Épp ma voltam bent én is itt a Budaörsinél a DRL upgradehez egy alkatrész miatt és hát meg voltam lepődve amikor a szalon előtt egy Dodge RAM-ot láttam teli marketing cuccokkal, modom wtf? Kiderült, hogy Petrányiék forgalmazzák a Dodge-okat is újabban és jönni fog még charger is meg egy challenger is, de a RAM-okat állítólag viszik mint a cukrot, a kinti kiállított is már el volt adva.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Zewa
senior tag
A sok rizsa mellett keves az erdemi informacio sajnos.
A berautojuktol kivagyok. Nem eleg hogy V6 (lol) de meg 130km/H-ra korlatozva is van. Oszinten csodalkozom hogy van barki aki elviszi egy hetvegere kozel 200ezer forintert.
#35999camelferr: Osszes olaj+szuro csere vetelkor. Alap minden vasnal. : )
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
dellfanboy
senior tag
a sajat vallalkozasat promozza/marketingeli semmi tobb YT-n. amikor en rakerdeztem hogyha 2 hetvegere berelem ki a mustangot akkor a masodikra kiutik-e 130-as limitet a valasz hatarozott nem volt.
igy1hetre se bereltem ki,
amikor ilyen nem ugyfelorientalt vallalkozasokkal talalkozok mindig felmerul bennem a kerdes, hogy ezek tenyleg igy tevekenykednek mar evek ota, vagy ez csak egy penzmosoda
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
2008 as Cmaxnál a szélvédő alatti műanyag "lemez" kezd feljönni felpúposodni, sok típus társnál látom, hogy részben vagy egészben elvàllik a helyéről, mivel lehetne kultúràltan vissza ragasztani?
Illetve az eső és egyéb lé hová folyik innen le?
Köszi.
darvinya
titán
Kicsit fura gondolkodásod van.
Ha kiütik 130-at, s engedi 200+, és flaszterre kenődsz, vagy kensz fel valakit.
Akkor ki felelne érte?
A bérlő cég, s ezt senki nem vállalja be.
Nem USA-ban vagyunk, ahol minden alól kibújható, perelhető, stb.
Pénzmosodánál Te nem bérelnél semmit.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
dellfanboy
senior tag
baleset csakis 130km/h felett tortenik alatta soha! ergo ha beleteszi a 130-as limitet tuti nem torom ossze!
amugy a szerzodesbe benne van hogy x idotartamig a berlo felel a verdaert. pl gyorshajtas/ autopalya matrica/parkolas/BALESET OKOZAS stb..
ergo a tulajt veszik elo de o meg kuldi tovabb a berlonek...HA tortenik valami
ez csak szimplan parasztvakitas..
nemtudom hol elsz de MO jogallam, ergo ha ugyes vagy minden alol is ki tudsz bujni,
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
#31600896
törölt tag
Ez a kérdés már engem is foglalkoztatott. 4 éve, mikor vettem a Focust már ilyen volt. Visszaragasztottuk, de rövidesen elengedte magát a ragasztás.
radi8tor
MODERÁTOR
Azt nem ragasztani kell, hanem a bolhákat vissza rakni a helyére. Vagy el van törve nálad a bolha vagy csak nincs a helyén.
A lé egy ereszcsatornán keresztül kifolyik az útra. A pollen szűrőnek viszont nem használ ha telibe kapja a vizet, ezért nem hátrány ha illeszkedik rendesen.
Sajna szélvédőcsere óta nekem se tökéletes, de amúgy is kevés eső esik.
⭐ Stella
#27070592
törölt tag
Igazad volt.
De nálam a cink az élet sója.
Ez volt az egyik rugót is tartó lengőkar külső szilentje.
Olyan szépen össze volt gyógyulva, mintha egy darabból lenne. Szerintem a gyárban is eleve zsír nélkül rakták össze. Nemrég láttam olyan utángyártott lengőkart, amiben a szilentre zsírzógombot is raktak. Mert miért is ne? Tervszerű megelőző karbantartás. Ha zsír van a csavar és a szilent belső perselye között, azt akkor csavarja szét az ember amikor kedve tartja. Ha viszont tök szárazon rakják össze, szépen bemehet a por, víz, télen egy kis sólé, és úgy összerozsdál mintha össze lenne hegesztve kb.
Ez egy Mustang utángyártott lengőkar, épp zsírzás alatt.
darvinya
titán
Sok pénzzel és kapcsolattal.igen, kibújható, atalálkozok találkozol másikkal nagy kaliberrel.
Nem az írtam, hogy nincs baleset, hanem azt, hogy tulaj nem háríthatja át büntetőjogilag.
Polgárilag lehet, de előbb rendezik le bíróságon kívül, mint ott.
Amúgy, ha sebességre vágysz, akkor menj ki Hungaroring-re, bérelj ott 300+ -os autót, s nyomhatod ahogy kifér.
Közüton határok vannak.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
subaruwrc
félisten
üdv a klubban
biztos hogy zsír nélkül rakták össze
nem volt szempont hogy 20 év múlva szét lehet-e szedni
utolsó 1 centi csavarmenetbe bejut a minden és rendesen össze heged mintha satu fogná
kiesni mondjuk nem fog sose attól nem kell tartani
SECTORnooB
addikt
Tudnál a bolháról képet csatolni ?
Sajnos nem igen tudom elképzelni.
subaruwrc
félisten
arról nem beszélve hogy mk1-en mennyire elb...ott konstrukció az egész
radi8tor
MODERÁTOR
#27070592
törölt tag
Igen. A rögzítő anyával, ami rá van hegesztve a lengőkarra, nem is volt gond. Elég volt csak megmutatni neki a gázégőt, elengedte a csavart. A szilent belsőt viszont szét kellett fúrni és elvágni. Nem csodálkozom rajta hogy műhelyekben is rövidre zárják a kérdést és vágják amit muszáj.
Csak az nem kerek hogy pl a 1Aauto videóban szó sincs vágásról, rárakja a 15ös dugókulcsot és úgy tekeri ki mintha gyufát gyújtana, azzal a könnyedséggel..
A #*köm tele van már a tervszerű megelőző karbantartás helyett tervszerű megszivató elavulással.
Apropó szélvédő alatti pollen szűrő fedél. Legutóbb ilyen ragasztóval raktam össze, azóta semmi baja, vízálló a cucc és a napfényt is jól bírja.
subaruwrc
félisten
ja csak a 1a auto videoban előtte lecserélik a hidat meg úgy komplett mindent és utána mutatja be rajta a lengőkar cserét
ha amatőr videot keresel a neten ott mindegyik sz...pik vele.
nekem is fekete szilikon ragasztóval van megtámogatva az a gyász ...
megvettem pedig a faceliftes megoldású levélrácsot is de az első helyére pattintásnál törtek el a pöckök ( vagy nem fogták oda ) úgyhogy vissza raktam a gyári hulladékot
troll81
addikt
Ezert javavaslom a vágjuk ki az egészet és nincs szipppiszoppi. Eddigi tapasztalataim ezt mutatják a legjobbnak. Az s max alól is ki lett darabolva. Kapott újat és kész.
Az auto karban tartsa csak rajtad múlik.
molnarpeter
nagyúr
@anevemearl fórumtársnak: ha leér az autó itthon is, létezik plug&play emelő pogácsa [link], vagy itthon a Vörös Autórugó tud segíteni szolid emelésben. Vagy ha valamelyik másik kivitel hosszabb rugót kapott, amivel a tiéd magasabb lehetne, az még egyszerűbb (valamelyik utángyártó katalógusban nézegettem régebben ilyesmit, talán ZF).
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
ragasztják azt gyárilag, c-maxnál nem tudom hogy van a pollenszűrő csere, de az mk1 fókánál pont alatta van, amihez az okos szerelő nem szedi le a deklit (nem akar bolhát cserélni meg siet is, mert sztoriban van) hanem csak felhajtja, amitől meggörbül az egész.
itt látni milyen ragasztó kell hozzá, van rendes ford-specifikus anyag: [link]
ha ez nincs, sikaflexszel lehet próbálkozni nekem nem sikerült szépen megoldani de láttam már olyat ahol szépen tartott.
(#36021) Earl_Muttley válasza molnarpeter (#36019) üzenetére
Earl_Muttley
aktív tag
Teljesen jo mindenhol mashol, csak itt Montenegroban kicsit nagyon szarok az utak Amugy imadom az orszagot, vasarnap indulunk haza, a szekér kihozott minket kenyelmesen, ~7 literrel, a szerpentinek is faszák vele
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
#27070592
törölt tag
Igen, a csere is karbantartás és az új alkatrész az új alkatrész. Kipufnál nem is merült fel a foltozgatás, ment fel az új rendszer.
De amit most művelek a szilentcserével és a csavarok cseréjével, lengőkar csere nélkül, a másik út.
Csak egy kicsit felqurja az embert, amikor összegyógyult, szétszedhetetlen szilenttel találkozik. Érdekes hogy a jenkik törvényt hoztak erről. A right to repair minden államban működik ha jól tudom.
troll81
addikt
Egyszerűen komplett csere a legegyszerűbb nincs kín vele.
