Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18730) Doze válasza tboy93 (#18728) üzenetére


Doze
aktív tag

Az sem.... a kaszni rohadna ki alóla. :D, A motor viszont 300-400-500 környékén elég erősen felújításra szorul de ott sem az a kategória mikor ki kell dobni az egészet. Inkább az a baj, hogy az olyan korú/állapotú autókat addig hajtják míg ki nem könyököl a főtengely a blokk oldalán.

kornelka Honnan a +16 (pl nálam meg meg 99-hez képest a +36) ló??

Mondjuk nem ilyen gagyi műanyag szívócső van benne... kicsit nem durva öntvény ez-az. Más a főtengely-vezérműtengely páros aztán kb ennyi. A szívócső annyi hogy "változó hosszúságú" de ez mit takar azt nem tudom...

De az tuti hogy swift sport, s-cross, vitara stb.. de akár még az én Sx4-em motorja majdnem csavarra ugyan az... ha abból indulok ki, hogy az enyém euro4, nincs vvt (se szívó, se kipufogó oldalt), sem semmi extra és így 1.5 99Le, szerintem egy swift sportból, ha ledobod a kipuffot, meg kidobod belőle azt a sok szart (EGR, PCV, EVAP) ami már nálam is van pedig euro 4, az meg euro 5... kis ecu tuning. Aztán +150k-ért kapsz abba is még 15 lovat, úgy hogy a motor bontva sem lett. Az kb 150Le, ha kicsit megreszelik a vezérművet-főtengelyt (ami még utcán midig jól használható) 160-170 Le.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.