- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ég veled, KEndre! :(
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Pi-hole, a reklám blokkoló (Bevezető)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
170 lovas CFGB 2.0 CRTDI motorra a gyári a legnagyobb gyári turbó ugye? Ez felmegy a kisebb 140 lovasra plug&play, de erre nagyobb csak egy picit nagyobb hibrid (gyári ház egyel nagyobb belsővel) plug&play, vagy teljesen egyedi csövezéssel akár sokkal nagyobb de semennyire nem gyárias.
Ahogy olvastam ovál portos Garrett GTC1549vz a gyári, és valaki ebbe a házba csinál hibridet GTC1556vz belsővel, ez 200-210 ló helyett tud 230-240-et, de közel 300-ba kerül (ahol néztem angliában) + a remap ára.
Ilyen 2260 meg egyéb huncutságokkal 300+ is lehet de nem borult el az agyam.
Csak gondoltam az a 170 helyett 200 nem sok, ha plug&play cserével lehet 230 is, bár plusz 300-at kizárt, hogy érjen.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest