Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1) Oreg_Nene


Oreg_Nene
tag

Jöttem, láttam, használtam, feladom, kilépek, íme történetem:

Lelkes híve voltam a Vodának ezt még csak alátámasztja a tény, hogy már több mint 1 éve rendelem meg tőlük a „Vodafone Internet Gprs” néven hirdetett szolgáltatást. Sokan gondolom felnevetnek - ezt meg minek Te buta? Hát azért mert a 29 körzetben hatalmas verseny folyik az egyetlen lehetséges adsl szolgáltató és önmaga között (Monortel monopolhelyzetben csak tagadja) és kissé drágán adja termékeit (pl: 512 vonal/8900huf/hó 1 éves előfizetés esetén, régebben még volt 10 vagy 20k bekötési díj is). Nekem ez nem kellett én csak levelezni és fórumozni akartam, de jött a Voda és megfosztott eme perverzitásomtól.

2005. Október 27-én érkezett az sms a Vodafone által üzemeltetett Egyenleginfóról, hogy meghaladtam a 75mb adatforgalamat. Aki nem ismerné a rendszert még azt is gondolhatná, hogy milyen kedves ez a kis helyes(hisz ha eléred a 100mb-ot kikapcsol a szolgáltatás és rendelheted újra 3125ft ellenében), szól ha baj van, hogy az ügyfél tudjon előre kalkulálni a problémával. De van itt egy helyes kis program a rendszerben ami „Vodafone Connect Me” (továbbiakban VCM) néven borzolja tovább az idegeket. Azért adta ezt a mindennapi kenyerünk mellé „V”, hogy könnyen tudjunk csatlakozni a világhálóhoz, és nyomon követhessük adatforgalmunkat. Tehát sms jön „GPRS adatforgalma meghaladta 76800.0kb-ot” DE a VCM szerint 50mb környékén járok. Ez hogy lehet? Akkor jut eszembe, hogy az előző hónapban is volt hasonló élményem, szerintem túl korán lett vége a Kánaánnak, de azt nem is tudnám sehogy bizonyítani. Biztos valami hiba lehet a rendszerben, gondoltam naiv fejjel. De eltelik 6 nap, majd’ 180óra és eljő 2005. november 2.-a. „Tisztelt Ügyfelünk! GPRS adatforgalma meghaladta az 102.400.0kb-ot”! Ránézek a VCM-re az 62mb magasságában jár. Agyamban a „V” unalomig erőszakolt slágere üvölt death metál stílusban! Miért? Hogyan? Miért pont ma 1 nappal a születésnapom előtt –vitamax kártyát ne küldjetek köszi :D .

Számháború

Hívom az Ügyfélszolgálatot, beszél hozzám a robot, de minden vonal fogalt, kérem várjon, várjon és várjon (tisztára mint a MÁV Bp-Szolnok vonala). 20 perc után feladom pár órával később sikerül valakivel kapcsolatot teremtenem (pedig nem 1967-et írunk) rögtön panaszkodom, kérdezem, hogy lehet ekkora különbség a számadatok között. Samu kalapács erejével vág pofán a válasz kelet-európai egyszerűség: „A VCM által jelzett forgalom CSAK tájékoztató jellegű!” Mi? Micsoda? Tákékoztató jellegű? 2005-ben? A nagy „V” árnyékában aki uralja Európát? Ennyire telik? Elmondja, hogy ha pontosan akarom nyomon követni a forgalamat küldjek egy 43ft (biztos az izmos tecnikai háttér miatt, vajh miért nem ingyenes mondjuk 2 alkalommal/hó) értékű sms-t az Egyenleginfóra, az majd megmondja hol az én istenem. Jön az sms: „GPRS Internet forgalma 248.3mbyte”!!! Was ist los? „Az Ön által forgalmazott utoljára, utoljára feldolgozott adat dátuma 2005-11-01” Emlékeztek? Október 27 jött az sms, hogy 75mb környékén járok, 6 nappal később már 248mb? 6 nap alatt összeszörföltem (mert tölteni azt nem nagyon szoktam) 248-75=173mb? Megközelítőleg 56k sebességgel? Nagy nehezen kb 15 perc vajúdás után azt mondja az úriember, hogy lát valami adatforgalmat itten, az csak 92mb jelez, de persze ez NEM hivatalos hisz ő nem pontos adatokat lát. Nagyszerű. Senki sem tud semmit? De akkor ki tud? A Nagy Testvér? Panaszt rögzíti, de kérem szépen -bízva bennük a történtek után- hol tudnék erről írásos bizonyítékot kapni? Emailben nem, faxon nem (emberek 2005 van a naptár szerint!) csak személyesen a Vodafone üzleteiben. Még megajánlja, hogy nyugodtan töltsek rá még egyszer, mert egy ilyennek a kivizsgálása 30 azaz harminc nap.

Végjáték

Ok legyen – másnap reggel útnak indulok, boldog szülinapot irány a Sugár. Fent van egy
„V” üzlet bent egy lány „Gyakornok” kitűzővel és egy másik hölgy, Viktória fogadja szerény, akkor még optimista személyemet. Elmondom, mi kellene nekem, néznek rám, mintha az életükre törnék, egymás fülébe susmognak aztán tudomásomra adják, hogy ez itt egy „V” üzlet ámbár nem márkakereskedés CSAK ott kaphatok ilyen papírt vagy tehetek panaszt. Egy tegnapi bejelentésről sem tudtok semmit mondani? Nem tudnak, átmentem a Westendbe mert ott van hivatalos márkakereskedés. Felmegyek, bilétát köpi a gép, M. Szilvia pedig megpecsételi a sorsom. Elmondom mi a baj, beüti a számot a gépbe, komisz mosoly és azonnal rávágja, hogy ez a telefon nem is az én nevemen van. Nem hát, de én töltöm rá a pénzt és én is használom. Az itt nem számít. Akkor mondom tegyek panaszt ez ellen is, hogy nem tehetek panaszt? Azt mondja lehet de semmi értelme. Ugyanis kell hozzá egy telefonszám is és amint meglátják, hogy az a Vodás szám nem az én nevemen van le vagyok …(ide gondoljatok valami szépet) Nem az én nevemen volt, ha jól sejtem abból tudhatta, hogy valamilyen egzotikus közel-keleti cég címe díszeleghetett ott az adatbázisban, egyik arab barátom felmenői viszik a céget tőlük vettem sim kártyát. Mondom, hogy rendben elég nagy utánajárás de szerzek tőluk meghatalmazást. Meghatalmazást magán személytől nem fogadnak el! Vagy bejövök ide az eredeti tulajjal vagy semmi! Megfordult a fejemben a tettlegesség gondolata de nem, ma jó és kedves leszek minden élőlénnyel, elvégre egyszer 25 éves az ember. Próbálok trükközni:

-Lehet, hogy nem is a „V” a hibás hanem én, beszélhetnék valami hozzáértővel?
-Nem vagyok segíthet senki (technikus, szervizes, félisten) hisz nem vagyok jogosult ilyesmi elérhetetlen dolgokra fentiek miatt!

Frissítés

Elmegyek a Blahára, mit mond a Fogyvédelem? Hát gyakran hallanak ilyesmiről, de arról hogy mit lehet és mit nem inkább a Nemzeti Hírközlési Hatóság tudna többet mondani. Nosza elmegyek oda, de ott is azt mondják, hogy szerintük jogos a panaszom de az eredeti tulaj vagy adásvételi vagy meghatalmazás nélkül nem lehet ez ügyet beindítani. Hazamegyek.

November 7.-én csöng a telefon, na ki az mi az? Nem, nem a Zsolti hanem a „V”. Elmondják, hogy látták a panaszt és hát november 1.-jén 101mb volt az egyenlegem, ezért kellett kikapcsolni.

-És mi volt az a 92mb amit az Ügyfélszolis mondott?
-Nem tudjuk.
-És hogy lett 75-ről 248mb a forgalmam 6 nap alatt amikor alig használtam?
-Micsoda? Tartsa kérem? Ezt nem TUDTAM! (Mi a búbánatot csináltatok akkor eddig?) Köszönöm, hogy tartotta, akkor volt frissítés, ebből adódhatott a gond!
-Milyen frissítés?
-Központi.

Beállt az agyhalál.

Kicsit hosszúra sikeredett, sajnálom, de nem tudtam csak így szemléltetni, hogy mennyire ostoba módon van ez (is) kitalálva. Felvetett bennem néhány kérdést:

-Nem tudja mérni az adatforgalmat csak tájékoztatú jelleggel?
-Mióta? 10 hónapig tudtad most meg nem?
-75mb vs 92mb vs 100mb vs 248mb? Mennyi az annyi? Egyik sem igaz vagy mindegyik az?
-Amíg fizetek semmi gond, de ha bármi probléma adódik fogjam be?


Pesze aki szélessával nyomul az jót röhög –meglehet én is nevetnék- de itt nem csak a sebességről van szó. MOST élek, MOST akarok részese lenni a Voda őrületnek miért nem hagyod kedvesem? Beléd akartam még invesztálni, bár tudom hogy neked az édeskevés hisz rengeteg rajonganak érted, miért nem engeded? MOST vagy soha. Utóbbi.

Van egy eladó SE T610 telefonom, Voda függő, 2000huf egyenleggel, de nehogy tolongjatok ;]

''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”

(#2) Nimrod válasza Oreg_Nene (#1) üzenetére


Nimrod
addikt

Én a Vodával alapvetően meg vagyok elégedve, de szerintem a net területén a leggengyébbek. Megnéztem Pannon kínálatát GPRS-re. Sokkal inkább megéri, mellesleg volt is alkalmam kipróbálni nem is olyan rég és sajnos tényleg jobb, mint a Voda. :(((
Ami az adatokra vonatkozik. Jobbára egy-két nap csúszással van forgalom-feldolgozás, ezért lehetett némi kavar, de a 248 MB mégiscsak sok. :Y
SE-nél meg lehet nézni az adatforgalmat, az mit mondott?

