Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kk831228
addikt
válasz
MunezXBK #100473 üzenetére
Érdekes, pedig 2.0 - es cr is kb. ott van lóerőben meg nyomatékban is...
Ráadásul az 1.9 pd is ott van nyomatékban, lóban picit kevesebb...
Van ott valami kis mod a mociban csak titkolod...
Subaru után valaki azt mondja egy 150 lovas dieselre hogy jó megy, akkor ott már van valami...
Én is ültem 3.0 tdi a6-ba, mint bitporké csak sedanba és nem voltam elájulva...
(Jó azért abba az autóba nem érzi az ember azt a gyorsulást amit valójában tud...
) Pedig az enyém csak 115 lovas...
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
bitpork #100481 üzenetére
Bevallom töredelmesen, hogy sajos a PH-t sem nyitottam meg jó ideje, nemhogy a topikot.
Szentségeltem is rendesen, hogy lemaradtam. Csajszim is jött volna szívesen.Na a sok állat, száguldozik össze vissza.
tresh: Át tudom érezni... 200-nál már én is rakom 5-be
Alig várom a másik csigát, hogy erővel elforoghasson 5000 fölé.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #100438 üzenetére
na majd ha kesz lesz az enyem mesz vele egy karikat hogy elfogadhato e a tiedhez kepest.
m7-esen multkor osszeakadtam egy 320dezsovel volt neki meglepetes hogy 210 es meg mogotte vagyok
csak a szarfos valtom elfogyott
haver a6 2.5 tdi 180paripa osszkerek automata letere nagyon csunyan tudja kapkodni a labat
akar mennyire is szarnak tartjak a 2.5 v6 -t nekem egyre jobban tetszik plusz superb be annal ertelmesebb motort mk1be nem igen talalok..
-
válasz
FoBCRaistlin #100478 üzenetére
Nem is értelek hogy miért is nem ültél autóba
Mi itt voltunk. És hidd el, most tudott volna a yard nagyot kaszálni a sok "próbaúton"
Még Domi is megfutotta -szigorúan csak a bennülők nyomásának engedve- a 160-t. A régi hetesen. Forgalomban.
Ja és nem lenne ártalmas többet itt leledzeni, nem?
(#100479) Piwi: akkorszeggyed össze magad és gyertek le Siófokra, még itt vagyunk!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Munez csak miattad kisatíroztam mindenki fejét és rendszámát (kivéve az enyémet) a logout írásból. Megfelel?
-
Morris
veterán
válasz
tomcsi23 #100462 üzenetére
Igen, sajnos lemaradtam róla. Pedig szivesen megnéztem volna menet közben is. Következő alkalommal mindenképpen megnézzük!
Bosoko: Rendeltem mindegyik méretből. A pontos méretű lelógott, a kisebb pedig kisebb felületet törölt. Így maradt a bosch. (persze kedvezménnyel)
[ Szerkesztve ]
-
norrberth
addikt
A nagykönyv szerint évente vagy 15.000Km ami mindenkinél 10 ezret jelent!
TaaT 2 évig nem szabad a teknőbe állni hagyni az olajat! mert elveszti a kenését! fáradt olaj lesz belőle.
ha 1 év alatt nem mész csak 1000Km akkor is csere! ez nálam is arany szabály!Mondjuk vannak biztos olyan olajok amik többet bírnak 2 év vagy 30.000Km tán a Longlife olajok? de inkább évente a tuti
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz
zsolt19900 #100455 üzenetére
osztókör módosító, agy átfúrása, felni átperselyezése.
Lacess: Nehéz ügy.
fi:zi'k: Hát ja, nagyon sok márka nem költ a marketingre.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
felnigurukat kérdezném, hogy 5x100 felni mennyire (és ha igen, hogyan) felmenős 5x112 es autóra?
-
nekem is volt iylen gondom x5 re vettem zsír új tárcsát 500km-t se mentem vele és hullámos lett
még csak nagyot sem kellett fékeznem, gyárilag fos volt
hosszas bevizsgálás után a felét fizették vissza a vételárnak (ennek mi értelme vagy garis valami vagy nem)
teljesen egyértelmű hogy tudták hogy gyári hibás de valószínű kapnak egy kiszámított hiba kvótát a beszállítótól (pl 10% kedvezményt, ebben benne van hogy 10 ből egy tárcsa szar), és innentől az ő dolguk hogy szopassák a vevőt, hiszen annál jobban járnaknem volt időm foglalkozni vele, ráadásul cégre vettem, ezért fogyvéd. sem játszott, perelni kellett volna
gondolom ha magánszemély veszi akkor jobban rávehetők a cserére, de akkor meg majdnem kétszer annyiért adják kedvezmény nélkül[ Szerkesztve ]
-
-
Lacess
tag
Valamiért azt érzem hogy nem tenne jót sem a testi sem a lelki állapotomnak az ha én belevágnék ebbe a gariztató dologba. Viszont az ára egy kicsit húzós volt ahhoz hogy annyiban hagyjam.
Hogy a büdös életbe pusztulhat meg 9ezer km alatt, melyből 6ezer autópálya volt? Egyszerűen felfoghatatlan. -
Lacess
tag
válasz
zsolt19900 #100444 üzenetére
Én nem modom hogy sz@r a Sachs, nekem pont Mágus ajánlotta. Lehet csak kifogtam egy hibás darabot.
Meg kellene próbálnom gariztatni csak nem tudom addig hogy teremtek kapcsolatot a motor és a hajtáslánc közt. Jah de, telefonnal...
Biztos nem lenne meg egyhamar egy ilyen kiszerel-elküld-bevizsgál-megállapít-visszaküld-visszaszerel kör. És sajnos nincs másik amit addig be tudnék tenni.Gariztatott már valaki ilyet egyáltalán? Vagy úgy egyébként bármilyen autóalkatrészt?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kalandor #100440 üzenetére
Ha hosszú úton használod, akkor sokkal pontosabb! Hidegindításnál minden autó 20 litereket nyom be rövidtávon.
A nyomás. Ha a gépkönyv annyit ír , akkor attól 1-2 tizeddel érdemes max eltérni, különben egyenetlenül kopik be a gumma! A Domiban 2.6 van és laposnak tűnik -
Lacess
tag
válasz
zsolt19900 #100435 üzenetére
Mi tegnap azt próbáltuk megfejteni Mágussal hogy miért csattoghat 9ezer (nem elírás!) km után a Sachs. Kompletten lett cserélve (azaz lendkerék, tárcsa, nyomólap, kinyomócsapágy és a váltóolaj is) és nem rúgtam szét, kímélően használtam.
A gyári egyébként LUK volt benne.Ezért én már nem merek ajánlani semmit.
-
-
zsolt19900
őstag
a LUK Vs. Sachs kettőstömeg+kuplung párosból mindegy, hogy melyiket veszem? vagy miééé drágább a szaksz? mint a luksi?
-
tresh
veterán
válasz
bitpork #100402 üzenetére
Köszöntük szépen a rendezvény helyszínének lehetőségét és lebonyolítását faja volt tényleg máskor igyekszem a náci vágennel jönni és tovább maradni. Aztán viszek egy másik kormányt hogy Csabi ki tudja cserélni illetve végre Mági is megnézhesse a szarfos dieselem
Ja és Qru bubuját máskor csak el kéne rúgni ott a sarkon úgy is épp mértek a rend éber őrei
[ Szerkesztve ]
-
Jut eszembe, töredelmes vallomás jön Domiról. Ma sikerült Mágus2-nek vcds-végre kapni.
A motorcserés, DPF-s, cr dízel, automata xarnak, a következő bajai vannak:
-van egy régiókódolási hiba a kékfog kihangosítóban. Mivel működik, nem fontos kategória
-jelez egy motortartó bak hibát. Ez érdekes mert lett nézve és úgy tűnik hogy ez vezeték hiba, orvosolandó kategória.
-az MMInél is valami kódolási hibát ír. Ez is teljes funkciójában működik, lehet hogy amikor frissítettem elqrtam
-1 db izzítógyertya nem jó. A vicc hogy 200 km-rel ezelőtt jelentkezett, tehát amikor jöttem le a Balcsira
-EGR lekormolódott és néha jelez h nem ereszt elég levegőt- mielőbbi takarítás.Ami nekem jó hír, de a Domit ismeretlenül rettegőknek cáfolat (nem titkoltam ugye hogy motorcserésen vettem, és emiatt már kaptam hideget, meleget):
-a 6 befecsinek a mért értéke (a megengedett +-1,5) 4-nél 0,09, kettőnél 0,28. Mágus2 szerint a 4 érték gyári új, a 2 pedig a bejáratáson éppen túllevőre jellemző.
-a DPF (maximálist telítettség 75g komor lehet) számolt jelenlegi értéke 0, és a maximuma 15g. Tehát még sokáig jónak ígérkezik. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #100403 üzenetére
Igen.
Bitpork:
Köszönöm a meghívást, és a szuper vendéglátást! Nagyon jól érzetem magam és még non vag-osként sem éreztem magam kívülállónak. Szóval jövőre is számolhattok velem.
Jó, hogy most már arcokat is tudok társítani az avatarokhoz.
Így mégis csak más érzés lesz banolni.Bónusz: A tali végére lemnet a fogyim 12,5-ről 10,9-re. Már megérte elmenni, nem igaz?!
-
zsolt19900
őstag
válasz
bitpork #100412 üzenetére
jövőre is ott leszek (szünk)
az tuti
igaz picit "nehezebben" indult a reggel, mert a belsőpucevához hozzájött még az a remek kis futómű nyik-nyik amivel biztosan nem akartam ott megjelenni köztetek
így még azt is gyorsan orvosolnom kellett, de az út is és minden sima volt és odatalálni sem volt nehéz
igaz az egyik kereszteződésben kajabálni kellett volna a sor elején állónak, hogy valószínűleg érzékelős a rendszer, ő pedig nem állt oda ahova kellene, így nem volt sosem zöld jelzésünk
de ő mégis átment amikor úgy látta, hogy szabad a pálya
de ettől függetlenül nem volt gond és tényleg nagyon jó volt így látni a csapatot
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #100406 üzenetére
Ha pattintós kék multi, akkor az enyém.
-
válasz
hdman #100411 üzenetére
Telibe is fosta a madár de rögtön
2All:
Végeztünk egy fejszámolást Mágussal indulása előtt, és meg kellett állapítanunk, hogy az idei talin volt a legnagyobb a megjelenők száma. 17 autó (a sajátokat beleértve!) jelent meg a napfolyamán - még ha nem is reggeltől estig egyhuzamban. Az embereket már nem is győztük összeszámolni.[ Szerkesztve ]
-
-
-
freaghill
őstag
jo lenne leszokni arrol a buzrudacskarol gyerekek
-
-
-
Morris
veterán
Jaa, igen, aki támogatott dohányáruval tegnap, azoknak jövőre én állom a füstölnivalójukat!
-
MunezXBK
nagyúr
Qru hova lett? Sokkot kapott a nyomatéktól?
-
Nah he-re.
Mágus2 és Mágus2né úton hazafelé, pakolás nagy része abbafejezve, takarítás folyamatban.Szeretném megköszönni mindenkinek, aki szakított időt a második/választott családja összejövetelére és ellátogatott SiófokSóstóra.
Remélem jól érezte magát mindenki és aki élt a lehetőséggel jól is lakott.
Külön szeretném megköszönni ph-s házigazdánknak Kalandor-nak, házi modinknak Qru-nak és házi hardverapródunknak Morris-nak hogy jelenlétükkel hivatalos supportot is adtak az immár harmadik (!) Vag csoportból indult de márkafüggetlen ph-s autós talinak! (reméljük senki nem adott okot, hogy a bannhammer lecsapjon) Kicsit szűken voltunk, de bebizonyosodott, hogy sok jó ph-s kis helyen is elfér, pláne ha autób*zi is...meg éhes
Sajnálom hogy nem volt több időm autób*zulni mert így sokatokkal nem volt lehetőségem egy kis live pofázásra, ugyanakkor remélem hogy aki evett, nem bánta meg (bár menet közben elfogyott a páchoz használt ricinus
). Viszont jelezném kell hogy fene az ízlésetek: a tartalék-mentőöv céljára megkreált sertés oldalast akarta mindenki
Jövőre elhagyjuk a marhát, és helyette ez lesz (természetesen olcsóbban) ha már ennyire kapós lett...mert ugye lesz jövőre is tali?
-
Tigi
őstag
válasz
norrberth #100399 üzenetére
Egy ideje nézegetem az Olajmarket oldalát mert ott találtam legjobb áron olajat, viszont a TaaT által írt VW 502 00 szabványt csak két olaj tud 10W40-be.
Amit eredetileg kinéztem 5W40 Rowe Hightec Synt RS I SAE 5W40 az tudja az 502 00-át.
Akkor maradhatok az eggyel feljebb írt olajnál?A márkaszervizben egyébként azt mondták mikor hordtam évente a kötelező szervizre, hogy VW 501 01-est vigyek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest