Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Valahol szívja az aksit, vagy gyári hibás az akumlátor.
Renault power
(#39102) diablo1984 válasza tigerscorpio (#39098) üzenetére
diablo1984
veterán
mivel nagynyomású a rendszer a kocsiban így a tápszivattyúnak kell a kraft arra, hogy a nyomás felálljon, így azért nem indul be! nem normális ha az akku ilyen alacsony feszen van. töltsd fel az akkut, hagyd kihűlni és mérj egy feszt rajta. nálam az energiser adta meg magát pár hete(nekem is indításkor minden villogott, de nem röffent be), egyszerűen nem lehetett feltölteni fullra(12V környénén volt 24óra töltés után, és még csökkent is utána), valszeg cellazárlata volt nálam és a melegben kakkant meg.....
nézdd meg, ha te így jártál, akkor gariztasd az akksit!
[ Szerkesztve ]
dhgm
tag
Akkor nem jó az én madzagom...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
tigerscorpio
aktív tag
rob210: Az Immobiliser ledje villog egyedül, mindkét szivargyújtó aljzat gyújtás utáni.
Saruk csatlakozását megnézegettem, az azok stabilak, és tiszták voltak.
Mosta rajta van töltőn kb 10 óra óta, már vissza ment 5amper alá a mutató.
diablo1984:
Fent van töltőn, megnézem, mi a helyzet vele,
dhgm: De így már el tudok indulni ezen a vonalon
Ui.:
Kb 20 perc töltés után kíváncsiságból levettem a töltőt, és indítóztam. simán beröffent...
Persze visszatettem a töltőt, és várok utána,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
(#39105) diablo1984 válasza tigerscorpio (#39104) üzenetére
diablo1984
veterán
én az új akkut mikor betettem, márciusi gyártású volt, azóta ott pihent a polcon, indított mint a vaddisznó, azóta is mindig hatékonyan indít, pont fülelem, hogy az indítómotor is jobban pörög vele, mint eddig bármikor!
(#39106) tigerscorpio válasza diablo1984 (#39105) üzenetére
tigerscorpio
aktív tag
Márkára a tiéd milyen ?
meg mekkora ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
(#39107) diablo1984 válasza tigerscorpio (#39106) üzenetére
diablo1984
veterán
Energiser volt a régi, most meg valami tesco-ban árusított legolcsóbb vacak, amire 2 év garit vállaltak! 44Ah-s, ez is volt benne, kis benzines motorhoz ez jár(laguna1-esemben is ekkora van a 2 literes motorhoz(benzines szintén))
(#39108) tigerscorpio válasza diablo1984 (#39107) üzenetére
tigerscorpio
aktív tag
Mindjárt kimegyek megnézni, hogy hol tart a az amper mérő.
kicsit több, mint 12 óra töltést követően 0-3 között volt a mérő.
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
(#39109) diablo1984 válasza tigerscorpio (#39108) üzenetére
diablo1984
veterán
nekem majd 1 nap töltés után sem ment vissza 0-ra, utána töltöttem egy exide-ot, azt csak szinten tartás miatt(tartalék akku, nincs használva), másfél óra alatt már 0-án volt..... ezért mondtam, hogy inkább mentem és vettem 1-et, lehet bírta volna még, de lehet szivatott volna, 10ezer meg nem a világ vége....
(#39110) tigerscorpio válasza diablo1984 (#39109) üzenetére
tigerscorpio
aktív tag
Teljesen igazad van,
Egy kedves ismerősöm járt úgy, hogy tőlem még haza ment, de másnap nem tudott elindulni, mert cellazárlatos lett az akksija. egész új autó volt, és egész új akksival.
De beszállították a szervizbe a cég, és, csak aztán derült ki, hogy akksi csere, semmi nagyobb gond...
Bár gondolom OBD -n keresztül kitudta volna a szervizes listázni a gondot, vagy az autómentősöknél nincs
ilyen cucc, meg laptop?
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
(#39111) diablo1984 válasza tigerscorpio (#39110) üzenetére
diablo1984
veterán
autómentők jellemzően csak bedolgoznak a szervizeknek, így semmi nincs náluk, mert ők nem szerelnek csak visznek! teherautónál persze ez más tészta, mert ott jellemzően a helyszínen oldják meg amit lehet, de egy személyautót inkább felkapnak és a szervízben tákolják meg, így egyszerűbb nekik!
Louies
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy gyári Renault kiegészítőket honnan érdemes venni? Van-e valami jó forrás az interneten erre?
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
tigerscorpio
aktív tag
Hali !
Nekem anno ezt
javasolták, vagy talán unix ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
dethroner
veterán
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ebben az ügyben?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Megane 1, PH2 2002-es gépben kéne kicserélni a váltó szimeringet, mert egy picit szivárog belőle az olaj. Azt szeretném kérdezni, hogy ehhez mindenképp szét kell húzni teljesen a motor-váltó párost, vagy egyszerűbb módja is van neki esetleg?
ThodEE
őstag
Megane 1, PH1 1996-os verdámon 2 évig szivárgott, mindig figyeltem az utántöltésre, aztán komolyan folyni kezdett.
Le lett véve a váltó (30ezer), váltós munkája +30ezer ebbe belefért 2 szinkronizáló gyűrű csere.
Alkatrészek némi kedvezménnyel 35ezer.
1 hónapja
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
diablo1984
veterán
ma eladtam a laguna 1-esemet, fájó szívvel váltam meg tőle, de 2 autó luxus cikk évi 4000km megtételére és a Yarissal szemben a Renault húzta a rövidebbet(asszony nem érezte a lagunát, a yarist viszont talán, a garázs is kicsi, a yaris mögé meg sokminden befér még, kisebb helyet foglal)
sajnálom, mert jó kocsi volt, jól is nézett ki, egy fiatal srác vette meg, ahogy észleltem, szerelem volt neki első látásra! remélem jó helye lesz nála, helybeli, úgyhogy biztos fogom még látni a kocsit.
birozoli7800
senior tag
Hi!
Adott egy Renault Thalia 2004-es 1.4 8V. Egyik pillanatról a másikra leállt. Újra indítás után felbőg a motor 4-5 ezres fordulatig, pukkadozik, majd leáll. Milyen hibára utalnak az alábbi tünetek?
(#39119) diablo1984 válasza birozoli7800 (#39118) üzenetére
diablo1984
veterán
a gázpedál nem esett be, a bowdene feszes?
(#39120) birozoli7800 válasza diablo1984 (#39119) üzenetére
birozoli7800
senior tag
Nem esett be. A motor hangja is elég furcsa, mintha kipufogó se lenne.
(#39121) diablo1984 válasza birozoli7800 (#39120) üzenetére
diablo1984
veterán
hibakódot vajon kreálhat? érdemes volna egy diagnosztikát lefuttatni rajta! előzménye volt az esetnek?
(#39122) birozoli7800 válasza diablo1984 (#39121) üzenetére
birozoli7800
senior tag
Előzménye nem volt. Holnap fogja megnézni egy autószerelő, ő így telefonban arra gondolt, hogy valahol falsot szívhat a motor.
rob210
Topikgazda
Átszakadt, égett valamelyik tömítés ezért falsot szív, ahogy a szerelő is mondta.
Valószínű, hogy a szívósornál van a bibi.
Beindított motornál körbe kell fújni az illesztéseket.
Ahol fulladozni kezd vagy felpörögni ott kell tömítést cserélni.
Renault power
rob210
Topikgazda
A karburátort le kéne szedni ( bocsánat központi injektort ), és a visszatérő ágat kitakarítani.
Leveszed az injektorról a két benzincsövet, kinyitod a tanksapkát egy csavarhúzóval kitámasztod a tankolócsőben lévő csappantyút, majd belefújsz a benzincsőbe. Aztán ha nem tudsz akkor a csövet ki kell takarítani. Célszerű finoman kompresszorral megnyomatni az kiviszi a szennyeződéseket álltalában.
Összeszerel és 95% hogy öröm boldogság.
Renault power
Szendwich
tag
Ez hasonlo a gyarihoz:
http://coolautoo.hu/yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto/5347-yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto-mini-iso-renault.html
Van hozza bluetooth-os kihangosito is.
vendingo
veterán
Kérnék itt is egy kis segítséget/tanácsot.
Clio RS gen3 vásárláson gondolkodok.
Van valakinek tapasztalata az említett típussal, vagy valami hasznos infó, amit okvetlen tudnom kéne?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
dethroner
veterán
Köszi a tippet
Nem én fogom csinálni, de elmondom a szerelőnek a javaslatot. Vagyis ha jól értem, a kinyitom a tankot, és a beömlő csőben lévő záróelemet kitámasztani, és az injektorról levett benzincsőbe belefújni? Nem gond, hogy majdnem tele van a tank? És valóban ilyen elkoszolódás miatt lehet hogy valamelyik henger/hengerek jól mennek, valamelyik meg nem?
Olvastam olyanokat hogy lambda szonda, esetleg ECU hiba, vagy valami ok miatt a keverék benzinben szegény/dús lesz és ezért nem tökéletes az égés.
És ezt találtam a kocsihoz adott karbantartási könyvben, mit gondolsz, gondoltok róla?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
rob210
Topikgazda
De a tele tank az gond lehet.
És igen okozhat gyertya kokszolódást, mert nem tud annyi benzin elégni mint amennyit kap.
A nyomásszabályzó is lehet ludas.
Ha van fedcompod akkor ki kell olvastatni a hibakódot. (nem tudom melyik évjárat és felszereltség R19 ben nagyon sok változat van.)
Ezen felül még sok minden más is lehet, de ez a legegyszerűbb hiba.
Renault power
rob210
Topikgazda
Szerintem te vidd a festék réteg mérőt.
A hátsó oszlop javítása bármi lehet, de legalább normális javításnak tűnik.
Az az első ajtó viszont fura vagy leszállt az ajtó és be kell a zsanért állítani vagy valami nagyobb bibi van induljunk ki abból, hogy valaki rátehénkedett és csak beállítani kell.
Ezzel a motorral nem tudsz mellé nyúlni nagyon megy de szomjas is mint az állat.
Cserében "elpusztíthatatlannak" mondanám, ha a kötelezőket megkapja.
Renault power
Doki16
addikt
Ha már felmerült egy kicsit az ajtó téma. Nálam a vezető oldali ajtó egy kicsit kiáll a karosszéria síkjából. [link] [link]
Nem tudom, hogy mi történt vele, mert amikor megvettem még nem volt ilyen. Semmilyen behatás nem érte az ajtót. Mondjuk minden nap használom a kocsi, de ez akkor sem megengedett 5 év alatt én úgy érzem Lehet ezzel valamit csinálni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
dethroner
veterán
95-ös évjárat lehet, mert 96-ban helyezték forgalomba, és abban az évben elvileg már nem gyártották.
A forgalmi szerint E7J a motorkód, szóval a legkisebb, leggyengébb motor ami lehet. Computer dolgot nem tudom, kevéssé vagyok tájékozott a kocsiban. Hol kell lennie?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
PHenis
senior tag
Sziasztok,
Laguna1-ről mekkora móka leszedni az önindítót? Lakótelepen a bérház előtt megoldható, vagy inkább vigyem szerelőhöz?
Pár napja fura hangja lett indítózás közben, mintha valami elszabadult volna, klattyog össze-vissza. Még működik, de nem akarok ottmaradni sehol...
diablo1984
veterán
szerelő! én is le akartam venni egy 2literes benzinesről, de mégcsak nem is láttam tisztán, hogy merre van az önindító!
rob210
Topikgazda
Most viccelsz?
Ezen mi a nem megengedett?
Pont, hogy az első 5 évben jönnek ki azok a hibák amik itt nálad is most előjött.
Ez csak 1 perces beállítás, a fület és a zárónyelvet kell összhangba hozni, mert a használattól elkezdtek kopni, ami 2-3 miliméternél már ezt az elállást eredményezi.
Simán be lehet állítani.
Renault power
rob210
Topikgazda
Az E7J nem a leggyengébb motor.
Mellesleg az már központi injektoros és van hozzá egy siemens fedcompnak nevezhető vezérlő egység.
A kocsi bal oldalán a kerékdobnál egy szürke 20X25 ös doboz kb.
Amibe egy fekete 2-3 cm átmérőjű kábelkorbács megy.
Renault power
PHenis
senior tag
Köszi, akkor nem is szenvedek vele.
Más téma: Van egy kis alapjárat gondom ami már rég óta jelen van, de nem rosszabbodik. Csináltam egy videót róla, íme: [link]
A videó közepén a műszeren a lambda jel látható. Hibakód nincs, és minden körülmények között csinálja. Hidegen, melegen, reggel, este, hosszú út, rövid út, akármilyen benzin. Ez egyszer csak ilyen lett. Néha durvább, néha csak ilyen picit hullámzik mint a videón.
Nincs ötletetek, hogy mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
fojtó szelep tisztítás már volt?
egyébként magas az alapjáratod amúgy is.
Én minden képpen a folytószelepnél keresgélném a hiba okát mondjuk tömítőgyűrű etc.etc. valahol falsot szívhat egy kicsit.
Renault power
Doki16
addikt
Na azért nem kell így letámadni Úgy mondod ezt nekem mintha egész nap a kocsimat szidnám
Csak azért volt furcsa, mert a 8 éves C4-en nem volt ilyen hiba meg a 9 A6-on se.
Szerinted meg tudom én ezt itthon házilag csinálni. Mi ennek a pontos menete? Eléggé zavar, hogy így eláll.
Másik téma: olvasgattam a kézikönyvet és itt a 21 oldalon ezt írja:
A motor átgondolt használata
– 30 másodpercnél hosszabb ideig tartó állás esetén
állítsa le a motort;
– indulás előtt ne járassa alapjáraton a motort (az
üzemi hőmérséklet elérése érdekében), még télen
sem.
Ez a téma már felmerült párszor és pont az ellenkezőjét mondjátok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Szendwich
tag
Ketszer elolvastam azt a mondatot, hogy a C4 es A6. Elsore nem ertettem miert soroltad fel ketszer ugyan azt a kocsit, kulonbozo evekkel
g.gergo
senior tag
Igen, megoszlanak a vélemények a járassuk-ne járassuk témában. Én ma már nem járatom annyi ideig, csak télen, nagyobb hidegben, akkor is max. 1-1,5 percet, ezt is csak azért, hogy az olaj mindenhova eljusson, és megkezdődjön a rendes kenés. Utána elindulok, de óvatosan, 2e rpm fölé nem víve a fordulatot, viszont alacsonyan sem tartom, mert az ua. árt neki. Olyan 1,8-1,9e rpm között megyek. A Scenic-el, ami 20 fokos garázsban áll, azt meg semennyire nem járatom.
Doki16
addikt
Jah igen Citroen C4 és Audi A6. Azért is érdekes mert az audi a6 egyik tipusjele a C4-C5-C6 stb.
(#39140) g.gergo: Soha egy kocsimat se melegítettem télen. Bár nekem van annyi előnyom, hogy 4 km-nyi szakaszt egyenletes tempóval teszek meg 1500-as fordulaton. Mire kiérek a faluból már van egy csíkom. OBD-vel nézve az olyan 40-45 fok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
dethroner
veterán
Igen, találkoztam már azzal a sötét dobozzal a motortérben. Sajna én műszaki antitalentum vagyok, azon kívül még picit lusta is és helyem sincs, így mindent szerelővel csináltatok. Aki most sajna nem nagyon ér rá, azt mondta kb 1 hét, mikor rá tud majd nézni komolyabban. Őszerinte abból a kezdetleges fedcomp-ból nem lehet semmi olyat kiolvasni, ami hasznomra lehetne. Emailben megkérdeztem az injektor.hu-t hogy mit gondolnak, azt írták a legegyszerűbb dolog amivel kezdhetem a szelephézag ellenőrzés.
Bár, most munkából hazafelé, mintha normálisan viselkedett volna az autó, semmi rángatást nem tapasztaltam. Elmúlhat ez magától, vagy mégis bejönnek azok a cserék, amiket eszközöltünk pár napja?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
AthlonXP
őstag
Szóval a lényeg, hogy mindenképp szét kell húzni az egészet ahogy van, nincs egyszerűbb megoldás!
Jól értelmezem, hogy ez a művelet majd' 100k volt?! Egy rohadt ezer ft-os tömítés miatt ( mármint a váltó tömítése nagyjából annyi )!
ThodEE
őstag
95k-t fizettem és volt benne kedvezmény
Mást is cseréltek a kocsin, kormányműn egyik harang nullára szét volt szakadva, nem csak a féltengelynél folyt, nem értek a kocsikhoz hogy megoldható lett volna szétszedés nélkül azt nem tudom
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
AthlonXP
őstag
Értem... Hát nem volt olcsó akkor...
ThodEE
őstag
Úgy vagyok vele hogy nem volt olcsó de inkább költök rá és egyre több alkatrészről tudom hogy jó, mint hogy vegyek egy másik ismeretlen állapotút
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
PHenis
senior tag
Ezt kipróbálom, csak rohadt meleg van... köszi a tippet!
rob210
Topikgazda
Be tudnád állítani nem ördöngösség.
Ráadásul csak két helyen van benne csavar amit oldani tudsz
No és a zsanér feszítést eredményezi.
Nem lerohanalak, csak nem értettem, ez nem akkora probléma
Renault power
Doki16
addikt
Szerszam biztos, hogy megvan hozza, tehat az nem lehet akadaly
Ha holnap csinalok rola kepet akkor megtudod mondani, hogy mit lazitsak/allitsak?
Egy olyan embernek mint nekem aki meg az izzo cseren kivul mast nem csinaltam az auton nagy problema Nekem egy ilyen draga auto legyen egyben A kis 96-os swiftemet szana-szejjel szereltem egyfolytaban, de ezeken meg egy olajcseret se merek megcsinalni. Mondjuk az ev eleji olajcsere ugynel amikor a szerelo eltorte a vizhutes csovet amikor meglazitotta a olajszurot inkabb fele se nezek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.