Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) molnarpeter válasza Dr.Burn (#16000) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ezzel a motorral szerelt mk3 Mondeo-kra találsz jobban infót, szidják, mint a bokrot. Ezen generációs Transit pluszban még elég csúnyán rohad is. A 2.2 Puma szerintem egy megelőző karbantartással talán jobb vétel lehet, ha közepes futással lehet találni, de van némi rizikó, mert kezdődő hibával már talán lehet rosszabb a kenés hibajelzés nélkül. Volt bent egy Ranger a 2.2 motorral, megvették, aztán rövidesen motorcsere lett belőle, állta az EF a számlát. Ha 3.5m maradt a keret, annyiért már korrekt és egész új darabok szoktak előfordulni 3 ülésesben, főleg, ha márka nem feltétel. :)

(#16002) Dr.Burn válasza molnarpeter (#16001) üzenetére


Dr.Burn
őstag

Koszonom az infot. Sajnos gondoltam, hogy ezek a Transitok problemasak lesznek, mind motorikusan, es mind rozsdasodas szempontjabol.

Kozben gondolkoztam, es arra jutottam, hogyha talalok tobb ulesest(min 5), akkor nem kell tartanunk 3 autot. En eladnam az enyemet, es akkor tudnam ezt hasznalni a hetkoznapokra is. Azt mondjak, hogy ezek a Transitok elvannak 7-8l -el. Ha nagyon kellene a szemelyauto akkor meg mindig ott lenne az is. Igen, meg mindig maradt a 3.5m. Bar akkora a res 2m es 3.5m kozott, hogy ugy gondoltam meg itt is sporolok egy kicsit.
A marka teljesen mindegy. Csak jo legyen. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Later Nerd!"

(#16003) molnarpeter válasza Dr.Burn (#16002) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Spritmonitor.de jó forrás fogyasztásra. Ha ember is bemegy hátra, akkor nem árt egy magasabb kivitel, mint amit linkeltél, de sajnos fogyasztásban is megmutatkozik. T5 volt még 1.9 TDI, ha gyárilag DPF nélküli és végig 5W40 olajat kapott, egész jól bírják, csak sok belőle az alacsony. Egy váltó olajcsere és néha szint ellenőrzés megéri - mint mindenhol, csak eszembe jutott, mert egyszer láttam váltóhibásat hirdetve :)

[ Szerkesztve ]

(#16004) Dr.Burn válasza molnarpeter (#16003) üzenetére


Dr.Burn
őstag

Mar lassan ott tartok, hogy feladom a keresest. Napok ota bujom a hasznaltautot, es az automobile -t. Akar egy magasitott Vivaroval is kiegyeznek mar.

"Later Nerd!"

(#16005) Hikvision válasza Dr.Burn (#16000) üzenetére


Hikvision
senior tag

Írástudatlan embertől, nem szerencsés autót venni ;]

20 éve a PH-n.

(#16006) Erdei88


Erdei88
veterán

2013-as Ford Mondeohoz, milyen hátsó parkolóradart lenne érdemes venni? Hol/kivel érdemes ezt megcsináltatani?
Tolatókamera ötletet iss szívesen fogadok :R

[ Szerkesztve ]

(#16007) ReFleXx válasza Erdei88 (#16006) üzenetére


ReFleXx
addikt

bontott gyári? tolato kamera meg sztem total felesleges.

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16008) molnarpeter válasza Erdei88 (#16006) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szintén bontott cuccokra szavaznék. A kamera meg önállóan is tudja helyettesíteni a radart nálam, ha jó helyre van szerelve, mert látod, hogy fűcsomó vagy kisgyerek van mögötted :D Főleg egy nagyobb képernyő társaságában pedig szebben be lehet állni padka mellé. Feltanítani Predrag Todic tudná jó áron szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#16009) Erdei88 válasza ReFleXx (#16007) üzenetére


Erdei88
veterán

Az enyémben kamera van, de MK3 esetén kicsit másképp van.

A gyári kijelző is adott, ezért is gondoltam kamerára.

Ha megveszem a radart bontottként, van-e olyan aki beszereli?

(#16010) Erdei88 válasza molnarpeter (#16008) üzenetére


Erdei88
veterán

Predrag Todic egy létező személy?

(#16011) molnarpeter válasza Erdei88 (#16010) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Facebookon megtalálod ezen a néven, illetve ha jól tévedek, ő lesz power_ford Mondeo fórumon is.

[ Szerkesztve ]

(#16012) ReFleXx válasza Erdei88 (#16009) üzenetére


ReFleXx
addikt

"Az enyémben kamera van, de MK3 esetén kicsit másképp van.
A gyári kijelző is adott, ezért is gondoltam kamerára."

hmm? most akkor van kamera benne ? vagy hogy ertsem?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16013) Erdei88 válasza ReFleXx (#16012) üzenetére


Erdei88
veterán

Nagyszerűen sikerült megfogalmaznom... :W

Amibe szeretnék az egy MK4-es Titanium felszereltséggel, gyári navigációval és kijelzővel

Nekem egy MK3-as Mondeom van, amiben már van kamera, nem gyári kijelzővel. Én nagyon szeretem

(#16014) ReFleXx válasza Erdei88 (#16013) üzenetére


ReFleXx
addikt

ja ertem, na, hogy ha a gyari navid gombja krom keretes, akkor tamogatja elvileg a tolatokamerat, ha sima fekete a tekero gomb akkor elvileg nem , akkor fejegyseget kell cserelni.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16015) Pikkolo^^ válasza ReFleXx (#16007) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

A kamera nagyon jó dolog, nekem kábel szakadás miatt nem volt egy ideig, nagyon hiányzott. Van radar is, de kamerával sokkal könnyebb párhuzamosan parkolni és kisebb helyre is bemész.

Erdei88: Predi létező személy ;)

[ Szerkesztve ]

(#16016) SzlobiG válasza molnarpeter (#16011) üzenetére


SzlobiG
félisten

Így ahogy mondod egy és ugyanaz a személy. Én ismerem nagyon korrekt. Saját maga fordította le magyarra a rendszert.

[ Szerkesztve ]

(#16017) varsam


varsam
őstag

dupla, törölhető

[ Szerkesztve ]

(#16018) varsam


varsam
őstag

sziasztok,

Adott egy 2008-as Mondeo 2.0TDCi, garantált 202ezer km-rel, céges autó. A szervizmúltjában több bejegyzés is van, hogy olajcsere olajhígulás és DPF regeneráció hiba miatt.
Ez mit jelenthet pontosan, miért van?
Az utolsók 188 és 194ezer km-nél voltak. Előtte 150ezernél írtak ilyet

(#16019) hdanesz válasza varsam (#16018) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Én azt mondanám felejtős. De nem vagyok szakértő. Ha ilyen gyakran előjött a hiba és nem csináltatták meg....annak oka van. Általában az, hogy nem olcsó a javítás. Céges autó esetében meg különösen furcsa. A nagyobb cégek végképp próbálják rendben tartani az autókat....szerintem a lízing árában benne van a szervíz is. De lehet tévedek.

A DPF-el szépen bele lehet nyúlni a takonyba.

Itt van egy kis olvasnivaló a témához.

[ Szerkesztve ]

(#16020) Erdei88 válasza ReFleXx (#16014) üzenetére


Erdei88
veterán

Ilyen lenne. Króm vagy sem, lövésem sincs. Ezt nehezíti, hogy az autó 250km-re van tőlem

Valaki el tudja küldeni nekem pü-ben Todic profiljának a linkjét? Nem vagyok benne biztos, hogy jó embernél kopogtattam :DDD

(#16021) Pikkolo^^ válasza Erdei88 (#16020) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Ebben gyári kamerát nem lehet belerakni, mert ha nincsen benne akkor nem tudja fogadni. A radart egy ismerőse tudja berakni ill. szerintem a gomboknál is vezetékezni is kell, mert ki ill. be is lehet kapcsolni.
Az elérhetőséget elküldtem.

[ Szerkesztve ]

(#16022) Real_Necro válasza Erdei88 (#16020) üzenetére


Real_Necro
veterán

Nekem ez pont a krómosnak tűnik. Az enyém tiszta fekete és abba tuti nem lehet beszerelni. Ismerősömnek meg ilyenre cserélték, mikor beszereltette.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#16023) ReFleXx válasza Erdei88 (#16020) üzenetére


ReFleXx
addikt

kromosnak tunik, igy egy fokkal konnyebb, keresd fel Predit.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16024) ReFleXx válasza varsam (#16018) üzenetére


ReFleXx
addikt

az a fajta euro 4-es motor még kipufogo üzembe is küldte a gázolajat a hengerbe, hogy melegitse a koromszűrőt , ha valamiert sürün regenelt peldaul, akkor felhigithatta a motorolajat amire jött egy hibauzenet hogy service oil. valszeg amitt.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16025) molnarpeter válasza hdanesz (#16019) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Na igen, a havi bérleti díjban benne kéne lenni mindennek, csak nem mindenhol tudsz végigvinni egy panaszt rendesen.

Konkrét esetben szerintem is folyamatosan regenerálni próbált, ha az olaj időben cserélve lett, talán nem okozott plusz kopást, de a DPF tisztítása minimum szükséges lesz.

(#16026) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Hogy lehet nem isofixes ülésbe isofixes talppal rendelkező hordozót betenni? :U

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16027) DeFranco válasza flymi (#16026) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mk2 fóka ugye? szerintem abba is simán bele lehet tenni az isofix készletet.

mk1-be egyszerű mert megvan az alvázon a furat T40-es meg T50-es torx kell csak minden más van a csomagban.

mivel az mk1-be is az mk2 isofix készlete kell, csereszavatos minden, úgy gondolom hogy ott is elő van fúrva a hely neki.

20 perces meló ha először csinálod, egy valamit nem tudtam megoldani, hogy nyomatékra húzzam a T50-es csavarokat, mert akkora bitfej(em) nincs.

(#16028) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Srácok hogyan lehet a legkönyebben visszarakni a légzsákot egy 2003-as faceliftes mk 1 focusba?
Az anyós oldallal van bajom, mert nem olyan mint a FL előtti, hogy a tető egy spani szerű anyagon lóg, hanem fixen van csavarozva a légzsák házához a tető.
Valakinek ötlet?
Én kifogytam.

Próbáltam ,hogy a tetőt leszedem és elsőnek a zsákot csavarom be, de akkor meg a tető csavarjait nem fogod tudni felrakni, meghúzni.

Ez a sima 1-es. Ez nem működik az 1.5-nél.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16029) flymi válasza DeFranco (#16027) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Igen.
Kösz a linket. Megpróbálok akkor ilyet szerezni hozzá. Megnézem ott vannak-e a furatok, eddig talán ha kétszer borítottam el az üléseket.
Épp most van folyamatban isofixes talppal együtt egy babahordozós ülés vétele, adac/öamtc tesztek alapján az isofixes talppal mind biztonságosabb, mint nélküle, ha csak sima 3 pontos övvel lenne rögzítve.

:R

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16030) #27070592 válasza Sub-ZeRo (#16028) üzenetére


#27070592
törölt tag

Először én is ezt a srácot akartam linkelni, van egy jó műszerfal-szétborítós videoja mk1ről. De az nem jó ezek szerint.
Lehet hogy ez is csak egy beépített szivatás, hogy spec célszerszám kelljen a légzsákcseréhez, nehezebb legyen törött autót sufniban javítani.

más téma: most kaptam meg a PCV szelepet mk1 1.8benzines fókához. Nem volt kedvem kifizetni a cromax 19k forintos árát, inkább rendeltem egyet az usaból, szállítással együtt 20.5 dolcsi volt. Két hét alatt ért ide dhl-el. Ami idegesítő ebben az az, hogy 1.4-1.6 mk1 fókához van itthon is olcsó utángyártott pcv szelep, de 1.8-2.0 csak gyári.

Úgyhogy most már elmondhatom: amerikai autóm van. :D

(#16031) DeFranco válasza flymi (#16029) üzenetére


DeFranco
nagyúr

azért gondold végig logikusan ezt a biztonságosabbnak levést. én nem nagyon tudok olyan helyzetet elképzelni ahol az öv már nem tart.

nekünk is isofixes a mostani ülésünk de ez a gyerek biztonsága szempontjából nem volt szempont (amit az öv nem tart meg az isofix se fog) viszont a 9kg feletti üléseknél már ha nem ül benne a gyerek, akkor az öv sincs bekötve, és így az ülés isofix nélkül "szabadon" van, egy éles kanyarnál borulhat.

(#16032) flymi válasza DeFranco (#16031) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Az utolsó bekezdésedet nem igazán értem. Vagy isofixes a rendszer vagy a 3 pontos biztonsági övet fűzöd át a talprészen. Erre jöhet rá a hordozó.
Mindkét megoldásra van most egy-egy kiszemeltünk, még nem tudom melyik legyen.
A nagyobb gyerkőcöknek (még nincs ilyenünk) is kétféle ülésük lehet. Lehet a befűzős, ilyenkor a gyerekülésnek saját biztonsági öve is van, illetve van az a fajta ami ezek szerint nektek is van, mikor nincs rögzítés, csak az ülés és a három pontos öv. Na ez utóbbi nekem nem igazán szimpi.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16033) kelly416 válasza flymi (#16032) üzenetére


kelly416
veterán

Én használtam olyant, amin az övet fűzöd át, azzal rögzíted, és az ülésnek saját öve van. Nem mondom, hogy adom-stabilan ül az autóban, a szivacsok és egyebek miatt van egy kis mozgástere, de minimális. Ha a gyerek nincs benne, akkor az ülésnek az öve nincs becsatolva, maga az ülés ugyanúgy rögzítve van az autó övével. Minek is csatolnám ki, ha az ülést nem akarom kiszedni az autóból? ISO-FIX ülésekkel kapcsolatban viszont nincs tapasztalatom, úgyhogy összehasonlítani sem tudok. Még. :)) Remélem egy-másfél éven belül vennem kell új gyerekülést, és ha jól láttam, a Fókában már van helye a rendszernek. De az Neked már késő lesz.

(#16034) DeFranco válasza flymi (#16032) üzenetére


DeFranco
nagyúr

gyorsan írtam és emiatt nem voltam sem szabatos sem egyértelmű, bocsánat. mondom:

1. fázis, hordozó: ezt alapból övvel kötöd, egyes modellekhez van úgynevezett bázistalp, amikor maga a bázistalp rögzül a) isofixszel b) a kocsi biztonsági övét ügyesen átfűzve az üléshez, és abba megint csak "isofix szerűen" csattan be a hordozó. a hordozónak saját öve van.

ez nekünk bázistalpas, bázistalpat övvel rögzítős volt. szerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja a bázistalpat rögzítő övet vagy eltöri a bázistalp merevítését, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés

folyomány, a gépkocsi övét használaton kívül sem kötöd ki a miskulancia nem tud elszabadulni.

2. fázis, 9-18 kg (itt tévedtem), itt az ülés isofixszel rögzül vagy ügyesen a gépkocsi övét az ülés mögött átfűzve, a gyereket az ülés saját övével kötöd be.

ez nekünk övvel rögzítős volt, szerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja az ülést rögzítő övet vagy eltöri az ülés merevítését, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés.

folyomány, a gépkocsi övét használaton kívül sem kötöd ki a miskulancia nem tud elszabadulni.

3. fázis 15-36 kg, itt az ülés isofixszel rögzül vagy sehogy sem, a gépkocsi övével kötöd a gyereket

ez nekünk isofixes lett mert az isofix modul olcsó és könnyen szerelhető volt, az ülést meg olcsón vettük és történetesen isofixes volt, de egyébként zerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja a gyereket rögzítő övet, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés.

viszont folyomány, hogy itt ha a gyerek nem ül bent a kocsiban, az övet sem kötöd be (lehet van aki beköti, de azzal kezet fogok) tehát ha nem ül benne a gyerek akkor az ülést csak a gravitáció tartja a helyén ha nincs isofix, akár egy satunál is borulhat előre vagy ahova akar.

vannak más, hibrid megoldású ülések is, ezek az általánosak, plusz a top tether meg hasonló vuduk.

[ Szerkesztve ]

(#16035) Vaze válasza Erdei88 (#16020) üzenetére


Vaze
őstag

Szia!
Parancsolj
Todic

MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

(#16036) kelly416 válasza DeFranco (#16034) üzenetére


kelly416
veterán

Hát... én nem szeretem, ha elszabadulnak a dolgok az autóban. Lehet, túl aggódó vagyok, de pl sosem teszek úgy flakon vizet a hátsó ülés lábteréhez, hogy fékezéskor az én ülésem alatt átcsúszhasson a pedálok közé-alá. Ugyanígy nem szeretek semmi mást sem "lazán" hagyni az autóban, mert ha egyedül ülök benne, szeretek élvezetesen kanyarodni, rövidebb féktávokat venni, stb., amikor nem másokat rémisztgetek halálra. Pl. üres körforgalom, egy üres kereszteződés. Egyszerűen élvezem. Ha ilyenkor hátba vágna egy gyerekülés, az lenne az utolsó útja öv nélkül az autóban. Nincs tapasztalatom, mondom, mert ülésmagasítót csak gyerekkel együtt tettem autóba, de nálam be lenne kötve szerintem.

(#16037) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Hát úgy néz ki a sima isofix nélküli bázistalpas, de övvel rögzíthető Maxi Cosi Cabriofix lesz a befutó. Egyrészt asszonynak az tetszik jobban, másrészt olcsóbb és ahogy frankón megírtad DeFranco, igazából mindegy is melyik bázistalpas megoldás kerül bele, csak ne noname tecsós akármi vacak legyen.
Adac és társainál viszont valamiért akkor is jobban teljesítenek az isofixes rendszerek a sima befűzősnél.

Egy külön vásárolható adapterrel fel lehet majd pattintani az ABC Design Turbo 6S bbakocsira is. Ezt ahogy elnézem nem lehet kapni használtan, illetve volt egy fent "Fogdmegjólon", de amint ráírtam a tagra, válasz nélkül levette a hirdetést. Elég jól jellemzi az oldal felhasználóit azt hiszem az ilyen hozzáállás, nem is szeretek onnan venni semmit sem.
Mindenképp használt, de jó állapotú termék vásárlását terveztük költségmegtakarítási okokból. Plusz meg is tartjuk ezeket a szerzeményeket, mert szeretnék másodikat is majd, de ebbe a beleszólásom elég csekély. :DDD Meg aztán még az első se jött meg.

Babafigyelőből csak audiósat akart a feleségem, abból egész jót vettünk szerintem, Angelcare AC110 lett, ákcijósan.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#16038) patomi válasza Sub-ZeRo (#16028) üzenetére


patomi
őstag

Ha a kesztyűtartót kibuktatod nem tudsz addig "felnyúlni"? Elvileg csak két gumi bütyök tartja a kesztyűtartót,, ha jól emlékszem.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#16039) kcsa


kcsa
veterán

Csak így kötetlenül szólnék bele: volt isofoxes és van jelenleg is sima ülés a kocsiban, és azért az isofix ezerszer stabilabb, és így megnyugtatóbb is volt.

Mondeo mk3-ban nincs isofix, így cserélni kellett simára, isofoxes anno gömbölyű swiftben volt top tetherrel,azt kirobbantani se lehetett volna :)

(#16040) Sub-ZeRo válasza patomi (#16038) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Ezt még nem próbáltam, köszi, kipróbálom majd! :R

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#16041) dodopek


dodopek
addikt

Sziasztok!
Segítsetek légyszi!
A hónapban mennem kell Németországba, ahol ugye kötelező a hólánc a csomagtartóba. Lángnál néztem, de egy csomó féle hóláncot lehet kapni. 2005-ös Fiestara 175/65 R14 gumival milyet kell venni?

Köszönöm!
Dodo

[ Szerkesztve ]

(#16042) kcsa válasza dodopek (#16041) üzenetére


kcsa
veterán

Ez ennyiből nem fog kiderülni szerintem. Telefonálj.

(#16043) sparta2 válasza dodopek (#16041) üzenetére


sparta2
tag

Szia!
Van egy Neked való eladó!
[link]

(#16044) OPiiPO


OPiiPO
addikt

Hali,

Hibatünetek (2.0TDCi C-Max): hidegindításnál fehéren füstölt a kocsi, gyorsításnál meg meg torpant és alapjáraton rángatta a kasztnit a motor. Szakszervizbe betoltam, diagnosztika alapján EGR szelep csere megtörtént. A fehér füstölés ()amennyire így -2 meg tudom állapítani) és büdi megszűnt, a gyorsítás rendben van, de hidegindítás után alapjáraton továbbra is rángatja a kasztnit amíg hideg, kb. egy 2-3 percig.
Merre kutakodjak tovább?

Köszi

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#16045) #49155328


#49155328
törölt tag

Sziasztok !

Ford C-Max Grand 1.5 tdci 2016-os franciából behozott, szeretném rá a magyar nyelvet.
Kihez forduljak?
Köszi!

(#16046) ReFleXx válasza #49155328 (#16045) üzenetére


ReFleXx
addikt

ha csak a francia nyelv zavar, sztem beallithato az angol
amugy meg : [link]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#16047) troll81


troll81
addikt

Sziasztok mk2 st focus 2008 milyen olaj kell bele? 0w40?mi az ami ajanlott jo

(#16048) #49155328 válasza ReFleXx (#16046) üzenetére


#49155328
törölt tag

Angol is beállítható, igen, de ha már van magyar akkor legyen az.
Köszi a linket, majd érdeklődök.

(#16049) Pikkolo^^ válasza #49155328 (#16048) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

A XI. kerületit hívdjad, őt sokan ismerik Ford körökben. A XV-st kevésbé.

(#16050) #49155328 válasza Pikkolo^^ (#16049) üzenetére


#49155328
törölt tag

Köszi! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.