Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
üszök
őstag
Ez a Suzuki abból a szempontból is ritkaság,hogy ebben az időben k.b. 1% volt klímás. A szervós kormány hasonló ritka,még magában is klíma nélkül.
A 3-as dízel golfot meg felejtsd el,2 féle van már rég.
1, már körbe járta a földet 2x, jó állapotúnak hazudott.
2, patika állapotra megcsinált,ezeknek az ára viszont 1M ról indul.
Az öcsémnek Punto 2 volt vagy 4 évig,6 kilométerre járt dolgozni a 6 liter tudta a kocsi mindig neki.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Wiz Khalifa
addikt
Magán a panelon lenne a gond? Forrasztani tudok, ezért is kérdem.
Mert ha csak annyi lenne a gond hogy pár forrasztás elengedett akkor azt megoldom.
Smoke some weed nigga!
diablo1984
veterán
A föld kerülete az egyenlítő mentèn nem sok, egy erős bejáratásnak felel meg....
De a többi igaz, azok már lefosottak, rohadnak mint a rosszbaj, motorja meg mindennek kicsinálhatò, ha sok benne a km, akkor sokat lehet rákölteni, bár a tdi-nek ha a bele csüng is indul ès megy, csak az olajat eszi ès annyi( tapasztalat)
rob210
Topikgazda
Nem hiszem, hogy forrasztás lenne.
Én a csatlakozókat nézném át előbb.
Meg az ajtó átvezető kábelt.
De ha forrasztás, akkor próbáld meg megütögetni ha fel felvillan akkor akár forrasztás is lehet.
( nem szétverni, csak megütögetni )
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Rendben, hétfőn vagy kedden meglesem a dolgot minden képpen.
Smoke some weed nigga!
tresh
addikt
Kicsi a világ szokták mondani
Tosee
őstag
Szia!
Nekem év elején cserélték, feszítőkkel! Pont amiatt cseréltettem mert hidegben volt némi hangja! 30 környékén csinálták szalonba (gyári szettet kértem)... Mikor kicserélték már jobb idők voltak, és nem is volt hangja! Erre mióta bejöttek a hidegek azóta ha hidegen indítok ismét hallani ezt a hangot sajnos! Szóval nem igazán értem!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
ThodEE
őstag
Szerencsére 1-2 percen belül abba hagyja csak addig mindenki bámul hogy "Ez mekkora f@sz hogy nem bírja megcsináltatni" arccal
Valaki mondta hogy a tárcsák kopottak és azért, de akkor cserélni kellene a szervóét, generátorét és a főtengelyen lévőt is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
motoflug
őstag
Sziasztok!
Scenic 1 Ph2-ben, az elemtromosan allithato tukroket hogyan tudom behuzni? Illetve az elektromos ablak kapcsoloban hogyan lehet ledeket cserelni esetleg mas szinure/erosebb fenyure? Van errol valami leiras?
Szia, a tükrök behúzása alatt a behajtásra gondolsz? Ha igen, azt kézzel tudod.
Az elektromos tükör állítás (ami a tükörlapot mozgatja) nem egyenlő a tükör behajtással, az egy másik funkció.
Megane2-höz van egy rövidke irományom, de linkelem hátha feltudod használni: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Fújd be szilikonsprayvel a szÍj belső felét.
Ha nem szűnik meg akkor meg kell nézni melyik tárcsa kopott, nem kell az összeset kicserélni.
Nekem csak a főtengelyé volt kopott.
[ Szerkesztve ]
Renault power
WunderKinder
tag
1.8-as Laguna II-be tettettem gázt februárban, azóta belement 35000 km, nekem bevált. 200k volt + egy hatósági műszaki. A fogyasztás átlaga 10,8 gázból, ehhez még elfogy ~0,5l benzin is százon. Általában rövid távokon (2-5km de az napi sokszor) használom, de hetente 2-3 autópályás út is van. Viszont nálam kb. 2 perc alatt bemelegszik. Ma reggel direkt megnéztem, mire bebootolt a rádió (kb. 1 perc) addigra 25 fokos volt a víz, mire kigurultam a parkolóból (kb. 150m) már elérte a 41 fokot és átváltott gázra.
Cane
őstag
Hátsó spirálrugóból melyik gyártóét érdemes venni? Ill. ki gyártja a gyárit? Ezt is párban ajánlott cserélni?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
motoflug
őstag
Szuper, köszönöm! Szerintem ez nekem is segíteni fog, bár a régebbi szériás kapcsolóm van. Tudok esetleg alapból aliról vagy ebayről olyan ledet rendelni, amin már eleve benne van a nagyobb ellenállás?
Cane
őstag
Az a márka kellene ami már az érdemes beépíteni kategória.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
rob210
Topikgazda
Mid is van neked?
Mert az összefoglalóban nincs bent kép még
Alapból, álltalánosságban a Monroe, Sachs, Bilstein, Meyle
Amiket ajánlani mernék.
Renault power
tresh
addikt
+kyb
Cane
őstag
Espace 4.
Köszi a választ! Párban csere legyen? Valaki azt mondta, hogy csupán 1 rugó csere esetén a másik is meg fog pusztulni pár héten belül. Tényleg így van?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
rob210
Topikgazda
Futómű alkatrész, tehát igen párban.
Én nem mernék egyet cserélni semmiből.
Még a csapágyat is párban szoktam.... de ez az én hozzáállásom.
Renault power
tresh
addikt
Logikusan, főleg egy rugónál illik párban cserélni. Fizikai tulajdonságai nem lesznek egyformák. Simán eltörhet a másik is amit nem cserélsz.
Cane
őstag
Okés. Köszi a válaszokat! Szerintem az erősített kivitelt választom majd.
Más. Múltkor cseréltem helyzetjelző izzót. Cirka másfél órás mutatvány volt. Össze-vissza cseszte a kezemet egy vas karosszéria elem. Hihetetlen mennyire kitöltötték a zugokat. Ez a mutatvány szervizben így nézne ki: Izzó 100.- Ft, beszerelési díj/óradíj 10.000.- Ft.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
tresh
addikt
Ez már lassan minden márkára és szervizdíjra igaz lesz
Tényleg nagyon gondolkozok abban, hogy bérelek egy garázst és maszekba elkezdek javítgatni autókat.
[ Szerkesztve ]
ThodEE
őstag
Megpróbálom
Milyen árban mozoghat a csere?
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
cellpeti
veterán
2004 Megane II-ba a szélvédőnél is van hangszoró, vagy az ott csak "dísz"?
Tigris, tigris, csóvafény...
ThodEE
őstag
Ph I van , nekem ott vannak a csipogóim
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
Neked nem PH I van hanem Megane I van abból is a PHI
A csere attól függ mit kell ténylegesen cserélni.
Az is lehet, hogy a szÍjfeszÍtőd rossz és csak azt kéne kicserélni.
pár ezertől a 22.000.- ig bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Nem dÍsz az ajtóban a 13cm es sugárzók vannak (közép mély)
A műszerfalban pedig 8 cm es magassugárzók vannak, ha jól emlékszem, de lehet, hogy csak 6cm-es.
Renault power
tresh
addikt
Ott a "csipogó"
[ Szerkesztve ]
PeterPH
senior tag
Mondjuk a képen nem a gyári, hanem a Pioneer típusspecifikus darabja látható. A gyári nagyságrenddel silányabb volt.
orosziem81
tag
Sziasztok,
Hátsó lengéscsillapító rugóval kapcsolatban én is szeretnék érdeklődni. Kerékcserekor a baloldali rugó alsó tövében fedeztem fel, hogy az anyag külső része egy 2cm hosszú csíkban fel van repedve és mikor lekapargattam, alatta ott ette a rozsda. Gondolom a rugót valami vérőréteg fedi és alá bement a víz, a védőréteget meg felpergette.
Arra vagyok kíváncsi, hogy maga az anyag meddig bírhatja így? Lehet-e csere elhalasztásával a felületet kezelni a további rozsdásodás elkerülése érdekében?
Üdv:
István
[ Szerkesztve ]
Zaji
őstag
Sziasztok,
Egy érdekes hibával találkoztam L lll autómnál, amire megoldást keresek. Akkumulátortöltés zavar hibaüzenet rendszeresen megjelenik. Az autóban új akkumulátor van, a generátor hibátlan (próbapadon tesztelve), 14,6 V-tal tölt multiméterrel több ponton mérve. A komputerből kiolvasva 15,6 V a töltés és ahogy 16 V fölé megy azonnal kapom a hibaüzenetet.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
(#47480) orosziem81 Erre a megoldás: csere. Nekem is ilyenek voltak a hátsó rugók a Laguna lll-asban. Mire megjöttek az új rugók addig el is reped az egyik régi rozsdás rugó.
rob210
Topikgazda
Már nem azért de akkor hol jó a te generátorod?
Ugyan a Laguna III technikáját nem ismerem, azt még nem szereltem.
De minden eddigi autónál, ennél fejlettebben sem szabad hivatalosan 15.6 volt fölé mennie, a töltésnek.
Tehát amit leÍrtál azzal meg is válaszoltad a kérdésed.
A generátor feszültség szabályozója kuka.
Renault power
rob210
Topikgazda
Sajnos a rugóacélt hiába kezeled ha annak a felületén jól látható a rozsda akkor nem lehet tudni, hogy mennyire kezdte meg az acél szerkezetét.
Lehet, hogy elmegy 10 évig lehet, hogy a következő kátyúnál oda van.
A műanyag bevonat nekem is lepergett már a rugókról, én lekentem koranttal, ami rozsda átalakÍtó, egyenlőre tartja magát, de garanciát nem vállalnék rá, hogy nem kell hamarosan kicserélnem majd.
Én azt mondom hajtsd amÍg megy, ha zavar cseréld ki.
Nem nagy mutatvány.
1 óra alatt ki lehet cserélni a kettőt, mert csak párban
[ Szerkesztve ]
Renault power
Már megint nem úgy megy a kocsi, ahogy kéne. (2005-ös 1.4 benzin)
2x nagyon nehezen indult hosszabb út után, kb. fél óra állás után. Menet közben remeg, rángat, hiába padlózom le nem megy jobban. (jó amúgy se, de most érezhetően nem) Persze ezt is véletlenszerűen csinálja. Tegnap pl. Hódmezőtől- Csorvásig, aztán abbahagyta. Múltkor rövidebb szakaszon éreztem ugyanezt. Fogyasztása is nőtt. Mikor rángat akkor 6-7 között ugrál, normálisan meg el szokott lenni 90-nél 5.5 literrel. Olaj rendben, hűtővíz rendben, benzin omw.
Megint az fhp jeladó lenne a bűnös?
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
pècsimunkás
addikt
Lehet , hogy hülyeséget kérdezek , de gyertyák lehetnek a hunyók ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
rob210
Topikgazda
Ez egyértelműen gyújtó trafó, haldoklik valamelyik hengernél.
Amikor 3 henger van olyankor megugrik a fogyasztásod is, és cserébe nem is megy a kocsi.
Meg kell nézni, hogy melyik rossz.
Csak azt nem értem miért nincs hibakód a műszerfaladon, mert lennie kéne.
bal oldalt a képen az a többszörös hurok aminek világÍtania kéne. (ez diesel, de az ikon ugyan az)
Diagon volt a kocsi?
[ Szerkesztve ]
Renault power
Zaji
őstag
Akkor rosszat mérek a multiméterrel?
Hibalámpa nem világít. Diagon nem volt még, ma elviszem mindenképpen szerelőhöz. Gyertyák 14 hónaposak benne, ezalatt mentem 12e km-t.
OBD-s bluetoothos vackom van, de az semmit nem ér, alig pár értéket mutat. Torque meg eCar appokkal néztem.
Nekem nincs is ilyen lámpám.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
rob210
Topikgazda
Nem rosszat magasat, nem lenne szabad a generátorból 15.6 voltnál magasabb töltőfesznek kijönni.
A 16 már sok.
Hiszen egy 12 voltos akuról beszélünk.
Azt hogy mekkora amperrel tölt megnézted?
Renault power
rob210
Topikgazda
Oksi.
Azt nem értem hibakód miért nincs, de ettőll még valamelyik trafó lesz a rossz, ezt 95%ra teszem meg a hibalistán.
A gyertya ok azzal nincs is baj, de fölötte a trafó, az tud betegeskedni, sajnos, főleg, ha valami francia csoda mint a sagem, valeo, etc.
Ez tÍpushiba az összes francia autónál, ha nem a német vagy jappán tarfók vannak benne akkor azok "megviccelik" a tulajt egy idő után.
Renault power
köszönöm!
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
gabx76
senior tag
Még két dolgot néznék meg: üzemanyagszűrő, esetleg injektor.
Zaji
őstag
Akkor talán rosszul fogalmaztam. A generátorból nem jön ki magasabb, mint 14,8 V. Az elektronika "lát" többet a valóságnál.
A komputerből kiolvasva 15,6 V a töltés tehát nem a valóságnak megfelelő adat érkezik be.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
newwave0507
tag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 dci 120LE blokk. Megtudná valaki mondani, hogy a nívó pálcán a MIN és MAX között mennyi a különbség ? Tehát hány liter olaj mozog közötte . Köszönöm szépen előre is!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Sanyo77
tag
Honnan tudod, hogy a multimetered mér jól?
Honnan tudod, hogy nincsenek feszültség tüskék, amit a computer érez, a műszered meg nem?
Esetleg testzárlat rátesz még pár voltot a töltésre?
Wiz Khalifa
addikt
Nah tegnap észrevettem hogy nem csak a műszerfal világításom nem ment hanem a fűtéskapcsolós részen sem mentek a világítások. Így hát biztosíték csere után mentek.
Smoke some weed nigga!
pècsimunkás
addikt
Olvastam tegnap este .
Remélem lesz majd ilyesmi fél év múlva is ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
just
aktív tag
Kürölbelül 0,5-1liter olaj lehet a különbség. Csak tipp, pontosan nem tudom.
Two things what i hate. People that can't count...
newwave0507
tag
Ha tippelni kéne Én is ezt mondanám.., de hátha tud valaki pontosat
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel