Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72801) ledgeri válasza zzola (#72774) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Akkor nem olvastad, hogy mit írtam elsőnek.

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#72802) zzola válasza ledgeri (#72801) üzenetére


zzola
félisten

Lehet, hogy elvesztettem a fonalat, sorry.

(#72803) 4Grider válasza zzola (#72802) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem csak te.

(#72804) spect80 válasza prozodus (#72800) üzenetére


spect80
senior tag

nekem is volt békéltetős ügyem. Megoldódott, de nem a békéltetőn múlott, mert rajtuk kívül sikerült kivasalni a forgalmazóból a jogos követelést. Elment vele laza fél év, kismillió telefon, mail és személyes konzultáció.
Ez egy nagyösszegű mobiltelefon javítás volt és még BP-en laktam, ezért végigcsináltam. De pár ezer forintért ma már biztos nem állnék bele.

[ Szerkesztve ]

(#72805) ledgeri válasza zzola (#72802) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Szóval Egy kevesebb ideje, de mindenképpen pár nap különbséggel adategyeztetett telekomos egyeztetés simán lement, míg a vodás 90 napra hivatkozva "próbálkozz később"-bet ír. Már gondolom csak hozzáállás, implementáció kérdése, ha csak nem valami háttér cuc...

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#72806) zzola válasza ledgeri (#72805) üzenetére


zzola
félisten

Szerintem ezt nem nehéz megérteni, hogy lejárat előtt 90 nappal lehet adatot egyeztetni. Ha még kétszer leírod, hogy nem érted, a 90 nap akkor is 90 nap marad.
A Telekomnál mi van, az itt nem releváns...

[ Szerkesztve ]

(#72807) amdboy


amdboy
senior tag

Sziasztok. Tudja valaki, hogy mi oka a számla csúszásnak már 2. Hónapja? Ti kaptatok számlát?

(#72808) zzola válasza amdboy (#72807) üzenetére


zzola
félisten

Kb. senki nem tudja. Én pl. április óta nem kaptam.

[ Szerkesztve ]

(#72809) amdboy válasza zzola (#72808) üzenetére


amdboy
senior tag

:Y április óta? Ès hogyan fogják azt számlázni? Egyszerre?

(#72810) zzola válasza amdboy (#72809) üzenetére


zzola
félisten

Nem tudom. Egyszerre illetve egyösszegben semmiképp sem. 2 hét eltolással szerintem...
Általában egy visszatartott hibás számla miatt nem küldik ki a következőket.

[ Szerkesztve ]

(#72811) amdboy válasza zzola (#72810) üzenetére


amdboy
senior tag

Nekem eddig nem volt ilyen gondom. Vettem rèszletre egy tv-t, illetve összevonták a az otthoni szolgáltatást illetve a mobilt ès azóta nem kapok

(#72812) Gallmix


Gallmix
aktív tag

Nos megoldódott ez is... bár nem 30 nap volt, hanem jóval több... de a hiba nem is közvetlen a voda oldalán lehetett... viszont kaptam ajándékba kompenzációt... így év végére... emiatt :)

klassz :)

(#72813) spect80 válasza zzola (#72810) üzenetére


spect80
senior tag

Egyik rokonnál is ez volt. Fél év után kapott számlát. Részletfizetési lehetőséget felajánlották. Mondtam neki hogy valami kompenzációt kérjen már, de nem akar vele szenvedni korábbi tapasztalatokból kiindulva.

(#72814) Kbali válasza zzola (#72799) üzenetére


Kbali
nagyúr

Akkor érdemes elolvasnod mondjuk itt a GYIK vonatkozó pontjait (29-34). Szóval korántsem veszett fejsze.

(#72815) zzola válasza Kbali (#72814) üzenetére


zzola
félisten

Nekem nem kell bemutatni, pontosan tudom miről van szó, volt már benne részem....

(#72816) dchard válasza Kbali (#72814) üzenetére


dchard
veterán

Ezt érdemes lenne az összefoglalóba is belerakni. Kifejezetten hasznos volt. :R

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72817) endrúdí válasza 4Grider (#72770) üzenetére


endrúdí
csendes tag

Oké, de akkor ezzel el is van intézve az RCS hiba részükről? Hálózaton belül megy és kész. Pont nem ez lenne a lényege.

(#72818) 4Grider válasza endrúdí (#72817) üzenetére


4Grider
nagyúr

Itt az a kérdés, hogy ÁSZF-ben szereplő, szolgáltató által nyújtott szolgáltatásról beszélünk-e. Mert ha igen, csak akkor lehetnek elvárásaid a szolgáltatóval szemben.

(#72819) MadMancs válasza endrúdí (#72817) üzenetére


MadMancs
veterán

El.
Ez egy ingyenes extra, ami kb örüljünk hogy működik. Szolgáltatóknak ráfizetes amúgy is ingyenes RCS a fizetős sms helyett.
Egyébként én úgy tapasztaltam hogy voda - Telekom - digi között működik rendesen ha a másik fél is aktiválta, Yettel csak yettellel működik.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72820) Landsmann válasza MadMancs (#72819) üzenetére


Landsmann
addikt

Nekem működött mindhárom nagy szolgáltató között mikor próbáltam. MIvel nem használom, így nem tudom most mi a helyzet, de kb az év elején minden gond nélkül ment mindegyik irányba.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#72821) amdboy


amdboy
senior tag

mikor egyesítettem a mobil és otthoni előfizumat az üzletben azt mondták, hogy telefonon azonnal lehet velük beszélni mert ezen ügyfelek "előnyt" élveznek..... 35 perce azt hallgatom, hogy jelenleg minden munkatársunk foglalt :C :C

(#72822) zzola válasza amdboy (#72821) üzenetére


zzola
félisten

Általános ügyfélszolgálat? Vagy valami egyedire vársz?

(#72823) amdboy válasza zzola (#72822) üzenetére


amdboy
senior tag

általános...

(#72824) 4Grider válasza amdboy (#72823) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondold el, hogy azok mennyit várnak, akik nem élveznek előnyt...

(#72825) amdboy válasza 4Grider (#72824) üzenetére


amdboy
senior tag

na ez az :F

(#72826) zzola válasza amdboy (#72823) üzenetére


zzola
félisten

Ez fura, engem most azonnal ügyintézőhöz kapcsolt... :F

(#72827) 4Grider válasza amdboy (#72825) üzenetére


4Grider
nagyúr

Esetleg jelentkezhetsz Miskolcra a TÜFSZ-ra. 3 műszakban meg lehet keresni a 250e Ft-ot is...

(#72828) amdboy válasza zzola (#72826) üzenetére


amdboy
senior tag

szerencsés

(#72829) Lauda válasza amdboy (#72821) üzenetére


Lauda
félisten

Az előnyt élveznek nem azt jelenti, hogy azonnal ügyfelest kapsz.

(#72830) endrúdí válasza 4Grider (#72827) üzenetére


endrúdí
csendes tag

Homeofficeba bevállalnám itthonról :)

(#72831) 4Grider válasza endrúdí (#72830) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem is értem, hogy a szolgáltatók ezt a tevékenységet miért is nem tették már jó régen ki HO-ba. Bár van nem egy olyan ügyfélszolgálat, ami így működik, és nem feltétlenül pozitívek a tapasztalatok az ilyen háttérrel kapcsolatban.

(#72832) amdboy válasza Lauda (#72829) üzenetére


amdboy
senior tag

pedig így mondta a srác a vodafoneban. Vagyis ez is egy " előny" és szolgáltatlás részükről.

(#72833) amdboy


amdboy
senior tag

Sikerült végül is beszélnem egy vodás kolléganővel. Többeközt a számlakésés okáról szerettem volna tudni, illetve arról, hogy milyen összeget fognak küldeni amint megérkezik a 2 hó amit eddig nem kaptam meg. Az okról nyilatkozni em tudott, viszont mondott egy jónak tünő ötletet azt mondta ő maga is így csinálta mikor késett 3 hónapot a számlája. A vodafone főoldalán van egy menü a számlabefizetéshez. Ott my vodafone bejelentkezést kell választani, majd egy tetszőleges összeget fizethetek ( ezt nyilván jóváírják ). Ha tudom mennyi a pontos összeg amit szoktam fizetni és nincs egyéb költség, akkor akár azt is fizethetem. Erről valakinek tapasztalata esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#72834) Kbali válasza amdboy (#72833) üzenetére


Kbali
nagyúr

Miért fizetsz olyanért, amiről nem kaptál számlát? Ha számlázni nem tudnak, akkor szerinted hogyan fogják rendezni a túlfizetésedet később? Inkább rakd félre azt a pénzt, hogy amikor elkezdenek bejönni a számlák, akkor ki tudd fizetni.

(#72835) Gallmix válasza 4Grider (#72824) üzenetére


Gallmix
aktív tag

nem sokat... legalábbis biztos nem vártam 35 percet tegnap... pedig 16 óra körül telefonáltam...

itt is melyik menüpontot hívod lehet a kérdés lényege... nem egyforma a terhelés...

[ Szerkesztve ]

(#72836) Lauda válasza amdboy (#72832) üzenetére


Lauda
félisten

Hogy azonnal ügyfélszolgálatost kapsz, mikor felhívod őket?

(#72837) MadMancs válasza 4Grider (#72831) üzenetére


MadMancs
veterán

Vodánál HO-ban is van ügyfélszolgálat.

Nem egyszer volt rá példa hogy hallottam otthoni háttértajokat, volt hogy rá is szólt gyerekre menjen ki. Majd elnézést kért.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72838) Kevin8997 válasza amdboy (#72833) üzenetére


Kevin8997
tag

Simán túlfizetésként jelentkezni, az appban is látható lesz. Én fizettem így amikor nem akartam őrizgetni a pénzt.

(#72839) spect80


spect80
senior tag

Ha már túlfizetés...Valaki tudja hogy várható-e a Vodánál olyan opció, mint a Telekom és a Yettel esetén, hogy a részletre vásárolt eszközökre be lehessen állítani tetszőleges összeget előtörlesztésre?

(#72840) Zolás


Zolás
addikt

Mai nap meglepett a voda, levonták újra a novemberi számlát. Valami véletlen hiba lehet az üfsz szerint, de jelezzem a bankomnak! és majd ők visszarakják a pénzt!
Természetesen be volt fizetve a számla, szóval most túlfizetésem van, és jegyzőkönyvet kértem. És hogy a voda intézze! Nem a bank hibázott, nem nekik kell helyrehozni.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#72841) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Nem meghoszabbított TUTI számon lévő egyenleget hogyan adja vissza a Voda? Nekem kell kérni, vagy ők utalják maguktól vissza?

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#72842) Grande Ale


Grande Ale
őstag

Üdv!
Telefonom nyomtam egy gyari visszaállitást, ezzel ugye törlödött az esim is. Beállitásnál beszkennelem a qr kodot, de kér valami megerősitési kodot is. Az mi?

(#72843) asdf_ válasza Donki Hóte (#72841) üzenetére


asdf_
veterán

Kérni kell (alapesetben nem is tudják a bankszámlaszámodat, így még ha akarnák sem tudnák elutalni).

(#72844) MadMancs válasza Grande Ale (#72842) üzenetére


MadMancs
veterán

FR nél ki kellett volna választani hogy eSIM marad.

Megerősítő kód my voda fiókban található az eSIM resznél.
Ha neked nincs eSIM a fiókban akkor személyesen tudod.
Viszont ha FR el csak simán törölted eSIM, és nem deaktiváltad előtte, akkor nem fogja engedni újra. Jobban jársz ha mindenféleképp bemész egy üzletbe.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72845) Grande Ale válasza MadMancs (#72844) üzenetére


Grande Ale
őstag

Ezzel szépen megszivattam magam akkor...

(#72846) Grande Ale


Grande Ale
őstag

Valaki aki képben van ezzel, igazán leírhatná, hogy esim esetén mi a teendő gyári visszaállításnál, ha marad a telefon, vagy ha nem, stb.
Simán azt hittem qr olvasással újra aktiválom, aztán mégsem. A Vodafone üzletben ott volt a kért kód, nálam nem. Érdekes ez így...

(#72847) MadMancs válasza Grande Ale (#72846) üzenetére


MadMancs
veterán

Ha marad a telefon akkor nem szabad kiválasztani hogy eSIM is kuka.

Ha nem marad teló, FR előtt eSIM deaktiválni kell.

A képek samsungon készültek. Más gyártóknál máshogy nézhet ki, máshol található esetleg. Azt telefonja válogatja. De a lépés ugyanaz.

Nekem pl ott van my voda fiókban mind a 4 eSIM, és mindegyik simre kattintva a megerősítő kód is.
Azoknak nem kerül Voda fiókba be akik türelmetlenek voltak és a hibás rendszer idején üzletben csináltattak eSIM. Nekem mindegyik online rendelés volt, így eleve nem is kerülhetett máshová.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#72848) Zolás válasza Zolás (#72840) üzenetére


Zolás
addikt

Megjött a válasz, intézzem a bankon keresztül, mert arra is képtelenek, hogy visszaadják, amit elvettek. Fantasztikus ez a cég.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#72849) Grande Ale válasza MadMancs (#72847) üzenetére


Grande Ale
őstag

Köszönöm! Nálam nem látszik a megerősitő kód, pedig ugye ma állították be az üzletben újra, mert elbénáztam.

(#72850) yanna válasza 4Grider (#72425) üzenetére


yanna
őstag

És ennyire nem egyszerű, pofám leszakad... Kell egy meghatalmazás is, hogy a lemondó nyilatkozatot leadhatom... Eszem fszm megáll...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.