Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72901) Donki Hóte válasza asdf_ (#72843) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Kérni kell (alapesetben nem is tudják a bankszámlaszámodat, így még ha akarnák sem tudnák elutalni).

Köszi a választ, de nem igazán értem, hogy miért kell nekem utána járni a megszüntetett feltöltőkártyás SIM-en lévő egyenleg visszautalásának (illetve értem, mert arra számítanak, hogy az emberek megfeledkeznek róla és marad a lóvé a Vodánál).

Amikor feltöltőkártyás számra adatot egyeztetek, akkor minden létező adatomat meg kell adni, pl. a lakcímemet is (még a lakcímkártya számát is). Szóval innentől nyitott lenne a lehetőség a Voda előtt, hogy szépen postai úton elküldje a feltöltőkártyán megmaradt pénzt. Persze, hogy nem tesznek ilyet, mert ha tíz emberből csak egy megfeledkezik erről, akkor az millió forintokban mérhető potya pénz nekik.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#72902) Landsmann


Landsmann
addikt

Az mondjuk érdekes, hogy az ilyen-olyan okból a szolgáltatónál maradt, fel nem használt egyenleget hova könyvelik el.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72903) endrúdí


endrúdí
csendes tag

Nekem most jött meg a decemberi számla. Szemrebbenés nélkül elkezdtek kiszámlázni egy olyan készüléket ami nem volt náluk raktáron és sosem kaptam meg. Egy sms-t kaptam anno, hogy nincs raktáron, most viszont elkezdték kiszámlázni a részleteit, illetve az első részletet és fentmaradt még 20.
Más is találkozott efféle amatőr bohóckodással?
Nyilván nem fizetem be, kiváncsi vagyok vajon átadják-e a nemteljesítésüket végrehajtónak.
Másoknál tapasztalat?
Még számlazárás előtt 3* telefonáltam nekik emiatt, hogy szerepel a számlámon a nemlétező készülék törlesztője, akkor azt mondták, hogy ne foglalkozzak vele, mert a webes felület más mint amiből ők dolgoznak, nyilván nem lesz kiszámlázva.
Hát ki lett :) Ilyenkor mi van?

(#72904) Landsmann válasza endrúdí (#72903) üzenetére


Landsmann
addikt

Korábban más is járt már így. Nem tudom, hogy mi lett a vége, de hónapokig vonták a részleteket.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72905) endrúdí válasza Landsmann (#72904) üzenetére


endrúdí
csendes tag

Én biztos nem fizetem be. Nemteljesítésről van szó, ennyi erővel bedobhatják a havi számlán azt is, hogy egyenlegmódosító tétel 1 darab bázisállomás 130 mio huf, akkor azt is fizessem be, hogy majd később jóvá lesz írva?

(#72906) 4Grider válasza endrúdí (#72903) üzenetére


4Grider
nagyúr

Egy ideje már így működik a hazai voda. Talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy a britek szabadulnának tőle. Az elmúlt két évben volt már nem fizetés miatti szerződés felmondásom (soha nem fizettünk késve, csak képtelenek voltak lekönyvelni az egyik - icsekk - fizetési módot), nyolc nap helyett öt hónapig tartó szerződés bontásom, aláíró által ügyfélszolgálaton kiadott állandó meghatalmazás, amiről utólag kiderült, hogy érvénytelen, mert nem is rögzíthettek volna állandó meghatalmazást a rendszerbe, elveszett számlám, amit nem tudtak pótolni, mert a jogszabályokra fütyülve a régi rendszerükben kiállított számlákat nem őrizték meg, és így tovább. És csak 3 előfizetői szerződése van a cégünknek velük...

(#72907) asdf_ válasza Donki Hóte (#72901) üzenetére


asdf_
veterán

Mert a jogszabály azt írja, hogy az egyenleg visszakérhető nem pedig azt, hogy vissza kell adni és különösen nem szabályozza ennek módját. Gondolom amiatt is, mert ezek nagyja kevés egyenleggel szűnik meg, 200 Ft-ot postán rózsaszín csekken elküldeni 500-ért nem különösebben buli. Adategyeztetéskor pedig a bankszámlaszámodat nem kell megadni.

(#72908) pjen válasza endrúdí (#72905) üzenetére


pjen
félisten

Hasonlóan jártam, reklamáltam és kivettek a végrehajtásból. Fél év eltelt mire rendeződött. Volt 93K számla, 70K mínuszos. Egy 16K amire négy hónapig azt írták nem kell befizetni, éntudtam, hogy igen. Be is lett fizetve. Fizetés napján elutalom a pénzt, másnap könyvelik és késedelmet írnak. Bármi lehet. :)

(#72909) asdf_ válasza endrúdí (#72903) üzenetére


asdf_
veterán

Nem nem fizeted be, hanem fizetési határidő előtt számlareklamációt nyújtasz be. Ez nyitja meg egyedül a lehetőségedet arra, hogy ne fizethesd be (de csak a kifogásolt tételt). Ha nem reklamálsz, befizetesi határidő után reklamálsz akkor be KELL fizetned, tetszik, nem tetszik.

[ Szerkesztve ]

(#72910) 4Grider válasza Landsmann (#72902) üzenetére


4Grider
nagyúr

Épp elég ha akkor könyvelik, amikor a feltöltés megtörténik, mert pénzmozgás akkor történik.

(#72911) endrúdí válasza asdf_ (#72909) üzenetére


endrúdí
csendes tag

Kösz ez már megtörtént
Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!
Most írásban, a 3 telefonos megkeresés után nem igazán értem, hogy mi történik náluk, minek van a 1270 fenntartva. Számlazárás után ez az első.

(#72912) peter6334 válasza endrúdí (#72903) üzenetére


peter6334
csendes tag

Üdv!
Úgyanigy jártam én is. Az èn ügyem nov 16-óta húzódik,azóta nem tudjàk törölni a rendelést. Telefonálj az ügyfélszolgàlatnak ès jóváírják a törlesztöt ès annyival kevesebbet kell fizetni. Nekem azonnal jóvàirjàk. Amíg nem törlik a rendelést addig mindig számlázni fogják.

[ Szerkesztve ]

(#72913) Landsmann válasza 4Grider (#72910) üzenetére


Landsmann
addikt

Az odáig oké, hogy feltöltéskor könyvelik. De a megmaradt pénzzel jogilag hogy számolnak el, hiszen annak ellenértékére szolgáltatást nem nyújtottak. Ez olyan, mintha a boltban vásárolok, de egy tételt kétszer húz le a pénztáros. Ha észreveszem, sztornózzák. Ha nem, a cégnek ez már pluszként jelentkezik. Persze minden példa sántít egy kicsit, de azért így érthetőbb.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72914) endrúdí válasza Landsmann (#72913) üzenetére


endrúdí
csendes tag

Nekem is ez jutott az eszembe. Bemész a Mekibe, kérsz egy menüt 3ezerért, megkapod a menüt és mellé egy 12ezres számlát a menüd mellett egyéb cuccokkal és azt mondják, hogy fizesd ki, majd visszakapod a jövő hónapban. Muszáj kifizetned érted olyan nincs, hogy nem fizeted öcsi, számlareklamáljál! :)

Egyébként beszéltem velük, azt mondják új számlát nem tudnak csinálni ez egy technikai probléma, fizessem csak ki számla nélkül a havidíjat készüléktörleztő nélkül.
Szóval ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#72915) 4Grider válasza Landsmann (#72913) üzenetére


4Grider
nagyúr

Prepaid. Feltöltéskor könyvelik mint bevételt. Könyveléstechnikailag nincs megmaradt rész, a bevétel akkor keletkezett, amikor feltöltötték. Amikor pedig valaki egyenleget kér vissza, akkor jóváírnak neki a feltöltéseiből. Ha nem írnak jóvá, akkor az egész bevétel már le lett könyvelve, miért kellene vele foglalkozni?

(#72916) Landsmann válasza 4Grider (#72915) üzenetére


Landsmann
addikt

Lehet, hogy számszakilag, adózásilag oké a helyzet, de morálisan nem. Mondok egy másik példát. Eladok egy terméket 1000 Ft-ért. Fél órával később visszahozza a vásárló, hogy neki valamiért nem felel meg. Kicserélem a terméket ami mondjuk legyen 500 Ft. De mielőtt az 500-+ast vissza tudnám adni, már el is szelel a vevő. Namost, a bevételem papíron 1000 Ft, az eladott termékek leltár szerinti értéke meg csak 500 Ft-al csökkent. Tehát elszámolásilag, leltárilag 500 Ft a többlet. Nyilván egy szolgáltatást nem lehet felleltározni, nem kézzel megfogható mint egy árucikk, de akkor is na. Véleményem szerint az ilyen "bentragadt" összegeket külön kellene kezelni. Ha szorosan jogilag nézzük, ez a pénz nem a szolgáltatóé. Itt most a talált tárgyra vonatkozó tulajdonszerzési jog sem alkalmazható, hiszen ott ha nem tudható kié a megtalált tárgy, de a megtaláló a tőle elváárható módon megpróbálja megkeresni a jogos tulajdonosát, de nem találja meg, akkor talán 1 év után a megtalálót illeti a tárgy. De itt nem ismeretlen az "elhagyó", hiszen neki meg van a nyilvántartása, hogy ilyen-olyan oklból megszűnt előfizetői szerződés szerződő fele ki volt. Tehát a bentragadt pénről értesírtenie kellene a volt előfizetőt. Ha nem jelentkezik érte a megadott időn belül, akkor a szolgáltató birtokába kerülne. Ez persze külön macera, de nyilvánvalóan a jogszabályi környezet lehetőséget teremt, hogy ne kellen a volt előfizetőt értesíteni arról, hogy X összeg bent maradt. Nem feltétlenül csak pár száz forintokról lehet szó. Éves szinten szerintem ez nem kevés. Elég ha csak arra gondolunk, hogy hány feltöltőkártya van, amiken van egyenleg. Éves szinten, vajon hány szűnik meg és marad bent a pénz, mert a kártya tulajdonosa meghal. Nem lesz adat egyeztetve, sem feltöltve utána és így ezek az összegek a szolgáltatóknál maradnak. Nyilván nem mind, mert vannak hozzátartozók, akik vagy lerendezik a dolgot vagy valaki használatba veszi az aditt SIM-et, de azért minden bizonnyal van ilyen ami így jár le.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72917) Landsmann válasza endrúdí (#72914) üzenetére


Landsmann
addikt

Ahha, számla nélkül. Hát, ez is érdekes. Készül egy számla, aminek az értéke nem folyik be a számla kibocsátóhoz, de közben befolyik egy másik összeg számla nélkül. Szerinted ezt ez a szolgáltató le tudja kezelni? Szerintem nem.Nem beszélve arról, ha mondjuk ez egy céges vásárlás. Na, akkor az adózásilag hogy lesz rendben?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72918) 4Grider válasza Landsmann (#72916) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ahol normálisan számláznak/online pénztárgépet használnak, ott nem életszerű a példád. Mert jóváíró/helyesbítő számlával kell indítani az általad említett tranzakciót.
Egyébként pedig egy vállalkozásnak lehetnek olyan bevételei, ami mögött nincs bizonylat, és mégis lekönyvelheti bevételként. Csak hogy egy példát mondjak:
Cégünknél is évi több százezer Ft bevételt jelent az, hogy az egyedi (több hónap határidejű) gyártásokra/beszerzésekre bekért előleget nem használja fel a megrendelő, mert a cége időközben megszűnt.

(#72919) zzola válasza Donki Hóte (#72901) üzenetére


zzola
félisten

Csak bankszámlaszámra utalnak vissza.
Te leegyezteted ma az adataidat, de holnap megváltozik a címed..... így soha nem kapnád kézhez a visszatérített összeget. Akkor azért háborognál, most meg azért, mert le kell diktálni egy számlaszámot.
Igazából olyan megoldás nem létezik, ami mindenkinek jó....

(#72920) Landsmann válasza 4Grider (#72918) üzenetére


Landsmann
addikt

A példámat nem akartzam annyira részletezni. Tudom, hogy a papírmunkával kell kezdeni. De ha nem tart igényt a visszajáróra, akkor nem erőltetem a papírmunkát, mert minek tartsam fel hogy aláírja, mikor nem kéri. Na mindegy, tehát ez így nekem is pluszként jelentkezik. A te példáddal élve ott már nincs meg a befizető, mert megszűnt, tehát nem tudnátok kinek vissza utalni a pénzt. De a mobil előfizetője nem ismeretlen a szolgáltató számára.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72921) 4Grider válasza Landsmann (#72920) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ne vedd magadra, de tőlünk ilyen szemlélettel repülnél. Amelyik kollégám nem a papírmunkával kezd, az a kolléga a készletnyilvántartást/leltárt és a napi zárást (a bankot vagy ha úgy tetszik a pénztárbizonylatolást) fúrja, tehát másnak csinál tök feleslegesen munkát, nem való egy kereskedő csapatba.

(#72922) asdf_ válasza Landsmann (#72920) üzenetére


asdf_
veterán

De a mobil előfizetője nem ismeretlen a szolgáltató számára

Másodjára írom: de a bankszámlaszáma igen.
És azt is, hogy visszakérni lehetőség. Visszaadni pedig nem kötelező, hanem csak akkor kell, ha kérik. Ha fejed tetejére állsz, akkor is ez a jogszabályban előírt ügymenet erre a szituációra. Meg az ÁSZF-ben is, amit a legutolsó feltöltéseddel amúgy elfogadtál. :U

[ Szerkesztve ]

(#72923) amdboy


amdboy
senior tag

sziasztok! kérdésem az volna, hogy van egy redes előfizetésem amihez van egy készülék vásárolva. Ebből a készülékből van még hátra 33.000ft. Ezt az összeget szerettem volna 1 összegben kifizetni, hogy az előfizetés "felszabaduljon" és tudjak vásárolni újat mellé kihasználva az ünnepi akciót. Ezt már 2 hónapja személyesen, majd telefonon, sőt írásban is megtettem, vagyis kértem, hogy terheljék ki a következő számlámmal ( a számlák sem érkeztek meg , sőt a telefonban elmondta a kolléga, hogy a kiterhelést sem látja ezután írtam emailt is) . Mai napig nem történt meg, és lassan ki fogok csúszni az ünnepi akcióból vagyis ismét csak teljes áron tudnék vásárolni, amit nem feltétlenül szeretnék. Mit tehetek még az ügy érdekében, hogy gördülékenyebb legyen? :F

(#72924) 4Grider válasza amdboy (#72923) üzenetére


4Grider
nagyúr

Lecseréled a voda széthullott ügyviteli rendszerét. Esetleg másik szolgáltatónál próbálkozol. Talán ezek a legreálisabb lehetőségek.

(#72925) Landsmann válasza asdf_ (#72922) üzenetére


Landsmann
addikt

Igen, erre írtam, hogy a jogszabályok lehetőséget adnak arra, hogy ha valaki nem kéri vissza, akkor a szolgáltatónál maradjon. Itt a jogalkotók részéről van némi "lazaság". Én sem a szolgáltatókat hibáztatom, azok a hatályos szabályozás alapján járnak el.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72926) Donki Hóte válasza zzola (#72919) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Csak bankszámlaszámra utalnak vissza.

Ez nem így van, amikor bent voltam az ügyfélszolgálaton, akkor kérdezték, hogy milyen módon kérem vissza a pénzt, a bankszámlára utalás csak az egyik lehetőség volt.

Ahogyan a feltöltést sem csak bankszámláról lehet intézni, a visszafizetés sem csak bankszámlára lehetséges.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#72927) zzola válasza Donki Hóte (#72926) üzenetére


zzola
félisten

Értem. :)

Monjuk a visszafizetésnek, meg a feltöltés módjainak semmi közük nincsen egymáshoz.

Az ÁSZF-ben pedig annyit írnak, hogy visszafizetik, nem írja, hogy csak utalás lehetséges.
Nekem a 1270-en azt mondták, hogy csak bankszámlára utalás van, ez december 12-én volt...

[ Szerkesztve ]

(#72928) pjen válasza zzola (#72927) üzenetére


pjen
félisten

Én viszont nem értem. Kolléganőmnek nincs bankszámlája. Neki nem is adnák vissza?

(#72929) Joker88


Joker88
őstag

ha a friss , legutolsó számlán ami a minap érkezett ez a tétel szerepel,akkor már nem lesz készülékrészlet többet,ugye?
nem lesz semmilyen rejtett költség csak a fogyasztás?

In loving memory of Garrett Lockhart

(#72930) pjen válasza Joker88 (#72929) üzenetére


pjen
félisten

Elvileg nem, de vodánál bármi lehet.

(#72931) zzola válasza pjen (#72928) üzenetére


zzola
félisten

Nem tudom. Nekem ezt mondta a 1270.
Feltételezem meg lehet adni másnak a számlaszámát is.

(#72932) dse válasza Landsmann (#72925) üzenetére


dse
tag

etikus eljárás a bennmaradt egyenlegekre olyasmi lenne (a kezdetektől), hogy önként jótékony célokra fordítja, ügyfélbázis szavazatai alapján
előtte persze próbálják kiértesíteni az exügyfelet, ha van (kis összegnél postán kívüli) elérhetőség

remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk

(#72933) pjen válasza zzola (#72931) üzenetére


pjen
félisten

Érdekes állatfajta a voda. Nekem például az Allianz évek óta postán küldi vissza a casco bónuszt. Nekem is jár tőlük vissza pár ezres és számla számot kértek. Holott posta címet iy kérhettek volna. Csak nekik így ólcsóbb, kényelmesebb. + nem elég, hogy tévesen számláztak, fizessem be, majd a pluszt vissza utalják.

(#72934) rgeorge


rgeorge
addikt

Csak nem lehet csalódni a vodafone-ban... Ma befizetném a mobilszámlát weben, ahogy eddig is, végig is megy a mentett bankkártyáról a fizetés, banki hitelesítéssel, tranzakció visszajelezve bank által. A voda oldala pedig azzal végez, hogy érvénytelen a kártya, nincs fizetve a számla... Ránézek a mentett kártyára, a lejárat mondjuk két hónappal korábbi, mint a valós, de eddig is így lehetett. Törlöm, újra létrehoznám, elindul a 100 forintos Simple fizetés, banki jóváhagyás ok, visszalép a voda oldalára, és ott forog a piros karika percek óta...
A vezetékest ugyanígy web-en be tudtam fizetni, persze külön fiókban van az, mert nyáron nem sikerült az azonos név és cím ellenére sem összevonni.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#72935) Joker88 válasza rgeorge (#72934) üzenetére


Joker88
őstag

nem áll szándékomban védeni,de vannak gondok, 2 banknál is..
[Baj van az OTP és a K&H mobilapplikációjával is] - itt applikációkról írnak,de szerintem van a háttérben más is.. nem zörög a haraszt alapon..

In loving memory of Garrett Lockhart

(#72936) mickemoto


mickemoto
őstag

A voda még mindíg nem rukkolt elő ünnepi kedvezménnyel, ajándék nettel?

(#72937) 4Grider válasza mickemoto (#72936) üzenetére


4Grider
nagyúr

Majd lesz a jódolgok között.

(#72938) mickemoto válasza 4Grider (#72937) üzenetére


mickemoto
őstag

Ma néztem, 50 MB net ajándékba. Ez volna az?

(#72939) 4Grider válasza mickemoto (#72938) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem. 500 MB és 5 GB között szoktak ünnepekkor netet ajándékozni jódolgokban.

(#72940) Gallmix válasza zzola (#72892) üzenetére


Gallmix
aktív tag

jön sms, legalábbis akinek van telefonja, mindenről... vagy email.

(#72941) cellpeti


cellpeti
veterán

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy dolgozik innen a fórumból valaki a Vodafonenál? Csomagommal kapcsolatban lenne kérdésem.

Tigris, tigris, csóvafény...

(#72942) spect80 válasza mickemoto (#72938) üzenetére


spect80
senior tag

Azt én is megkaptam, először azt hittem elírás. Ez a mennyiség a várótermek cukorkája kategória. :)

[ Szerkesztve ]

(#72943) amdboy


amdboy
senior tag

éppen élvezem az "elsőbbségi" kiszolgálás előnyeit... :C

(#72944) simpley válasza amdboy (#72943) üzenetére


simpley
őstag

Telekomnál azért volt kellemetlenebb tapasztalatom is.. :D Kemény 90 perc után vették fel..

signed by simpley.

(#72945) Lauda válasza amdboy (#72943) üzenetére


Lauda
félisten

Elsőbbségi, mert nem kellett egy órát várnod az ügyintézőre. Gondolom ebben a 20 percben az ügyintézővel való beszélgetés is bent van. Ismerve az elmúlt időszakot, ez egy prémium gyorsaságú ügyintézés volt.

[ Szerkesztve ]

(#72946) amdboy válasza Lauda (#72945) üzenetére


amdboy
senior tag

Nem, nem vettèk fel. Feladtam....

(#72947) Lauda válasza amdboy (#72946) üzenetére


Lauda
félisten

Elég hamar. :DD

(#72948) yanna válasza amdboy (#72946) üzenetére


yanna
őstag

Minden ügyfélszolgálatot úgy hívok, hogy ha 4-5 perc rizsa meg muzsika után nincs ember, akkor leteszem és 5 perc után ismét hívom. Időben kb. ugyanaz lehet, de kevésbé hoz idegállapotba.

(#72949) snooze válasza yanna (#72948) üzenetére


snooze
veterán

csak igy mindig a sor végére kerülsz..🤔

GO Gunners!!!

(#72950) yanna válasza snooze (#72949) üzenetére


yanna
őstag

Szerintem nem, vagy ha igen, akkor pont elfogy a sor. Napokban írtam itt, hogy harmadik próbálkozásra a menű bepötyögése után 2 másodperc múlva élő emberrel beszéltem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.