Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11001) pet007 válasza DeFranco (#11000) üzenetére


pet007
aktív tag

Garazs lejt valamerre, vagy szintben van? ;]

(#11002) DeFranco válasza pet007 (#11001) üzenetére


DeFranco
nagyúr

:F

(#11003) pet007 válasza DeFranco (#11002) üzenetére


pet007
aktív tag

Uresbe berak, kiszall, betol, garazsajto becsuk. Nade hogy ki hogy hozod azt mar neked kell kitalalni, nem mondhatok meg en mindent! (Csakvicc) :R

(#11004) DeFranco válasza pet007 (#11003) üzenetére


DeFranco
nagyúr

:D nyitva hagyom a csomagtartót és átmászok

(#11005) Sub-ZeRo válasza DeFranco (#11004) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

2 wheel... 🤣😂

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#11006) pet007 válasza DeFranco (#11004) üzenetére


pet007
aktív tag

Problema megoldva :D

(#11007) Giot válasza Gombinyó (#10999) üzenetére


Giot
addikt

Második gazda 2 évesen vette biztos előélettel egy kollégám. Én nem rajongok a gázosításért inkább visszatart mint növelné a vételi kedvem.

(#11008) aginor válasza RocknRoller (#10990) üzenetére


aginor
addikt

Minden dízel csattog, már ha ugyanarra gondolunk. :U
Idén olvastam először olyan tesztet, ahol az újságíró elmondása szerint hang alapján nem tudta, hogy nem benzines az autó.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#11009) SzlobiG válasza ReSeTer (#10995) üzenetére


SzlobiG
félisten

Persze hogy lehetséges akármelyik hibakódot ki lehet kapcsoltatni. Nekem is ki van az egr idegesített a műszerfalon. :D

(#11010) Lomha 8V válasza aginor (#11008) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Majdnem, csak a Ti-VCT nem dízel. :D

(#11011) aginor válasza Lomha 8V (#11010) üzenetére


aginor
addikt

Basszus, tényleg, csak annyit néztem, hogy 1.6 meg csattog, és valahogy eldöntöttem magamban, hogy biztosan dízel lesz.
Benzinesnek nem kéne, de jó lenne hallani azt a csattogást, hogy pontosan milyen is, de öregedő hidrotőke tud ilyesmit csinálni.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#11012) RocknRoller válasza aginor (#11011) üzenetére


RocknRoller
aktív tag

Íme, Klemens felvétele az esetről.

Újra megkérdezem, hátha valaki tud rá válszolni esetleg: más motorkódú, de ugyanúgy Ti-VCT motorok hajlamosak hasonló csattogásra? Valamint a motor tényleg 4ezret forog 140-nél?

Meg a másik, hogy ketes fókából készült olyan verzió/motorkód dieselből, amiben nincs kettőstömegűlendkerék és részecskeszűrő?

ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy

(#11013) kcsa válasza RocknRoller (#11012) üzenetére


kcsa
veterán

Ezt a videót múltkor meg sem néztem. Jó szar hangja van tényleg :(

(#11014) daniel2121


daniel2121
senior tag

Sziasztok
Focus 3-hoz 2011-es évjárat kellene nekem alukerék. Tud esetleg valaki hozzá ill. mennyi az osztóköre.

(#11015) molnarpeter válasza RocknRoller (#11012) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

DMF szvsz mindben lesz.

(#11016) Lomha 8V válasza daniel2121 (#11014) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Az osztókör 5x108.

(#11017) aginor válasza RocknRoller (#11012) üzenetére


aginor
addikt

Ez nekem hidrotőkének hangzik (a zakatolás mindenképpen), nem nagy gáz simán javítható, már ha valóban az, ez nem típushiba, ez egyedi eset. Jellemzően öreg vagy sokat futott autóknál szokott jelentkezni, ha jól tudom, de majd az okosok megmondják.

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#11018) Levi123


Levi123
senior tag

Sziasztok!
Valaki esetleg tudna infot adni, hogy hol találok olyan leírást ahol a biztosítékok mellett a relék is szerepelnek? Azaz az kellene, hogy melyik relé mit működtet. Leírásokban csak a biztosítékokat találom. Ford s-max wa6 2010 évj.
Köszi!

Levi

(#11019) aero. válasza molnarpeter (#11015) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az 1.6 tdci 90 lovasában nincs nem? Legalábbis a Pugnál nincs.

(#11020) Gombinyó válasza RocknRoller (#11012) üzenetére


Gombinyó
őstag

Igen, pályán nagyon forog a motor :( ha sokat mész pályán akkor letennék a helyedben az 1.6 benzinesről.

Kettőstömegű mindegyik kettes dízelben Focusban van, DPF a 90 lovasban nincs.

(#11021) Sethdobaloah válasza aero. (#11019) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

nekem részecskeszűrő nincs, kettőstömegű van.

[ Szerkesztve ]

...csak én vagyok helikopter?

(#11022) SzlobiG válasza aero. (#11019) üzenetére


SzlobiG
félisten

Kettőstömegű van. Amúgy van 110 lovasba is ahol nincs dpf pugnál mi most olyat vettünk 307-be.

(#11023) molnarpeter válasza aero. (#11019) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.4-ben nincs asszem, meg VAG 1.6 TDI némelyikben.

(#11024) aero. válasza SzlobiG (#11022) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ja, jogos. Nem is értem hogyan hoztam ezt össze. :DDD :R

(#11025) RocknRoller válasza SzlobiG (#11022) üzenetére


RocknRoller
aktív tag

köszi srácok mindenkinek!

azt esetleg konkrétan tudja valaki, hogy a 110 lovas verzióból mik azok a motorkódok, amiknél nincs részecskeszűrő?

Gondolom 90 ló és 110 ló között azért érezhető a különbség. A dízeleknek van valami hasfájásuk? Volt egy TC-s cikk, ott az egyik tdci-s fóka elég rendesen bekrepált, valami milliós motorcsere lett a történet vége. Íme a cikk.

szüleimnek 2.0 tdci s-max van (asszem 135 lovas), 130e km-el vették, most van benne 225e asszem, és a szokásos gumigarnitúra, olaj, üzemanyag, fék és vezérlésen kívül semmit nem kért (kop kop). Láttam, hogy ez a konstrukció elérhető fókában is, de én valahogy tartok tőle nagyon..

ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy

(#11026) kcsa válasza RocknRoller (#11025) üzenetére


kcsa
veterán

Ez szerintem nem motorkódtól, hanem attól függ hogy melyik piacra gyártották. Mondeonál legalábbis ez volt a különbség oka.

(#11027) molnarpeter válasza RocknRoller (#11025) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha olvastad a cikket, egyértelmű a megoldás. Olyat kell keresni, amin nem volt cserélve a turbó, és vétel után szűrő kosarat egyből eltávolítani, utána nem lesz gond.

kcsa: bizonyos évjárat után elhagyták a kosarat, évjárat függő.

[ Szerkesztve ]

(#11028) SzlobiG válasza RocknRoller (#11025) üzenetére


SzlobiG
félisten

Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...

Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval. :K

(#11029) tomiii.


tomiii.
aktív tag

Rég jártam erre, jelenleg itt tartunk. Egyik jó barátomnak hengerfejes lett a Passat, ezért kölcsön adtam neki, de elaludt a volánnál.

A doblemez kiütötte a kesztyűtartót is a helyéről.

De, hogy is mondják? Old Fords never die, they just get faster.

(#11030) Gombinyó válasza tomiii. (#11029) üzenetére


Gombinyó
őstag

:O

Hogy is van a mondás? Nőt és autót... :(

(#11031) RocknRoller válasza molnarpeter (#11027) üzenetére


RocknRoller
aktív tag

Jól értem ezzel arra szeretnél utalni, hogy nem volt cserélve a turbó = valszeg nem volt kokszosodás, ami rendszeres olajcserére vall, ergo nem lehet a blokk megrepedve?

ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy

(#11032) molnarpeter válasza RocknRoller (#11031) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Tulajdonképp igen :K Először eltömődik a szívókosár, aztán lehal a turbó. A blokk és a hengerfej hibái már végső stádium :)

(#11033) molnarpeter válasza tomiii. (#11029) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ezek szerint feltámasztjátok azért? :)

(#11034) tomiii. válasza molnarpeter (#11033) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Persze, csak mivel minden egyedileg épített volt elől, nem tudjuk csak kihúzni a kasznit (a doblemez kiütötte a kesztyűtartót is a helyéről) és felcsavarozni raktárról az alkatrészeket, át kell alakítani megint mindent, de úgyis ideje volt egy kis upgradenek.

(#11036) DeFranco


DeFranco
nagyúr

mk1 fókánál a szélvédőre menő levegő elosztása milyen normál esetben? azt tapasztalom, hogy pont a vezető előtt párátlanít kevésbé, és ha odarakom a kezem, hogy érezzem hol jön a levegő, mintha inkább középen (a szélvédő közepére) fújna.

(#11037) bull84ghia válasza DeFranco (#11036) üzenetére


bull84ghia
őstag

Ha teljesen a szélvédőre állítod akkor kapcsolja a klímát és eltűnik a pára

Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :

(#11038) radi8tor válasza bull84ghia (#11037) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Kivéve télen. ;)

⭐ Stella

(#11039) penge111


penge111
addikt

Ford Fiesta 1.4 benzin
A linkelt autót érdemes meglesni szerintetek? Láttok valami kivetnivalót, telefonba azt mondták, hogy vihetek nyugodtan független szakembert átnézetni. Árban benne van az átírás díja is, lehet azzal együtt talán 1.2 millára lealkudható. Válaszokat előre is köszönöm! :R

PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/

(#11040) Kalandor


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Budapesti Ford szerelőt keresek, aki a 15-20 éves nagyvasakhoz is ért (Explorer, stb.) és már a vétel előtt szemrevételezi az autót (nem ingyen).

(#11041) aginor válasza penge111 (#11039) üzenetére


aginor
addikt

Szerintem sok az egy ilyen autóért, de te tudod. :U

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#11042) troll81 válasza penge111 (#11039) üzenetére


troll81
addikt

egy kis osszehasonlito link neked az arakrol fiesta nezelodj meg szerintem :K

(#11043) aero. válasza Kalandor (#11040) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ha itt nem találsz én írnék Winklernek. Sok-sok éve megvan neki a Tehén is (Toyota 4Runner 97), meg szerintem a Cougar miatt is sok ilyen arcot ismert meg, szerintem tud neked ajánlani helyet. Mellékesen, – bár nem tudom mennyire akarod publikálni a túrát, – de még az ötletedre is nagyon kíváncsi lenne.

(#11044) penge111 válasza troll81 (#11042) üzenetére


penge111
addikt

Eleg regota nezegetek mar fiestakat zome romhalmaz, ez meg eleg magas felszereltsegu es 2007/12 havi. Sajnos 1 millioert en nem talaltam normalisat. Gondolom nem viccbol ilyen draga.

PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/

(#11045) troll81 válasza penge111 (#11044) üzenetére


troll81
addikt

nem muszaly otthoni le elt romot venni nezz kulfoldon valamit :K mindig jobb talan

(#11046) aginor válasza penge111 (#11044) üzenetére


aginor
addikt

Ez itthoni, jóval olcsóbb volt, és az elektromos tükröt kivéve hasonló felszereltség, DE 1.6, sport külső és belső. Tehát nem csak 1 milla körül lehet jókat kapni..
Amúgy amit linkeltél, az minden, csak nem jól felszerelt.
Esetleg kukkants rá erre.
Ilyen 1.3 környékén már az MK7-esek mennek, vagy a 2-es fókák..

[ Szerkesztve ]

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#11047) lajafix válasza RocknRoller (#10987) üzenetére


lajafix
addikt

mik az igényeid? Azaz:
méret
évi futás mennyiség
város/országút/autópálya arány
keret
etc...

ha ez megvan, akkor ehhez keress autót.

A mostani magasnyomású dízeltechnika bukóban van, nem véletlenül. És egy szívóbenzines autó, 3 literes térfogat alatt tényleg pörög 140nél. Az 1.8as fordom 3800 rpm körül volt óra szerint 140nél.

ha ez fontos akkor szerintem a topik többsége az 5 literes V8 mustangot ajánlja. :)

szvsz menjen 140el az, aki nem tudja az életét megszervezni.

Rock'n Roll

(#11048) ReFleXx válasza penge111 (#11044) üzenetére


ReFleXx
addikt

jol nez ki a kocsi, de irrealisan magas az ara. megiscsak egy 10 eves kocsi. muternak a fiestat 2008-ban masfel milla alatt vettuk es akkor volt az auto 4 eves 36e km-el.

egyebkent kulfoldrol hozott a linkelt fiesta, ami azert mindig aggodalomra ad okot. nincs bajom amugy a kulfoldi verdakkal, de csak ha en magam hozom be.

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#11049) szilchi válasza szilchi (#10884) üzenetére


szilchi
őstag

Szép napot. Tegnap végre szétkapták a kocsit. A kuplungja meg a csapágynak is annyi. Ma kaptam egy árajánlatot, mindennel együtt 156 ezer pénz. De ebben még nincs benne a váltó olaj cseréje. De azt is kértem. Apropó,azt mondták a benzines focusban nincs olaj leeresztő csavar a váltón. Ez lehet? Gondolom akkor így nehezebb/drágább lesz a cseréje az olajnak.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#11050) radi8tor válasza szilchi (#11049) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Így van, nem lehet leereszteni olyan könnyen az olajat a váltóból. De ha már úgyis szétkapják a kuplungot, akkor szerintem megoldják.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.