Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- joghurt: frenda dsttöytoi
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CharlieDrop #131499 üzenetére
Gyanús. Vagy végig városban járt vele vagy nem cserélt benne olajat vagy vmi sumákság van az tuti. A miénkben garantáltan nincs több mint 230k km mert újkora óta nálunk van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CharlieDrop #131496 üzenetére
Sok mindentől függ. Hány km van benne (valóságosan, nem a 300k-ról 190k-ra visszatekert péládnyokról van szó), volt-e benne rendesen cserélve az olaj, hol futott (városban nyilván többször kell váltani mint pl autópályán).
A miénkben most van 230k ennek kb a felét városban futotta és nem ránt se fel, se visszaváltáskor.
-
lenko
aktív tag
válasz
CharlieDrop #131491 üzenetére
Semennyire. Még nincs baja, de hamarosan lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CharlieDrop #131491 üzenetére
Simán rántás nélkül kell visszaváltania és felfelé is. Azzal vmi nem oké.
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok!
lenne egy kérdésem
Ma voltam kipróbálni egy DSG-s A3-at, mennyire normális, hogy intezívebb lassításnál érezni a visszaváltásokat (apró rántások), igaz intezívebb gyorsítást nem próbáltam ki, de normál menetben egyáltalán nem érezni a váltásokat, egy így rendben van, vagy valami baja lehet?
(eddig hagyományos automatáim voltak, nem duplakuplungosokat, ott a kis rántás már vmi gondot jelentett)
Köszi a válaszokat
-
-
#89874944
törölt tag
Kész lett hengerfej
-
norrberth
addikt
-
kaszaking
tag
Bitpork Én örülök hogy visszajöttél.
Hiányoztál innen
-
Ricsx
tag
válasz
csiga8 #131475 üzenetére
Az a baj,hogy nem tudom
Szerelőm azt mondta kicserélte Én meg csak fizettem. Sajnos nem tudom mit tett bele. Ha esetleg nem teljesen azt tette amit kellene akkor lehet amiatt az erősen akadozó váltó? Egy időben mindig azt mondta a szerelőm,hogy nyissam fel a motorháztetőt és zsírozzam be azt a részt ami mozog a váltáskor.Vajon segítene?Eddig még nem tettem meg. -
xmad
őstag
válasz
Ricsx #131473 üzenetére
Nalam is sokszor akadnak a fokozatok.. de sok embernél..
Eleg fos a rudazata szerintem azert.. a dizeles bowdenes de az nagyon puhán járGyari valto olajat meg kapsz akarmelyik porsche kirendeltsegen
G060 726
4200 literje
Szerk:
Ja latom tied dizeles 😃 Bocs.
Akkor nem tudom, az 1.9tdi biztosan bowdenes
A pd nem tudom.De a G060 726 az az 1.6 benzinesbe kell
Tiedbe nem biztos hogy ez
De markaszervizbe megmondjàk -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csiga8 #131470 üzenetére
[link] 70w-75w kell bele, minden más még jobban ki fogja nyírni a szinkront. Most is azért akad. Ezekbe a váltókba meg kell venni a gyári olajat, mert abban van olyan adalék, ami barátságban van a szinkron gyűrűk anyagával. Régebbi autók... a skoda feliciáig. A többibe nem szabad csak gyárit önteni!
-
csiga8
senior tag
válasz
Ricsx #131465 üzenetére
Igyekszem kitapasztalni, hogy nem karcos. Ha kettőből áthúzod négybe, de nem engeded fel a kuplungot, és úgy háromba, akkor nem karcos.
Visszaváltásnál sem karcos, illetve ha viszonylag alacsony fordulaton váltok fel, akkor éppen csak picit érezni.
Az összes többi fokozat viszont hibátlan.
-
csiga8
senior tag
válasz
Mágus2 #131460 üzenetére
Idősebb VW váltókba ezt szokták tenni, több autószerelő is ezt mondta.
GL4+, VW 501.50
Ehhez az olajhoz még viszonylag olcsón hozzájutottam, a 75W-80-as olajnak vagy 6.000 Ft literje.
Ezek szerint nyugodjak bele, hogy a harmadik fokozat szinkrongyűrűje kezdi megadni magát, egyszercsak váltócsere lesz majd. Hurrá.
-
-
csiga8
senior tag
Sziasztok!
2004-es évjáratú Octavia II 1.9 PDTDI kuplungon lehet-e valahol állítani, hogy nagyobbat emeljen ki?
Használtan vettem, (250.000 Km) szerintem már nem a 2T lendkerék van benne, valószínűleg visszaalakított. A pedálon lenyomásakor felső harmad nagyjából holtjáték. A harmadik fokozatot picit karcosan veszi, gondoltam segítene rajta a nagyobb kiemelés.
Tudom, olajos a kuplung, de hátha van benne állítási lehetőség valahol.
A váltó olajat már lecseréltettem erre, [Castrol Syntrans Transaxle 75W-90] de nem lett sokkal jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z9 Zalman 500W
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest