Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:16

LOGOUT.hu

LG G2 témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4070) kali válasza Wade0303 (#4064) üzenetére


kali
legenda

sarkaítok, és részint saját vélemény, de; webshop útján vetted a szolgáltatótól, az üzlet meg viszontos, tehát rés van a kettő között, ami bizony anyagi érdekeltségben is megmutatkozik.
az üzletben nem szívesen foglalkoznak olyan cuccokkal, amiket nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt az ügyfél, de ettől függetlenül intézniük kell az olyan ügyeket, amik jogszabályilag rájuk is kötelező hatással bírnak, tehát ha olyan hibával viszed be 3 munkanapon belül a terméket, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, úgy hiába webshop útján lett vásárolva a termék, kötelesek cserélni, ha van náluk raktáron!
a recsegés nem ilyen hiba, ezért adott a kibúvó számukra, hogy az elállásra hivatkozzanak, így nem kell foglalkozniuk a dologgal, te pedig ha élsz a webshop vásárlás adta 8 munkanapos elállás lehetőségével, akkor vagy letöltöd a szolgáltató honlapjáról a megfelelő nyomtatvány és postai úton visszaküldöd, vagy pedig leadod üzletben a készüléket.
a későbbiekben visszaállítja a szolgáltató a vásárlás előtti állapotot, illetve visszajuttatja a vételárat, utóbbira 30 napja van jogszabályilag.
üzletben vásárolva nincs a 8 munkanapos elállási lehetőség, csak a 3 munkanapos része adott, viszont a recsegés olyan dolog, ami nem annyira egyértelmű, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, így lesz olyan ügyintéző aki cseréli, másik pedig nem, ezért érdemes több helyen/embernél bepróbálkozni.
annyi az előnye a webshop 8 munkanapos elállásának, hogy ott nem kell indokolni a döntést.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.