Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
A gépjármű karbantartási füzetében amit a netről le tudsz szedni.
Abban bene van hogy milen típust ajánlanak bele és milyen hőértékűt.
Azzal autósboltban már bármilyen gyártó termékéből jót fognak ani, mert kikeresik katalógusból.
Egyébként én a densora esküszöm.
Renault power
rob210
Topikgazda
Fékből Zimmermann
ATE
Amúgy swag febi a mechanikus dolgokból.
Renault power
Ghandi
aktív tag
Az ATE szinte ugyan az az ár mint a Ferrodo,a Zimmerman valamivel olcsóbb igaz de az se semmi.
Most vennem kellene első és hátsó betéteket,Ferrodoból kb 20-25 lenne az ATE szint ugyan az,és akkor remélem nem kell első tárcsát venni....
Lemértem ahogy tudtam,mert a féknyereg melett nincsen sok hely,én ott 21.5mm-ert mértem. Gyárilag 22mm vastag,és a min 19.8mm
Ha valaki tud olcsó Ferrodo betét beszerzési helyet,akkor segítsen légyszives.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
rob210
Topikgazda
Én a Ferrodot nem javaslom, de mindenki azt vesz amit akar.
Miért olyan drága a Zimmerman?
Milyen kocsira kell neked és pontosan mi?
Renault power
tresh
addikt
Nincs baj a ferrodoval de ha egy arba van az ate/zimmerel akkor nem kerdes.
Mágus2
Közösségépítő
Csak hangos és sikít, mert túl kemény a keveréke a betétnek. Hamarabb rohad le róla, mint ahogy elkopna. Ferodo-t én sem javaslom.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Uram a számból vetted ki a szót.
Konkrétan tegnap cseréltem egy megan alatt tárcsát betétet, kritikán aluli volt a ferrodo.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Nekem csak hátul volt az octavian, lerohadt róla a betét, tárcsa elgörbült és lerohadt szintén. Valahol van képem, majd előkeresem. Siralmas volt 2 év után.
[ Szerkesztve ]
moriak
tag
Sziasztok.
A vezető ülés felőli ajtónál a könyökömnél a kárpit (ruha) elengedte magát egy kb. 5 cm átmérőjű körben. Mivel lehetne ragasztani?
Mágus2
Közösségépítő
3 éves tárcsa és betét. Érdemes a képekre kattintani. Új korától visított hidegen. Bemelegedve meg rázott.
A zimmermann azóta is olyan, mint az új.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Erről van szó.
Csak a cserélt szett a Megane alól még félre is volt kopva.
Bár lehet az inkább a beszerelés hibája volt így utólag már a franc se tudja.
Renault power
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Megani I Ph2 sedannál a csomagtartón lévő 2 piros lámpának mikor kellene világítani?
(nem az enyém )
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Ghandi
aktív tag
Konkrétan ez egy Megane II 2004-es 1.4 16V (K4J 730) ferdehátú.
Nagyon sok helyen Ferrodot irnak a neten Megane-ra hogy az az igazi,kicsit megkönyebbültem hogy most nem azt kaptam hogy csak azt.
Sokan a Textart ajánlották,igaz nem ehez az autóhoz,hanem úgy álltalánosságban,volt aki azt mondta hogy a Delphi az egy olcsóbb .de gyári minőségü jó betét. Sajnos semmi tapasztalatom a márkákkal.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Ghandi
aktív tag
Nekem volt régebben Berneres ragasztó spraym. Az tökéletes volt az ilyenre. Más márkában is van ilyen,szerintem mindegy is a márka,csak ne valami übergagyi legyen.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
gabosz02
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy Magyarországon belül, hol lehet kapni, vagy rendelni Renault Scenic modellautót? Köszönöm előre is.
rob210
Topikgazda
Volt már dolgom textarral, nem mondom, hogy rossz, sőt a ferrodonál klasszisokkal jobb választás de, hogy mit ajánlok jó szívvel azt már leírtam
Egyébként 9000.- a Zimmermann betét a te kocsidhoz az azért nem tudom miért számít drágának.
Az igaz, hogy a ferodonál drágább majd duplája, na de nem véletlen
[ Szerkesztve ]
Renault power
tresh
addikt
Tobb fajta volt/van abbol is nekem is az van 2eve hatul es deka hangja sincs. A betetek egyedul amikkel nem vagyok meg elegeve de ez a gyengebbik fajta. Ettol fuggetlenul most mar en se tennem be mert keves helyen kapni a normalisat.De az ilyen olasz szaroktol merfoldekkel jobb. Persze nem ate vagy zimmermann kategoria.
moriak
tag
Köszönöm.
AMD Power
titán
Beültünk az új Renault Mégane-ba
Frankfurti Mégane-ok, 2015
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Ghandi
aktív tag
Tudsz nekem ha máshogy nem priviben linket erről a betétről? Mondjuk talán jobb lenne itt hogy más is lássa,ki tudja kinek kellhet még.
Azok a helyek ahol én néztem ott a Ferrodo csak az első szett 15-től indult,a Zimmermann is jócskán több volt 10-nél,az ATE volt talán a legdrágább,értsd 20 vagy talán 20 fölött. Egy hely volt ahol találtam Textart 9587Ft. Eddig ez volt a legjobb ár,és talán még ehez képest jó minőség,de ha 9000Ft-ért lenne jobb mint a Textar akor persze azt venném!
Mondjuk nekem most első és a hátsó szett is kellen,illetve a jövő hónapban,mert most másra ment el a pénz.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
rob210
Topikgazda
Holnap beteszem a linket első hátsó szettről a te típusodhoz.
De most mobilról vagyok.
Renault power
Ghandi
aktív tag
Rendben,köszönöm!
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
tresh
addikt
Csoda szépen átvették a PSA-tól ezt az ocsmány középkonzolt csak itt még rondább mint a 308ba...
AMD Power
titán
Az új Megane az a középső rész valami katasztrófa.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Nekem is csalódás főleg egy ilyen belső után
AMD Power
titán
Nekem is . Főleg úgy ,hogy a M3 számomra egyik legszebb része a műszerfal volt. De ez az új.... ráadásul a minőségére is van panasz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Nem baj remélem sokan cserélnek majd aztán 2-3 év múlva veszek valami jó kis 2.0 dci m3-at
rob210
Topikgazda
Doki16
addikt
Igen, pontosa emiatt a belso ter miatt szerettem bele vegleg az M3-ba. Inkabb ez lett a sokkal szebb formak miatt mint a focus. Az M4 tetszik kivulrol, de ez az allitott tablagep kozepen nagyon ronda
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
tresh
addikt
Nekem is azzal van a bajom. Olyan mintha középen lenne egy tartókonzol amibe az asszony bele tette a vágódeszkát Nem tudom ki tervezte meg de tuti elverném a seprűnyéllel mint a rongyot.
FerNandor
őstag
Egyébként reálisan nézve én is egy ilyenben gondolkodom. Külföldről egy nagyon kíméletesen használt m3 2.0dci.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
Nézegettem én is őket mondjuk nála már csak kombi játszik és nagyon bántja a fantáziám hogy automata lesz a következő "betatásodtam"
FerNandor
őstag
Én manuális, digitklima, tempomat, jó lenne panoráma tető, esetleg ülésfűtés. Esküszöm lent ülnék esőben és nézném ahogy esik az autóra az eső
Ja és persze kombi. Ezüst, vagy valami jó szín, de inkább ezüst. Halk egyébként a 3as megane? A 2-eshez képest. Nem ültem még olyanban. Következő autónak valami nagyon halk, suhanósat szeretnék. Nem akarok a motortérből semmi zajt hallani...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
3-asból még csak rssel mentem így nem tudom megmondani mennyire zajos vagy sem mert egyedi rendszer volt alatta és az bizony gázadásnál duruzsolt Majd megkérdezem havert ő náluk 2 is van 1.6 dezsővel hogy mi a benyomás velük kapcsán. Bár még nem panaszkodott pedig anno a fiatjukat szidta mint a bokrot
FerNandor
őstag
De úgyse adom el egy jó darabig. Várom már, hogy kész legyen, faszán meg akarok csináltatni rajta mindent. Nem lesz olcsó...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
Evvel én is így vagyok de már rengeteg pénzem benne van a gépbe és még hol a vége nem tudom Talán év végre majdnem mindennel meg leszek
Ghandi
aktív tag
Oh nagyon szépen köszönöm!
Tényleg igy azért elviselhetőbb az ára,másol azért sokkal durvább ára van.
Nézegettem más alkatrészek árait is,van amit még venni kellene az autóhoz,hirtelen egy 30ezret össze is tudtam válogatni........és akkor még be is kell ezeket szerelni.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Ghandi
aktív tag
Asszem akkor én is beállok a sorba. Eddig kb már 100at ráköltöttem tavaly és idén összesen,és most is kb 100-150 kellene még rákölteni úgy hogy valójában semmi komoly baja sincs!
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Pecc
őstag
Ez szerintem egy ördögi kör
tresh
addikt
Az De azert meg is jo erzes beleulni es tudni hogy ez bizony muszakilag mar ott van majdnem mikor a gyartosorol lejott. Mar csak az esztetikara kell gyurnom de az csak jovore, mert az is kb 200-300ezer lesz
Ghandi: mar nem szamolom mennyit koltottem ra pedig semmi komolyabb baja nem volt pusztan az en hulyesegem hogy mindent rendbe teszek/tettem rajta. Egyszer ha unatkozok majd meg irom hogy 2ev alatt miket csinaltam meg rajta
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Azért a fékbetéteket nehogymár ne tudd kicserélni.
Gyere el ha Pesti vagy basszus 1 óra alatt kicserélem neked mind a 4 tárcsán.
Renault power
tresh
addikt
Ne viccelj van olyan autószerelő akarom mondani pék akinek ez se sikerül elsőre
rob210
Topikgazda
Renault power
FerNandor
őstag
Na.. Jövő héten megy a lakatoshoz és a fényezőhöz. remélem jó lesz..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
diablo1984
veterán
laguna1 ph2 1,9 dti-ben lehet valami buktató? elvileg valahogy fogyik belőle a víz, hogy elhagyja, vagy kipufogja, azt nem lehet tudni, hajlamos a hengerfeje megnyikkanni, vagy inkább a tömítést nyomja ki?
amit még lehet róla tudni, hogy télen többször kell ráizzítani, illetve ha áll 2 hétig nehezen indul, ez esetleg izzítás hiba lehet(önindító felújítva, akku cserélve, fhp kicserélve), esetleg lelevegősödhet a rendszere, passz.
a tulaja szerint(kereskedésbe adta le, egy toyotát hozott helyette) 2 olajcsere között fél liter olajjal beéri, ennyi amit leírtam amit csinál, nem tudom mennyire lehet lutri, elvileg 151ezer km van benne, 4 éve jött be az országba 130ezer km-el, belső állapotba az én ex benzines 325ezret futott lagunámhoz képest egy picit talán jobb, de az ülés széle ugyanúgy le van ülve, a bőrkormány cafatokban rajta...... kasztniján a 2 hátsó ív csere érett, nem körben, de itt ott az ív része át van rohadva, küszöb jó.....
szerintetek érdemes ilyenre megalkudni? tetszeni tetszik, de a motort lutrinak tartom a vízfogyasztás miatt, bár ha egy hf tömítés, akkor az nem durva, az indítási nehézség talán izzítógyertya(de azt mondta, hogy téle 3x ráizzítva úgy indul mint egy benzines), amúgy szépen jár, bár kicsit lomha gázadáskor kell neki egy pár mp, mire elkezd tolni, igaz akkor sem szakad le az ember feje....
#42667776
törölt tag
A leírásod alapján ott a km nem stimmel ez a motor az I-es laguban a legjobb, szerintem el volt hanyagolva a szervizelés. Az egyik barátomnak van ilyen 260e km és a motorhoz még nem kellett nyúlni egyáltalán nem lomha, sőt jobban megy mint a 2.0 benyás, nem kormól, igaz Ő rendben is tartja. A kormány a ph 2-ben elég rossz minőség 120-150 között már rongyolódik, de nem kellene cafatokban lennie. Ha jó árban van és hajlandó vagy költeni rá, hogy rendbe tedd utána egy megbízható kis fogyasztású jószág lesz.
diablo1984
veterán
a km az sántít, szerintem 200e km fölött lehet, bár a váltógombon az írás még rajta van(kolléga tuti 200ezret futottjában már semmi sem olvasható a gombról), a gyári szélvédő is még a helyén, az ülés szivacsa kissé jobb állapotú, mint a 325ezret futott enyémé, nem ahol ül az ember, hanem a széle van elmálva(ki-be szállásoktól).
menni megy, csak kell neki pár mp, míg elkezd karcolni, úgy meg megy rendesen, akkor a turbo is hallatszik.
a bőr a kormányról itt ott már le van rojtolódva, az a kis vékony bőrréteg már átszakadt.....
449e ft-ra van kitéve, ezek között eléggé magas árnak számít, bár jó autó csinálható belőle, de a motor dolog ami buktató lehet benne...... a többi kopó cucc(fék, hátsó ívek, betört ködlámpa, vezérlés, stb) de van rajta vonóhorog és klíma benne, ezek amik az enyémből hiányoztak.....
Ghandi
aktív tag
De ki tudom cserélni,de ez itt egy kicsit máshogy fog működni.
Haver aki autószerelő,igaz otthon nincsen rendes műhelye sajna,a melóhelyére meg nem viszem be az autót mert akkor egy vagyon lenne.Szerszáma van,ha meg valami spec szerszám kell akkor azt elhozza estére a melóhelyről. Szóval ő szétszedi az autót nálam,(komplett futómű felujítás plusz fékek) én elviszem az én melóhelyemre a lengőkarokat,mivel itt van gépműhely,igaz nem autószerelő gépműhely,de rengeteg spec gép van,mint pl síkköszörű,eszterga,marógép,hidraulikus présgép stb,szóval bármit megcsinálnak nekem a fiúk a műhelyben.Ők kicserélik a lengőkarba a szilenteket és a gömbcsuklót,majd ezt hazahozom és haver visszaszereli,kicseréli még a kormány gömbfejeket,a stabilizátor szilenteket és a stabrudat és akkor már a fékbetéteket is meg stb.
Én veszem meg az anyagot,ő meg megcsinálja.
Még gondolkozom hogy a hátsó híd szilentjét is megnézetem vele,az is kb annyit bír mint az első szilentek,vagy az tovább bírja?
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
(#39350) diablo1984 válasza diablo1984 (#39348) üzenetére
diablo1984
veterán
akárhogyis, de majd tudósítok róla, mert újból Laguna tulaj lettem!
remélem nem átcseszős lesz az autó, jövő ilyenkorra is igaz az állításom, hogy a kertben csak 1 autó maradhat(laguna vs yaris).
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!