Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Alg
veterán
Mennyi Smoove-ot nyomsz te rá?
Én is azt használom, de nem koszol semmit. Újrakenés előtt áttörlöm mindig a láncot kívülről, zsíroldózni nem szoktam.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Nem,nem kevertem össze....
igen az...Rockshox Judy Silver TK SoloAir 2022 januári vásárlás...
használat után le szoktam törölni a becsúszót ronggyal.
Múltkor meg direkt fejjel lefelé tároltam, hogy a szivacs gyűrű se száradjon ki a ritka használattól....
Strava szerint 97 km van benne...
Mondjuk simán mozog, de akkor is zavar, szóval megnézzük milyen a bikepro.hu garanciális ügyintézése...
azért megpróbálom majd jobban is lefotózni.... még jó, hogy nem dobtam ki a dobozát...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
bardi
aktív tag
Ha a láncmérőt már bele lehet nyomni a láncba, de még nem esik bele, akkor még nem érte el azt a kopást, ugye?
'92 Honda VFR 750
-=RelakS=-
veterán
Ne nyomkodd bele a láncmérőt a láncba, mert megsérülhet/elkophat. Hagyjad, hogy magától essen bele.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
bardi
aktív tag
Ez teljesen jogos, akkor várok még a lánccserével. Köszi!
'92 Honda VFR 750
Hasaggymeg
Topikgazda
Annyira azért betolhatod, hogy kinyomja a köröm a dzsuvát és beleeshessen, ha éppen bele tud. Én ha 1%-ig engedtem (enyém 10s, nejemé 11s) akkor 0,7%-nál rendeltem láncot és amikor az 1% bárhol beleesett, persze erőltetés nélkül, azonnal cseréltem... most ugyanez 12s lánccal, csak 0,5 illetve 0,7%-nál...eddig bevált.Mindig több helyen is belepróbálom, a bont6ó szemnél kezdve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
stickermajom
addikt
Ha lesz rendelés én lehet beszállnék!
bardi
aktív tag
Az enyém 0,5 és 1%-ot mér, szóval ha beesik a 0,5%, cserélem. Nem dzsuvás amúgy, egész tiszta.
Az új láncot elkezdtem lepucolni, állt brigéciol utánzatban, most meg a szeszes befőttes üvegben várja a waxot. Lehet még egy ideig várni fog benne.
'92 Honda VFR 750
6030D
Ármester
Az a kib@szo** nullás szerviz, mi...?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
a doboz mire kell?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Hasaggymeg
Topikgazda
Gondolod, hogy csak az hiányozna? 🤔 Benne hagytak egy csavarhúzót?! Tény:nehezen fogadom el, hogy egy nagy márka új termékét a szervizet útba ejtve kell hazavinni a boltból! 😬😬😬 Vissza kellene mindenkinek küldeni nekik, hogy b... (ide képzelj egy cifra, magyar káromkodást a Sram édes anyjával a fő szerepben )... mármint ha itt is ők bizonyulnak a ludasnak. Amúgy nem is értem hogyan lehet elbaxni egy ilyen egyszerű művelet mint 2 gyűrűre zsírt kenni és belenyomni azt a pics@nyi olajat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Visszaküldeni... csak egyszerűbb úgy...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
arcitec
addikt
Azonban a váltón, ott ahol csatlakozik, csuklik, ott mintha rozsdát lehetne látni. Ott nekem soha, de soha nincs rozsda (persze nem waxos kenőanyagot használok) és azt is megkenem, a csapokat mindenhol, a görgők tengelyét is minden tisztításkor.
Nem szoktam sajnálni 2-3 láncfordulatnyit, végig nyomva.
arcitec: nem rozsda az sem, hanem wax... lehet, tényleg sokat használok. Illetve azzal kenem a váltót is. Olyan sárgás színe lesz, ha nem a láncon van, és elkezd poros lenni.
Görgők tengelyét minek megkenni? Zárt csapágyasok ezek már, nem az a csúszós vacak, mint régen az Alivionál.
Hasaggymeg: beüzemelés. Van ilyen pedig, nem is kevés
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
itouchfan
senior tag
Nem tudja valaki esetleg, hogy a Szentendre felé vezető bringa úton, Pünkösdfürdő után meddig lesz még lezárva a bringaút az építkezés miatt?
Mert oké, használható az a murvás kerülő út outival, csak ilyenkor esős időben annyira nem jó utána a lakásba felhozni a bringát a fehér murvás trutyival rajta...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Alg
veterán
Outi vonalon meg a 105 sem cspagyazott vezetogorgos, csak az Ultegra meg a DA
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Maximum1
őstag
Menj a töltésen, végén a kanyarban lent van egy fa híd, ott áttudod tolni ,50 méter az egész.
Mapson 2009es képek vannak......talán a Duna az még ilyen a képen
[ Szerkesztve ]
(#228618) Hasaggymeg válasza Dark Archon (#228614) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Na de mit lehet beüzemelni egy faéken?! Van egy csúszó henger, aminek meg kell lennie kenve. Pont... ez nem beüzemelés, ez az esetleges gyári hanyagság időben való feltárása a későbbi meghibásodások elkerülése végett... vagyis a vásárolt cipőt már hazafelé bevinni a suszterhez nézze át a talp ragasztását és a varratokat, vagy a frissen vásárolt fejszét műhelybe, hogy teszteljék beszorították-e eléggé a nyelét a fejbe. Ez szerintem a vicc kategória, még akkor is ha minden jel szerint ez gyakran tényleg szükséges.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
bardi
aktív tag
Üdvözlünk a kapitalizmus, tömeggyártás és fillérbaszás világában
Pl. a 80 millás caterpiller gépekbe minden olaj minimumra van töltve, legalábbis amikor ott dolgoztam az volt az első lépés minden új eladott gépnél, hogy fel kellett tölteni maxra. Ugyan ez a jelenség mindenhol jelen van, ne legyen illúziónk.
'92 Honda VFR 750
Gaben92
őstag
Nem tudom mennyit voltál gyárakban huzamosabb ideig de ha tudnád egyes dolgoknak (amiknek nem teljesen automatizált a gyártása) miképp is megy az összeszerelése/minőségellenőrzése, illetve milyen emberek dolgoznak rajtuk sírva fakadnál.
Tudok helyeket ahol a felvételi abból áll, hogy kapsz 3 csavart meg 3 anyát, (mind más-más méretű) és egy papírt rajta egy körrel, háromszöggel, négyszöggel. A feladat: Növekvő sorrendben haladva a csavarokra a rájuk való anyát másfél fordulatot rátekerni, és ha kész a háromszögbe tenni. Mikor én bent voltam interjúztatni 20 emberből 5-öt vettek fel, de ebből az 5-ből is csak 1 csinálta meg hibátlanul. De vannak jóval cifrább dolgok is.
Tavaly a rétegeltlemez lamináló soron úgy kellett megmagyaráznom, hogy azért gyártanak selejtet mert az operátorok folyamatosan lazítanak a féken villáskulccsal ha túl sok a feszítés, az automata fékerőszabályzó rendszer meg teljesen megkergül miatta és az egekbe tolja a fékerőt mikor terméket váltanak.
Tegnap (épp beüzemelni vagyok papírgyárban megint) láttam egy késsel kitámasztott ”manual confirm” gombot. Mikor az automatika nem biztos benne, hogy minden rendben, ellenőrizniük kellene és ha minden OK akkor manual confirm, ha szar akkor meg reject. Komák elmentek ebédelni, betámasztották a gombot, hogy nehogy valakinek félbeszakadjon a kajaszünete.
Láttam olyat, hogy minden terméken a csapágyazás sérült volt. Utasítással szembe menve (két kézzel vedd le a cuccot a szerszámról) egy kézzel csinálták az operátorok és levételkor emiatt minden darabot egy kicsit odavertek.
A kedvencem az volt mikor a zsíradagolón valaki áttolta a kijelzőt grammról unciára. Koma meg tekert egyet a potméteren és 5 gramm helyett 5 uncia zsírt kezdett adagolni a gép. Aztán valakinek feltűnt, hogy sok a fogyasztás de addigra már össze volt szerelve vagy 200 termék. Konkrétan zsírban úszott a teljes elektronika.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
STC Speed
őstag
Tudsz ajánlani 29x2 - 2,2 ig vmi könnyebb gravel vagy mtb gumit?
andrisbandi
őstag
https://r2-bike.com/Cyclocross-/-Gravel__50-60-mm_1
- Itt lehet súlyra rendezni.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#228623) Dark Archon válasza Hasaggymeg (#228618) üzenetére
Hát, ne is mondd, egyébként eléggé bosszantó.
Más: megnéztem a váltógörgőket. Mi számít szorulásnak? Mert nem olyanok, hogy megpöckölöm és pörög, hanem van ellenállása, de az állandó. Viszont a zaj a felső váltógörgőnél keletkezik. A váltót is néztem, nem áll rosszul. Nem értem, olyan darabos, darálós lett az egész hajtás. Lassan ott tartok, hogy én is felgyújtom az egészet
bardi: vagy egy új autót úgy adnak oda, hogy fél liter lötyög a tank aljában, amivel épp, hogy elérsz az első kútig. Egy 5-8-10 akárhány milliós autónál is tényleg akkora érvágás lenne mondjuk legalább 10 literrel odaadni?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Ringman
nagyúr
a kettő közötti átmenet kb. a thunder burt, de sokat számít a tényleges felhasználás.
jól gurul és könnyű, cserében gyorsan kopik.
jjeahh
nagyúr
Graveleket nem vágom, mert sajnos nincs gravelem, mtb-n meg összetettebb kérdés szerintem.
- száraz vagy saras terepre?
- vágás elleni oldalfal védelem kell?
Úgy általában a Maxxis xc gumik anyagkeveréke szerintem száraz, poros terepre ideális, tehát igazi nyári gumik, sárba, hidegbe és Schwalbe-re esküszök, de elvileg a Conti és a Vittoria is ott remekel. A legtöbb márkánál 4 szint van:
1. drótos fapados, gagyi anyagkeverékkel
2. hajtogatós, tubeless ready jobb anyagkeverékkel, de oldalfal védelem nélkül és a drótoshoz hasonlóan nehéz. Cserébe olcsó belépő a tubeless világába.
3. oldalfal védelmes felső kategóriás gumik, legjobb anyagkeverékkel, amik már mindenféle extrát megkapnak és a súlyuk is alacsonyabb, cserébe drágák
4. agyonkönnyített gumik oldalfal védelem nélkül, extra sűrű szövettel. Általában tubeless ready és drága, de könnyebb defektet kapni vele
Mindenki maga dönti el, melyik "kategória" felel meg neki . Én most a Chaoyang Phantom gumikkal szemezek, mert a belépő széria is kapott oldalfalvédelmet és megfizethető.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
... csak nem Finnországban?! 😳
Dark Archon... az jó, gondoltam esetleg meg-megakad a görgő és átugrik rajta a lánc... de nem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
chubby2o6
senior tag
A váltógörgőnek nem kell pörögnie, a tiedben a felső valszeg kerámia csapágyas, az tuti nem fog pörögni.
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok, Rock Shox Reba villának a villatestét milyen gyakran kéne kenni és milyen Zsíral?
(Napi 50-70km használat mellett)
bardi
aktív tag
A villának semmilyen részét nem kell kenni kívülről.
Hivatalosan 50 óránként kell egy alsó láb szervizt csinálni rajta, amikor széthúzod a villát, kitakarítod, a szivacsokat eláztatod olajban, a szimmeringre kensz zsírt (sram butter), majd összerakod és feltöltöd a megadott mennyiségű és minőségű olajjal. 200 óránként meg szétszedni az egészet és tömítéseket cserélni.
Minden használat után töröld le a port a becsúszóról meg a szimmeringekről, és kb ennyi.
Illetve ha van hely hozzá, néha érdemes fejjel lefelé tárolni a bringát, ilyenkor a villalábban lévő olaj nedvesíti a szivacsot.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
Mr. Erikszon
senior tag
köszönöm a gyors választ
Gaben92
őstag
Rétegelt lemezes történet Észtország, a manual confirm Finnország, többi Magyarország. Az egész világon ez megy… És én még nem is járok ilyen borzalmas helyekre mint India meg Kína mint pár kollégám.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
bardi
aktív tag
Nem kell álomvilágban élni, mindenhol ez megy, a gyárakban nem menő dolgozni nyugaton se, mennek a bevándorlók, japánban a brazilok, magyarországra hozzák a munkaerőt indiából (bár bennük még talán jobban megbíznék, mint néhány ősmagyarban).
'92 Honda VFR 750
(#228633) andrisbandi válasza Mr. Erikszon (#228628) üzenetére
andrisbandi
őstag
Brunox Fork Deo
- Ezzel ápolom a becsúszókat.
Jobb a szilikon spétől, nem vonzza annyira a port.
Használata;
- teló portalínítása,
- kevés fújás egy tiszta száraz rongyra és azzal átkenni a becsúszókat,
- "fölösleg letörlése"
Sokat nem érdemes használni a szakik szerint, mert kimosod vele a teló belsejében lévő kenést. Elég az áttörlés, egy láthatatlan filmrétegre van csak szükség.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Ringman
nagyúr
ez egy ~6 kilós bicikli, miért "csak" 400k használtan a jelenlegi piaci helyzetben? (1 kilós kerékszettel, karbon minden, sram red 2×11 + felnifék) [link]
oké, az látszik, hogy párszor leeshetett a lánc.
vagy csak hozzászoktam a magas árakhoz, mert mindenhol ezt látom?
Gaben92
őstag
Én abszolút nem élek abban, sőt. Elég sok gyárat látok meló miatt (most is épp egy UPM papírgyárban vagyok ) szóval tudom mi megy. Legtöbb helyen azt látom, hogy minden műszakban van pár kompetens ember és kb ők viszik az egész műszakot a hátukon. Beüzemelés után mikor még voltak problémák az egyik sorral többször hívtak hajnali 2-5 között (30 perc alatt ott kell lennünk az első 2 hétben) de csak minden másnap. Utólag esett le, hogy az egyik műszak tele van életképtelenekkel és a legapróbb problémák megoldására se képesek. Most ugyanott vagyok épp, akik itt vannak azokkal öröm a meló, tegnapiakkal olyan volt mint a helybenjárás…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
(#228636) Dark Archon válasza Hasaggymeg (#228626) üzenetére
Most mentem vele megint, ha kiállok, bizony ugrik a lánc a középső lánctányéron. Kicsit, de érezhetően. A nagy és a kis lánctányéron nem csinálja, szóval egyértelműnek tűnik. 5000 km egy lánctányér is? Többet gondoztam 1 év alatt ezt a bringát, mint a régit 10 év alatt. Nem értem.
Ahogy néztem, cserélni sem leányálom. Le kell szedni a hajtókart, mi? Kell ahhoz valami spéci szerszám?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
chubby2o6
senior tag
Imbuszkulcsod biztos van, a bal hajtókart azzal tudod leszedni. Ha a hajtókar-felhúzóhoz nincs szerszámod, megpróbálhatod a gumileszedő sima végével vagy rosszabb esetben egy kanál nyelével kitekerni, általában nincs megtépve, vagy legalábbis nem lenne szabad. A lánctányér csavarokhoz általában imbusz, vagy imbusz + lánctányér csavar szerszám kell [link] , utóbbi kis találékonysággal helyettesíthető. Ha szerencséd van, mindkét oldalán meg tudod fogni imbuszkulccsal. Arra vigyázz, hogy a hajtóműveddel kompatibilis lánctányért vegyél, elég sokféle van, legjobb az FC-Mxxx alapján rákeresni.
A bal hajtókarban először a két imbuszcsavart lazítds meg, mert csak utána tudod a felhúzót kitekerni.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
utóbbi kis találékonysággal helyettesíthető.
gyakorlatilag kb bármivel, nem is tudtam, hogy ilyen célszerszám is van
azt hiszem legutóbb valamilyen érme akadt a kezembe
chubby2o6
senior tag
Úgy emlékszem, a gyárit én is pénzérmével szedtem szét, aztán már olyat vettem, ami mindkét oldalán imbuszos.
gulupeti
senior tag
Ez a hajtómű mennyire van még vállalható állapotban? Csak a nagy lánckereket szoktam használni, a kicsi igazából lényegtelen.
Hátsó sort és láncot mindenképpen cserélnem kell, jó lenne, ha ezt nem kellene még.
11-34 van hátul, de gondolkodtam, hogy 11-32-t vagy esetleg 11-25-öt kellene rakni helyette, a környéken elég sík a terep (gyakorlatilag emelkedő sincs, inkább így a helyes ), most is csak kb. 6-9-ig használom a sebességeket.
(#228641) Hasaggymeg válasza Dark Archon (#228636) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Ott valami más baj lesz, első lánctányéron nagyon nehezen ugrik át... csak xarrákopott hajtásnál, és akkor nagyot is ugrik.
gulupeti... teljesen vállalható, sok ezer van még mind2 tányérban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
chubby2o6
senior tag
Új lánccal anno nekem is ugrott, csere után megszűnt. Az alatt a pár nap alatt, míg megjött, 48T-n csapattam, nem volt őszinte a mosolyom .
Hasaggymeg
Topikgazda
Én 32-es tányéron csapatom... csak az van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
chubby2o6
senior tag
Elöl a kis tányér a gyengék menedéke
chubby2o6
senior tag
A hajtóműved fotója alapján ezt találtam [link] , ha mégis cserélned kell a középső tányért.
Köszi! Ezt rendeltem, csak máshonnan. A lánctányérokat torx csavarok tartják a helyén, de mondjuk olyanom is van.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
chubby2o6
senior tag
Akkor megvan mindened, ha nincsenek agyontépve a lánctányér csavarjai, akkor nem egy nagy valami kicserélni. Nekem egyszer egy szervizben úgy megtépték, hogy egyet konkrétan ki kellett fúrnom belőle .
zsocy
őstag
Előttem az utódom, vagyis eljött az idő a 16"-os bringát lecserélni 20"-asra a nagyobbik lányomnál. Kapott két új külsőt, új belsőket, új fékeket és betétet, egy alapos zsírozást, tisztítást, és beállítást, és már lehet is menni apával tökön-paszulyon át. Olyan büszkén tekerte mint innen bármelyikünk az új karbon csodáját
Remélem lesz még idén bringás idő, és meg is tudjuk járatni rendesen azokat a Barzokat
stickermajom
addikt
Srácok, nem a rockshox szar.... én pucolok gyengén....
nem tudom mi került a becsúszóra, de kurvára rászáradt, és csak egy régi műanyag kártyával kaparva jött le, hiába fémtisztítóztam...
Reggel bevittem zegen a bicóboltba, először ott is azt hitték, hogy szar, de aztán lejött valakinek egy darab a körmétől, és innen már megoldottam... [kép] [kép]
van egy tippem, hogy lehet hogy valamilyen energiazselé fröccsent rá, amikor haveromat kísértem 50km futásán, és én adogattam a cumókat, és rákötött mint a beton...
De legalább happy end a vége....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Beszámítás! MSI B550 R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus FSP 700W
- ÚJ! NZXT H5 FLOW - 2 Év Garancia
- Beszámítás! ASUS B550M R5 5600G 16GB DDR4 500GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 600W
- Beszámítás! ASUS B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Cooler Master MB520 Chieftec 600W
- Beszámítás! ASRock B550M R3 4300G 16GB DDR4 240GB SSD GTX 970 4GB FSP CMT160 fekete FSP 600W