Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:16

LOGOUT.hu

LG G2 témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2818) kali válasza csubííí (#2816) üzenetére


kali
legenda

nem tudom ezeket honnan vetted, de a jogszabályok nem így szónak ám!
8 munkanap az elállás intervalluma, és ekkor is lehet élni a 3 munkanapos csere lehetőségével is, amennyiben a hiba a rendeltetészerű használatot akadályozza, és nem kívánsz élni az elállással, persze ekkor feltétel, hogy adott értékesítőnek legyen fizikális üzlet. a szolgáltatónál (például telekom) simán cserélik is 3 munkanapon belül a webshop útján vásárolt készüléket is, amennyiben a feltételek adottak.
a személyes átvétel sem helyes, mivel nem az átvétel módja számít, hanem a rendelés milyensége, tehát ha webshop útján/neten rendeled, de személyesen veszed át, akkor is lehet élni a 8 munkanapos elállással.
amennyiben nem távollévők között köttetik meg a szerződés, úgy 3 munkanapon belül a csere feltétele adott a fent leírtakkal, viszont elállásra csak akkor van lehetőség, ha nem tudnak azonos típusú cserét biztosítani, amennyiben cserélni tudják a fentiek szerint, úgy a pénzt nem kérhető vissza, tehát hibára hivatkozva nincs elállási jog.

írta itt valaki korábban, hogy a szolgáltatós készülékekkel van gond, nos, volt alkalmam ma megnézni két független készüléket gsm üzletben, bizony ropog az ázsiai példány is, utoljára sgs (gt-i9000) esetén láttam ilyet...
a szolgáltatónál nem volt bontott g2, de kerítek majd rá alkalmat, mert nem tartom elfogadhatónak azon véleményt, miszerint csak a szolgáltatós darabokkal van probléma, pláne úgy nem, hogy ez több gyártó esetén is erre fogja; link
nehéz elhinni, hogy külön szortírozzák, és a problémás darabok mennek a szolgáltatóhoz.
vagy életszerű ez valaki számára?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.