Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#232251) ZolkoW válasza 6030D (#232246) üzenetére


ZolkoW
őstag

nemtom, gyanús, hogy én nem fogom ezért megbontani a csövet, főleg hogy esetenként vissza akarom majd rakni a teleszPÓKot.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#232252) f4lcon válasza Hasaggymeg (#232127) üzenetére


f4lcon
őstag

egyelőre csak bizonyos modellek jelentek meg 2023-ra
volt valami kommüniké, hogy lesz később egy másik launch, ahol a többi jön majd, de most nem találom, talán facebook poszt volt (vagy instagram)

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#232253) Lacerta válasza Maximum1 (#232249) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Az a baj, hogy nem küldték még, hogy lesz-e, és mikor. Meg ugye nem tudni, mire lesz érvényes. :(((
Ez a mostani meg, ahogy látom, kissé kamuszagú. A pár nappal korábbi árakhoz képest beírtak egy magasabbat, hogy onnan van leakciózva. A plusz 11% pedig kb. annyi, mint amennyiről 2 hónappal ezelőtt emeltek árat. :(((

(#232254) Hasaggymeg válasza Maximum1 (#232242) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Akkor most ezért váljak el? :F Vagy nem ezért hanem csak úgy? 🤭

#232250
ZolkoW...
nem mindegy milyen drága görgőt nem használsz? ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#232255) stickermajom


stickermajom
addikt

Aluból én csak csákót használok, az számít? ;]

(#232256) fulton válasza fulton (#232014) üzenetére


fulton
addikt

Ahogy nézem ennek a Cube GTC SL nek a max kerékszélesség amit támogat a váz a 28. Ez nem jó. Viszont a Merida Endurance 6000 ami szintén tetszetős, színben van mindkettő. és ez támogatja a 32 gumit. (nem tudom hogy megválnék e a bevált megszokott Supreme gumimtól nem hiszem ez 32 től indul) ultegra szett, hát a kerék az olyan amilyen.... Erre billen a mérleg jelen állásban. (ilyen 1 millkánál húztam meg a határt sac)
A Cube-nak az Agree már agresszivabb geós. (ár és emiatt is felejtős)
Egyre inkább úgy látom XL méret lesz a befutó (bár lehet nagyon előre kéne dőlni..). Geóját nézve ugyan az mint a Cube. itt ott van 4-5 mm eltérés (az semmi). Ahogy számolgattam a kormány magassággal nem lesz gond, nem kellesz ilyen hosszabbítós mókolásokkal toldani. (enyémhez mérten néztem az adatokat). AZ L es méret sportosabb lenne, de XL az kényelmesebb lenne sztem. (nekem utóbbi fontosabb nagyobb távokra)
És szép az egész bringa. nem mellesleg :) Az elvezetések stb..a váz kialakítás.
Elméletben, hátha lesz nyilt nap vagy valami :) valamikor

[ Szerkesztve ]

(#232257) Maximum1 válasza Hasaggymeg (#232254) üzenetére


Maximum1
őstag

Néha van úgy hogy érezheted magad szinglinek családban is. :DDD

Eddig is volt? vagy csak én nem láttam? NULANE

fulton Nuroadot nem nézed? ezek nagyon kényelmes bringák.

[ Szerkesztve ]

(#232258) zsocy válasza stickermajom (#232255) üzenetére


zsocy
őstag

"Gyíkember" likes this :DDD

(#232259) ZolkoW válasza Hasaggymeg (#232254) üzenetére


ZolkoW
őstag

hát persze hogy nem! sőt, belegondolva nem is tudom, melyik esetben számít jobban...

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#232260) fulton válasza Maximum1 (#232257) üzenetére


fulton
addikt

Köszi a tippet, rálestem most, de ah nem. Nem akarok alut, meg nem kell ilyen (számomra) felesleges sárvédő dolgot rá, kitámasztót neki ;] és annyi. Gravel-eket néztem, de azok is kb szinte ugyan azt a geót képviselik mint az endurance.

(#232261) Hasaggymeg válasza Maximum1 (#232257) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ezt a nulánét én sem láttam még. :)...kétségtelenül megújult a honlap, felkerült egyes vázak súlya, van néhány új típus és...jobbnak látták az árakat levenni.🙄

#232259
ZolkoW...hát most egy drágát nem amortizálsz éppen. ;]

#232260
fulton...a kitámasztót nem egységcsomagban adják csomagtartó és magasított kormányszárral? 🤭

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#232262) fulton válasza Hasaggymeg (#232261) üzenetére


fulton
addikt

neem, szépen külön darabosban :D(az csak egységben a csepelhez jár)
Nem fogja ezt a szél felhágni? lepke súlyával nekem a csepel az úgy áll meg ha letámasztom mint amit betonba öntöttek.

[ Szerkesztve ]

(#232263) szuszinho


szuszinho
őstag

Nézegetem a Nobby Nic gumikat. Performance, Evo, kiskutyaf@sza... Van 18, meg 30 rugóért is. Melyik az ajánlott, melyiket "nem szabad" megvenni?

(#232264) Khelben válasza fulton (#232256) üzenetére


Khelben
nagyúr

A Cube az én biciklimre is 28-as gumit ír, de simán megy a 32-es, de még a 34 is elférne kényelmesen (Attain SL).

(#232265) f4lcon válasza Maximum1 (#232257) üzenetére


f4lcon
őstag

ez a Nulane miben különbözik az SL Road-tól? a csomagtartószemben a villa oldalán :F

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#232266) fulton válasza Khelben (#232264) üzenetére


fulton
addikt

Ez jó hír, köszönöm

(#232267) Fall-N válasza Chiftain (#232234) üzenetére


Fall-N
veterán

Vicces vagy. Évekig acél vázakat használtam, így van sok tapasztalatom. Nem tanyabike volt.

Itt nincs hitvita, maximum téged bánt a dolog. Azt sem állítottam, hogy az alu a legjobb, mert badarság. A karbon, ha jól van megtervezve, akkor az a legjobb alapanyag a technika mai állása szerint. Később lehet más lesz. Alu azért van képben, mert jelenleg ezt lehet jó ár/érték arányban előállítani. És emiatt vérzik el az acél most 2022-ben, mert ha tartós és könnyű acél vázat akarsz előállítani - amit nagy mennyiségben nem is lehet, mert nincs rá kereslet - drágább lenne előállítani, mint egy minden téren jobb karbon vázat. Ezért is a kis szériás acél vázas outik például rohadt drágák. Titán a nehéz megmunkálás miatt nem gazdaságos. Egyébként azt vennék ha olcsóbb lenne.

Másrészt válasszuk már külön a Hi-Ten szénacél vázat és a CroMo vázat. Nyilván mi az elsőről beszéltünk, utóbbi kihalófélben van. Utóbbi sokkal jobb, de ugyanúgy igaz rá, hogy nem éri meg gyártani. Ilyen érzelmi alapok miatt van még acél, meg a legalsó polcos városi szarokon.

Másrészt senki sem írta, hogy mit használj, mi csak a tényeket írjuk. Ha utánaolvasol ugyanezt fogod kapni. Mint írtam alkatrészeknek (felnin kívül!) még van acélból létjogosultsága, de a súllyal fizeti meg az árát az ember, hogy cserébe tartós.

Az aluhoz nem ragaszkodom, ha lesz értelmes áron akkor váltok karbonra. :U

(#232268) Fall-N válasza Hasaggymeg (#232237) üzenetére


Fall-N
veterán

Igazuk is van. Ideális esetben az ember karbon vázat venne, átütőtengellyel. Pénz miatt viszont marad a felszereltség, ami főképpen dönt. Egyébként is hobbi szinten semmi baj a QR-rel és az alu vázzal. Viszont még mindig jobb, ha az adott keretben a váz és a technika elvinné a büdzsét és cserébe olcsóbb felszereltség lenne helyette. Ahogy egyre magasabb szintű biciklit néz az ember, már el is érhető a karbon és a thru axle.

Az előzőhöz visszatérve, nézz be biciklis szakmai csoportokba. Sokan szívnak ahogy írtam például a tárcsafékkel acél váznál. Azért mert manapság általában csak kikönnyített vackokat gyártanak, mert azt lehet megfelelő súlyban gyártani. A te biciklid nem nehéz (jó az a 11 kg), meg gondolom nem ilyen, amit leírtam. Ezért se vedd magadra. Enyém meg nehéz az acél 3x7-es hajtás miatt, de még nincs kedvem lecserélni. Majd lesz 1x-es ha szétkopott.

[ Szerkesztve ]

(#232269) jjeahh válasza szuszinho (#232263) üzenetére


jjeahh
nagyúr

1: tubeless vagy belsőt használsz? HA tubeless, akkor legyen TLR vagy TLE, mert van Tube verzió is, az csak belsővel kompatibilis
2: ha sosem volt vágásos defekted, akkor elég a Performance. Ha vágás elleni védelmet is akarsz, akkor EVO kell neked, de abból nem a Super Race, hanem a Super Ground, mert abban benne van a Snakeskin védelem
3: van Speedgrip és Soft, a Speedgrip tovább tart, a Soft jobban tapad. Xc-re szerintem elég a Speedgrip, de ha maximális tapadást akarsz, akkor előre Soft is mehet, hátul meg elég a Speedgrip

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#232270) Hasaggymeg válasza Fall-N (#232268) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

"Ügyesen" áraznak, sokan ezért is nehezményezik (megjegyzem joggal :U ), hogy alig van komolyabb felszereltségű, geometriájú, minden úri huncutsággal ellátott kerékpár színesfémből, ezek már csak leginkább a karbon kiváltsága lett. Amint azt minap írta egy fórumtárs, egy hozzáértőnek kompromisszummentes kerékpár már csak 2000 euró felett található.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#232271) Hasaggymeg válasza Fall-N (#232268) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Kikérem magamnak, enyém jelenleg 10800gr XL-es méretben! :D

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#232272) szuszinho válasza jjeahh (#232269) üzenetére


szuszinho
őstag

1. tyúkbeles
2. 4 bringán egyszer volt felütéses defektem, mikor mögöttem ült még a gyerek is.

10x2 Juró a difi a Performance, ill. EVO között, de tetszik ez a bronze skin :)

Köszi!

(#232273) kobayashy


kobayashy
tag

De jó lenne ha ez a tendencia megmaradna:
Canyon-nál free shipping van.
YT izzo core2 -200eur(ilyet is rég láttunk már, és minden méretben in stock)

(#232274) Ringman válasza Hasaggymeg (#232270) üzenetére


Ringman
nagyúr

2000€-ért még olyan konfigot kapsz, amin 1 éven belül cseréled a kerékszettet

[ Szerkesztve ]

(#232275) Hasaggymeg válasza Ringman (#232274) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Igaz elszámoltam kicsit, 2500-3000 lesz az inkább, vagyis 1 guriga körül, kissé fölött ahol már a kerekek is vállalhatóak...újan, természetesen.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#232276) jjeahh válasza szuszinho (#232272) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Van Bronze és van Transparent, mindkettő barna oldalfalú, de ahogy elnézem a Transparentben nincs oldalfal védelem. Amúgy a Race King után olyan érzésed lesz, mintha földbe gyökerezett volna a gumi :DDD . Terepen sárban persze más világ.

Hasaggymeg: "egy hozzáértőnek kompromisszummentes kerékpár már csak 2000 euró felett található" - Nézőpont és kategória kérdése, szerintem xc fronton a Radon Jealous AL 8.0 már olyan, amin nem igazán muszáj cserélni semmit, minden alkatrésze rendben van és nem 2000 euro. Oké, nem karbon, de annyi baj legyen.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#232277) szuszinho válasza jjeahh (#232276) üzenetére


szuszinho
őstag

Közben nekiálltam megpakolni a kosarat előrelátóan :DDD (5wt, 15wt, service kit...), így a Performance lesz.

(#232278) fulton


fulton
addikt

mire használják azt hogy "májerfaktor jobb" pl ultegrának mint a 105 .. a hajtás ellenállása?

(#232279) ZolkoW válasza fulton (#232278) üzenetére


ZolkoW
őstag

jobban siklik rajta a tekintet.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#232280) fulton válasza ZolkoW (#232279) üzenetére


fulton
addikt

nekem az árán siklik, köszi sok értelme van akkor.

(#232281) Chiftain válasza Fall-N (#232267) üzenetére


Chiftain
aktív tag

"Évekig acél vázakat használtam, így van sok tapasztalatom" aha.. jólvan!

"Maximum téged bánt a dolog" ezt megint honnan vetted? Ki tudja? Arra azért hadd reagáljak már amikor leírom hogy az acél mellett döntöttem. Egyből jönnek a hozzászólások ilyenekkel hogy "másfele tart az ipar", az általad választott anyag "kendács, hipszter, meg alsó polcos szar". Érvek alig hangzanak el, aki meg veszi a fáradtságot és érvet is ír, az meg valótlanságokat is állít. (Igen tudom hogy ezek közül van amelyiket nem te írtad.)

"Másrészt senki sem írta hogy mit használj" csak azt kifogásoltad hogy véleményt alkotok 1 rosszul megtervezett váz miatt. Majd nekiálltál kiselőadást tartani arról hogy milyen az acél és milyen az alu. Amire utána legalább két olyan hozzászólás jött amiből kiderül hogy igazából csak egy elképzelés van a fejedben hogy milyen az acél és neked miért nem tetszik.

"Ha utána olvasol ugyanezt fogod kapni" képzeld utána olvastam mielőtt megvettem a mostani kerékpáromat, nem csak magyarul hanem angolul is amit lehetett. Mérlegeltem hogy melyik legyen és született egy döntés. Úgyhogy köszi a "kimerítő" elemzésedet az acél és alu közötti különbségekről. De nem itt a fórumon hallottam róluk először, és főleg nem tőled.

(#232282) itouchfan válasza jjeahh (#232276) üzenetére


itouchfan
senior tag

Igen, én is ezen lamentálok egyfolytában, hogy valószínűleg a mi szintünkön a Jealous 8.0 kompromisszum mentes, azaz: jó a geo, megbízhatóan vált, fékez, a teló szépen rugózik, korrekt alkatrészek vannak rajta, amelyek a mai trendeknek megfelelően könnyen beszerezhetők, cserélhetők (ha elromlik), emellett pótlásuk sem lesz horror áron mint mondjuk egy GX vagy XT 12-es sor esetében). Csak ha már kicsit teljesítmény oldalról közelíti meg az ember, vagy ilyen céljai vannak, akkor nem mindegy már, hogy milyen a súlya, hogy ennél a 4100as féknél azért van harapósabb és könnyebb (a féktárcsa alapból cserés). Aztán hogy a Judy 2300 gramm, a Reba meg 1800, a kerék szetten szintén biztos hogy lehetne pár száz grammot faragni, és akkor még mindig ott vagyunk, hogy a váz alu, a kerék alu, a kormány, nyeregcső alu, és a komponensek nagy része közép kategóriás, tehát egy közepes súlynál könnyebb biztos nem lesz soha.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#232283) fulton


fulton
addikt

Lehet rosszul értelmezem, de miért csinálják ilyen rövid tengelytávval az országútikat?
Nagyobbal stabilabb a kerékpár nemde? (azt tudom elképzelni hogy direktebb a kormányzás így)

[ Szerkesztve ]

(#232284) lsebestyen válasza fulton (#232283) üzenetére


lsebestyen
addikt

Dehogy stabilabb. Gondolj csak bele, egy kicsi tengelytávos autó sokkal ügyesebben szlalomozik, mint egy nagyobb. Senki nem hetes BMW-vel fog szlalom versenyre menni.

szerk.: ami pedig 105 vs ultegrát illeti, erre is vannak tök jó GCN videók, ahol összehasonlítják őket, és úgy el fogod tudni dönteni, h megéri-e neked a plusz lóvét.

[ Szerkesztve ]

(#232285) chubby2o6 válasza CHIPman (#232240) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Gyorsban ezt [link] találtam, csak a V fék helyét le kell dugózni [link] .
A 100mm rugóút oké, a mostanid is olyan lehet, a nyaka egyenes, jó a fejcsövedhez.
Ha nem terepezel, egy merev villa is jó lehet, lényegesen könnyebb, mint ezek a rugós villák, csak nem tudom, találsz-e tárcsafékest belőle.

(#232286) jjeahh válasza itouchfan (#232282) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Igen, idővel én is tuningolnám a Radont is tuti, de melyik bringát nem? Nem igazán létezik olyan mtb 10.000 eur alatt, amin nem cserélnék idővel valamit jobbra-könnyebbre :D . A Judy Gold amúgy a gyártó szerint 2000g, a kerékszett 2100g, a váz alu, de abból a könnyű fajta, alu fronton ennél valszeg már csak a Chisel "sokkal" könnyebb... gyakorlatilag az már karbon súlyban van, egy Trek Procaliber váz is 1.4kg. Én szerintem akármennyire grammbuzulok, a kopó alkatrészeket soha nem fogom drágára cserélni, pl a fogaskoszorúból, féktárcsából megteszi Deore-SLX szint is, mert ha azok elkopnak, nem kell eladjam a házat. A Jealousról amúgy "olcsó" trükkökkel is sokat le lehet adni, tubeless és jobb gumik mittomén -400g, gyakran a nyereg is 300g fölött van, 100g-os kínait rá! A fékeket idővel valszeg cserélném Deore-re, féktárcsát viszonylag olcsó SLX-re, szilikon vagy szivacs markolat, kis optimizmussal lassan talán már 11.x a súlya :D . 10-11 kilós bringával én már nem panaszkodnék, nekem elég a KOM-okhoz és a könnyű bringa feelinghez, versenyre nem járok :B . És van egy olyan bringád, ami a haverjaid bringáinak 95%-ánál könnyebb, egyszerűen és olcsón karbantartható. Én valszeg valami ilyesmire fogom leváltani (jövőben?) a sajátomat.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#232287) 6030D válasza ZolkoW (#232279) üzenetére


6030D
Ármester

Rajtam? :DDD

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#232288) Maximum1 válasza f4lcon (#232265) üzenetére


Maximum1
őstag

Én sem látok mást, geo cm ugyan az.

(#232289) ZolkoW válasza 6030D (#232287) üzenetére


ZolkoW
őstag

van már olyan mezed, mondjuk hogy "Májer faktor 100%", vagy efféle? miért nem?

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#232290) RexpecT


RexpecT
addikt

Alin egész nagy akció(~40%) van sok mindenre, köztük a ZTTO cuccaira is:
[link]

(#232291) fulton válasza RexpecT (#232290) üzenetére


fulton
addikt

Nekem valami jó merida cube kerékpár 50% akciót dobjatok be :D

(#232292) stickermajom válasza 6030D (#232287) üzenetére


stickermajom
addikt

A lycra teszi.

(#232293) Lacerta válasza RexpecT (#232290) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Nem kell ám azokat a százalékokat komolyan venni. :)

(#232294) RexpecT válasza Lacerta (#232293) üzenetére


RexpecT
addikt

Igen, most nézem hogy a legtöbb nem is valódi akció. :((

(#232295) Lacerta válasza RexpecT (#232294) üzenetére


Lacerta
aktív tag

5-10%-okat lehet ilyenkor egy-egy terméken spórolni, meg az alis kuponokkal még ugyanennyit, ha adott értékhatár felett vásárolsz.

(#232296) 6030D válasza stickermajom (#232292) üzenetére


6030D
Ármester

Ki? ;]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#232297) f4lcon válasza RexpecT (#232290) üzenetére


f4lcon
őstag

nem árt csekkolni, hogy ezek mekkora akciók: https://www.aliprice.com/
kiválasztottam egy random terméket: [link] ami az utolsó 6 hónapban 30,55 és 21,53 között szórt, most meg 59,22-ről van leakciózva 27,83-ra

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#232298) Kiskopika


Kiskopika
senior tag

@fulton nekem anno azt mondtak a 105 váltószett tök elég hobby szinten és még amatőr versenyre is jó lehet. A rövid tapasztalataim alapján szuper. Nyomom a váltókart és abban a pillanatban váltott is, én már nem bánom hogy nem az ultegra bringát hoztam el.
És úgy rémlik 185 magas vagy én is, és az L es bringa tök kényelmes. Szerintem egy xl el sokkal jobbab meggyűlhetne a bajom, így is nagyon kell szokni az irányítást, egy kezezés, kanyarok, kicsit mintha újra kéne tanulni bringázni. És az hogy a lábam bele akad a kerékbe elsőre tök ráparáztam, de hajtás közben ez nem jelent problémát, csak ha indulásra készen várok. De nagyobb méretben is beakadna a lábam, pedig g becsatolos

(#232299) fulton válasza Kiskopika (#232298) üzenetére


fulton
addikt

Köszi az infot, ezek mind hasznosak, terelgetik az embert fejben.
Így olvasva nehéz elképzelni mit is jelent a "szokni kell irányítás" pontosan élőben.
Annyit összeolvastam már - nagyon kíváncsi leszek milyen lesz élőben egy ilyen "gép" ha egyszer sor kerül hogy kipróbáljam élesben, felteszi majd az "i"re a pontot. Lehet minden eddigi elképzelésem ezzekkel kapcsolatban dugába dől majd.
2019 ben csinált legutóbb a merida valami szigeten nyilt napokat minden méretből vittek (többek közt) :D tudják hova kell kipakolni.
Addigis élvezzük a telet és amink van :)
Jó olvasni hogy bevált a bringa és elégedett vagy ;)

(#232300) bardi válasza lsebestyen (#232284) üzenetére


bardi
aktív tag

Tehát pont, hogy stabilabb a hosszabb tengelytáv, melyik autó idegesebb 200-nál autópályán, a hetes BMW vagy egy Clio? Ami jobban szlalomozik, az nem lesz stabilabb nagy tempónál.

'92 Honda VFR 750

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.