Jelenleg a szívás az egk e jelű kipufogó rendszer keresésével van ....nekem
Nem akarok szívni a papirmunkaval. de így meg ugye az árak meglepetés t hoznak
#27070592
törölt tag
Vegyél inkább egy Mach1-et , nincs meglepetés az árban.
Annyi, amennyi..
patomi
őstag
Még ma is jól néznek ki az mk1 fókák. Sajna egyre kevesebb a jó állapotú példány.. Sajna,, Amúgy jó pihit.
DeFranco, C-max, utastér gázpedál mellett
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
troll81
addikt
De abban hol az izgalom és a szívás?
Hol az egyediség?
Jó ez ez megvan, karosszéria meló kész festő kezeli éppen
gabor9991
őstag
Ma kivételesen teljesen egyetértek veled, szerintem se játszótér a közút, van így is elég barom, szerintem amikor az ember fizet egy ilyen autóért akkor sokkal inkább történhet baleset, de eleve nem értem a felháborodást a 130as limit miatt már alapból
Ha erre van igény akkor irány Németország.
Én is egyet értek veletek, de nem feltétlen kell a 130 egyébként
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
darvinya
titán
Ma kicsit kezdtem meghülyülni.
Értelemszerűen ember úgy véli, hogy alulkormányzás az, mikor hátsókerék hajtás tolja az elejét, s nem tud befordulni, vagy kitör a hátulja.
Túlkormányzás az, mikor elsőkerék hajtás behúzza a kanyarba, azaz kanyarív belseje felé húzza.
De nem, mert kormány mozdulatot veszi figyelembe.
Tehát autó van rajtam, nem autóba ülök.
gabor9991
Mikor rám tört F1 pilóta láz, akkor kicsengettem az 6 hónapi fizut, hogy ringen körözzek 1h-t.
Persze előtte volt kemény oktatás is, mert hát nem janizni akarok, s falszterre kenődni.
Mehet Németbe, de már ott sem lehet akárhol akármennyivel menni.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
ReFleXx
addikt
hogy mi? F1 autoval koroztel a palyan?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
darvinya
titán
Nem, elérhető leggyorsabbal.
Csak F1-es száguldozásra gondoltam.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
ReFleXx
addikt
es mi volt az auto?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
troll81
addikt
Meg mindig Sok helyen csaphatod neki.
Ahol korlát azt betartjuk ennyi más a kulturális közlekedés.
darvinya
titán
Módolt Nissan, de nem GTR.
Nem tudtam beazonosítani, mert bukókeretre épített kasznis volt.
Viszont brutálisan gyorsult, tapadt az aszfaltra.
Célegyenesben max. 250km/h-rsl mertem menni, afölött már nem éreztem magam biztosnak.
Persze érthető, nem rendszeren megyek ilyen sebességgel.
De megérte az a pár másodperc.
Átlag sebességem, azért meglepő volt oktatónak is, 155km/h-ra jött ki.
Azért 1h alatt nemcsak én voltam, s 20 kört tudtam.ez idő alatt megtenni.
5 kör csak arról szólt, hogyan kalibrálják rám, azaz én adtam meg mi nem tetszet.
Annyit hozzá teszek, hogy ez 2004-ben volt, tehát nem ma volt.
troll81
Ok, de nem így volt azért.
Ha jól tudom, van olyan sztráda, ahol csak szakaszon van korlát nélküliség, a többi részén küldik a büntit gyorshajásért.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
troll81
addikt
Jelenlegi ha tábla nem tilt korlátoz akkor simán mehetsz.
Határ van 250 felett szóvá teszik ha úgy alakul a pályán
Bünti is van az asszony szedi őket de 15 eu per db eddig. 10 12 km lepte túl.
Nálam csend van és nyugalom. Fura is.
Kavics ment a kipuff hővédő lemezre, ha becsuktam a hátsó ajtót csörömpölt. Mondom mi a p***, de füleltem, lekotortam és most csönd van. Ennyit tudok most nyilatkozni, na meg azt, h úgy tűnik tartósan 500 pénz felett marad a 100-as nafta.
Elvileg ugye 55 literes a tank. A mutató sosem kúszik háromnegyed fölé ha telenyomom és ~100km visszalévő távnál esik be negyed tank alá. Ma 80km volt még vissza (~70km-nél gyullad ki a szegénység jelző, eddig nálam kétszer fordult ilyen elő), erre nyomtam rá a 36,4 litert. Vagyis sehogy sem lehetett 10 liternél több a bödönben... Viszont sehogy sem jön ki a matek a literekkel.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Joker88
őstag
óhh,az ilyen apróságok mint az üzemanyagszintjelző pontatlansága , már nem foglalkoztat
In loving memory of Garrett Lockhart
darvinya
titán
Szétvágott autón vedd ki a szintjelzőt, s cseréld.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
oliwire
őstag
Megcsináltam végül pénteken a csomagtér ajtó mikrokapcsolóját. De sajnos egyben van a kamerával a burkolat, így azzal együtt kellett. Egy darabot találtam az egész országban, a bontós oldalon, azt berendelve csütörtökön, péntekre itt volt. A delman-nak írtam, hogy visszaküldeném bontatlanul a terméket, amit küldtek, leírtam nekik is, hogy miért.
Sajnálják, h visszaküldöm, de megértik.
Nem volt könnyű menet kiszedni, nem arra tervezték, hogy ezt gyakran cserélje az ember.
Na igen, de akkor ha 36 litert tankolok kattanásig akkor elhihetem, h van benne legalább 50 lityi?
Ha csak ötvennel számolok is a kettő különbsége 14, vagyis épp egy negyed tanknyinak kell még lennie benne és épp ennyit nem mutat a műszer. 14-ből pedig nemhogy 100km-t megyek el, de vegyesben akár másfélszer ennyit is.
Mindegy is igazából, ha eléri a negyed tankot úgyis viszem itatni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Joker88
őstag
épp múlt héten tankoltam.. a negyed és az üres jelzés felénél kb félúton van a piros színnel jelölt zóna,ami ugye tudjuk mit jelent.. Ott volt már a mutató vízszintes autóhelyzetben,nyugalmi állapotban.
A kép nem az akkori állapotot tükrözi,csak szemléltetésképp.
Itt a kapott blokk, a tankolás az első pisztolykattanásig történt (nem szoktam beledugni teljesen így kap levegőt vagy mifene,ha beledugom ütközésig jóval előbb elkattan . csak köpni szoktam a pisztolyra )
(alul pedig tollal írva az aktuális km-óra állást, ez a mániám )
És állítólag 45 literes tartály van alatta..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
radi8tor
MODERÁTOR
Jelentem hazaértünk. A Fóka még mindig a régi. Mátrai szerpentineket jól bírja.
⭐ Stella
#27070592
törölt tag
Pedig egy escorttal sokkal jobban jártál volna..
És mi az általános verdikt? Egy hosszabb európai körre is nyugodtan elindulnál vele?
radi8tor
MODERÁTOR
Persze simán. 200k-val a zsebemben.
Amúgy nincs nagy baj vele, a kutyacsontok kivannak, azt cserélni kell mindenképpen. És mostanában valami fura hangot ad bal elől amikor lassan araszolok vele. (üresben, sebességben mindegy) Lehet a váltó már a végét járja vagy nem tudom.
Mindegy is, az esetek 99%-ban Budapesten járok vele. Szeptemberben lesz stex megjavítani mindent.
Ja és az M3-as borzalmas, kerüljétek el szeptember közepéig. Mindenféle munkálatok vannak mindkét irányban. Hazafele Gyöngyösről kemény 10 km-t tudtunk pályán menni, máris levitt Waze Óhatvan/Hatvan felé és a Fóti úton jöttünk be Pestre. Szuper.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Zewa
senior tag
Oszinten kivancsi lennek hogy milyen autoval jarnok azok az emberek akik egy hetvegere br.190-ert kiberlik?!
300lo @1.6-1.7tonnara azert nem egy huha manapsag. 6mp korul van neki a 0-100-t... Azt manapsag egy 325d is megfutja.
Ps: Bar teny, egy berautoval mind szamlazni, mind koltsegelni remekul lehet.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2008-as Cmaxba KKDA motorkóddal összesen hány motortartó bak található?
Kicserèltük a váltó oldalit.
Megnéztem a jobb oldali tartó bakot ereszti e az olajat nem ereszti.
De még mindig bukik a motor a nagyobb nyomaték valtozásokra.
Kínálatba is eltèvedtem, van 2db sima hátsó egy váltó oldali hátsó és egy jobb fenn a táguló tartály mellett?
kcsa
veterán
Motortartó bak van egy (szemből bal oldalon, ez olajos). Van még váltótartó bak szemből jobb oldalon (egy darab, ez száraz), illetve nyomatéktámasz alulról, ez jellemzően két darabos.
SECTORnooB
addikt
(#36050) dellfanboy válasza SECTORnooB (#36049) üzenetére
dellfanboy
senior tag
a ket baloldali u.a nekem fekete volt bent "gyarilag" az lett cserelve az alsora
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot