Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #42299 üzenetére
A sima ATE betét kapta már az ívet?
Mágus: Mi az, hogy 200-at ad?
-
Mágus2
Közösségépítő
Közelebb lesz a valósághoz, de akkor sem ajánlom.
Az ilyen tuti vétel csak 2 esetben lehetséges.
1 azért adják el, mert nagyobbatakarnak és ez a jobbik eset.
2 fűrészfogasra kopott és úgy zúg, mintha a lada niva bütykösein gurulnál, ez az általános eladási ok, ami miatt jó áron meg lehet venni 4 gumit amin még értékelhető profil van. -
Jim-X
őstag
válasz
Mágus2 #42287 üzenetére
Köszi!
Azért akarom, mert van egy nagyon fasza szett bagóért egy cimbitől, a mostani Fulda meg már egy kalap sz@r... Amúgy GPS-el lemértem és a jelen állapotban kb. 10km/h-t csal a kilóméteróra felfele. Javíts ki ha tévedek, de ha nagyobb átmérőjű gumit pakolok alá, akkor ugyanannál a kilóméteróra állásnál közelebb leszek a valósághoz, tehát éppen kevesebbet fog csalni...
-
Jim-X
őstag
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy egy Seat Cordoba Stella (2002, 1.4, 40kW) autóra, 15'-os alufelnire befér-e a 195/60-as gumi? Esetleg van-e ilyen valakinek? Eddig 195/50 volt a felnin.
Köszi!
-
freaghill
őstag
Melyik a megbízhatóbb motor amit A3-ba raktak?
1.9-es 90/110
1.9-es 101/131/140(?)140es az már PDTDI?
-
narancsnn
senior tag
Valaki volt már az Unix autókozmetikába? Mennyire jók?
-
-
Balupapa
senior tag
válasz
tomcsi23 #42263 üzenetére
Szerencsére a KÖBE a biztosítóm, azok nem arrol hiresek hogy egy mk2 focus ajtócserére kifizetnek 400-500k-t. szamolnak sztem rá elég durva avulást.
ez lett a kár szted?
TaaT: ha ugy vesszük persze h én
-
tomcsi23
veterán
válasz
Balupapa #42262 üzenetére
Persze, a biztosító általában felajánlja, hogy ha kifizeted azt a költséget, amit pl egy márkaszervizben megjavított számla után fizetett ki. Ott, ahol elég vastagon fog a cerka, plusz inkább cserélik az elemeket újra, mint kalapálják. Simán kijöhet egy 4-500e ft is.
Amúgy egyszerűbb lenne, ha megnéznéd, most milyen bónuszban vagy.
Ja, a kötelező arra van, hogy kifizeti helyetted a másiknak okozott kárt. Az, hogy a bónusz elvesztése miatt, többet kell fizetned, más tészta.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Balupapa #42255 üzenetére
Már megint hősködtél?
Kiszámolhatod alkusznál, hogy a mostani bónusz -2 kategóriát veszel alapul. Ám év végére szoktak újra kalkulálni a biztosítók, így igencsak tájékoztató jelleg. Az évfordulódig nem változik semmi.
Ja, van még egy opció, a biztosító felajánlja, ha kifizeted a kárt, akkor megmarad a bónuszod, de ez ritkán éri meg. -
Balupapa
senior tag
(neménvoltamahibásdemégiskelletbetétlapotadjakhosszustory....)
a másik kocsinak meghuzodott a jobb első ajtaja ( focus mk2 )
reptéri belső céges kocsi. gondolom betoljak markaszervizben. kb 150k-s kár.mennyivel fog saccra emgemelekdeni a kötelezőm?
most fizetek évi 50et.
-
válasz
FoBCRaistlin #42250 üzenetére
Majd ha 7+ éve egy nővel vagy aki etet itat, akkor visszatérünk rá!
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #42245 üzenetére
Nem azt akartad mondani, hogy még így sem fért rá teljesen?
-
-
válasz
FoBCRaistlin #42245 üzenetére
Nagya a szád, de leszel még Te is 3,5 x-es íróasztali melós, hosszú tartós kapcsolatban
-
-
-
-
Piwi
veterán
felfedeztem az első hibáját az autónak.az autóban gyári fejegység szolgáltatja a zenét,ezt pedig a kormányról lehet vezérelni(szám léptetés,hangerő,stb). na itt a bibi,mert valószinű az átvezető kábel meg van szakadva vagy nem érintkezik rendesen,mert a kormányt forgatva nem mindig világítanak a gombok,ilyenkor természetesen a gombok sem a működnek. viszont a váltás megy kormányról,gondolom az másik kábellel van átvezetve. mondjuk sokáig nem lesz bent a gyári fejegység,így annyira nem verem magam a földhöz,sőt,viszem vissza gariztatni
-
Balupapa
senior tag
Donor autót (vw polo 2001-2009) honna lenne érdemes hozni?
-
-
válasz
FoBCRaistlin #42230 üzenetére
Tudtam hogy Rád számíthatok
Munez: a tápról megvan a kép? Én elfelejtettem csinálni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #42230 üzenetére
Lehet, hogy elszabadult valahonnan, deeinkább kutyámajom.
-
-
VR6-Fan
veterán
haverom tegnap volt a dayno projec-tél asszem ott voltatok ti is...
egy G60-as golfot méretet Gruppe A kipu rendszer 4:1-es leőmlő, 80-as helyet 62-es töltő kerék nagy befecsi, írott ecu meg még 1-2 finomítás, 1bar-t töltött be neki a töltő, így mértek 153le-t főtengelyen, gyárilag 160le, legyen 10% szorás a gyári kocsik közt, kocsi motorja és töltője is jó állapotban van
hopp ez tomcsinak ment volna
-
válasz
tomcsi23 #42217 üzenetére
Emlékszem a sztorira. Valószínűleg a saját teljesítménymérő padjukon ezeket az értékeket kapták az autóval. Azért az ABT Sportsline elég neves cég ahhoz, hogy ne hasra ütésre beírt számokkal járassák le magukat. Az autó műszaki állapotától kezdve a környezeti hatásokon át ezer és egy dologtól függ egy autó pillanatnyi teljesítménye. Elképzelhető, hogy valami nem volt százas a Leonnal a mérés pillanatában amiről még a tulaj sem tud(ott) ott akkor. De mondok jobbat. Dízeles körökben eladás előtt kifejezetten egy teljesítménymérő padra járnak méretni az emberek mert az a pad a valós teljesítménynél ~6%-al többet mér. És valljuk be a nagyobb szám sokkal jobban mutat a hirdetésben. Tehát pad és pad között is óriási a különbség.
-
Buster17
addikt
Audi a3-as jobb oldali kilincs lötyögése típushiba vagy valaki próbálta feltörni?
-
-
freaghill
őstag
Srácok, remélem ti tudtok nekem mondani konkrétat.
Ha Németbe veszek egy kocsit, amire csak mondjuk 2 hónapig van műszaki, ott kivonatom a forgalomból, kérek rá 5 napos rendszámot, hazahozom, itt pedig kérek rá "E"-s rendszámot akkor meddig lesz rá műszaki, meddig használhatom? Addig míg a rendes műszaki le nem jár, vagy míg a rendszám le nem jár?
"Az „E” rendszámot fél évig lehet használni, de maximum december 31-ig." -
Kiskokó
veterán
válasz
tomcsi23 #42217 üzenetére
Hát persze az úgy más. Nem én raktam bele.
Óra szerint néztük de VAS-al már mértem nem csal az óra, jól mér.Illetve itt már alapból nem is az a baj hogy a chip nem olyan érezhető mint amilyet az adatok alapján várna az ember, hanem az hogy szinte már a gyári adatokat se hozzá. Papíron 7.3 a 0-100 ... az én 8.2ömhöz képest. de sztem ez az évek meg a KM.
szerk :
Hopsz Bitpork jó elírtam a neved feljebb sorry
-
tomcsi23
veterán
válasz
Kiskokó #42214 üzenetére
Vagy inkább 15-20e-ért.
Az ABT csipp miatt, már csak azért is, mert volt már, akinek kigúvadt a szeme, amikor meglátta a mért számokat. Ő komoly pénzt (hasonló összegett) fizetett az ABT csipszért, s cserébe alig-alig nőtt, de a papíros számoktól nagyon messze álltak. Nyilván, ha más fizette ki, akkor annyira nem téma, de ő utána ment a pénzének.
Ettől függetlenül, az a lényeg, meg legyél elégedve.Óra szerinti vagy valós sebesség? Mivel/hogy mértetek?
-
Kiskokó
veterán
válasz
tomcsi23 #42212 üzenetére
Hát öszintén szólva annyira nem érdekel, hogy padra rakassam ezért mittudjam én 5-10 ezer ft-ért.
Hát igen fentebb említett haverom (akinek a 150 ló 2.5tdi v6 a6 van) eléggé sebesség mániás(én is csak én tolom neki a számok nem izgatnak, igyis G.ci jól megy a verda tökmidn1 mit mutat a szám) meg mindig érdekli, hogy mi hogy megy ahhoz a motorhoz képest meg a kocsi súlyához képest milyen blabla szóval vele méregettük egyszer mert addig nyaggatott hogy na mérjünk már 0-100-at hogy mondom jólvan csak hagy már.
aztán a legjobb asszem valami 8.2 körüli lett de inkább a 8.7-9 sec (aszem 4 mérés volt csak)
Hdman : ja értem
hát végül is olyan mint a gyári ja csak feljebb tolták.
Így OK- amúgy de én chippelni magamtól nem chippeltetnék vagyis de, gyárit mint ez de ennyi pénzt meg nem adnék ki érte szóval marad az alap, hogy nem chippeltetnék XDhát ja az előző A4-em a 2.0 tdi asszem maxon adott le 280?-at ! (vagy 320? nem is emlékszek már)
-
-
Kiskokó
veterán
Nem értek hozzá bár azért sztem az ABT-nél csak tudják hogy ideális a nyomaték beállítás (nem azt mondom hogy nem lehetne jobbat csinálni de biztos megvan az oka.)
240ezer km.
A DPF-et én vetettem ki nem olyan rég de nem változott tőle semmi. Ja de a fogyasztás lejeb ment egy fél litert.Volt/van kézi váltós de A6-ba ritka. A5-ben sokkal elterjedtebb.
Ja és az ABT-t 40.ezer km körül rakták bele.
-
Kiskokó
veterán
Na megkerestem, hát én csalódtam most a legnagyobbat mennyire nem hozza már az értékeket a kocsi.
(porlasztók újak)Valakinek ötlet? Motor kopás? váltó kopás ? a szívotorok csappantyúk még a gyáriak pedig... XD az is nagy csoda!
Mindjárt teszem a képet. -
-
hdman
őstag
-
Kiskokó
veterán
Nem, csak Motor chiptuning.
Így vettük németből, gyári papíros ABT chip (1080 Euro XD)
Lehet előveszem az ABT papírt mintha láttam volna benne 1-1 nyomatékgörbét is!Nekem 200km Balaton de lenéztem volna ha van rá időm, de más programok jöttek közbe (dög grillezés vedelés nagy ismerős körbe ami ritkán jön össze, vasárnap horgászás, na meg egyik estére meg érvényes a (Megb.szok valakit az se baj ha lány!)
Új hozzászólás Aktív témák
- Tovább csúszik az Apple okosotthon hardvere
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honda topik
- Hobby elektronika
- Politika
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest