Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72101) pjen válasza Daffni2 (#72099) üzenetére


pjen
félisten

Lehet, nem tudom, nekem ezt mondták.

(#72102) mukibuci


mukibuci
MODERÁTOR

úgy látom nagyon kell a pénz, ma már 4 emailt kaptam, hogy elkészült a számlám :DDD

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#72103) Landsmann


Landsmann
addikt

Mi a különbség az LTE és az LTE+ között? A Network Cell Info egy ideje ilyen különbséget tesz a bandek között. Nappal B1-en van, az sima LTE, éjszaka B20-on, az LTE+. Valószínűleg ez az újdonság az app frissítésével jött, mert korábban nem írt LTE+-t. Azóta ír a Telekomhoz is LTE+-t, de ott mindegy milyen banden. Ugyanakkor a Telekom nyújtotta Yetteles B20 csak sima LTE.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72104) MadMancs válasza Landsmann (#72103) üzenetére


MadMancs
veterán

Önmagában B20 nem lehet LTE+

LTE+ az az LTE-A vagyis 20Mhz-en felül van az összefogott frekvenciák összese.
Pl nálam így néz ki: B20 20Mhz + B1 10Mhz + B3 10Mhz CA, ez már LTE+ (vagy 4G+ melyik teló hogy írja) De pl B3 10Mhz + B1 10Mhz még nem lenne LTE+ mert nem 20Mhz felett van. B20 20mhz meg önállóan sehogyse.

Valószínűleg nálad nem app frissült hanem hálózatfejlesztés volt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72105) dchard válasza MadMancs (#72104) üzenetére


dchard
veterán

"LTE+ az az LTE-A vagyis 20Mhz-en felül van az összefogott frekvenciák összese. "

Ez az elmélet. A valóság meg az, hogy az operátorok régen kierőszakolták a telefon gyártókból, hogy ha két freki össze van fogva, már LTE+-t ír ki a telefon akkor is, ha például 10MHz B20 és 10MHz B3 van összefogva. Vodánál amíg a B3 10MHz volt ezt szépen meg lehetett figyelni.

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72106) Zsocy155


Zsocy155
őstag

[kép] Egy kis vidámság estére.

[ Szerkesztve ]

(#72108) MadMancs válasza dchard (#72105) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen, gyakorlati részt nem tudom hogy működik, nem figyeltem sose. :R

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72109) Landsmann válasza MadMancs (#72104) üzenetére


Landsmann
addikt

Az app az biztos hogy frissült, mert utána néztem mi az újdonság. Ekkor tűnt fel. Meg egyébként is valószínűtlen, hogy mindkét szolgáltató azonos napon modernizálta volna a hálózatát. A Vodafone körülbelül 1 éve fejlesztett. Találtam B1, B3, B20 és B28-at. Korábban talán egy band volt. A Telekomnál 4G+ kiírás szokott lenni, de most nem emlékszek a Vodafone-ál mit írt. Most meg pár napig nem vagyok otthon, nem tudom megnézni.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72110) dchard válasza #45580032 (#72107) üzenetére


dchard
veterán

Érdemes figyelni arra, hogy némelyik telefon csak akkor írja ki az LTE+-t, ha a CA effektíve aktív. Minden szolgáltatónál van egy minimális forgalom ami alatt a CA nem aktív akkor sem ha a telefon látja mindkét (vagy három vagy négy) sávot, mert kis forgalomra nem éri meg a CA mód. Jobban merül a telefon, exra signalling stb. Fejből meg nem mondom hogy ez most éppen mennyi, de jellemzően egy whatsapp üzenet mondjuk nem tolja be CA-ba, de böngészőben mondjuk egy lapbetöltés már igen.

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72111) MadMancs válasza Landsmann (#72109) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem ismerem az appot. Így arról nem tudok nyilatkozni.

Igazából mai gyakorlat szerint LTE+ és 4G+ tök ugyanazt jelenti. (Amúgy nem ugyanaz de szolgáltatók és gyártók rég egybemosták a kettőt). Samsung esetében Telekom és Voda is 4G+ (tapasztalat). Ezt egyébként telefon szoftverén múlik hogy mit is jelenít meg (mármint LTE vagy 4G).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72112) Landsmann válasza MadMancs (#72111) üzenetére


Landsmann
addikt

Fent a térerőnél 4G+ felirat szokott lenni a Telekomos simnél. A Vodagonosnál csak rutkán láttam. Mindkét kártya ugyanabban a Redmi 9-ben van. Az app az tuzi nem írta ki eddig, azért is tűnt fel. Frissült az app és megnéztem mik az újdonságok.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72113) MadMancs válasza Landsmann (#72112) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez az app nálam nem ír LTE+ pedig tuti az (20+10+10Mhz) illetve állapotsávon látszik is. 🤷

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72114) Landsmann válasza MadMancs (#72113) üzenetére


Landsmann
addikt

Az enyém fizetős változat, de LTE+ csak a frissítés óta van kint.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72115) Bl.Gyo. válasza Landsmann (#72112) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Nálam mindig megjelenik a 4G+ amikor több frekit összefog. Ha egyet akkor csak 4G. Realme mobil.

4G+ (LTE-A), három freki összefogva:

4G (LTE), csak egy freki:

Ezeket a NetMonster nevű appal nézem, avval érdemes megpróbálni, ezeket tesztelni.

[ Szerkesztve ]

(#72116) MadMancs válasza Bl.Gyo. (#72115) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez már alapból hiba. CA nem mindig egyenlő 4G+ -al. De ugye pont ezt írta dchard is hogy kierőszakolták a szolgtatók mert jobban mutat.
És ezt az appok is követik.

Pl 10+5+5Mhz igaz CA, de még nem 4G+ csak annak jelzi nagyon sok teló.

De pl 5+15+10Mhz már az.

Összességében nem az a lényeg hogy állapotsáv/app mit mutat, hanem az hogy szabvány mit ír le. :) Végszóra, 4G+ mindig CA, de CA nem mindig 4G+.
LTE+ = 4G+ (gyártók szerint szintén, mert amúgy 4G nem egyenlő LTE vel).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72117) vampire17


vampire17
addikt

Sziasztok!

Mas tapasztalt olyat, hogy Voda mobilneten az 53-as UDP port blokkolva van?

(#72118) dchard válasza MadMancs (#72116) üzenetére


dchard
veterán

Azért ha megnézed az angol wiki szócikket, hogy mi is az LTE Advanced (vagy 4G+, ők szinonímaként használják), akkor láthatod, hogy van ott sületlenség bőven. Számos elem abból a felsorolásból a mai napig nem valósult meg, de azért a CA-n kívül lett magasabb rendű moduláció mindkét irányban, némi L2 optimalizálás, a CA-t is fejlesztették például cross carrier scheduling-gal, X2 handover sem volt az első pillanattól kezdve, magasabb frekin (1800+) lassan-lassan mindenhol 4T4R van, vagy hamarosan az lesz (ez utóbbi az uplinken nagyon sokat segít) és még lehetne sorolni. Tehát önmagában csak és kizárólag a CA-ra mondani hogy LTE+/LTE-A is némileg félrevezető, mint ahogy az sem mindegy, hogy az a CA milyen CA pontosan.

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72119) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Sziasztok!

Nálatok minden oké? Nálam azt írja a telefon, hogy csak segélyhívást kezdeményezhetek. Megnéztem két telefonban is a SIM-et, nem a telefonnal van gond. A térerő viszont fullon van.

Sic Parvis Magna

(#72120) Joker88 válasza 30z.Samu (#72119) üzenetére


Joker88
őstag

itt minden rendben.. Győr.

In loving memory of Garrett Lockhart

(#72121) Lauda válasza 30z.Samu (#72119) üzenetére


Lauda
félisten

Szia! Nálam a mobilnet és a hívások is rendben.

(#72122) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Akkor úgy fest a SIM halt meg. Köszi.

Sic Parvis Magna

(#72123) KRoli92


KRoli92
tag

Sziasztok!

Ügyfélmegtartókkal hűség lejárata előtt mennyivel lehet alkudozni? Flottás díjcsomag, 1990 Ft, hálózaton belül korlátlan, 100perc hálózaton kívül és 1gb Net, hasonló áron szeretnék több netet. Valaki tudna adni infót, hogy kb milyen tarifacsomagokat szoktak ajánlani és milyen áron? December 16.-án jár le a hűségem, hívhatom már most az ügyfélmegtartókat? Ha nem sikerül velük valami jobb tarifát kialkudnom akkor küf flottájára váltanék(yettel).

(#72124) 4Grider válasza KRoli92 (#72123) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sokkal jobb az alkupozíciód, ha a hűség lejártát követően hívod őket.

(#72125) Lauda válasza KRoli92 (#72123) üzenetére


Lauda
félisten

Szia!

A hűségidő lejárata előtt 3 hónappal már lehet hosszabbítani. A plusz kedvezmények (például több plusz gb-ok a csomagban) 10 hónapra járnak, így mindig a 9-10 hónap között hívom őket, megbeszéljük mie van szükségem és hosszabbítok. Nyugodtan hívhatod őket most, nincs jelentősége az "alkudozás" szempontjából. Kollégám erre a csomagra kapott 500ft-ért +2gb netet. Lehet jó kis csomagokat intézni. Gondold át mire van szükséged és légy kitartó. ;)

[ Szerkesztve ]

(#72126) Norbi887


Norbi887
aktív tag

Sziasztok!
Függetlenítésre várok, az iPhone 11 Pro-mnak múlt hónap 30-ával járt le a szerződése, ekkor lett kérelmezve rá a SIM-Zár oldás, de még azóta se e-mailt, sem pedig sms-t nem kaptam.
Érdemes lenne rákérdezni, vagy hány munkanapot fedhet le átlagosan, mire leküldik rá? :U
5 napja semmi eddig egyenlőre.

// Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods 3rd gen. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

(#72127) mukibuci válasza Norbi887 (#72126) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

szerintem elég lenne kipróbálni másik simmel

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#72128) Killing válasza Norbi887 (#72126) üzenetére


Killing
addikt

"iPhone 11 függetlenítés kapcsán:
Péntek reggel 6-kor hívtam az ügyfélszolgálatot, szombat hajnal 2-kor jött az sms hogy a kérést feldolgozták, a végleges vodás email pedig vasárnap este 10-kor jött, semmit nem kellett csinálni csak belerakni a másik kártyát, már független is a telefon."

Ezt írtam anno korábbi tapasztalataimról. :)

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#72129) KRoli92 válasza Lauda (#72125) üzenetére


KRoli92
tag

Köszi a választ. Csak 10 hónapra adnak plusz adatot? Telefont is szeretnék vásárolni, úgy 2 év a hűség. Nekem fix adat kellene, amit a díjcsomag tartalmaz, mondjuk 5gb. Erre nincs lehetőség szerinted?

(#72130) Norbi887 válasza Killing (#72128) üzenetére


Norbi887
aktív tag

Másik SIM alatt értelemszerűen egy másik szolgáltató kártyáját érted akkor, igaz? Nyilván nem ugyanattól egy másik számot.

Az a gond, hogy akkor viszont bekell szerezzek egy feltöltős SIM-et, mert a Yetteles szám, amit szeretnék másodlagosan majd használni az csak is kizárólag eSIM, nem fizikai.
(Megnéztem úgy is, hogy kivettem a Vodás simet, és próbáltam hozzáadni csak a Yettel eSIMet, de egyenlőre nem engedte.)

// Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods 3rd gen. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //

(#72131) bohoc71 válasza KRoli92 (#72129) üzenetére


bohoc71
aktív tag

Van olyan flottás csomag,3490 ft.

Meghajlás...Puszi...Taps....

(#72132) Lauda válasza KRoli92 (#72129) üzenetére


Lauda
félisten

Ezt beszéld meg az ügyfélmegtartóval, én nem szoktam készüléket vásárolni, így csak 1 év hűséget vállalok. :)
A díjcsomagban bent lesz. Azt fogod látni például az alkalmazásban, hogy x gb megújuló plusz adat 0 ft.

Szívesen!

(#72133) zzola válasza mukibuci (#72102) üzenetére


zzola
félisten

Annyira nem kellhet, nekem ez volt az utolsó befizetett....

(#72134) KRoli92 válasza Lauda (#72132) üzenetére


KRoli92
tag

Köszi a segítséget mindenkinek. Végül sikerült, +5gb mobilnetben tudtam velük megegyezni 22 hónapra, úgyan azon az 1990 Ft-os áron. Rendeltem egy Realme 8 5g készüléket is a 1270en ügyfélmegtartó által, de egyelőre még nem nagyon akarják küldeni.Csak számlát kaptam róla egy 0 Ftosat, mivel részletfizetés, de a rendelésről semmi mást, hogy folyamatban lenne vagy mikor küldik stb. Pénteken felhívtam az ügyfélszolgálatot kíváncsiságból, hogy kb mikorra várható a szállítás, de azt mondta az ügyintéző, hogy késés várható, és remélhetőleg a jövőhéten megkapom. Valaki nem tudja, hogy most van valami hiba náluk, ami miatt lassabb a szállítás? Még előtte üzletben is megrendeltem, mert online nem volt rendelhető, arra az ügyintéző jövőhét elejét mondott, de mivel utána láttam még aznap hogy online is rendelhető, ezért visszahívtam az ügyfélmegtartókat, és megrendelték nekem ők.Az üzletbe rendelés az csak foglalás. Ha esetleg az üzletbe előbb megérkezik, átvehetem azt, ezt meg töröltetném, van ilyen lehetőség? Olvastam olyan régebbi bejegyzést facebookon, hogy valakinek már egy hónapja nem jött meg valami rendszerhiba miatt, lehet, hogy most is ez van? Két éve 2 nap alatt megjött online rendelés, de ott hitelbirálat is volt, most meg ugye nem mivel hosszabbítás, ezért nem tudom, hogy valami hiba van és hosszadalmas csúszásra számíthatok, vagy nem és csak pár nap... Szerdán rendeltem. Ha nem kapom meg a készüléket, akkor átállítják 1 év hűségre, vagy a hosszabbítástól is elállhatok és visszaállítják a 2022.Decemberi 16-át hűségidő végének? Vodafone alkalmazásban jelenleg 2024.Okt. 04. Köszi :R

(#72135) Lauda válasza KRoli92 (#72134) üzenetére


Lauda
félisten

Ennyi, így kell ezt. :K

(#72136) Thronks.90


Thronks.90
tag

Sziasztok!

Kérdésem volna felétek.
Eddig szuper volt minden a Vodával, viszont költöztünk, és konkrétan telefonalni sem lehet sokszor, annyira gyér a térerő. Netről nem is álmodom. Állítólag sokan jelezték már a gondot, de nem csinálnak semmit évek óta. Jövő év 6. Hóig van hűségem, mobilt nem náluk vettem már régóta. Van erre valami megoldás? Fel tudom mondani ilyen indokkal az előfizetésem?

Köszönöm a válaszokat! :R

https://www.twitch.tv/thronks_

(#72137) 4Grider válasza Thronks.90 (#72136) üzenetére


4Grider
nagyúr

A mi flottaszerződésünkben van egy olyan kitétel, hogy még az az eset sem keletkeztet felmondási jogot, ha valamelyik telephelyünk mellett megszüntetik a bázisállomást.
Persze méltányosságra, meg igénybe nem vett készülékkedvezményre hivatkozhatsz...

(#72138) gabor9991 válasza Thronks.90 (#72136) üzenetére


gabor9991
őstag

Ha nem vettél telefont akkor úgy 4 hónapja köthetted a szerződést, olyan sok kötbér nem járhat a felmondás esetén ennyi időre.
Lehet érdemes azt kifizetni és úgy felmondani a szerződést.

(#72139) KRoli92 válasza KRoli92 (#72134) üzenetére


KRoli92
tag

Megkaptam ma a Realme 8 5g telefont. Viszont a gyári matrica elvágva, felette I'm secure. Check content if seal is broken or void displayed. Ez épp. Ez mennyire normális? Csak a magyar nyelvű biztonsági útmutató miatt lett elvágva hogy belerakják és került rá ez a matrica, vagy visszaküldött, használt készüléket kaptam? A két éves Huawei y6p készülék dobozán ami szintén Vodafone online shopból lett rendelve, úgyan ezzel a szöveggel ellátott matrica van, de ott nincs alatta gyári matrica, ezért sem foglalkoztam vele. Egyébként nem tűnik használtnak.köszi :R

[ Szerkesztve ]

(#72140) Bl.Gyo. válasza KRoli92 (#72139) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

[link] ezen az oldalon, beírva az imei számot, meg mutatja mikor lett a telefon legelőször bekapcsolva.
Ha nem akkor amikor te tetted hanem valamikor előbb akkor már egy "használt" (már előzőleg bekapcsolt) készüléket kaptál.

Az enyém például:

[ Szerkesztve ]

(#72141) KRoli92 válasza Bl.Gyo. (#72140) üzenetére


KRoli92
tag

Köszi a segítséget! Annyit látok, hogy not activated,pedig én már bekapcsoltam . Tehát akkor elméletileg új. Hol tudom aktiválni? Vagy majd frissül?

[ Szerkesztve ]

(#72142) Bl.Gyo. válasza KRoli92 (#72141) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Akkor a készülék nem volt használva ezek szerint.

Ma kaptad meg a telót és kezdted el használni erről ír is:

1-2 nap múlva megnézed megint akkor már kiírja a mai datummal ott, külön aktiválni nem kell.
A lényeg hogy nem használták a készüléket, más miatt nyitották ki.

[ Szerkesztve ]

(#72143) KRoli92 válasza Bl.Gyo. (#72142) üzenetére


KRoli92
tag

Értem, köszönöm! :R

(#72144) Caldera


Caldera
aktív tag

Jóváírást kaptam, így az utolsó számlámon -46Ft túlfizetés van. Ezt a számlát hogy lehet "rendezni"? Ha kifizetést választom hibára fut az oldal (valószínűleg a "-" miatt). Nem is értem, hogy ilyen esetben miért nem rögtön rendezettként jelenik meg. Ha letelik a fizetési határidő tartozásként fog megjelenni? :F

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#72145) Lauda válasza Caldera (#72144) üzenetére


Lauda
félisten

Túlfizetésből tartozás?

(#72146) mukibuci válasza Lauda (#72145) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

persze, ha nem mész be a pénzedért, akkor tárolási díjat fognak felszámolni :D

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#72147) [-HERO-]


[-HERO-]
senior tag

Sziasztok!
vodafone-os keszulek biztositassal van valakinek tapasztalata?
allitolag 20 ezret befizetek es vagy javitjak vagy cserelik a keszuleket.
ez valoban igy mukodik?

sajnos istyleos biztositassal volt mar tobb kivetni valom is, ha a vodas is problemas akkor inkabb elengedem :)

### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###

(#72148) Caldera válasza Lauda (#72145) üzenetére


Caldera
aktív tag

De hogy lehet kifizetetté tenni (ha már magától nem az)?

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#72149) mukibuci válasza Caldera (#72148) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

szimplán csak ne foglalkozz vele

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#72150) Lauda válasza Caldera (#72148) üzenetére


Lauda
félisten

Nincs mit kifizetni. A vodafone tartozik neked.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.