(#3) Oreg_Nene válasza Nimrod (#2) üzenetére


Oreg_Nene
tag

''SE-nél meg lehet nézni az adatforgalmat, az mit mondott?''

Ha jól tudom nem, de ennyi móka után úgy érzem felesleges, ha valaki tudja azért világosítson fel:) De ha a VCM is hülyeséget ír és az egyenleginfó is hazudik (bocs frissítik) akkor nem tudok mit tenni - kikapcsolják és kész. PGSM esetében milyen díjszabású a net?

''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”

(#4) Nimrod válasza Oreg_Nene (#3) üzenetére


Nimrod
addikt

Nemtom, nekem k300i van, de volt T230 is és mindkettőn meg tudtam nézni az adatforgalmat, ott található ahol a hívásidőket is meg tudod nézni.
Pannon:
[link]

Engem a wap érdekel jobban, mail-lel kombinálva. Remélem most ünnepek közeledtével kijön a Pannon valami normálisabb telóval is, mert akkor kártyás csomag készülékkel megérné csak nethasználatra. :U
Vodával sincs különösebb bajom, meg is tartom továbbra is, csak a Live! zavar. :(((

(#5) DigitXT válasza Oreg_Nene (#3) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha jól tudom nem
De, pont ilyen telóm van (szintén voda:DDD): Hívásinfó/Idő és költség/Adatforg. száml. A storyhoz meg nem tudok mit mondani...:( Nekem speciel két teló van a saját nevemen, mind 20-as számmal;] (netezésre sosem használtam őket): biztos jókat röhög a voda, hogy mennyit SMS-ezek/beszélgetek magammal (Barátnő)...:DDD

(#6) Bog válasza Oreg_Nene (#1) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Csak nagyon röviden:
1. A Connect Me logikus, hogy csak tájékoztató adatokat közöl. Ha a kis telefonoddal e-mailezel, ha átdugod a készüléket másik PC-re, akkor máris borul az adatforgalom.
2. Mint minden netszolgáltató, a Voda számlálója is hitelesített és az NHH által jóváhagyott
3. Ha már egy éve használnám minden gond nélkül a netet, akkor egy adatforgalmi tájékoztató rendszer hibájától nem biztos, hogy ennyire kiborulnék
4. A végén pedig megmondták, hogy mikor mennyi volt a forgalmad. Többet fizettél valahol? Nem. Működik a szolgáltatás? Igen. Kivizsgálták a panaszod, kaptál választ? Igen.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#7) Oreg_Nene válasza Bog (#6) üzenetére


Oreg_Nene
tag

1. nem dugom át másik pc-be, nem használok másik készüléket, nem trükközök semmilyen módón
2. Azt lehet hogy jóváhagyták de az én esetemben nem müködik rendeltetés szerűen, ide-oda dobálóznak a különféle adatokkal - 4 féle adatforgalom volt de az egyik igaz, akkor mi vol a másik 3 esetében amit az NHH is hitelesített?
3. Igen egy éve használom, de a hiba az hiba ne kerteljünk. Beleírtam már az előző hónapban is voltak gondjaim de azokat már nem tudom semmivel alátámasztani, aztán meg még a végén én rontanám a Voda hitelét...
4. -Előbb kapcsolták ki mint kellett volna - igen.
-Kivizsgálták a panaszom? ez olyan mint a mesében, hoztak ajándékot is meg nem is
-Működik a szolgáltatás? Mivel kellett a net most fizettem még elő utoljára, de ki biztosít róla hogy ez nem fordul elő megint?

''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”

(#8) Nimrod válasza DigitXT (#5) üzenetére


Nimrod
addikt

Pannonhoz nem lehet számhordozni? Tegnap néztem, de semmi infót nem találtam erről. :F

(#9) Varga Csaba válasza Nimrod (#8) üzenetére


Varga Csaba
aktív tag

Hoz is lehet, meg tól is lehet. :)

Én vagyok rá az élő példa.

Ha számhordozni szeretnél, kérj a jelelegi szolgáltatódtól egy számhordozási nyilatkozatot és azzal menj be az új szolgáltatódhoz, így gyorsabb az ügyintézés.

''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

(#10) Drótszamár válasza Oreg_Nene (#3) üzenetére


Drótszamár
őstag

Febr1.-ig 50 mega 490 FT.

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#11) Bog válasza Oreg_Nene (#7) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

1. És ezt a szolgáltató honnan tudhassa?
2. Az adatforgalmak összegabalyodtak, ez evidens. Ha bejelented, kivizsgálják, nyilván szép gesztus lett volna, ha valami kompenzációt is felkínálnak.
3. A hiba az hiba, amit be kell jelenteni. Mindenkinek lehetnek olyan ambíciói, hogy két oldalas fórumhozzászólást is írnak róla, de ettől nem lesz jobb.
4. Mint a leírásodból kiderült, pontosan időben kapcsolták ki. 101 Megánál, november 2-én. Az ügyfélszolgálatos 92 megás adata nyilván egy régebbi forgalominfo volt, de mint írtad, ezt ő is elmondta. A 247 mega a hiba oka, ez a kivizsgálandó, ez volt az egészben a rossz adat. Minden más úgy történt, ahogyan kellett: meghaladtad a 100 megát, ezért lekapcsoltak. A Connect Me pedig köztudottan nem arra van, hogy bitre pontosan abban számold az adatforgalmad.

Ugyanakkor egyetértek az előttem szólókkal: van más szolgáltató is, ahol talán olcsóbb, talán jobb, vagy pont fordítva. Ha kártyás vagy, akkor tényleg nem köt a vodához semmi.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#12) Nimrod válasza Varga Csaba (#9) üzenetére


Nimrod
addikt

Hö? Menjek be a Vodához és kérdezzem meg, hogy mit ajánlanak azért, hogy Vodás maradjak? :))

(#13) Varga Csaba válasza Nimrod (#12) üzenetére


Varga Csaba
aktív tag

Ha éppen van erre egy kis fölös időd, miért ne? :DD
A Voda válaszáról mindenképp tájékoztass minket is! :C :C :C

A nyilatkozat azért kell, hogy a szolgáltatód igazolja azt, hogy nem áll fennt vele szemben számlatartozásod ami kizáró ok lenne a számhordozásnál.
Az új szolgáltató is megkéri a nyilatkozatot, de ha viszed akkor sokkal gyorsabban megvalósulhat a számhordozás.

''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

(#14) Nimrod válasza Varga Csaba (#13) üzenetére


Nimrod
addikt

Fék! Prepaides vagyok, ez azokra is áll? :F

(#15) Viktor0610 válasza Nimrod (#14) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Természetesen!!!
Feltöltősöknél az a lényeg, h. az egyenleg nem lehet negatív (pl. Pannon) és az adatok rendben kell legyenek -sok régi kártya nincs ''nevesítve''...

Samsung Galaxy A54

(#16) Oreg_Nene válasza Bog (#11) üzenetére


Oreg_Nene
tag

1. Mondtam már nem akartam barba-trüközni a készülékkel, és a szolgáltatással sem. Kellene egy kis bizalom a szolg részéről a nyomorult ügyfél felé aki igénybe merte venni a szolgáltatásukat.
2. Nézd, össze vissza hazudtak/vagy realitásnak ellentmondó tényeket dobáltak a levegőbe, amit később megcáfoltak. Mondom 10 hónapon keresztül hibátlanul működött, tehát akkor jött az sms amikor a VCM szerint is 75 vagy 100mb-nál jártam. Most azt állítja hogy javítottak a rendszeren vagy frissítettek de az egész sz*rabb lett az én szemszögemből. Szánalmas, hogy felhívnak és azt mondják kivizsgálták az ügyet és átléptem 1mb-val a határt, DE amikor megkérdezem, hogy lett 248mb visszakérdez hogy MICSODA? Nem is tud róla, tartsam a vonalat? Hát ez volt a panaszom egyik pontja! ! A másik meg az hogy amikor lekapcsolták a VCM szerint 62mb jártam. Persze tákéjoztatú jellegyű de nem 1-2mb hanem 38mb vagy ha jobbatt tetszik 38% hibaponttal számol a VCM. Mégegyszer hagsúlyozom ''régebben'' mindig akkor jött az sms és akkor kapcsolták ki amikor a VCM szerint is ki kellett volna :R
3. kompenzálás nuku de én már csak röhögök, valszeg jön a pannon

Valaki SE T610 + sim + egyenleg még mindig eladó! :P

ui: - jó az aláírásod

''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”

(#17) bzoley válasza Oreg_Nene (#16) üzenetére


bzoley
veterán

Majd' két éve vodanetezek, de aránylag jól számolnak. Volt, hogy hibáztak, jellemzően a seját kárukra, akár 100-200mb-ot is. A VCM pedig tényleg csak tájékoztató, főleg ha nem szabályosan van leállítva. Viszont az ügyfélszolgálaton már én is voltam, mert már rég nincsenek meg a papírjaim, csak a SIM borítékja a pin kódokkal és kérni akartam egy új ügyfélbiztonsági kódot. Akkor közölték, hogy nem az enyém a kártya, így nem adhatnak új kódot. Grat nekik! Mostanában az összes problémám annyi, hogy akárhányszor kérek/kapok új jelszót a mail-hez, még mindíg a régi működik tovább, amit az Outlook Expresszből nem tudok átvarázsolni a telefonra. Szerencsére a nettel nincs probléma.

(#18) Oreg_Nene válasza bzoley (#17) üzenetére


Oreg_Nene
tag

''főleg ha nem szabályosan van leállítva'' - úgy csináltam hogy minden kapcsolatot megszakít a VCM aztán vége. Az szabályos vagy van más mód is?

''A mohóság motivál. A mohóság tisztánlátáshoz vezet, összefoglalja az evolúciós lényeget. A mohóság minden formája életért, pénzért, szerelemért, tudásért fellendítette az emberiséget.”

(#19) Nord6


Nord6
csendes tag

Ezt a topicot találtam, ami leginkább a voda megbízhatóságáról, és korrektségéről szól, tehát ide postolom kis történetem:

A régi, jó Siemens MT50-esem, már az utolsókat rúgja, ezért új készülék vásárlása mellett döntöttem. Jó pár netes teszt elolvasása után a Sony Ericsson K700i lett a nyerő, igaz kicsit drágább volt, mint amit telefonvásárlásra szántam (csóró egyetemista vagyok), de tudásával lenyűgözött, és elhatároztam, hogy márpedig nekem ilyen kell. Szétnézve a szolgáltatók honlapjain, arra jutottam, hogy sajnos már csak a Vodafone-nál kapható. Olvastam rémhíreket a vodás SE szoftver korlátozásairól, de különösebben nem zavart, hogy nem lehet mp3 csengőhangom.
Mivel tudtam, hogy a készülék kifutóban van, és már nem sok van belőle, ezért egyenesen a Vodafone központinak mondott boltjába mentem a Westendbe, gondolván, hogy ott a legnagyobb az esélye, hogy találok. Nem találtam, viszont átirányítottak az egy szinttel lentebb lévő viszonteladóhoz, ahol szerencsém volt (legalábbis akkor még azt hittem), pont kifogtam az utolsó példányt.
Boldogan indultam haza, nem bírtam ki, hogy már út közben ne próbálgassam a villamoson. Az első kellemetlenség kb. 50 másodperccel a kézbevétel után ért, ugyanis fényképezés közben egyszerűen lefagyott. A kikapcsoló gomb nem segített, így kiszedtem az akkumulátort, majd visszaraktam (ezt már otthon).
Próbálgattam rajta mindenfélét, közben 3-4-szer lefagyott. Kb. egy óra múlva annyira meghalt, hogy már semmi sem segített. Bekapcsolás után ütemesen villogott a kijelző, és semmi mást nem csinált a készülék. Kikapcsolni nem lehetett, csak aksikivétellel, azonban visszakapcsolás után ismét ugyanaz a jelenség volt tapasztalható. Ez alapján már majdnem biztosra vettem, hogy ez nem egyszerű szoftveres probléma.
Másnap visszavittem a boltba, még bőven 72 órán belül, ott azonban a boltos azt mondta, hogy ez szerinte biztos, hogy szoftveres gond, akkor pedig nem cserélik, hanem be kell küldeni szervizbe. Kulturáltan nemtetszésemet fejeztem ki ezügyben, de ő ragaszkodott hozzá, hogy ez szoftverhiba, szervizbe kell küldeni.
Megnézte, hogy minden benne van-e a dobozban, kitöltötte a szükséges papírokat, és felküldött vele az egy szinttel fentebb lévő nagy boltba. Ott a szervizes azt mondta, hogy ez biztos, hogy nem szoftverhiba, ezt helyben ki kellett volna cserélniük, de ha már szervizbe lett küldve, akkor a szabály szerint be kell vizsgálni (És mielőtt eltette, megnézte mi van a dobozban). Azt ígérték, hogy várhatóan 9, de legfeljebb 15 nap múlva küldik az értesítést, hogy mehetek érte.
13 nap múlva csipogott a telefonom, érkezett az üzenet, hogy mehetek a készülékemért. A 14. napon jókedvűen, pozitív várakozásokkal telve útnak indultam a Westend City Centerbe. Ott a jó nagy kupacból előbányászták a dobozt. Kibontotta, és megnézte mit csináltak vele. Semmit. Ugyanis nem volt a dobozban az egyik használati utasítás (kb. 8-10 oldalas kis füzetecske), és az a szabály, hogy a 72 órán belüli cseréket csak akkor lehet végrehajtani, ha mindent visszaviszek. Ezen kissé felkaptam a vizet, de a lehető leghiggadtabban megérdeklődtem a szervizestől a lehetőségeimet. Kérdezte, hogy nálam van-e a használati utasítás. Természetesen nem volt, így hazamentem érte, majd vissza. Ezután közölte, hogy most ismét vissza kell küldeni a szervizbe a telefont, újabb bevizsgálásra. Na ekkor már eléggé bekattantam. Hiába hivatkoztam arra, hogy gyakorlatilag többször átvertek. Először már magában a boltban, azonnal ki kellett volna cserélniük, de nem tették, utána kétszer megnézték, mi van a dobozban, de nem szóltak, hogy hiányzik valami, és végül azzal, hogy értesíteniük kellett volna, hogy vigyem be a hiányzó füzetet, de ezt nem tették meg. Mindezt elismerte az eladó is, hogy ezek hibák voltak, és hogy marhaság ennyit kötözködni egy ilyen kis vacak papír miatt, de ennek ellenére ő nem cserélheti ki a készüléket, várhatok még újabb két hetet, hogy visszaküldjék a szervizből, és akkor talán lesz egy használható telefonom.

(#20) Nimrod válasza Nord6 (#19) üzenetére


Nimrod
addikt

Ez kicsit SE hiba, nekem két típusa is van (T230 és K300i) és bizony a T230 fagyogat, amin csak az aksi ki-be művelet segít.
Ez egyébként nem feltétlen a Voda bűne, hogy ilyen bénák, máshol is van ilyen.
Én speciel azon gondolkodtam, hogy átváltok számlás előfizura, gondoltam, mivel évek óta kártyás vagyok (ugyanazzal a kártyával), nem lesz nagy gond. 20.000 letét ellenében lehetséges, amit ha ha rendesen fizetsz a harmadik hónaptól beszámolnak a havidíjba. :Y
Ennyit erről. Érem másik oldala, Pannonhoz tértem volna át számhordozással, készülék maradt volna, de ott is 20 ropit kellett volna ezért leszurkolni, amit a kisbetűs részben találtam. Ennyit erről.
Visszatérve a Voda garira. Sagem MyX-3d-m kb. egy hónappal a gari lejárta előtt elkezdett makacskodni. Zutty be a Westendbe, teló lead, kap cserekészülék, ami rosszabb állapotban volt, mint a leadott, ráadásul ötször nehezebb volt. Sebaj, egy hétig kibírtam, de ha mégegyszer beszarik egy telóm inkább földhözvágom és veszek másikat, de meguntam a gari-futásnak nevezett új, lassan olimpiai sportágat. :(((

(#21) Nord6 válasza Nimrod (#20) üzenetére


Nord6
csendes tag

Igen, tudom, hogy néha az SE-nél várhatóak ilyen problémák, különösen vodás szoftverrel. Ami a dühítő a történetben, az a garanciális hercehurca. És az, hogy egy nyamvadt használati utasítás miatt hozzányúlás nélkül visszaküldték, de azért ültek rajta 13 napot a szervízben.

(#22) Sanya válasza Bog (#11) üzenetére


Sanya
nagyúr

minden panaszos csal?

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#23) bolondember válasza Nord6 (#19) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

tudom, eső után köpönyeg, de ha BÁRMI gond van a teefonnal, MINDIG a márkaszervízbe vidd be... SOSE a vásárlás helyére (kivéve, ha márkabolt...)

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#24) Nord6 válasza bolondember (#23) üzenetére


Nord6
csendes tag

Ez még 72 órán belül volt, és ilyenkor még a vásárlás helyére kell vinni, hogy kicseréljék. Az más kérdés, hogy nekem csere helyett szétszopatták az agyam.

Márkaszervízben ingyen javítják vodás garanciával?

[Szerkesztve]

(#25) Viktor0610 válasza Nord6 (#24) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Természetesen igen, és ami nem utolsó szempont, a 2-3 hét helyett 2-3 nap alatt javítják meg!!!

Samsung Galaxy A54

(#26) Nord6


Nord6
csendes tag

És ezt ők (mármint a voda) miért nem terjeszti? Hiszen neki is jó lenne, tehermentesitené a szervizeit, és az ügyfelek is elégedettebbek lennének.
Vagy a márkaszervíz kifizetteti velük a javítást?

(#27) Viktor0610 válasza Nord6 (#26) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Azért olyan hosszú a javíttatás, ha bemutatóterembe viszed, mert ők is a szervizbe adják be, csak nem rohangálnak egyesével javíttatni, hanem összegyűjtenek pár darabot.
Az már az eladó hibája, h. ezt nem mondja az ügyfélnek -én mindig elmondom, ha ilyen eset van...
Azt, h. ki kivel mit fizettet ki, nem tudom, de val.sz.leg jól gondolod...

[Szerkesztve]

Samsung Galaxy A54

(#28) Sanyi_666


Sanyi_666
csendes tag

Én csak azt tom mondani h senki ne vegyen klön VodaSIM-et.Ellopták a régi mobilomat, erre vettem egy használtat ami vodafüggő volt.Megvettem bele a kártyát, és 6-7 hónap múlva jön az SMS h hamarosan lejár.Mondom jólvan, az alap SIM-es pénz nem tart egy évig, de nem baj, interneten feltöltöttem.Ez kb. egy hónapja volt, és ma reggel kaptam az üzenetet h egyenlegem lejárt.Nem tudja vki mi a bajuk?De csak ellenérvet tok a Vodafone ellen.

(#29) Bog válasza Sanya (#22) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Dehogy. Csak ez itt Magyarország, mindenki ott trükközik, ahol tud. Többek között a szolgáltatók is... :(

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#30) Nimrod válasza Nord6 (#26) üzenetére


Nimrod
addikt

Amikor nekem behalt a Sagem, akkor Vodánál az üszi-s közölte, hogy két lehetőség van, vagy kimászok az SE/Sagem szervízbe (egy helyen van a kettő) és valszeg aznap megcsinálják, vagy átküldik ők, de akkor egy hét. Annyi is volt.

(#31) Viktor0610 válasza Sanyi_666 (#28) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Melyik fajta SIM-et vetted?
Csak mert az 1000 Ft-osat a Vodánál szokásos 90 nap helyett 30 naponta kell tölteni, különben lejár (kis címletről beszélünk).

Samsung Galaxy A54

(#32) Nimrod válasza Viktor0610 (#31) üzenetére


Nimrod
addikt

Legyünk korrektek. Vodánál 60 + 30 nap.

(#33) Viktor0610 válasza Nimrod (#32) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ami lényeges, az 1000 Ft-os típusnál ez 30+30... :D

Samsung Galaxy A54

(#34) Sanyi_666 válasza Viktor0610 (#31) üzenetére


Sanyi_666
csendes tag

2500 Ft-ért vettem, de az a szar h az első feltöltés után is sz@rozik.ez mindig igy lesz?

(#35) teló


teló
tag

Nekem a Vodánál a kártyás csomagban pont az nem tetszik, hogy csak rövid ideig van a készenléti idő. Szerintem sokkal jobb lenne nekik is, meg nekünk is az egy éves időtartam. Mindenki annyit tölt a kártyájára, amennyit beszél. Ezt a rövid készenléti időt olyan kényszer feltöltés-beszélgetésnek tartom.

(#36) Bog válasza Viktor0610 (#33) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Legyünk extra korrektek: 90+60 nap. Az 1000 pénzes pedig 30+60 nap.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#37) teló válasza Nord6 (#19) üzenetére


teló
tag

Sajnos az ilyen 72 órán belüli meghibásodásoknál erőszakosnak kell lenni a csere melletti ragaszkodásban, nem szabad engedni a javításnak függetlenül attól, hogy mi okozza a hibát.

(#38) Viktor0610 válasza Bog (#36) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:D

Samsung Galaxy A54

(#39) Nimrod


Nimrod
addikt

Én azért most karácsonykor többet vártam a Vodától. Tavaly sokkal jobb akcióik voltak ilyenkor. Bár most inkább a Simply programjukat nyomják érthető okokból, de én szomjazom a technikára, úgyhogy a középkategóriába is tessék vérfissítést tenni. ;]

(#40) Jarod1 válasza Oreg_Nene (#1) üzenetére


Jarod1
addikt

Hali, nekem is volt ilyenfalyta problémám, feltöltöttem a a karimat 7500 al és ezután lett 8556 Ft, internetet megrendeltem és jött az egyenleg hogy az ön egyenlege null FT.
(mellesleg mindig számmal írjta ki az egyenleget) Ügyfélszolgálatot hívtam.... volna ha el tudtam volna érni..... a türelmem 11 perc várakozás után elfogyott. este 10 körül sikerült csak valakivel beszélnem de ott is csak annyit mondott hogy kivizsgálják 30 napon belül.
(mellesleg a következő üzi SMS már 2345 Ft-ot írd szóval 3000 Ft megint hiányzott)
Na mindegy, a 30 eltelt nap után A PALMOMRA lementett SMSket elküldtem emailban az ügyfélszolgálatnak, és rá 1 napra jött is 3 sms, hogy hibáztak és elnézést kértek és hogy 3120 Ft-ot jóváírtak a számlámom de nem 1x hanem 3x!!!! ja és még 2 napra rá jött még 1 :R :DD Utána hetenként kaptam a vodafon-tól a bocsánatkérő levelet :B

(#41) Incognito


Incognito
senior tag

Én meg nem tudok telefonálni, mert jövő év 2. án lejár a SIM kártyám és egyből a feltöltőbe kapcsolnak. Van rajta 500 Ft. ,de nem tudok telefonálni. Kettévágtam a SIM kártyát. A ku..@ @....kkal szórakozzanak, ne velem... :((

(#42) Nimrod válasza Incognito (#41) üzenetére


Nimrod
addikt

Más az egyenleg és más a kártya rendelkezésre állási ideje.

(#43) Nimrod válasza Jarod1 (#40) üzenetére


Nimrod
addikt

Nekem a VodaMail aktiválásakor kelt lába kb. 500 Ft-omnak. Hívom ügyfélszolgálat, mert egy héten belül sem aktiválták a mailt, de 500-at levontak. Üszis vakarja a fejét, nézi a szolgáltatásaim, mail sehol, mellesleg nem is lehet 500 Ft, mert az csak 200 Ft, szóval 300 Ft úgy eltűnt valamire. Sebaj, két perccel később jött az sms, mail aktiválva. :))

(#44) Bog válasza Incognito (#41) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ehhez csak gratulálni tudok. :F

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#45) pz0009


pz0009
csendes tag

A Voda rendszere több,mint érdekes.

1.: Barátnőm átváltott Duóra,mert én T-s voltam,és hirdették a jóváírást a más hálózatból fogadott hívások után,tudjátok,900 Ft félóránként.Az első hónap nagyon király volt,kapott is 2700 Ft.-ot.Na,király,gondoltam,de a következő hónapban nem jött semmi.Pedig biztos,hogy megvolt a félóra.Gondoltam,majd legközelebb.Hát nem.Mondtam barátnőmnek,menjen be,reklamáljon,de ő nem az a tipus,meg ideje sem nagyon van ilyen ''hülyeségekre''.Aztán elolvastam az apróbetűs részt,ahol az volt írva,hogy ennek a jóváírásnak a számlázása a V saját kis dolga,reklamációval nem lehet élni ezzel kapcsolatban.Fa..a.

2.: Untam a T lehúzását,szerintem a legdrágább,gondoltam,veszek egy Vitamax kártyát,
és amikor olcsóbb,arról telefonálok.Feltöltöttem 12500-al,minek szarakodni,kaptam 15000-et,minden jó volt.Megrenedeltem a wapot is.Egy hónap alatt kétszer küldtek olyan sms-t,hogy átléptem az 1 megás korlátot,ilyenkor vonnak még le lóvét a kártyámról,és erről sms-t kéne kapnom külön.Sms nem jött,pénz ment,az 1. hónapban 2x375 + 2x kb. 500 Ft-ot vontak le csak wapra.(elvileg a max. 1500 Ft-ot vonhatnának,ha tudnának számlázni).15000 Ft három hónap alatt úgy pörgött le az egyenlegemről,hogy közben a T-nél kb. havi 4000-rel fizettem kevesebbet.Szerintem ''ellopták'' a pénzemet.

Kérdésem:Kártyásoknál van valami olyan,mint előfizetéseseknél a részletes számlakimutatás?

Úgy döntöttem,jobb az előfizetés,ott legalább látom,hogy mi,mennyi,miért.De csak T vagy Pannon.

Ui:Nekem a T-nél >4 év alatt 2-szer számláztak rosszul,max. 2000 Ft értékben,de három telefonhívással megoldottam,és nem kellett várni egyszer sem.

Üdv,és bocs,ha sokat pötyögtem.


[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#46) Nimrod válasza pz0009 (#45) üzenetére


Nimrod
addikt

Eddig nekem úgy tűnik, hogy még a Pannon számláz a legkorrektebben. Persze ott is vannak érdekes esetek, van is róla valamerre egy topic. :o

Tulajdonképpen azzal, hogy előre feltöltöd a kártyád pénzzel, azzal kidobsz egy valag pénzt az ablakon. Én most 7-et tettem rá, így 8-at kaptam, nosza live, mail, hívódallam, napi sms értesítő bekapcs, cirka 2 ropi kártyámról huss. Arról nem is beszélve, hogy a napi értesítő egy érdekes jószág, mert fizetős (és nem is olcsó!), de sokszor elfelejt jönni az sms... :O

[Szerkesztve]

(#47) Bog válasza pz0009 (#45) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Lehet reklamálni, törvény adta jogod, hogy akár számlás, akár kártyás ügyfél vagy, panasz esetén ingyenesen kérhető a hívásrészletező. Elvileg mindhárom szolgáltatónál.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#48) Nimrod válasza Bog (#47) üzenetére


Nimrod
addikt

De csak úgy, hogy a hívásoknál az utolsó számjegyek nem látszanak (ahhoz külön egy doksit kell aláírnod). Vagy valami hasonló, gondolom én. :U

(#49) Sanyi_666


Sanyi_666
csendes tag

A Vodafone tipikusan nőknek való.A Vodás kártyát kirakom a HÉV sinre aztán bekaphatják.Veszek T-mobileosat, bátyámnak soha nem volt problémálya vele pedig már vagy 6 éve megvan neki, csak évente egyszer feltölti aztán néha hivja a haverjat.Én minden felesleges hülyeségekre nem kiadónak a T-mobile-t ajánlom.

(#50) CameraMan válasza Sanyi_666 (#49) üzenetére


CameraMan
csendes tag

Én is évek óta használom a vodafone-os telómat, gond nélkül, GPRS-t is, a megjelenésétől fogva. Egyszer sem volt gondom vele, semmilyen (persze a kezdeti technikai nehézségeken túl). Nekem is T610 van, a számlálóját szépen lenullázom minden számlaforduláskor, és nem Connect Me-vel csatlakozom, mert az egy rakat @@r. Gépes számlálót hiába is használsz, mert ugyebár a vodás rendszer tömörít, és ahogy tapasztaltam, ez meghülyíti a számlálókat (bár a DUmeter fenn van). Az is érthető, hogy csak a neveden lévő készülékkel/számmal kapcsolatban fogadnak el reklamációt, bár a meghatalmazást nem elfogadni hülyeség. Ja, és nem vagyok nő... ;]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.