- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- Sol4r: DDR2-es processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- RIOS Gépház: Új design az IT Cafe-n!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
vhogy meglehet tudni alvaz v motor szám alapján, hogy volt-e TK?
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14798 üzenetére
csak sajnos ami van kínálat neten megroszabb...akkor ezekszerint lehet mérni alun?
-
dízelracer
őstag
válasz
Balupapa #14797 üzenetére
Komolytalan egy kereskedés lehet. Ez a majd szétszedetem megnézetem meg nem lehet festékvastagságot mérni... Hárít, félrebeszél. Szervízkönyvet simán lehet hamisítani. Valószínűleg szarrá volt törve. Ilyen emberekre nem is kell időt fecsérelni. Találjanak maguknak más bepalizható madarat. Én biztosan nem venném meg. Az ár is gyanús, a futott kilométer is, na meg amit az eladó művel...
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14796 üzenetére
Hát ez az, hogy mennyire, azért nem hoztuk ma haza
Azt mondta holnap lebontatja az elejét, átnézik, és megcsinálják.
Magyarországi autó,a szervizkönyv szerint...csak műhelybe lehet kideriteni mennyire volt puffos? Azt mondta hogy a festékvastagság mérővel nem lehet mérni mert alu
ez igaz? Az autó teteje is alu? mert elég lenne ott lemérni, ha az át lett festve az a ciki
-
dízelracer
őstag
válasz
Balupapa #14795 üzenetére
Jó volna kideríteni mennyire volt összetörve. Tartok tőle ha már az illesztési hézagok elmentek ott nem csak a karosszéria elemek sérültek. A 137.000km vicc. ezeknek a 95% külföldről származik. Látatlanban megmondom simán van benne 200.000kilométer. Az 1,05millió jól hangzik csak kérdés milyen eltitkolt hibái vannak még. 2001előttit szerintem nem érdemes venni. Akkor volt egy facelift. Új műszerfal, apróbb módosítások a váltó vezérlésen, onnantól volt rendelhető néhány extra pl állítható magasságú ülés vagy szervókormány.
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14794 üzenetére
Konkrétan: használtauton volt fent 2 napig de leszedték, mert volt 1 idegesitő hibája.
2002-es (nemszervós, nem légkondis de elektromos csomagos. 2003tól szervósak) Tudom van fent egy ilyen 2003as hahun, 1.55ért. Sok. Sárga színű, a jobb oldali ajtó sárgája 3 szinárnyalttal tér el. Az autó bal eleje kicsit furcsán ál az illeszkedések a lámpa körül nem pontosak, a lámpája új mert látszik hogy a jobb oldali mattult kicsit. Pontosan ezért szedte a kereskedő mert hogy állitja, hogy a nő akié volt megpatkázta és azért csúszott kicsit el, de megcsináltatja....) 2 éve itt vette faterom a C5-t, bevált. Az autót egy VW márkaboltol vették át szervizkönyves 137.000-et mutat, a motor hangja nagyon szép! A belseje szép, kopásmentes, ülések kemények, váltó szépen vált, csak hát puffos volt. (Mondjuk melyik 10éves női autó nem) Végigfutottam azt a nemsok kis lupo-t ha-hun és ahogy látom ez még igen jó darab! amugy 1.05 a vége azt mondta.
-
dízelracer
őstag
válasz
Balupapa #14788 üzenetére
Igen Budapesti. Korrekt kisautó a 3L. Tíz lupóból nyolcban biztosan nincs szervokormány, egy parkolóban ha közel állnak hozzád a hosszú ajtó miatt kényelmetlen ki/beszállni. Elől kényelmesen el lehet helyezkedni. Hosszú távon sem fárasztó vele az utazás 185cm vagyok 120kiló nekem kényelmes volt. Fej, váll, láb tér meglepően bőséges. A csapott rövid segge miatt tolatni, forgolódni a viszonylag nagy fordulókör ellenére is gyerekjáték. A padkákra fekvőrendőrökre figyelni kell mert az első spoiler nagyon alacsonyan van. Szerkezetileg erős. Széria hibája nem nincs. A váltóval idővel lehetnek gondok. Legtöbb esetben egy alapbeállítás megoldja ha nem akkor akár költséges is lehet a javítása. Ezt megelőzendő én kapásból átalakíttatnám sima kézi váltósra. Nincs annál idegesítőbb amikor gyorsítanál (előzés, kigyorsítás, besorolás stb) szépen megindul majd a legrosszabb pillanatban megtorpan 1,5másodpercig csak gurul és csak ezután húz tovább. Ezeket a manővereket kézi üzemmódban célszerű végrehajtani mert akkor nem vált fel csak szélsőséges esetben. És persze a kézi üzemmód kiiktatja az ECO-t így mind a 61lóerő rendelkezésre áll. elsőre elég röhejesen hangzik a 61ló de ha belegondol az ember van hozzá 140Nm nyomaték és mindössze 860kg kell vinnie. A kerékcsapágy az átlagosnál hamarabb morogni kezd. Ennek oka, hogy alacsony gördülési ellenállásúra van tervezve és relatív vékony anyagból is van. Hamar kopik. Az ára nem vészes. Igazából a többi alkatrésze sem. alacsony gördülési ellenállású gumik kellenek rá ami drágább mint a sima viszont a kis méretből adódóan ez sem egy horror összeg 12-14k.. Nameg ez némi pénzt is "visszatermel". Az ajtózsanérok idővel vetemednek az ajtó súlya alatt. Ha kicsit megereszkedik nem gond mert állítasz rajta ha nagyon kattogva nehezen jár akkor azt már a zár is megsínyli mert kikoptatja. a csomagtartó nagyon kicsi. Zárható kesztyűtartó nincs. Csak egy térdnél végig futó pakoló rekesz mint a trabantnál anno. Ha valakinek pont ez hiányozna át lehet rakatni bármelyik akár benzines Lupo/Arosa műszerfalát és meg van oldva a dolog. Csak a műszeregységet és a középkonzolt kell megtartani. Autóvillamossági gondok erre a típusra szerencsére nem igazén jellemzőek. Valószínűleg anno nagyot akartak dobni volkswagen-ék így jobban odafigyeltek erre. Elképesztő a fogyasztása is. Városban ha felveszed a forgalom ritmusát 4,5liter alatt el lehet járkálni. Autópályán 130nál fogyaszt kb 3.3litert, 160nál 4,5-et. Ha egyenletes 90-el haladsz 2.8-2.9literrel lenyomsz 100kilométert. Fantasztikus értékek egy 10+éves konstrukciótól. És ehhez nem kell finomkodni meg 70-el cammogni. Újabban elkezdték lopni őket alkatrésznek. Ha esetleg veszel egyet rakass kerékőrt mert a gyári alufelnit is lopják (Magyarország
). Nem árt valami home made indításgátlót is beszerelni. Most így hirtelen ennyi jutott az eszembe. Összességében korrekt minőségű, jól használható kisautó, kis fogyasztással, átlagos alkatrészárakkal, 4csillagos törésteszttel. Másfél millióért már törésmentes szervós, légkondis is akad.
Néhány konkrétumot tudsz mondani a kiszemelt kocsiról? Szín, évjárat, felszereltség, futott kilométer, ár stb... Ha Paksi az eladó meg ne vedd!!
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14792 üzenetére
Pesti? Miket szokott róla mesélni?
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14790 üzenetére
dede
talán neked is hasonló van?természetesen a nagyon jól-t én is ugy értettem
RS6 és 535 meg 330-hoz azért nem hasonlithato amikkel eddig mentema fogyasztása sem
-
Balupapa
senior tag
válasz
dízelracer #14787 üzenetére
idővel majd biztosan
erősen alkuban vagyok egyre, vélemény érdekelne. alkatrész ellátás/árak, kényességek-betegségek (a váltón kívűl)
ma mentem vele, c5 hdi110 után azt hittem hogy a 62ló vánszorogni fog, egy frászt! Nagyon jól mentAztán néztem itthon yt-n videókat, 160nál 3000rpm...
-
Balupapa
senior tag
Sziasztok!
Van köztetek valakinek lupo 3L tdije?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Humidifier 2 - Okos párásító
- Újszerű Tesla Smart Air Purifier Pro L légtisztító + ajándék szűrőbetét
- IKEA TRÁDfri LED izzó E27 806 lumen - Meleg fehér Zigbee okosizzó
- Mofém Mambo-5 Fali mosogató csaptelep felső kifolyócsővel 152-0034-00
- Okos konnektor WiFi-s, fogyasztásmérős, Tuya kompatibilis, 16A
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB FSP CMT240 Zalman 500W
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest