Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73201) pjen válasza simpley (#73199) üzenetére


pjen
félisten

Nem értem, biztos velem van a baj. Amióta van mobilom vodás vagyok és eddig nem volt vele gondom.

(#73202) mukibuci válasza pjen (#73201) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

van egy szolgáltatásod, ami árban és tartalomban és talán még minőségben is megfelel számodra, de most új tulajdonosa lesz a cégnek, ezért már a fenti dolgoknak nem felel meg, váltanod kell

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#73203) simpley válasza mukibuci (#73202) üzenetére


simpley
őstag

plusz kikerült az ÁSZF-ből hogy hűségidőn belül nincs joga emelni a szolgáltatónak a szolgáltatás árát, erről nem tudtam sajnos..

signed by simpley.

(#73204) pjen válasza mukibuci (#73202) üzenetére


pjen
félisten

Honnan kéne tudnom, még megfelelhet. Szerintem mobil fronton a voda,rendszere,fog tovább menni.

(#73205) pjen válasza simpley (#73203) üzenetére


pjen
félisten

Ez minden szolgáltatónál opció. Én inkább azon csodálkozom, hogy egyáltalán elfogadják a forintot.

(#73206) #72042496 válasza zzola (#73200) üzenetére


#72042496
törölt tag

Vagy egy évig nem voltak képesek normálisan kezelni a befizetéseket és a számlázást, mert a fene se tudja, mik történtek a háttérrendszerükben. De másfajta panaszt is bőven olvastam, több mindent egyszerűen nem tudtak leadminisztrálni. Egy botrány volt az egész úgy, ahogy van.

Nekem a tavaly január elején leadott panaszomra tavaly október végén reagáltak érdemben, a jóváírást elfogadták, a hiányzó számlákat azóta se állították ki és a hibásakat se javították.

Szóval a "megszokott magas minőség" és hasonlók az tényleg hát, hogy is mondjam, erős.

[ Szerkesztve ]

(#73207) simpley válasza #72042496 (#73206) üzenetére


simpley
őstag

lesz még rosszabb is sajna, felteszem hogy az állami cégeken kívül nem marad meg az ügyfélbázis lakossági negyede sem..

signed by simpley.

(#73208) zzola válasza simpley (#73207) üzenetére


zzola
félisten

Te biztosan tudsz valamit, amit más nem....

(#73209) #72042496 válasza simpley (#73207) üzenetére


#72042496
törölt tag

Szerintem maradnak bőven ügyfelek, bár én személy szerint nem leszek köztük. A felvásárlástól függetlenül bőven elegem lett. A következő számlával anyagilag egyenesbe jövök velük és irány a Telekom. Ott legalább van multiSIM és fennvannak Díjneten ahogy nézem, újra egy kattintás lesz fizetni.

Plusz a céges számom Voda, lefedettség miatt sem baj, ha két szolgáltatót is elérek.

[ Szerkesztve ]

(#73210) zzola válasza #72042496 (#73206) üzenetére


zzola
félisten

Ilyen esetet másik szolgáltatónál is lehet olvasni, legyen az mobil vagy vezetékes szolgáltató. Van, akinek semmilyen panasza sincsen...

(#73211) #72042496 válasza zzola (#73210) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nem, ilyet egyáltalán nem lehet, meg még hasonlót se. Ami a Vodánál ment, az teljesen extrém és kirívó volt. Egyedi esetek vannak más szolgáltatónál is. Itt viszont általános, rendszerszintű problémák voltak.

[ Szerkesztve ]

(#73212) kisputyin


kisputyin
csendes tag

Lehet nem pont idevaló a téma. De azért megkérdezném tőletek, hogy a TikTok alkalmazás használatakor amikor a videókat nézegetem. Nektek is szoktak akadozni a videók. Én is Vodafone netet használok Red infinity world+ tarifával. Tehát korlátlan net max sebességgel 4G+hálózaton kB 40-70 Mbps sebességgel. Sokszor 4-5 másodpercet is várni kell,hogy a videók elinduljanak. Meg többször másodpercekre megállnak. Ugyanez otthon WiFi hálózaton 30-50 Mbps sebbességgel semmi probléma. Már egy kicsit idegesítő.

(#73213) pjen válasza #72042496 (#73211) üzenetére


pjen
félisten

Azért olyan esetek se nagyon voltak más szolgáltatónál, hogy 2021 karácsonyán kaptam tőlük egy A 32 samu telót és egy 32" hitachi Tv t teljesen ingyen. A teló miatt ugyan lett 2 év hűség, de amúgy se akartam elmenni. A Tv re még az a megkötés se volt.

(#73214) kl122 válasza Caldera (#73189) üzenetére


kl122
tag

Mivel a hardver nem az üzlet része mitől is vártál változást?

Mi van???

(#73215) asdf_ válasza #72042496 (#73211) üzenetére


asdf_
veterán

És most már megbüntetve sem lesznek érte, pedig vért kellene pisálniuk a büntetések terhe alatt, amit az elmúlt egy évben kellett volna kiszabni rájuk.

(#73216) asdf_ válasza kl122 (#73214) üzenetére


asdf_
veterán

A tornyok elvileg külön cégben vannak (Vantage Towers), azt nem vették meg. Bár a hír meg azt írja, hogy a technikát is, szóval kicsit ellentmondó. A rezes ktv-s szart (ami most a magas energiaárak miatt jóval több pénzt visz), azt biztos, de tornyokat, cellákat szerintem nem.

[ Szerkesztve ]

(#73217) pjen válasza asdf_ (#73216) üzenetére


pjen
félisten

A tornyokat nem, de azt mondták is. Azért van más is. A vezetékes rendszernek is vnnak hardverei.

(#73218) Lauda válasza simpley (#73203) üzenetére


Lauda
félisten

Kikerült? Mikor volt az bent? Az egy dolog, hogy nem élt a jogával, viszont eddig is emelhetett volna az infláció mértékével arányosan.

az állami cégeken kívül nem marad meg az ügyfélbázis lakossági negyede sem..

Igaziból 1-2 ritka kivételtől eltekintve a kutyát nem érdekli ki a tulajdonosa egy cégnek.

[ Szerkesztve ]

(#73219) simpley válasza Lauda (#73218) üzenetére


simpley
őstag

korábbi ÁSZF-ek még tartalmazták. :)

hát, azért több az 1-2-nél, amúgy engem sem érdekel csak váratlanul jött ez a 9%-os emelés.. De biztos emel majd a többi is, a voda meg elkezdte..

signed by simpley.

(#73220) Lauda válasza simpley (#73219) üzenetére


Lauda
félisten

2021-ben már bent volt az ászf-ben, ami ma is. :)

Mindegyik emel.

(#73221) kl122 válasza asdf_ (#73216) üzenetére


kl122
tag

Nem ellentmondó!

A tornyok vannak a Vantage towersben SZÓ SZERINT, a fém tornyok meg alatta a beton meg a telek. Az antennák meg a rack szekrény meg benne a kütyük azok nem kerültek át.

Ezt mindig összekeveritek a Yettellel, ott valóban minden hardver átkerült a Cetinhez itt nem.

(#73222) kl122 válasza Lauda (#73218) üzenetére


kl122
tag

"Igaziból 1-2 ritka kivételtől eltekintve a kutyát nem érdekli ki a tulajdonosa egy cégnek."

Arról nem is beszélve amit a Vodafone művelt az elmúlt másfél évben, na azon rontani már nem lehet.

(#73223) Caldera válasza kl122 (#73214) üzenetére


Caldera
aktív tag

"A Vodafone azt is közölte, hogy a mobiltornyokat üzemeltető Vantage Towers cégben meglévő 82 százalékos tulajdonrészét megtartja, ez az infrastruktúra tehát nem kerül magyar kézbe ..." [link]
Ha korábban a 715milliárd nem tartalmazta, akkor gondolod, hogy most a 660-ba azt is megkapták? :N:D

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#73224) kl122 válasza Caldera (#73223) üzenetére


kl122
tag

És a fém mobiltorony mióta hardver? Mert ez van a Vantage Towersnél. Meg a telek. Hardver az nincs

(#73225) asdf_ válasza kl122 (#73221) üzenetére


asdf_
veterán

Jogos, my bad...

November elején Magyarországon is elrajtolt a Vodafone Magyarországból kivált infrastruktúra-cég, mely a Vantage Towers vállalatcsoporthoz tartozva - továbbra is a Vodafone cégcsoport részeként működve - a szolgáltató passzív mobilhálózati infrastruktúra-berendezéseinek tulajdonosa és üzemeltetője lett.

(#73226) Diák66 válasza simpley (#73197) üzenetére


Diák66
őstag

Igen. Tavaly a mobilnet már Yetteles lett, most az is Telekomos lesz. Huawei B818 független, jó lesz az még 1 évet. A munkahelyi céges Yetteles mobil, de nem lennék meglepve, ha erőszakkal délután 4-ig One lenne belőle. Bár volt, amikor Telekom nyerte a közszféra tendert, nálunk akkor is Yettel maradt.

(#73227) Gallmix válasza simpley (#73207) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Mindig vannak elvándorlok... amikor bejön egy egy új sport csatorna akkor is van 1-2% lemorzsolódás... nekik az kell az fontosabb... a többséget hidegen hagyja... amíg tényleg nincs komoly gondja az adott céggel, szolgáltatóval...

De van egy csoport akik szeretnek vándorolni ilyen olyan okból... ezzel sincs baj.

Nekem sincs bajom a vodával, amióta mobilom van azóta van voda.
Sőt még párpótlást is kaptam tőlük eddig vagy 10.000 ft értékben minimum, sok mástól nem is beszélve...

Másnak meg más tapasztalatai vannak... ez már csak így megy, mindenhol...

(#73228) dchard válasza kl122 (#73224) üzenetére


dchard
veterán

Örömteli, hogy másnak is feltűnt rajtam kívül. Érdemes ennek tudatában visszaolvasni, hogy mekkora baromságokat írt a mainstream média és a "neves" szakemberek. Talán egy tartalmilag pontos cikk sem született a témában...

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#73229) peter6334 válasza zzola (#73200) üzenetére


peter6334
csendes tag

Ez benne a poén, amikor ezt nyilatkozzák:
Vodafone Magyarország üzletmenete zavartalan és folyamatos, szolgáltatásai teljes mértékben és a megszokott magas minőségben folyamatosan működnek. A szolgáltató továbbra is elkötelezett a kiváló ügyfélélmény

Amikor 2022.november 12-óta nem tudnak törölni egy rendelést és nem is tudják megmondani, hogy mikor fog sikerülni és ezért nem tudsz semmit csinálni az előfizetéseddel. A régi rendszerben ez max 24 óra volt. És a megnem kapott telefont folyamatosan számlázzák.(Nem én vagyok az egyetlen aki igy járt) Vagy a befizetést rossz azonósitóra könyvelték és már 1,5 hónapja nem tudják átvezetni a saját rendszerükben. Ezt nem nevezném zavartalan és folyamatos, magas minőségnek!
Ezt úgy írom, hogy 17 éve előfizető vagyok!

(#73230) zzola válasza peter6334 (#73229) üzenetére


zzola
félisten

Akkor te úgy gondolod, hogy emiatt a hiba miatt nem lehet magas a minőség? Vagy nem lehet egy ügyfélélmény kiváló?
Én ennél sokkal cifrább dolgokat tudnék mesélkni...

Hiba mindenhol van, a Hollóházi porcelángyárban, a TSMC-nél, Telekomnál, mindehol...

[ Szerkesztve ]

(#73231) peter6334 válasza zzola (#73230) üzenetére


peter6334
csendes tag

Mindenkinek màst jelent magas minősèg! Nàlam ez már nem jelent magas minősèget.
A szolgáltatással mint telefon vagy mobilnet nekem se volt sose bajom,de nem csak ezek számítanak egy szolgáltatónàl. De ez csak az èn vèleményem.

(#73232) zzola válasza peter6334 (#73231) üzenetére


zzola
félisten

Én mindenestre kíváncsian várom, hogy ebből az egészből mi fog kisülni. Repülnek a topmanagerek és helyükre beszáll a politika? Elkezd hanyatlani a szolgáltatások minősége?

GVH is érdekes, most persze nem jelent problémát, a Vodafone, Antenna Hungária, Invitech, Invitel, Digi bekebelezése egy tulajdonos keze alá, +Yettel rész......

Mi lesz a Vodafone sorsa mobilhálózat nélkül?
Na most lesz izgalmas a jövő....
Na meg persze a kérdés, hogy mi előfizetők, ezzel mit nyerünk.... ?

[ Szerkesztve ]

(#73233) pjen válasza zzola (#73232) üzenetére


pjen
félisten

Ezt, hogy érted nem csak mobil, semmilyen hálózata nem lesz nálunk a vodának.

(#73234) Diák66 válasza zzola (#73232) üzenetére


Diák66
őstag

Nem akarok jósolni, de azért kezd bennem körvonalazódni. Amit a Vodafone hozzá tudott adni (pl széleskörű roaming, egyedi saját megoldások stb...) az megszűnik. A meglévő szolgáltatásokkal fognak vegetálni, amíg lehet. Frekvenciákat tekintve be fognak vásárolni az tuti, de hogy mennyire fogják tudni összekovácsolni a sok céget amit felvásároltak és kihasználni ezt..... nehéz megmondani. Eleve olyan szerteágazó megoldások vannak a cégekbe. Nehéz lesz, amit az Invitel beolvasztása is mutat. A közös márkanév a jelek szerint
hamarosan érkezik.

[ Szerkesztve ]

(#73235) Lauda válasza zzola (#73232) üzenetére


Lauda
félisten

GVH is érdekes, most persze nem jelent problémát, a Vodafone, Antenna Hungária, Invitech, Invitel, Digi bekebelezése egy tulajdonos keze alá, +Yettel rész......

Miután a kormány nemzetstratégiailag kiemelt jelentőségűnek minősítette a dealt, a gvh már csak külső szemlélővé vált.

(#73236) zzola válasza Lauda (#73235) üzenetére


zzola
félisten

Igen ezt olvastam, de na.

(#73237) #57378048 válasza Diák66 (#73234) üzenetére


#57378048
törölt tag

És milyen lesz a hálózat (hívás minőség a túlterhelt? cellák miatt, illetve a net sebessége) azt követően, hogy a (sok százezer <millió?> ) állami és az önkormányzati sim kártyák mind a vodafone/4ig/one-hoz lesznek átszerződtetve ?

(#73238) kl122 válasza zzola (#73232) üzenetére


kl122
tag

"Mi lesz a Vodafone sorsa mobilhálózat nélkül?"

Mi van?

(#73239) zzola


zzola
félisten

Ilyenkor azért elgondolkodom....
Számlafizetést követően...

(#73240) anglergab válasza kisputyin (#73212) üzenetére


anglergab
addikt

Kapcsoltasd ki az ügyfélszolgálattal a "videó optimalizálást" és jó lesz.

(#73241) Bl.Gyo. válasza anglergab (#73240) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Ilyen is van?

(#73242) Diák66 válasza #57378048 (#73237) üzenetére


Diák66
őstag

Olyan, amilyen most is. Sose volt sebesség bajnok, nem is lesz az. De a kapacitásbővítés megoldott lesz, hidd el. Majd nemzetgazdasági érdekből lesz minden.

(#73243) Bl.Gyo. válasza kisputyin (#73212) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Nem tiktokozok, és nem biztos van e köze ehez de megpróbálhazod az apn-t átírni.
Ez a kettő van:
internet.vodafone.net
standardnet.vodafone.net

Vagy lehet a tiktok szerver oldalán van a hiba...

[ Szerkesztve ]

(#73244) anglergab válasza Bl.Gyo. (#73243) üzenetére


anglergab
addikt

Ilyen esetben a videó optimalizálást érdemes kikapcsoltatni, nem pedig az APN-t átírni.
Azzal ugyanis publikus IP cím lesz, ami mobilra több szempontból sem előnyös.

(#73245) Bl.Gyo. válasza anglergab (#73244) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Csak egy kósza ötlet volt.

Nem hallottam még videó optimalizálásrol vodánál, hogy így külön ilyen létezik és ügyfélszolgálattal kell kikapcsolni. De az nem jelenti azt hogy nincs is. 🤔

Apn-eket meg azért írtam mert az egyik apn-el elvileg bele nyúlnak az adatfolyamba (pl. videókba is), a másiknál nem, hogy ezért lehet megpróbálni, nem veszít semmit. Az utóbbi valóban nem előnyös mobilra (standardnet.vodafone.net), úgyhogy ha ez nem hoz változást akkor érdemes vissza állni az internet.vodafone.net apn-re.

De fura hogy csak a tiktoknál van ez...

(#73246) anglergab válasza Bl.Gyo. (#73245) üzenetére


anglergab
addikt

"bele nyúlnak az adatfolyamba (pl. videókba is)"

Ez úgy hangzik, mint a (videó) optimalizálás ;)

[ Szerkesztve ]

(#73247) Bl.Gyo. válasza anglergab (#73246) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Igen azért írtam az apn dolgot 😄, mert csak így hallottam erről az optimalizálásról. Nem úgy hogy ügyfélszolgálattal kikapcsoltatni egy mobil neten.
De felhívhatja, és kérheti max. neki is ezt ajánlják ott. 🙂

[ Szerkesztve ]

(#73248) anglergab válasza Bl.Gyo. (#73247) üzenetére


anglergab
addikt

Jól írtad, de az még célravezetőbb, amit én javasoltam neki. Tény, hogy az tovább tart mint átírni az APN-t, de biztonsági és akkuidő szempontból jobb megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#73249) anglergab válasza Bl.Gyo. (#73247) üzenetére


anglergab
addikt

Szóval NE az APN-t írogassátok át standardnet-re, mert akkor meg jön az hogy sokat fogyaszt a "Voda SIM"... Mert a standardnet APN-nel publikus lesz az IP címe és ettől folyamatosan aktív (CONNECTED) lesz a modem...
Szóval igaz hogy megoldasz egy problémát, de csinálsz más problémákat vele.

[ Szerkesztve ]

(#73250) 4Grider válasza anglergab (#73249) üzenetére


4Grider
nagyúr

Internet apn-el miért nem marad folyamatosan aktív a modem? Ha így lenne, nem jönnének be azonnal az emailek, nem lenne online egy rakat alkalmazás...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.