Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
veterán
válasz
Dj Sügi #7298 üzenetére
Az is baj sok esetben, hogy vannak akik nem tudnak elindulni, bármi legyen is a seggük alatt..
Én a 100+-os gépeknek is nekimehetek, ha akarok, mert jó eséllyel a lóerő többletét a moderált önsúly kikompenzálja.
Amúgy nem vagyok ilyen utcai versenyző, csak szeretek lendületesen haladni, arra ez a 100paci pont elég. Az ST-vel van egy olyan baj is, hogy nagyon könnyen belevisz a rosszba, akkor pedig már vezetni is tudni kell, hogy ne legyen belőle baj. Nem véletlenül olyan sok belőle a törött. Mostanában amúgy is divat a lóerő hajhászás, de szerintem egy ilyen méretű és súlyú autóba nem kell több a 150 lónál. Amire ez nem elég, oda már repülő kell.
Amúgy melyik ST elemek kompatibilisek átalakítás és komolyabb átépítés nélkül?A rögzítése szerintem rendben van, a kérdés a mérete, de szerintem lemérem vmikor és ha stimm, akkor megrendelem, aztán majd kiderül valóban jó-e rá. Nekem ezekből a sima fekete tetszik, jobban néz ki, mint a gyári kallantyúk.
-
Dj Sügi
őstag
-
Dj Sügi
őstag
Hasonlóan gondolkodtunk akkor, nekem is városba meg rövidebb utakra lett véve. A dízeleket meg messziről kerülöm.
Én az 1.4-el is megetettem már pár embert, akik erősködni akartak komolyabb verdákkal. Elég viccesen néztek ki utána.Persze ésszerű keretek között, nyilván az erősen 100+-os gépeknek nem érdemes nekimenni vele, de nem olyan gyenge ez sem.
Mindenképp kiprószálnám az 1.6-ot és 2.0-t belőle. -Ha már Focus RS MK2 egyelőre álom kategória.-
Mátrában szerpentinen felfelé sem, de főleg lefelé eddig még nagyon senki nem tudta/merte tartani a tempót. Van mikor direkt félreállok, kapnak "egérutat", de pár kanyaron belül simán vissza lehet őket hozni rohanás nélkül is.
Igazából az egész autó jól össze van rakva, de a futómű nagyon el van találva benne és fejleszthető az ST alkatrészeiből tovább.Esetleg ha vannak képeid a kocsiról és megosztod engem mindenképpen érdekelne!
Azért linkeltem, mert videókban látszik a leszedett kapcsolók belső mintázata, így már össze lehetne hasonlítani a Fiestáéval esetleg. Ilyen kapcsolókat szeretnél rátenni?
#7292 zakoss: Nagy gondokat nem olvastam még róla csak a szokásosak. A legkiemeltebb dolog, amit többen cseréltek már azok az első rúgok mert szeretik megadni magukat.
Ajtók alját érdemes esetleg tényleg megnézni.
Vezérlés+vízpumpacsere volt-e már, ezek után érdemes utánakérdezni/utánajárni mert ez lehet húzósabb tétel.
Szokták még javasolni a gyertyákat gyárira cserélését vétel után, erre érzékeny még. -
Pikkolo^^
addikt
Az autót (S-Max 2010) BT-n párosítottam a telefonjaimmal és a Lumia 930 esetén a telefon megkérdezte, hogy engedélyezem-e a névjegyek kezelését/átadását amire én igen nyomtam. Ennek ellenére nem jelennek meg a névjegyek az autón. Ugyanezt eljátszottam a Nexus5X-el, ott a telefon fel sem ajánlotta ezt a lehetőséget. A másik szintén BT-s dolog. A Dezzer-en lejátszott számok címeit nem adja át az autónak. Nem tudja kezelni vagy nálam van a hiba?
-
aginor
veterán
válasz
B-L-A-C-K #7290 üzenetére
Jobban mehet, az biztos, elvégre másfélszer erősebb nála, viszont olyan sokkal nem gyorsul jobban. Én is nézegettem az TS-ket, de nekem nem ért meg másfélszer annyit egy széthajtott német példány, mint egy kulturált "sima" sport, pláne hogy fenn is kell tartani. Ha az aránytalanul magas ár és a több speckó alkatrész nem zavar, akkor agy ST-ben nem fogsz csalódni, de ha csak dinamikusan akarsz autózni és a pénztárcádat is figyeled, akkor gondolkodj el egy sporton, hátha neked is elég lesz.
Dj Sügi: Én többnyire városban furikázok, sokszor kisebb távokat, így nekem a benzin volt a nyerő, arról nem is beszélve, hogy az "idős" dizelektől félek kicsit. Fogyasztásban nagyon nem bajnok, de cserébe megy mint a meszes még 101pacival is. Nem egy bmw-snek esett már le az álla, amikor nem tudták tartani az iramot indulásnál. A váltóból nagyon hiányzik egy hatodik fokozat nekem, de lehet nélküle élni. A kis motoros változatokkal kár összehasonlítani, mert nem fer velük szemben, mert ez majd másfélszer olyan erős, mint azok, ebből adódóan a menetdinamikájuk sem mérhető össze. Amúgy a kis motoros benzines Fiesták sem állnak valami takarékos híráben, ha jól emlékszem, akkor az 1,4-re is 8 liter fölötti fogyasztást szoktak mondani. Amúgy neked Fiestád van?
Köszi a videókat, de nem a csere módja a kérdéses, hanem, az, hogy rá megy-e, amúgy pont ilyet néztem én is.
-
whiteman0524
aktív tag
Sziasztok, egy 2-es Ford Focus-nál (hatchback) mi(k)re érdemes odafigyelni használtautó vásárlás esetén? Úgyértem, mik a gyakori hibák/gyengeségek ha vannak ilyesmik.
-
zakoss
tag
Sziasztok,
Szeretném a véleményeteket kérni egy Ford Fiesta 1.4 Comfort Benzin, 2004/1 havi autóval kapcsolatban. Vásárláskor van valami különösebb terület, vagy panel amit ennél a típusnál meg kellene nézzek hogy klappol-e. Véleményt is fogadok ha van.
Köszi -
Dj Sügi
őstag
Benzines vagy diesel van? Kipróbálnám egyszer összehasonlításba, hogy az 1.25, 1.4-ekhez képest mit megy. Sztem a 101-es 1.6-os az ami pont nem éri már meg, akkor már az ST 150. Ekkora súlyhoz jó kis motor lehet, meglehetne lépni vele pár nagyarcot.
7288-ra, hátha segítenek: [link][link][link]
Mi lenne a terv egyébként? -
B-L-A-C-K
titán
Nézegettem azokat is, csak gyári fogyasztás szerint alig eszik 1 literrel többet az ST, és csak jóval jobban megy, azért gondolkodtam ebben, persze nem halálosabb iramosat akarok játszani, de jó ha van benne erő. Persze előtte ki kellene próbálni, mert lehet tényleg elég lenne egy olyan is amit említesz.
-
aginor
veterán
válasz
B-L-A-C-K #7282 üzenetére
A típus jó, amennyire tudom, de a viszonylag sok egyedi alkatrész eldrágítja a fenntartást. Ha nem kell ekkora motor, akkor tapasztalatból ajánlom az 1,6-os sport verziót, 90-101lóval. Legtöbb alkatrésze csereszabatos a normál változatéval, de azért már elég jól megy, és optikailag majdnem ikertestvére az ST-nek (ha kell tudok küldeni pár képet).
Mondjuk kínálat ebből se sok van, viszont 900k körül már korrekt darabokat lehet találni. -
aginor
veterán
Sziasztok!
Szerintetek a Focus MK2 manuális klíma kapcsolói csereszabatosak lehetnek az 2005-ös Fiestáéval?
-
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok!
Jövő év elején tervezek kocsi cserét, tudom még nem most lesz, de szeretném körbe járni addig mi lenne a legjobb választás. Valami kicsi mászkálósat tervezek a városba. Ezek a a 2006 körüli Ford Fiesta 2.0ST-k is tetszenek. Érdemes ilyet venni? Valakinek van itt ezekről tapasztalata?
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Debrecenben tudnatok nekem ajanlani bevalt, tapasztalt, es kompetens autoszerelot? A jelenlegi kezdi kiverni a biztositekot, es teljesen hulyenek nez.
A targy egy MK3 2.0 benzines Mondeo. Koszi!
Szerk:
Ha ez reklamnak szamitana, akkor johet privatban is. -
Goose-T
veterán
válasz
Gombinyó #7275 üzenetére
Én a Cromaxban vettem a Mondeóhoz gyári szőnyegszettet. A sofőr alatti rögzíthető. 20 ezer körül volt a teljes készlet ára. A kettes Focushoz valamivel olcsóbb, úgy látom (bár az lehet, hogy csak az első ülésekhez van).
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Méretpontos szövet szőnyeget tudtok ajánlani kettes kombi Focusba?
Ebay, magyar bolt, bármi jöhet csak passzoljon és jó minőségű legyen.Köszi.
-
cuebler
senior tag
elég agresszív küllemű, belsősávos gép ettől az amerikaias hűtőrácstól. igazából wildtrak-et szeretten volna, de annak a belső tere elég bazári a sok narancsszínnel. amúgy normál minőségű országúton teljesen személygépkocsis a kényelem, földesúton azért már adja az igazi modorát
-
cuebler
senior tag
na, nekem ilyen ford jutott
[link]
a rendszám eltüntetésével nem volt kedvem bajlódni -
DeFranco
nagyúr
hát már akkor is a kékestetőn fogott amikor megvettem, de még bírja, nem csúszik. nyelestengely csapágy muzsikál, de az mindegyiknél.
kettesem van hidegben is, csak amikor azok a nagy hidegek voltak, akkor a 2-est olyan peugeot-san vette, mint amikor egy szál ropival próbálsz felkeverni egy pohár görög joghurtot...
-
Dj Sügi
őstag
válasz
balazs1022 #7246 üzenetére
Gondolom az első szélvédőfűtésre gondolt, amiből tényleg kevesebb van, de ettől jóval olcsóbb ilyen típusú Fiestákba is láttam már.
Ebbe a kocsiba semmi ritka extra nincs a fűthető ülésen kívül, ahhoz képest meg van ára bőven.A múltkorinál a nyúlvány meg azért rohadhatott, mert pont az ablakmosó tartály betöltőcsöve alatt van és ha azt tölcsér nélkül szétlocsolják mindenfelé egy idő után megteszi a hatását.
-
DeFranco
nagyúr
engem mondom, a macera zavar, az, hogy tudtommal vagy le kell szívni az olajat vagy meg kell fúrni a váltót mert leeresztő nincs, meg hogy sokan tényleg óvva intenek a fekavarodó vas-üledék miatt.
tipikusan mindenki mást mond és saját felelősségre okoskodhatsz. a szerelőm sem ajánlja egyébként. de én meg úgy érzem, hogy csak kéne.
147k van benne
-
kcsa
veterán
Ugyanezt gondolom én is.
Máskor (pl. motoros topikok ilyenek) megy a cicaharc, hogy heroinárú Motult vagy aranyárú egyebet töltsenek bele, ezen meg spórolni kellene? Ne már...
Két évente fékfolyadék, 10 évente hűtőfolyadék és váltóolaj bele kell hogy férjen. De pl. japán autók egy nagy részében elő van írva váltóolaj csere is (Suzuki kétévente)
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
- Honor Magic 7 Pro 512GB / 12GB RAM / Fekete / Független / Újszerű állapot / 3 év gyári garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest