Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok mk2 st focus 2008 milyen olaj kell bele? 0w40?mi az ami ajanlott jo
-
#49155328
törölt tag
Sziasztok !
Ford C-Max Grand 1.5 tdci 2016-os franciából behozott, szeretném rá a magyar nyelvet.
Kihez forduljak?
Köszi! -
Hali,
Hibatünetek (2.0TDCi C-Max): hidegindításnál fehéren füstölt a kocsi, gyorsításnál meg meg torpant és alapjáraton rángatta a kasztnit a motor. Szakszervizbe betoltam, diagnosztika alapján EGR szelep csere megtörtént. A fehér füstölés ()amennyire így -2 meg tudom állapítani) és büdi megszűnt, a gyorsítás rendben van, de hidegindítás után alapjáraton továbbra is rángatja a kasztnit amíg hideg, kb. egy 2-3 percig.
Merre kutakodjak tovább?Köszi
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Segítsetek légyszi!
A hónapban mennem kell Németországba, ahol ugye kötelező a hólánc a csomagtartóba. Lángnál néztem, de egy csomó féle hóláncot lehet kapni. 2005-ös Fiestara 175/65 R14 gumival milyet kell venni?Köszönöm!
Dodo -
kcsa
veterán
Csak így kötetlenül szólnék bele: volt isofoxes és van jelenleg is sima ülés a kocsiban, és azért az isofix ezerszer stabilabb, és így megnyugtatóbb is volt.
Mondeo mk3-ban nincs isofix, így cserélni kellett simára, isofoxes anno gömbölyű swiftben volt top tetherrel,azt kirobbantani se lehetett volna
-
flymi
addikt
Hát úgy néz ki a sima isofix nélküli bázistalpas, de övvel rögzíthető Maxi Cosi Cabriofix lesz a befutó. Egyrészt asszonynak az tetszik jobban, másrészt olcsóbb és ahogy frankón megírtad DeFranco, igazából mindegy is melyik bázistalpas megoldás kerül bele, csak ne noname tecsós akármi vacak legyen.
Adac és társainál viszont valamiért akkor is jobban teljesítenek az isofixes rendszerek a sima befűzősnél.Egy külön vásárolható adapterrel fel lehet majd pattintani az ABC Design Turbo 6S bbakocsira is. Ezt ahogy elnézem nem lehet kapni használtan, illetve volt egy fent "Fogdmegjólon", de amint ráírtam a tagra, válasz nélkül levette a hirdetést. Elég jól jellemzi az oldal felhasználóit azt hiszem az ilyen hozzáállás, nem is szeretek onnan venni semmit sem.
Mindenképp használt, de jó állapotú termék vásárlását terveztük költségmegtakarítási okokból. Plusz meg is tartjuk ezeket a szerzeményeket, mert szeretnék másodikat is majd, de ebbe a beleszólásom elég csekély.Meg aztán még az első se jött meg.
Babafigyelőből csak audiósat akart a feleségem, abból egész jót vettünk szerintem, Angelcare AC110 lett, ákcijósan.
-
kelly416
veterán
válasz
DeFranco #16034 üzenetére
Hát... én nem szeretem, ha elszabadulnak a dolgok az autóban. Lehet, túl aggódó vagyok, de pl sosem teszek úgy flakon vizet a hátsó ülés lábteréhez, hogy fékezéskor az én ülésem alatt átcsúszhasson a pedálok közé-alá. Ugyanígy nem szeretek semmi mást sem "lazán" hagyni az autóban, mert ha egyedül ülök benne, szeretek élvezetesen kanyarodni, rövidebb féktávokat venni, stb., amikor nem másokat rémisztgetek halálra. Pl. üres körforgalom, egy üres kereszteződés. Egyszerűen élvezem. Ha ilyenkor hátba vágna egy gyerekülés, az lenne az utolsó útja öv nélkül az autóban. Nincs tapasztalatom, mondom, mert ülésmagasítót csak gyerekkel együtt tettem autóba, de nálam be lenne kötve szerintem.
-
DeFranco
nagyúr
gyorsan írtam és emiatt nem voltam sem szabatos sem egyértelmű, bocsánat. mondom:
1. fázis, hordozó: ezt alapból övvel kötöd, egyes modellekhez van úgynevezett bázistalp, amikor maga a bázistalp rögzül a) isofixszel b) a kocsi biztonsági övét ügyesen átfűzve az üléshez, és abba megint csak "isofix szerűen" csattan be a hordozó. a hordozónak saját öve van.
ez nekünk bázistalpas, bázistalpat övvel rögzítős volt. szerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja a bázistalpat rögzítő övet vagy eltöri a bázistalp merevítését, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés
folyomány, a gépkocsi övét használaton kívül sem kötöd ki a miskulancia nem tud elszabadulni.
2. fázis, 9-18 kg (itt tévedtem), itt az ülés isofixszel rögzül vagy ügyesen a gépkocsi övét az ülés mögött átfűzve, a gyereket az ülés saját övével kötöd be.
ez nekünk övvel rögzítős volt, szerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja az ülést rögzítő övet vagy eltöri az ülés merevítését, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés.
folyomány, a gépkocsi övét használaton kívül sem kötöd ki a miskulancia nem tud elszabadulni.
3. fázis 15-36 kg, itt az ülés isofixszel rögzül vagy sehogy sem, a gépkocsi övével kötöd a gyereket
ez nekünk isofixes lett mert az isofix modul olcsó és könnyen szerelhető volt, az ülést meg olcsón vettük és történetesen isofixes volt, de egyébként zerintem ha az ütközés ereje akkora ami elszakítja a gyereket rögzítő övet, ott már mindegy az isofix, nem az ülés helyén maradása lesz a kérdés.
viszont folyomány, hogy itt ha a gyerek nem ül bent a kocsiban, az övet sem kötöd be (lehet van aki beköti, de azzal kezet fogok) tehát ha nem ül benne a gyerek akkor az ülést csak a gravitáció tartja a helyén ha nincs isofix, akár egy satunál is borulhat előre vagy ahova akar.
vannak más, hibrid megoldású ülések is, ezek az általánosak, plusz a top tether meg hasonló vuduk.
-
kelly416
veterán
Én használtam olyant, amin az övet fűzöd át, azzal rögzíted, és az ülésnek saját öve van. Nem mondom, hogy adom-stabilan ül az autóban, a szivacsok és egyebek miatt van egy kis mozgástere, de minimális. Ha a gyerek nincs benne, akkor az ülésnek az öve nincs becsatolva, maga az ülés ugyanúgy rögzítve van az autó övével. Minek is csatolnám ki, ha az ülést nem akarom kiszedni az autóból? ISO-FIX ülésekkel kapcsolatban viszont nincs tapasztalatom, úgyhogy összehasonlítani sem tudok. Még.
Remélem egy-másfél éven belül vennem kell új gyerekülést, és ha jól láttam, a Fókában már van helye a rendszernek. De az Neked már késő lesz.
-
flymi
addikt
válasz
DeFranco #16031 üzenetére
Az utolsó bekezdésedet nem igazán értem. Vagy isofixes a rendszer vagy a 3 pontos biztonsági övet fűzöd át a talprészen. Erre jöhet rá a hordozó.
Mindkét megoldásra van most egy-egy kiszemeltünk, még nem tudom melyik legyen.
A nagyobb gyerkőcöknek (még nincs ilyenünk) is kétféle ülésük lehet. Lehet a befűzős, ilyenkor a gyerekülésnek saját biztonsági öve is van, illetve van az a fajta ami ezek szerint nektek is van, mikor nincs rögzítés, csak az ülés és a három pontos öv. Na ez utóbbi nekem nem igazán szimpi. -
DeFranco
nagyúr
azért gondold végig logikusan ezt a biztonságosabbnak levést. én nem nagyon tudok olyan helyzetet elképzelni ahol az öv már nem tart.
nekünk is isofixes a mostani ülésünk de ez a gyerek biztonsága szempontjából nem volt szempont (amit az öv nem tart meg az isofix se fog) viszont a 9kg feletti üléseknél már ha nem ül benne a gyerek, akkor az öv sincs bekötve, és így az ülés isofix nélkül "szabadon" van, egy éles kanyarnál borulhat.
-
#27070592
törölt tag
válasz
Sub-ZeRo #16028 üzenetére
Először én is ezt a srácot akartam linkelni, van egy jó műszerfal-szétborítós videoja mk1ről. De az nem jó ezek szerint.
Lehet hogy ez is csak egy beépített szivatás, hogy spec célszerszám kelljen a légzsákcseréhez, nehezebb legyen törött autót sufniban javítani.más téma: most kaptam meg a PCV szelepet mk1 1.8benzines fókához. Nem volt kedvem kifizetni a cromax 19k forintos árát, inkább rendeltem egyet az usaból, szállítással együtt 20.5 dolcsi volt. Két hét alatt ért ide dhl-el. Ami idegesítő ebben az az, hogy 1.4-1.6 mk1 fókához van itthon is olcsó utángyártott pcv szelep, de 1.8-2.0 csak gyári.
Úgyhogy most már elmondhatom: amerikai autóm van.
-
flymi
addikt
válasz
DeFranco #16027 üzenetére
Igen.
Kösz a linket. Megpróbálok akkor ilyet szerezni hozzá. Megnézem ott vannak-e a furatok, eddig talán ha kétszer borítottam el az üléseket.
Épp most van folyamatban isofixes talppal együtt egy babahordozós ülés vétele, adac/öamtc tesztek alapján az isofixes talppal mind biztonságosabb, mint nélküle, ha csak sima 3 pontos övvel lenne rögzítve. -
Srácok hogyan lehet a legkönyebben visszarakni a légzsákot egy 2003-as faceliftes mk 1 focusba?
Az anyós oldallal van bajom, mert nem olyan mint a FL előtti, hogy a tető egy spani szerű anyagon lóg, hanem fixen van csavarozva a légzsák házához a tető.
Valakinek ötlet?
Én kifogytam.Próbáltam ,hogy a tetőt leszedem és elsőnek a zsákot csavarom be, de akkor meg a tető csavarjait nem fogod tudni felrakni, meghúzni.
-
DeFranco
nagyúr
mk2 fóka ugye? szerintem abba is simán bele lehet tenni az isofix készletet.
mk1-be egyszerű mert megvan az alvázon a furat T40-es meg T50-es torx kell csak minden más van a csomagban.
mivel az mk1-be is az mk2 isofix készlete kell, csereszavatos minden, úgy gondolom hogy ott is elő van fúrva a hely neki.
20 perces meló ha először csinálod, egy valamit nem tudtam megoldani, hogy nyomatékra húzzam a T50-es csavarokat, mert akkora bitfej(em) nincs.
-
flymi
addikt
Hogy lehet nem isofixes ülésbe isofixes talppal rendelkező hordozót betenni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #16019 üzenetére
Na igen, a havi bérleti díjban benne kéne lenni mindennek, csak nem mindenhol tudsz végigvinni egy panaszt rendesen.
Konkrét esetben szerintem is folyamatosan regenerálni próbált, ha az olaj időben cserélve lett, talán nem okozott plusz kopást, de a DPF tisztítása minimum szükséges lesz.
-
-
-
hdanesz
őstag
válasz
varsam #16018 üzenetére
Én azt mondanám felejtős. De nem vagyok szakértő. Ha ilyen gyakran előjött a hiba és nem csináltatták meg....annak oka van. Általában az, hogy nem olcsó a javítás. Céges autó esetében meg különösen furcsa. A nagyobb cégek végképp próbálják rendben tartani az autókat....szerintem a lízing árában benne van a szervíz is. De lehet tévedek.
A DPF-el szépen bele lehet nyúlni a takonyba.
Itt van egy kis olvasnivaló a témához.
-
varsam
őstag
sziasztok,
Adott egy 2008-as Mondeo 2.0TDCi, garantált 202ezer km-rel, céges autó. A szervizmúltjában több bejegyzés is van, hogy olajcsere olajhígulás és DPF regeneráció hiba miatt.
Ez mit jelenthet pontosan, miért van?
Az utolsók 188 és 194ezer km-nél voltak. Előtte 150ezernél írtak ilyet -
varsam
őstag
dupla, törölhető
-
SzlobiG
félisten
válasz
molnarpeter #16011 üzenetére
Így ahogy mondod egy és ugyanaz a személy. Én ismerem nagyon korrekt. Saját maga fordította le magyarra a rendszert.
-
Erdei88
veterán
válasz
molnarpeter #16008 üzenetére
Predrag Todic egy létező személy?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Erdei88 #16006 üzenetére
Szintén bontott cuccokra szavaznék. A kamera meg önállóan is tudja helyettesíteni a radart nálam, ha jó helyre van szerelve, mert látod, hogy fűcsomó vagy kisgyerek van mögötted
Főleg egy nagyobb képernyő társaságában pedig szebben be lehet állni padka mellé. Feltanítani Predrag Todic tudná jó áron szerintem.
-
Erdei88
veterán
2013-as Ford Mondeohoz, milyen hátsó parkolóradart lenne érdemes venni? Hol/kivel érdemes ezt megcsináltatani?
Tolatókamera ötletet iss szívesen fogadok -
Dr.Burn
őstag
válasz
molnarpeter #16003 üzenetére
Mar lassan ott tartok, hogy feladom a keresest. Napok ota bujom a hasznaltautot, es az automobile -t. Akar egy magasitott Vivaroval is kiegyeznek mar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr.Burn #16002 üzenetére
Spritmonitor.de jó forrás fogyasztásra. Ha ember is bemegy hátra, akkor nem árt egy magasabb kivitel, mint amit linkeltél, de sajnos fogyasztásban is megmutatkozik. T5 volt még 1.9 TDI, ha gyárilag DPF nélküli és végig 5W40 olajat kapott, egész jól bírják, csak sok belőle az alacsony. Egy váltó olajcsere és néha szint ellenőrzés megéri - mint mindenhol, csak eszembe jutott, mert egyszer láttam váltóhibásat hirdetve
-
Dr.Burn
őstag
válasz
molnarpeter #16001 üzenetére
Koszonom az infot. Sajnos gondoltam, hogy ezek a Transitok problemasak lesznek, mind motorikusan, es mind rozsdasodas szempontjabol.
Kozben gondolkoztam, es arra jutottam, hogyha talalok tobb ulesest(min 5), akkor nem kell tartanunk 3 autot. En eladnam az enyemet, es akkor tudnam ezt hasznalni a hetkoznapokra is. Azt mondjak, hogy ezek a Transitok elvannak 7-8l -el. Ha nagyon kellene a szemelyauto akkor meg mindig ott lenne az is. Igen, meg mindig maradt a 3.5m. Bar akkora a res 2m es 3.5m kozott, hogy ugy gondoltam meg itt is sporolok egy kicsit.
A marka teljesen mindegy. Csak jo legyen. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr.Burn #16000 üzenetére
Ezzel a motorral szerelt mk3 Mondeo-kra találsz jobban infót, szidják, mint a bokrot. Ezen generációs Transit pluszban még elég csúnyán rohad is. A 2.2 Puma szerintem egy megelőző karbantartással talán jobb vétel lehet, ha közepes futással lehet találni, de van némi rizikó, mert kezdődő hibával már talán lehet rosszabb a kenés hibajelzés nélkül. Volt bent egy Ranger a 2.2 motorral, megvették, aztán rövidesen motorcsere lett belőle, állta az EF a számlát. Ha 3.5m maradt a keret, annyiért már korrekt és egész új darabok szoktak előfordulni 3 ülésesben, főleg, ha márka nem feltétel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sweet.tv - internetes TV
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest