Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz narancsnn #61931 üzenetére
Kínában golf V és Jetta V helyett is négyesgolfot és borát árultak, és azokat ott helyben gyártották. Szóval ez gyári kínai négyesgolf alkatrész.
A linken nagyon félnek az elektromos berendezések mosásától, igazából csak az after elektromos berendezések szoktak beszarni nagy nyomású mosásnál (tuning box, riasztó stb) meg némelyik régi olasz, francia csoda nem szereti a vizet. Több mint 10 év alatt 1 autó sem maradt nálunk motormosás után.
(elvontatták őket)
vendingo: én is kíváncsi vagyok.
dJ Peer: önkiszolgáló érmés mosóban, 300ft-ból.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz narancsnn #61906 üzenetére
Attól függ az előző olaj mennyire volt leharcolva, volt-e motor öblítés, mennyire megy sokat városban rövid távon.
Mennyire leharcolt a motor és mennyire hajtják eszetlenül.
Ahogy írták benzin vagy diesel.Ezek után egy jó motor frankó olajjal 1000km után.
Ha kicsit is bántott az autó akár csere után 20-kilóméterrel is lehet.Haver autójában motoröblítés 2 csere után kezdett valamelyest emberi lenni az olaj színe.
Az előző gazdi betartotta a 30.000.-es csereperiódust
Most szebb a hangja és fellélegzett a motor.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz narancsnn #61713 üzenetére
minél kevesebb felületen akarja az ember szopatni magát annál jobb, legalább is szerintem.
Pécsen akad pár VW-s....
Ace owner:mainapig érettségim van, nem a papír szabja meg ki vagy
biztos értesz valamihez!
ha lakatosnak tanulsz és akarod is csinálni akkor próbálj meg valakinek a keze alá kerülni,mert a magyar szak oktatás....[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
őstag
válasz narancsnn #61564 üzenetére
Egy alválallkozóm akart mindenáron elmenni, és megkeresett, hogy némi off-road tapasztalatom magamhoz véve nem-e mennék le vele.... Kicsit annak idején utána mentem, hááát.
Kintről nézve nagyon szép minden, de ha elhagyod a civilizációt, minden ára rohamosan emelkedik, arról nem írnak, hogy a balkánban minden bokor mögött egy zsandár ül, és valamiért megbüntet, a jobb kutakon van kettő kútfej, egy dízel, egy benzin, és ha szerencséd van nem teveszarból préselték a naftát. Egy fél, de inkább 3/4 kocsit kell vinned, mert nincs alkatrész sehol, ha van, azt nem tudod kifizetni, mert a rohadt sakálja tudja hogy neked ez kell, és annyit akar legombolni érte, amennyiért otthon egy fél autót kapsz.
Minden ellen be kell oltatnod magad, még veszettség ellen is, stb...
Azért vannak árnyoldalai is, nem elrettentetni akarlak, egy életre szóló élmény, de sok lé kell hozzá!"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz narancsnn #61554 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a 4000 euro max a nevezésre, meg a kajára elég. Üzemanyag, meg egy 3/4 kocsi alkatrésznek köll hozzá, hogy ne érezd magad kényelmetlenül a sivatag közepén, mindentől 300 kilóméterre....."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
-
Dr.Zoo
őstag
válasz narancsnn #61508 üzenetére
Én annó elfilóztam rajta, van hozzá telepjáróm is, de annyi pénz kellene hozzá, hogy annyi a világon nincs.
Erről hamar letettem, gondoltam én kis butus, keresek szponzort tavaly előttre Somogybabodra. Írtam a zöld karmos energiaitalos cégnek egy hosszú e-mailt, fényképekkel, videóval illusztrálva a Taft-ot, hogy szponzoráljanak egy kis lével..... Cserébe telimatricázhatták volna a taligát, de még egy nyomorult köszônöm hogy kerestél, de dögölj meg mélt sem méltóztattak visszaböffenteni..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61206 üzenetére
Az ismerősi körömben most több autót is csipszeltek. Csak optimalizálás volt (illetve gyári sw csere), semmi extra. Az egyik ki is ugrott. Eddig semmi hiba nem volt a kuplunggal, most az első négy fokozatban csúszik, ha nem figyel. Ha finoman és lassan vált, akkor semmi hiba. De ott már a kettőstömegű is kopogtat...
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61198 üzenetére
Az enyémet is...pár hete meglátogattam a nyári szettet a pincébe. Megsimogattam a buksijukat és megígértem nekik, hogy az első adandó alkalommal mehetnek a helyükre .
Nem is meséltem: kipróbáltam a télit a pályán. Nagyot csalódtam. ~110-ig semmi extra (leszámítva a zúgást, amit ekkora tempónál már produkál), felette viszont mintha off-road gumi lenne. Érezni a bütyköket és nagyon hangos. ~135-ön hozott a tempomat, de felüdülés volt néha visszalassítani.Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #60667 üzenetére
Lett volna egy szoftveres opcióm, jött Szombathelyre az illető. Már tavaly kérdeztem, hogy ismeri-e a "hibát" és tudja-e orvosolni. Csak későn tudtam meg, hogy jön. Így marad az, hogy én megyek a tavasszal.
Illetve a Bp-i műveletről is lemaradtam, mert ott meg nem fért volna bele az időbe, napközben meg kellett az autó a városba és nem tudtam otthagyni.Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #60664 üzenetére
Te sem unatkozol. Ki csinálja a kuplungot? A kisgépes/fékes, akit mondtam?
Mondhatni rendben van.
Két fontos dolog lesz a tavasszal (amint a keret is előteremtődik, még bővülhet):
- jobb féltengely (csukló) csere
- jobb első, alsó lengőkar hátsó szilent csere (az előzetes feltárás alapján)Opciós felmerülő dolgok:
- futómű állítás (de ez a féltengely és felfüggesztés javítás után úgyis kell)
- a meleg indítás szoftveres javítása (most lett volna lehetőségem megcsináltatni, de szűk volt a határidő és lecsúsztam a műveletről)
- a motortakaró szivacsának visszaragasztása a nyestes akció után (meg takarítás a motortérben, mert minden sáros és szőrös)(#60665) bitpork - várjuk, nekem sem lenne időm megnézni.
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #59715 üzenetére
Mázlista .
Meglett a böjtje, hogy behajtottam a tükröket a hétvégén. Sikerült teljesen befagynia. 30-40 perc intenzív kaparás, melegítés és kloffolás hatására addig jutottam, hogy tükrök nélkül el tudtunk indulni. Összességében több mint egy órát vakartam és takarítottam az autót, mire 90%-osan megszabadítottam a jégtől.
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #58720 üzenetére
nem jön a csekk, hozza a postás
Egyébként igen, ezért jó, ha van. Főleg, ha jó is ami van...(#58724) rihi1 - ha jelez előbb mint a mérési távolság, akkor nincs gáz, de ha akkor kezd el hisztizni, amikor már a mérési tartományon belül vagy, akkor ott már csak a blokkoló segít. De ahogy írtad is, a blokkoló használata tilos (egyelőre a megléte nem - legalábbis itthon). Ezért jó a kikapcsolható blokkoló, ha van hatótávja és kellő távolságból jelez. Ha 150m-nél hisztizik először, akkor jó eséllyel mindegy. Nincs idő lassítani, kikapcsolni, megméretni jó sebességgel magad...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
rihi1
tag
válasz narancsnn #58706 üzenetére
nem jó igazábol semmire ez a kütyű!
ha tolatóradart szeretnél rendszámtartó keretbe integrárltat,az van jobb és olcsóbb!
lézer mérést nem jelezni kell, hanem blokkolni! (amit ugye nem szabad a tövény szerint)
ez pont arra jó hogy tudod hogy bemértek,és kapsz csekket.de abba is megbizhatatlan! -
net84
őstag
válasz narancsnn #58706 üzenetére
Tudok olyan Toledo-t itt a környéken, amin ilyesmi van (rendszámtábla keret nélkül, csak a kütyü). A rendszám pedig lejjebb van rakva. Sokkal durvábban látszik, mint az én kamerám. Messziről kiszúrni a kilógó fekete dobozt. Ezzel a rendszámmal egybeépítettel én is szemeztem, de szerintem feltűnőbb lesz egy idő után, mint a lökkösbe épített.
De van itt olyan Passat, amibe úgy van beépítve, hogy nem is látni (hacsak nem mutatják meg elötte, hogy hol nézd/keresd). Igaz az már nem a pár 10k-s kategória. Inkább a pár 100k-s akcióba adják/szerelik (és még tolató radarnak sem jó).
Ha kitalálják a kamerába építettet, akkor beruházok egyre (kettőre - előre és hátra).Read only...
-
TaaT
nagyúr
válasz narancsnn #58636 üzenetére
Relatíve kevésszer mert az autó elég visszafogott kívülről az átalakítások ellenére is.
Haver mondta is egy autós tali után hogy mennyire nem kirívó az autóm, főleg amikor ilyenek voltak a környéken. [link]És igazából nem is azok hoznak kellemetlen helyzetbe akik arra kíváncsiak hogy menne egy R32, hanem akik nettó bunkók, mint valamelyik nap egy terepmintás (szürke alapozó, matt piros és rozsdabarna) marutis suzukis. Megy a belsőben, én meg a külsőből előzöm, erre elkezdi nyomni. Megelőzöm, erre az első utcánál lefordul balra.
Mágus2: "hátsó alblakok szoktak még beesni az ajtóba"
Egy ismerősnek az összes ablaka eljátszotta egymás után ezt az mk1 octiban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Rambovits
senior tag
-
net84
őstag
válasz narancsnn #58410 üzenetére
az autóba rakunk tüzet?
keressünk egy olyan helyet, ami van a többségnél (pl Müller drogéria parkoló - mert pl. Sopronban majdnem ugyanúgy néz ki, mint itt Szhelyen), kimegy mindenki oda, lő egy-két képet az autóról feltölti ide és beszélgetünk...mintha egy helyen lennénk.
najó! megyek pihenni, érzem megártott, hogy ma nem sokat dolgoztam holnap sem fogok...Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #58323 üzenetére
A volt céges autómon volt hasonló. Ha nem kapkodtam és odafigyeltem, akkor lehetett használni. A cég nem szeretett semmi "feleslegeset" rákölteni. Majd a nagyfőnök elvitte az autó. 0,5 óra múlva jött vissza és közölte, a váltógomb leszakadt, bedobta valahova hátra és vigyem el ezt a szart szervizbe, mert nem lehet váltani . Kuplung csere le lett tudva.
Vagy eddig szórakozott veled, vagy most szórakozik és altat. Beszéld meg az autód lelkével . Odafigyeltél a váltásra vagy azért "kínoztad" is?
Read only...
-
-
net84
őstag
válasz narancsnn #58033 üzenetére
<<<fa asztalon alulról felfele 3-at kopog>>> Jelek szerint minden rendben...ki kellene vinnem egyet kormolni.
GEO + turbó puceráj még várat magára. Ez a hónap egyelőre még elég problémás, de mielőtt beindul a Bp. ingázás, még meglátogatom az ismerősöd .
Lepucoltam az ajtón a sérülést is. Még van rajt egy kis idegen festék nyom, de az ívet leszámítva így nem vészes. Marad most így....és a Tied? Valami rémlik, hogy szívás volt a decemberi szerelés/beállítás alkalmával és most is valami kuplung gond van?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
net84
őstag
válasz narancsnn #57784 üzenetére
Nehéz a lábad!
Én remélem megúsztam a decembert. Amikor a váltóért futkostunk, nem mindig volt szabályos a tempó. Volt, hogy a zasszony vezetett (voltam olyan idegi állapotban, hogy jobb volt átadni a kormányt), de kértem, hogy tiporja, majd én elviszem a balhét...Azt mondjátok meg, hogy mi a búbánatért kell kimenni lakott területen kívülre (körgyűrű Szombathely körül), ha 50-el hajlandó csak menni a gyengeképességű? Minden nap találkozok legalább egy ilyen balfasszal. Aztán ha elkezdem előzni, akkor bezzeg nyomja neki. Nem sokon múlott, hogy ma egy ilyen miatt a vasútátkelő szembe sávján kelljen átmennem. De negyedikből esélye sem volt.
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest