Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Fall-N
veterán
Nálam mondjuk a tökélesítés pont azt jelentené, hogy azonos vagy jobb tulajdonságok mellett könnyebb lenne, nem nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
a klasszikus fitnesz azért sportosabb geo, mint a trekkingek.
a giant toughroad egy elég jó bringa, ha valaki mindenre is akarja használni a biciklit, de nem akar nagyon lehajolni. [link]
de azt elsősorban városban használni eléggé overkill.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Altalaban ahogy tokeletesitik a szuras/vagas elleni vedelmet, es az oldalfal merevseget, ugy a tomege is noni fog. Osszessegeben igy is sokkal jobb lesz a vegeredmeny, mert vedi a felnit, es nem maradsz ott vele sehol.
A gumik hiznak, itt nincs sulycsokkentes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Tin
veterán
Az ülést még szokom, de kibírható. A legkisebb első tányért nem használom, a nagyból is csak a tetejét. A guminál még nem jöttem rá, mi a "komfort", mert a hátsó 2.5 bar alatt már nagyon lebegős, 3 felett meg mindent érezni. 2.7 körül kellemes. Első bringának tök jó, nem bántam meg. Nem akartam többet költeni, mert ha végül nem csinálom, csak áll a pincében. Ha meg bejön a bringázás, majd eladom és feljebb lépek. Bár a terep nem vonz, aszfaltra meg jó ez.
BitRider
aktív tag
Szélesebbek mostanában, mert végre elkezd leesni az embereknek, hogy a szélesebb gumi + alacsonyabb nyomás nemcsak nem lassabb, de sokkal kényelmesebb is (már az országútiknál is minimum a 28-as szélesség és a 30-32-esek is terjedőben vannak az újabb vázaknak, villáknak, felniknek és persze a tárcsaféknek köszönhetően). A 32 hihetetlen felüdülés volt számomra gravelen. Nyilván ez jelenthet az azonos, de keskenyebb verzióhoz képest némi plusz súlyt.
Ettől függetlenül soha ilyen könnyű gumim nem volt még, mint a manapság kapható kevláros hajtogatósok úgy, hogy a tűrőképességük sokkal jobb, mint a régieknek. Ennyire nem lehet általánosan kijelenteni a gumikról, hogy nehezednek, mert ez így önmagában nem igaz. Drágulni drágulnak mint az állat, ez az egy biztos.
[ Szerkesztve ]
AH-Thfrstmkd
csendes tag
Ha ugyanilyen Thun Jive 3.0 kerül bele, akkor a 128K jelzésű 128mm-es kell, de pl. egy Shimano BB-UN300 esetén a 122,5mm-es.
jjeahh
nagyúr
720g, a mérleg mutatja a képen. Egy gumit szvsz nem tökéletesítenek semerre, amíg nincs frissítve a modell, nem mutatnak be új modellt, gyakorlatilag a cikkszám ugyanaz, szóval ugyanaz a gumi. Ha frissítik, tökéletesítik, jobb defekt védelmet kap, más keveréket, mintázatot stb, akkor azt bejelentik frissített/új modellként és más cikkszámot is kap. Ez egyszerű szórás, mások is panaszkodtak erre külföldi fórumon, számítottam rá. A gyártó szerint plusz-mínusz 30g szórás lehet, de az r2-es képet és az én képemet összehasonlítva láthatod, hogy 100g eltérés is van, ami egy xc guminál rengeteg, ez így nem precíz munka. Szerencsére más gond nincs velük, csak ennyi, hogy általában nehezebbek a gumik a gyári adatnál. Hallottam, hogy néha a Schwalbe gumiknál is előfordul ekkora eltérés, szerencsére az enyémek max 10g-al voltak nehezebbek vagy könnyebbek a beigért súlynál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
vlxe
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy két éves Shimano Alivio 9 speed hátsó váltó (Altus 9-es karokkal). Egyszerűen nem értem a váltó működését vagyis nem tudom mire vélni, hogy mi lehet rosszul beállítva. Legnagyobb lánckerékről lefelé a kis lánckerekek felé minden kattintás után gyönyörűen lehozza a váltó a fokozatokat az alsó kis lánckerékre. Visszafelé ugyanez nem működik, vannak fokozatok amikben nem mozdul fel vagy csak akkor ha kissé tolom a következő kattintás irányába a váltókart. Mi okozza ezt a bizonytalanságot? Mit tudok még le ellenőrízni? Ami biztos, hogy a váltóbowden jó helyen fut, jó helyen van beszorítva, határoló csavarok jól be vannak állítva. A váltó részén lévő bowdenfeszesség állító csavart ha állítom javul a helyzet felfelé, de akkor megváltozik fentről lefelé mozgás tökéletessége.
Kissé tanácstalan vagyok...
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
100g durván sok egy 6-800 grammos terméknél, de még 50g is... ugyanakkor ha megnézed a gyártási folyamatot csoda, hogy egyáltalán képesek egyforma súlyúakat gyártani, az a sok összetevő, meg réteg, meg ragasztás, meg tágítás. ...Szerintem a Kenda olyan régi gyártó, hogy a xarrákopott sorain már nem tud csak egyre nehezebbet gyártani. Ugyanakkor ha tényleg ekkora a szórás (amit nem hiszek, hisz 100 grammal könnyebbet mint a gyári adat az 7 szentség nem készítenek, így csak egyszerűen hazudnak a súlyról ) az minőségi kérdéseket is felvethet.🤔
#247908
vlxe...ez általában pont fordítva szokott lenni, vagyis lefelé, a kisebb lánckerekek, tehát a rugó húzása irányába (ne számítsuk ide a fordított húzású néhány ritka váltót) nem megy rendesen, de amit a rugónál sokkal erősebb ujjacskáddal működtetsz az nem tud nem menni ...ebből arra következtetek, hogy vagy lötyög a váltó (erősen kopott, ami ritka, esetleg mozog a váltótartó fül a vázon, vagy a váltó a fülön), vagy valahol a vázszemeknél nincs a helyén a ház végét lezáró kupak és "zömül" a rendszer, tehát feszítve rövidül a bowdenház, vagy ki van tekerve teljesen valamelyik finomállító csavar a rendszer 2 végén (váltókar illetve váltó) és menetéből kijőve ide-oda billeg a lyuk végén, vagy ki van rojtosodva a becsípésnél a bowdenszál (váltó, illetve váltókarban), vagy a váltókar meghibásodott, bár ez utóbbit még nem hallottam eddig. Legvégül meg ott a váltótartó fül elgörbülése, de az sem így szokott megnyilvánulni, hanem akkor csak bizonyos kerekeknél vacakol a váltás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
andrisbandi
őstag
Lefelé a rugó húzza,
fölfelé a bowdennel lehet(ne) emelni.
- Ha a lekisebben már eleve feszes a kábel.
https://youtu.be/WwDyEiUlja0?t=749
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
jjeahh
nagyúr
Ez fasza videó . Szerintem a szórás úgy működik, hogy a specifikációkban egy optimista adatot írnak, aminél 10-20g-al könnyebb vagy 100g-al nehezebb is lehet, 100g-al könnyebb semmiképp nem . Gondolom az elején lemérnek pár kis darabszámban, nagy odafigyeléssel tökéletesen legyártott példányt, aztán a nagy sorozatban gyártott piacra kerülő darabokkal már nem foglalkoznak annyit, így azok nehezebbek lehetnek, esetleg ritkábban picivel könnyebbek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Amint írtam, versenyző "barátnőd" aki szintén Kendával megy, biztos nem kap nehezebbet, amit vagy mérleggel válogatnak ki neki, nekik a javából, vagy teljesen más soron gyártanak. De 100 g mínuszban lehet engem jobban aggasztana mint 100 g pluszban, hisz előbbinél biztosan valahol hiányzik az anyag.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
MPowerPH
félisten
De, az XR4 az elő példa. 780g -ról indult, a csomagolason is annyi van, azt meg nem valtoztattak meg. Az oldalon mar 800g, valosagban pedig 830g.
Spontan azert, mert a korai verziokat konnyu volt felutni, es az oldalfal is roncsolodhatott, ezert erositettek a gumin. Trek irta le maga... Most mar mindegyik 820-830g -al jön. Persze a csomagolast meg mindig nem csereltek le, 780g van rajta.
Szoval no gumik sulya, es nem feltetlen a szoras miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
jjeahh
nagyúr
Szerintem nekük mindent kiválogatnak, vagy külön odafigyeléssel gyártanak le. Sőt, gyakran módosítják is a gumikat, a Continental pl. asszem picit másabb anyagkeverékkel adja a gumikat a versenyzőknek, a Maxxis meg sokkal sűrűbb szövettel és ráírják, hogy prototype, one70, "proute,taip", aztán soha nem kerül forgalomba. Pedig nagyjából ugyanaz, mint a tömegmodell, csak enyhén a versenyzőkre van szabva és gondolom komolyabb minőségellenőrzésen mennek át.
#247913 MPowerPH: igen, ha hibás szériát javítanak akkor is változhat, de mint te is írtad, ezt is be szokták jelenteni, leírni a gyártó oldalán, vagy gyakran a modellt elnevezik 2.0-ának vagy new version-nak. Ha a csomagolást nem cserélték le, az picit gáz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
mauimagic
aktív tag
grammániások Vittoria Barzot vegyenek, nekem közel 50g-al kevesebb a gyári adatnál
Cserébe 2 naponta pumpálni kell, pedig tyúblessz
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
En csak XC fronton tudok szemezgetni, de ott mar nyaldossak a gumik a 800g -ot is egyes gyartoknal, ami szerintem piszok nehez arra a felhasznalasi celra.
Don't Tread On Me
Hasaggymeg
Topikgazda
Van abban logika, hogy durvulnak a pályák, nőnek a rugóutak, laposodnak a felcsőszögek amihez már a gumiknak is ellenállóbbaknak kell lenniük amit legolcsóbban anyagmennyiség növelésével lehet elérni...versenyzőknek meg mehet a kevlár, teflon meg még isten tudja milyen méregdrága cucc bele amitől súlya nem nő de egyéb tulajdonságai javulnak.
#247915
mauimagic...jól raktad össze és maga a gumi diffundál ilyen sokat?
#247916
MPowerPH...én most (bár lehet visszatérek majd a fekete testvéréhez mert nem tetszik annyira és drágább is a barna, de egyelőre) a kopott hátsót ugyanilyennel helyettesítem, mert nekem minden szempontból nagyon bevált. Majdnem a maximum ami még belefér vázamba (és tetőhordozómba) ami ~2,4", hozza is azt amit ígér (elég tartós ~6-6500km, és annak aki erre nagyon érzékeny ~60mm (pontosan mérve 59,4-59,5 mm) szélességű), defektem nem volt még vele, kiszakítani sem sikerült pedig nem kíméltem sehol, jól gurul 2-2,5 baron, de faszán tapad is és csillapít 1,5-1,7en, nem túl nehéz (670g) ...mi kell még vegyes XC-re?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#247918) andrisbandi válasza Hasaggymeg (#247917) üzenetére
andrisbandi
őstag
Láttam videókat ahol világbajnokok csapattak (vagy próbáltak meg) komoly lefeléken retro 26 bicókkal, és a mai hosszabb, nagyfékes, nagy-szélesgumis csodabicókkal... mesés a különbség.
Az ebike még rádob a gumi kihívásra. Szerintem jó reklámérték, ha egy kinézett külső bírja a mennydörgőst is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#247919) Hasaggymeg válasza Hasaggymeg (#247917) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
...ja és a gumitémához még annyit, hogy ezennel is köszönöm az ajánlást Zoliwrc-nek, ugyebár.
#247918
andrisbandi...
én felfeléket néznék inkább meg, mert bár biztos ott is lenne különbség, de már korántsem annyira mesés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
"mi kell még vegyes XC-re? " - nekem vágás elleni védelem . Amúgy ha 1x hajtásom lenne és beleférne a bringába, én is azt vettem volna, amúgy is váltok 6-7mm vágást is tömítő tejre. Ha a helyedben lennék, az első gumidat raknám hátra, mert az T5 és előre vennék ugyanolyant, csak ezúttal T7 keverékkel. Elöl amúgy is lassabban kopik és nem árt a minél jobb tapadás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Ringman
nagyúr
könnyebbek a felnik, nehezebbek a külsők, kb egál lesz a végére.
vagy ott van a thunder burt, de az lassan gravel guminak számít
Hasaggymeg
Topikgazda
Macerás leszedni a tejjel benne, főleg, hogy az első tökéletes és a hátsó az ami amúgy is megbontást igényel mert rá kell fújjak 2-4 naponta kicsit az utoljára elkummantott szalagcsere miatt.😒 A másik, hogy nehéz beszerezni, nem mindenhol van ilyen gumi és ha még az árát és súlyát is figyelembe veszem már kétséges hoz-e nekem annyi érezhető plusszot tapadásban amennyivel drágább és főleg nehezebb a T7 keverék. ...ugyanakkor van T5/T7 jelzésű is, ami azt sem tudom mi, de mire odajutok, hogy mind2-t cserélem (~jövő tavasz, nyár eleje) majd kitalálom...egy biztos, nehezebbet ha nem muszáj már nem akarok venni. Itt a magyarázó...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Fall-N
veterán
Hát szedd le a többi tányért.
jjeahh
nagyúr
Úgy emlékszek, hogy:
- a Control a belépő hajtogatós, amiből van keményebb T5 verzió és puhább T7 verzió.
- az S-Works a szénné könnyített versenygumi, ami a futófelületen T5-öt kapott, a sarkakban T7-et, hogy síkon jól guruljon, kanyarban meg jól tapadjon.
szerk, most látom, hogy a Control csak 60TPI, így már nem annyira nagyon jó vétel . Személy szerint én legalábbis egy ideje a 120TPI gumikat favorizálom, érezhetően képlékenyebbek, puhábbak, jobban csillapítanak és eddig nem tűnnek kevésbé strapabírónak sem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó az a T5, könnyű és olcsó...na meg nem kopik túlságosan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Speedy007
őstag
Vettem és megjött tegnap ez univerzális gondoltam hogy nem nyúlok mellé BBB BTL-14 Powerpull hajtóműlehúzó univerzális az a bajom vele hogy a négyszögtengelyről nem bírom vagy is bírtam vele lehúzni a hajtókarokat viszont a menetet elnyalta vagyis inkább ki szakította így elvileg már csak flexel jönne le. Ezt a vackot hogyan kell használni? Mert bárhogy is próbáltam mindig kiszakadt menettel együtt. Hajtókarba lehet újra menetet vágatni menhető vagy kuka?
[ Szerkesztve ]
bogarfx
aktív tag
Én is néztem a Kenda Booster Pro-t, jó áron volt a Bikeinn-en, de az SCT verzió gyári súlya 670gr, a TR verzió súlya pedig 590gr. Amit jjeahh vett az az SCT, így 50gr a különbség a gyárihoz képest.
Ha jól olvastam csak az SCT verzión van oldalfal védelem, gondolom ezért is nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
így: [link]
betekered a hajtókarba a menetes részt teljesen (ügyelve arra, hogy ne ferdén tekerd bele), majd ráfogsz egy villáskulccsal a szerszámra, másik kézzel ellent tartasz és ahogy hajtod befelé (!) a szerszámot, úgy húzza le a hajtókart a négyszögtengelyről, mivel nekinyomod a szerszám talpát a tengelynek.
a hajtókar kuka szerintem.
[ Szerkesztve ]
jjeahh
nagyúr
Vicces, hogy az R2-re a TR-hez az oldalfalvédelmes képet rakták fel, a bikeinn-re meg az SCT-hez az oldalfal védelem nélküli képet. R2-őn a szélességet is elírták, nem 55mm, hanem 56 . Úgy látom korábban nem az enyém volt linkelve, hanem a TR, ezért volt 100g-al könnyebb az enyémnél. R2 szerint az enyém 708g, az én mérlegem szerint 720g, a gyártó szerint 670g. így már nem olyan nagy az eltérés. Kb. a Maxxis Rekon súlyában van, Rekonhoz hasonlít a viselkedése is, csak valamivel puhább és rövidebb a féktáv. Szerintem 1-2mm-vel keskenyebb is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Speedy007
őstag
Próbáltam ezt a videót is vagy alapján de szerintem a hajtókar rá van rohadva a tengelyre
egyenesen ütközésig tekertem izom erő végéig.Mihelyst elkezdtem be tekerni a vékonyabbik tengelyt egyszer megfeszült aztán elengedett utána jött ki a vastagabbik rész menettel együtt a vékonyabbik meg "beszorulva" lifeget a hajtókaron
avl
aktív tag
"a hátsó 2.5 bar alatt már nagyon lebegős, 3 felett meg mindent érezni. 2.7 körül kellemes"
csak összehasonlitasul: en varosin 37mm-es gumival 4 bar körül, orszagutin 25mm-essel 7 bar körült hasznalok
(magam hatsoja nem tulsagosan kiparnazott)
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
nekem is volt olyan hajtókar, amihez ketten kellettünk, szerencsére ott a menet egyben maradt, te nem voltál olyan szerencsés.
ha le tudod szedni a hajtókart valahogy, akkor menthető még a tengely, kicsavarni másképp úgy sem tudod a vázból.
---
múltkor hajtókart cserélt bicikliszerviz, a pedálokat rátépték, azt is alig bírtam szétszedni
Ringman
nagyúr
2,3-2,5 bar között használom (ahogy sikerül) a 40 mm-es tufo speederot, ha csak aszfalton megyek, akkor 3 bar körül, 3,5 bar fölé nem igazán van értelme menni, csak jobban pattog.
Speedy007
őstag
Pont azért akartam leszedni hogy megtudjam milyen típusú menet/hossz mert le fogom festetni használtat nem szerettem volna vissza tenni
Ringman
nagyúr
ha cserés a hajtókar és a monoblokk is, lehet érdemes még pár ezret rádobni és hollowtechre váltani.
de ha nem rág a monoblokk, akkor mehet vissza, nem kell cserélni, azok elmennek 5-10000 km-t is.
[ Szerkesztve ]
Speedy007
őstag
szerintem a kerékpárral egyidős, most futottam bele egy LX-571-be monoblokk nélkül 175mm-s
avl
aktív tag
emlekeim szerint 25mm-essel 5.5-6.0 bar tajan is volt felütös defektem
nyilvan Watt-ban ismered a grödülesi ellenallas = f(nyomas) mereseket, nem tünik nagynak, de "érzem" (pszichesen-etorzitas miatt csak vagy valoban, azt nem tudom biztosan),
hogy könnyebben gurul, érzésnek jó, nyilvan a telj.igény különbség nem nagy, utcan nekünk kb. mindegy
MPowerPH
félisten
Ez meg tenyleg normalis sulyban van.
Don't Tread On Me
Nekem úgy tűnik, mintha a hajtókar belső felén feltámaszkodott volna a szerszám belső része és csináltál egy nagyobb lyukat rá.
Azt a kúpos részt kivetted a végéből? Mert a csomagoláson lévő ábra szerint a négyszögtengelyhez az nem kell...
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
itouchfan
senior tag
Épp nem akartam pénzt költeni, de ez jó áron van tényleg és jónak is tűnik. Bár nem tudom, hogy egy Maxxis Rekon Racenel agresszívebb-e, nekem az kicsit kevés, azért váltanám le.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Speedy007
őstag
Igen ki vettem róla
jjeahh
nagyúr
Cserébe kihagyták az oldalfalból a vágás elleni védelmet. A Schwalbe csinálja igazán jól, az Evolution Super Ground gumikban nem csak oldalfalon van vágás elleni védelem, hanem peremtől peremig (!), lásd Racing Ray, Racing Ralph, Rocket Ron, mégsem annyira nehéz gumik. Cserébe én az Addix anyagkeveréket nyáron nem szeretem
#247940 itouchfan: agresszívebbnek tűnik, bár nem sokkal, csak egy fokkal. Ugyanakkor szvsz az anyagkeverék is számít annyit, mint a mintázat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Gaben92
őstag
Bontrager XR4 és SE4 közt ennyi a különbség. Az XR 120TPI és Inner Strength védelem (oldalfal) az SE pedig 60 TPI és Core Strength (peremtől peremig) de ugyanaz a keverék és a minta. XR5/SE5 ugyanígy, gyanítom ha létezne XR6 vagy SE1-3 akkor akkor az is így lenne.
Mondjuk az SE széria nem éppen XC-re van tervezve.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
ZolkoW
őstag
talán csavarlazító + 2 körmös csapágylehúzó, ha odafér, és bele tud kapaszkodni a kar két oldalába...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Tin
veterán
Nekem 55mm-es a gumim. Néztem pár videót, és olvastam cikket, hogy nem a keményre fújás a legjobb, mert ott a rázkódás miatt veszítesz energiát tekerés közben, a túl alacsony nyomás meg azért nem jó (tömlős esetén), mert a belsőt kicsípheti.
Ez alapján a kalkulátor alapján, ha jól értelmezem és jól töltöttem ki, nekem előre 2 bar-t, hátra 2.2-t javasol, de amikor a közelébe mentem, a gumik is "laposnak" tűntek, és nagyon nyúlós érzés volt menni vele, de persze komfortos. Aztán addig állítgattam a nyomást minden tekerés előtt, amíg ez a 2.5 / 2.7 körüli érték kijött, ezzel már stabilnak is érzem a bringát, de el is nyeli az apró úthibákat.
ZolkoW
őstag
nem biztos, hogy jól látom, de nem az lehetett, hogy a belső rész felfeküdt a hajtókar négyszöges kivágásának peremén, és az kente oda az alumíniumot a tengely végére 4 ponton? mert akkor eleinte csak a menetet gyilkoltad vele, nem a lehúzás történt, persze ettől még lehet az úgy berohadva, hogy semmi nem szedi le a flexen kívül.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Speedy007
őstag
Majd az lesz valóban mert a lánctányér le jött csak a jobbos hajtókar nem. Kérdése ha maradni szeretnék a négyszögtengelynél ez jó lesz e helyére? Sunrace FCM800 hogy erre szerelném át a lánctányérokat
Ringman
nagyúr
Shimano bike-related sales fall 17%; operating income falls 32% in Q1
Company-wide, Shimano is forecasting that net income will be 46% below 2022's results this year.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!