Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Tudtommal minden fejegység kéri a kódot amiben benne van a funkció, hiszen ez a "lopás elleni" védelem.
Renault power
Sőt az ablakemelőket is újra kell tanítani.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Sanyo77
tag
És hol van a kód leírva? Szervízkönyvében?
Akksi töltés nem javallott úgy, hogy nincs megbontva gondolom.
rob210
Topikgazda
Csepptöltővel lehet, hagyományos töltővel valóban nem szabad.
A kód egy kártyán kéne legyen a gyári leírásokat tartalmazó kis műbőr tokban.
Renault power
Ezaz...hogy hol?
A megane-nál a szervizkönyv első oldalán vagy a borító belső oldalán van a kód.
Viszont a lagunánál én sem találom sehol.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
üszök
őstag
Én mát töltöttem többször a Thalia-t fasza Ruszki töltővel úgy,hogy nem volt levéve a saru.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
manoarc
senior tag
Ha bontanád nem jönnél ki jobban belőle anyagilag ?
{。^◕‿◕^。}
golyós
őstag
Rádió kivesz- ha jól tudom vonalkódnak kell valahány számjegye- Play áruházból letöltöd a renault rádiókód progit és ha szerencséd van megmondja.
Nézz utána, valami ilyesmi.
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
LamerGyuri
senior tag
Van "életed párja"?
Az a mondat és nézés megvan, hogy "Meddig lesz még itt ez a sz@r a(z) garázsban/udvaron/szobában/lakásban?"
Szóval, én sem bontanám. Menjen minél hamarabb.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
manoarc
senior tag
Megpróbálnám "matematikailag" megmaragyárzni az ő nyelvén,hogy nincs új táska ha deficitesen megy el a verda
{。^◕‿◕^。}
Sanyo77
tag
Nekem a szervízkönyv hátoldalán van egy matrica, középen az alvázszám, felette egy számsor, alatta egy számsor.
A felső 6, az alsó 7 karakter. Lehet ez a kód?
golyós
őstag
Megvan a hiba, meg is csináltattam gyorsan:
Hátsó lengéscsillapító csere volt + fékbetét + féktárcsák csapágyostúl.Munkadíjjal volt 76e.
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
rob210
Topikgazda
a kód 4 jegyű, legalábbis én eddig csak ilyennel találkoztam.
Nekem van külön egy kódkártyám.
Bankkártya méretű plasztik kártya amin a 4 számjegy szerepel.
Renault power
Cane
őstag
Nincs spéci szerszámom, de ha 2 hajlított gemkapcsot benyomok a lyukakba és kihúzom a rádiót, akkor van mögötte kábel elég? Nehogy áramtalanítsam.
Amúgy mindenem megvan, még kerékösszetartás mérés eredmény is, tényleg minden, csak az a plasztikkártya kóddal...
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
Cane
őstag
Lesz ott kábel, be is rakták valahogy.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
rob210
Topikgazda
Nem minden esetben.
Sok gyárnál csinálják azt, hogy a "keret" hátlapjára tesznek fel egy csúszó csatlakozót amibe belenyomod a fejegységet és az azon található csatlakozó belecsússzan.
Ilyen esetben nincs kábelezés.
De ez a ritkább eset nagy álltalánosságban van kábel.
A te gépedet nem ismerem, de renaultéknál a kábeles nem a dokkolós verzió szokott lenni.
Renault power
Cane
őstag
Kösz Rob! Egy abszolút off kérdésem lenne, lehet tudod is rá a választ. Golf 3-nál látok egy ékszíjat ami a generátort hajtja és jó repedezett, nin burkolva lemezzel. Ez lehet a vezérműszíj vagy csak a generátor szíja? Előre is kösz a választ!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
rob210
Topikgazda
Az csak a generátor szÍja.
Viszont a golfnál tÍpushiba, hogy ha az elszakad vagy kirepedezik, kiszálasodik és felkap a vezérműszÍj egy darabkát belőle, akkor elviszi a vezérlést és szétveri a motort.
A sogor golfját is pontosan ezért kellett generáloztatni. (meg elég sok ismerősét)
Azonnal cserés.
Nem vicc, ezer párszáz forint a szÍj de 100.000.- hibát generál!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
zalikaxx
újonc
Sziasztok.
Egy 2003 as,1.9tdi, 2-es lagunáról lenne szó.Szóval a problémám az,hogy pár napja észrevettem, ha a fordulat felmegy 1600 fölé akkor hallatszik egy szélsüvités vagy sipolás szerü hang a motor felől. Remélem semmi komoly... Előre is köszönöm a válaszokat,véleményt.
Cane
őstag
Aztaqrr...va!
Kösz hogy szóltál!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
tresh
addikt
Ez így sok minden lehet.. turbó,turbócső, generátor, ect kicsit konkrétabban kéne van e pl teljesítménybeli különbség stb?
meroly
veterán
Szerviz információk:
• 2 vezérlés csere volt, az utolsó tavaly
• műszakikor (15.08.hó) olajcsere,szűrő,harangok
Akkor jól érzem hogy az ég adta világon kívül semmit se kell tennem a kocsival csak tankolni egy évig legalább?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
rob210
Topikgazda
Olyan nincs.
Mármint 1.9-es TDI, az vagy 1.9 DCI, vagy nem renault.
A másik pedig ha huhogó hangot hallasz, amit a leÍrás alapján kikövetkeztettem, hogy az, akkor bizony turbó csere előtt állsz.
Legjobb lenne felvenni a hangot és feltölteni abból, rögtön meg tudjuk mondani neked, hogy mi is lehet, vagy legalábbis, hogy merre nézelődj.
[ Szerkesztve ]
Renault power
motoflug
őstag
Sziasztok!
Holnap megyek a Scenicem-ért, amin kuplung lett cserélve és váltóolaj. A kuplungja kritikán alul volt, de még ilyen fémes csörgés hallatszódott akkor, ha:
- bemelegedett a motor
- gázadás után hallani a legjobban, mikor a motorfék működik
- sima gázadásnál is
Viszont nem jött,ha a kuplung be volt nyomva. Most kuplungcsere után a szerelő állítja, hogy még mindig van, ami eléggé bosszant,de azt mondta, hogy ne foglalgozzak vele.
Kérdés: mit tudok tenni, ha foglalkozni akarok vele? Váltófelújítás brutál árakon megy, ahogy hallottam. Bontó: az meg lutri. Váltóadalék? Vagy tényleg hagyjam?
SG3rg0
őstag
pècsimunkás
addikt
Nem tudom ,mennyi a reális ára , de rohadt jól néz ki !!! Kívül-belül ! Ha meg tudsz vele egyezni vedd meg ! Pontosabban , én megvenném !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
sowi
őstag
kepekrol lehet jo is, meg rossz is, nehez eldonteni, viszont ez csak eleg base modell raadasul kicsi a motor is, meg piros...lehetne hova alkudni, amugy en is menfocsanakrol hoztam az enyemet
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
SG3rg0
őstag
Azért mégis, mennyit mondjak neki? Én úgy látom tekintve a piacot 1.3-1.4 között van a realitás. A motor nem lényeg anyósomnak is ilyen van, tudom mit tud. Thaliáról előrelépés.
rob210
Topikgazda
Ez nem lesz előrelépés a Thaliahoz képest.
Mármint teljesÍtményre.
Kényelemre biztosan.
De azt jó ha tudod, hogy ez gyenge lesz a sedan kaszniba.
A thalia gyengébb motorja lényegesen kisebb súlyt cipel.
Ráadásul még ha a 75 lovas 1.4 8V ről beszélünk se lesz előre lépés, mert a 16 szelepes jobban megy, de jobban is kell pörgetni.
1.2 millionál többet nem adnék érte, most kell rajta majd egy csomó mindent cserélni.
100.000 kilométert elérve igen komoly összegeket tud felemészteni.
Ha csak nincs vezetett szervÍzkönyve számlákkal igazolva, mert akkor az évszázad vétele is lehet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
zalikaxx
újonc
1.9 dci, elnézést,elirtam.Amugy igen,huhogó hangot hallok,olyasmit mint amikor a szél atfúj egy kis résen.És még az is érdekes,hogy miutan bemelegedett az autó,vagyis mentem vele 10-15 percet,akkor ez a hang elmúlik.
SG3rg0
őstag
Elvitték az autót!
3 órát töltött használautón a hirdetés. Most hívott a tulaj hogy valaki odament kpra megvette!
Szervíz könyv nem volt. Hát nagyon szomorú vagyok!
Képek:
[link]
zsizsef
senior tag
Urak!
M2-nél a termosztátot a házzal együtt kell cserélni?
pècsimunkás
addikt
Azért a 75 lovas Thaliatól jobban megy ! Vezettem Thaliát is , tudom , hogy így van . Meg az az autó minden más szempontból is előrelépés lett volna . Meg , ahogy írták , kb 3 órát volt fent a hahu- n , úgy látszik nem csak nekem tettszett nagyon .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Igen. Csak a belét nem lehet.
Bár utángyártottból már elvileg létezik olyan, aminek lehet csak a belsejét.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
sowi
őstag
5 tized az elteres a 0-100ban a ket auto kozott, szoval nagy varazslat nincs a ketto kozott
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
zsizsef
senior tag
A szerviz szerint se, viszont a Bárdi oldalán meg van külön termosztát (K4M 1.6-hoz).
pècsimunkás
addikt
Lehet , de érezhető a különbség a kèt autó között . A kérdező meg tisztában van - volt az 1.4 , 16v - vel , írta is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
SG3rg0
őstag
Így van! Anyósomnak 1.4 16v van. Sokat vezetettem tudom mire képes. Szerintem, előrelépés a Thaliához mindenféleképpen.
PHenis
senior tag
A menetdinamikarol nem sokat arul el ez a parameter.
rob210
Topikgazda
Erről kár vitatkozni
Mint írtam kényelmesebb modernebb autó. Ez teljesen egyértelmű.
De egetverő különbség nincs, menetre.
Amúgy meg elvitték ennyi.
Ezért mondtam, hogy lehet az évszázad vétele.
Aki elmegy megnézi, megalkuszik azé, nem azé aki ábrándozik róla.
Renault power
tresh
addikt
Ez így rengeteg minden lehet.
rob210
Topikgazda
1.9 dci-nél túl sok minden nem lehet, főleg, hogy csak 1600 fölött jön elő.
Vagy turbó, vagy valamelyik turbóhoz tartozó cső.
Bár a bemelegedési tünet miatt kezdödő turbó halál.
Érdemes lenne élő adatos diagot csinálni.
Ha jól sejtem.
Renault power
tresh
addikt
Nem hiszem hogy turbó lenne mert az állandóan "szólna". Bár lehet nem kap elég hamar olajat a turbó ,picit log is a tengelyes és azért csinálja.. látni kéne. Sajnos ezek azok a dolgok amit élőadatok + szemrevételezés nélkül csak találgatni lehet.
Pl az 1.5 dcik alapból fütyülnek "huhognak" ki hogy mondja. Ha meg már sok a km a turbóba akkor még jobban hallható lesz.
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Sziasztok!
Először is egy kérdés:
Ti cserélnétek hátsó gátlókat csak azért, mert a porvédő kezd megsemmisülni rajta? Nem ereszti az olajat, és a többi.
Anyum autójáról lenne szó, gyanítom egyébként is lassan a hátsó híd felújításra szorul, mert mintha kicsit terpesztene, bár be nem ül a segge, van még bőven hézag a kerékjárati ív és a gumi között.
Más:
Eladtam a bringát, így hamarosan újra szerelő kezei kerül a Lagesz, hogy a futóművet felfrissítsük.
Valaki itt közületek rendelkezik diaggal és annyi hozzáértéssel, hogy ha elviszem, akkor átnézzük, hogy mi az, ami még cserére szorulna esetleg? Vagy jó szerelőkontaktot is megköszönnék itt Szolnok környékén.
Az itteni márkaszerviz egy vicc, én oda be sem teszem a lábam, akiben meg bízok csak Hovány msz-ben dolgozik és irdatlan óradíjak vannak (15k/óra).
Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
Adonimus
aktív tag
Üdv Urak.
Renault Megane classic 1999 1.6 8szelep benya.
Régebben is rángatott néha ha olyan kedve van. Egyik nap délután beinditottam, az alapjárat pillanatok alatt felment 4-5 ezerre és ott is maradt. Néha rángatott is, ez üresben pedig látszik is a fordulatszámon, hogy 3-4 ezer közt ugrál ütemesen, ugyanilyen ütemben rángat. Majd ujra csak simán 4-5 ezer a fordulat stabilan. Aztán pár óra leállás után normális. 1-2 napig jó volt. Most 1200-1500 körül van az alapjárat. Hideg motornál ha nincs ez az alapjárat kinlodás néah hajlamos rángatni, nem tudom van-e összefüggés. A nagy fordulat meleg motornál sem szünt meg pedig ugye 4 ezres fordulaton hamar elérte.
Szerelőnek ötlete sincs. Mit gondoltok? Cserélve lett az összes gyerta nemrég, összes gyertyakábel de valami kis bigyót levágtam ami a trafók mellett volt betekerve a motor tetejébe, mert az törött volt.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
tresh
addikt
A magas fordulatszám és alapjárat végett én a pillangószelepre tippelnék.
speedydb23
senior tag
Vákumcső is tud meglepetéseket okozni, érdemes lenne átnézni, hogy nincs-e kirepedve valamelyik.
rob210
Topikgazda
Na a kis bigyóról tudnál képet csinálni?
Ha jól sejtem mi volt az a bigyó akkor az a ludas.
Renault power
zalikaxx
újonc
Teljesitménycsökkenés nincs,és változó a hang megjelenése is,van amikor 1200 as fordulat körül hallatszik,van amikor 1600 körül,van amikor 1200 tól egészen 2000 ig de az fölött már soha sem.És ha megállok,ujrainditom az autót akkor elmúlik.Szóval elég érdekes ez a dolog.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek