Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73439) Puma K


Puma K
veterán

Helló,

az alábbi számlázási-havidíj problémával találtuk szembe magunkat a Vodafone-nál...

Az UPC-nek 2005 óta voltunk ügyfelei. Vezetékes internet, tévé és telefon előfizetésünk volt náluk. 2017-ben lett 2 mobil előfizetés. Aztán ugye megvette az UPC-t a Vodafone és átkerültünk a Vodához...

A számlázás ahogy az UPC idején úgy a Vodafone-nál is külön volt. Azaz külön kaptunk számlát a 2 mobiltelefon előfizetésre (korlátlan telefon és mobilnet) és külön érkezett a vezetékes szolgáltatásoké (vezetékes internet, tévé és telefon).

A 2 korlátlan net és telefon mobil előfizetés kedvezménnyel 17.980 Ft-ba került.
A vezetékes szolgáltatások úgy mint 1000/40 net , DTV HD Plus és Nonstop S migra vezetékes telefon 6.990 Ft-ba került.

A kettő együtt 24.970 Ft.

A szerződésünk lejárt novemberben. Sajnos nem az én nevemen van a szolgáltatás így nem tudtam a telefonos lemondás-ajánlat lehetősséggel élni hanem bementünk személyesen az egyik üzletükbe...

Az üzletben adott ügyintézővel egyeztettünk, hogy nem akarunk többet fizetni és a jelenlegi csomagjaink megfelelőek. Abban maradtunk hogy marad minden a jelenlegi formájában és pár ezer Ft-ot le tud faragni az árból.

Az akkori állítása szerint a fent részletezett csomagok mennek tovább és mindezért 21-23 ezer Ft között fogjuk majd tovább fizetni. Ez is érdekes , hogy nem tudta pontosan megmondani... Meg kaptunk egy 10.000 Ft-os jóváírást.

Említette hogy lesz egy olyan számla a tört hónap miatt -amit mi is tudtunk már korábbról- amin magasabb összeg fog szerepelni. Meg is jött ez a tört számla 36.349 Ft-ról.

Viszont a héten jött egy újabb számla 29.864 Ft-ról.

Tegnap bementünk az üzletükbe, de az a ügyintéző akinél intéztük tavaly az előfizetéseinket nem volt bent. Másik ügyintézőhöz mentünk.

Részleteztük a problémát amire azt a választ kaptuk, hogy az adott ügyintéző nem tud állást foglalni az összegben tapasztalható eltérés miatt. Mikor megkérdeztük hogy mi különbség van Sanyi, Józsi, Mari és Anna között mikor ugyan abban a rendszerben dolgoznak ugyan annak a cégnek akkor mi ez a kavarás? Nem tudott választ adni.

De említette, hogy amúgy van egy 6.990 Ft-os túlfizetésünk (vezetékes szolgáltatás ára) amit NEKÜNK kell jelezni a Vodafone felé telefonon.

Ez után ismét megkérdeztem, hogy miért kellene most többet fizetnünk ha nem erről volt szó és mint láthatja korábban ezért a szolgáltatás csomagért korábban 24.970 Ft-ot fizettünk. Megint csak azt a választ kaptuk, hogy nem tud állást foglalni.

Magam részéről panaszt fogok tenni és a facebook oldalukon is kérdőre vonom őket.

A ti részetekről ki mit javasol merre érdemes tovább menni?

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.