Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
AthlonXP
őstag
Diagnosztika nem mutatott hibát. Bosch gyertyák vannak benne, nincsenek egy évesek, tegnap ellenőrizve, hibátlanok.
Ha benzinpumpa vacakol, akkor alapjáraton vagy menet közben annak lenne valami jele, nem?
tresh
addikt
Talán még az önindító is lehet. Bár jó lenne tudni hogy mit produkál indulásnál. Esetleg egy video sokat segítene
AthlonXP
őstag
Indításával nem lenne gond, forgat szépen az önindító, csak egyszerűen olyan, mintha le akarna fulladni vagy hasonló... De csak hidegen.
tresh
addikt
Próbáltad már úgy hogy adsz neki egy kis gázt indításkor mert lehet a fojtószeleped szórakozik.
AthlonXP
őstag
Egy kis gázadással beindul, igen. Eddig soha nem kellett.
Szóval ez alapján fojtószelep lehet esetleg?
Pecc
őstag
Értem.
Olyat még nem tapasztaltam, hogy a gyáritól jobb/vagy azonos mélyhangokat produkáljon egy több tízezrekbe kerülő szett. Ezekszerint ezek jó cuccok.
Az enyémben a gyáriak igazán frankók lennének, nem is érdekelne a csere ha nem érte volna el a peremeket az idő vasfoga.
rob - Mennyi az a fillérekből megvolt? 40-50ezer újan?
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Akár, így láthatatlanba erre tippelnék de akár lehet ac pumpa is ahogy írták. Első körben kéne egy fojtószelep tisztítás + diaggal beállítani ha nem állna be az alapjárat normálisra utána aztán menni tovább.
cellpeti
veterán
sziasztok!
tegnap vettem egy kazettás autórádiót a kocsimba. Clioból lett kivéve. Update List-es, milyen kábelt kell hozzá vennem, hogy tudjak rá külső forrást rakni? Illetve miért van az, hogy nem működik a távírányítóval?
Tigris, tigris, csóvafény...
rob210
Topikgazda
Használt cuccokat vettem 23.000.- volt az egész.
Renault power
rob210
Topikgazda
Vagy tömitő gyűrű hiba, vagy alapjárati motor. (fojtó szelep).
Esetleg még a tengelyt lehet átmozgatni megkenni hátha megszorul valahol.
Renault power
Laraxior
titán
jájdeszííp
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
tresh
addikt
Alakulgat
cellpeti
veterán
Update List-es rádióhoz keresek kábelt. Ha van valakinek jelezze pls
Tigris, tigris, csóvafény...
tresh
addikt
Rönyóadokveszek FB csoport szerintem hamarabb találsz
Lacy6
senior tag
Az a baj, hogy eleve csak "kis" hangszórókat tudsz berakni a gyári helyére is.
Ezek csak "szebben" fognak szólni és erősebben, de sok mélyet nem lehet tőlük elvárni már csak a méretük miatt sem.
A mélynyomó ideális a mély hangokhoz, de a szerintem az igazi valami nagyobb hangszóró lenne, csak nálam nincs helye egyenlőre. (A közép hangokat hiányolom egy kicsit.) Kalaptartóba tudnák beépíteni ovál hangszórót, de ahhoz szét kellene darabolnom amit még nem tudom h bevállalok-e.
Valakinek nincs ötlete?
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
cellpeti
veterán
Tigris, tigris, csóvafény...
rob210
Topikgazda
Ez baromság.
Illetve nem először megkérdezem I-es vagy II-es megane-od van vagy milyen renaultod?
Nekem I es PHII amiben elől 16cm hátul 13cm fér el.
Ezt a keretet hátul átalakítottam, hogy oda is beférjen a 16cm-es pár.
A 4db 16 cmes hangszóró és a kis erősítő egy magnat mélycsővel nagyon szépen szól és nekem elég hangosan is.
Ha valaki igazi audiofil akkor az meg vesz mindenhova beépítőkeretet és szét tunerkedi a kocsit hangzásképet állít etc. etc.
Csak az már sok száz ezres tétel.
Kulturált hangzást fillérekből el lehet érni, ha valaki tudja, hogy mit keres, és hogy akarja megépíteni azt amire vágyik.
Renault power
AthlonXP
őstag
és (#38710) rob210
Az alapjárattal nincs baj, nem ingadozik. Diagnosztika nem mutatott semmi hibát.
Köszönöm a tippeket, hétvégén meg is nézzük őket, hogy mi lehet akkor!
rob210
Topikgazda
Átolvasva a dolgot próbálj ki légy szíves valamit.
Beülsz gyújtás ráad minden lámpa kialszik és nem indít hanem gyújtás levesz 2 mp gyújtás ráad, minden lámpa kialszik és akkor indítasz.
Ha így elsőre indul akkor elengedi a nyomást valahol a rendszer.
Vagyis vagy a nyomás szabályzó, vagy az AC nem tartja meg a nyomást és fellevegősödik a rendszer.
Ami akár nem riogatni akarlak de egy repedezett cső is lehet.
Renault power
AthlonXP
őstag
Fasza!
Jól van ezt kipróbálom majd reggel!
Lacy6
senior tag
Megane II és 13 cm van elől gyárilag. Ez az ami kevés.
Mit jelent a fillérekből? Mit jelenet a kulturált hangzás?
Ez minden ember számára más...
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
rob210
Topikgazda
Amit íram.
Nekem két kicx és két hertz adja a közép magast.
Mind a négy 16cmes.
JVC KDR fejegységgel kis erősítő magnat cső.
Nem versenyre való, de kulturáltan szól.
23.000.-
[ Szerkesztve ]
Renault power
Ha gyárilag tuneres volt, akkor az új update fejjel nem fog működni a központi kijelző és a távirányító sem (legalább is megane 2-nél így van).
Ha aux in kábel kell, vagy veszel ebay-en olcsón, vagy magad összeraksz egyet fillérekből (vagy veszel valami villamossági/hifis boltba kurv@ drágán). Nem nagy kunszt, 3 szál kábelt kell bekötni...
(#38715) Lacy6: volt annó valami leírás, hogy hogyan lehet 16-os beapplikálni, de oda már kiemelő keret kell, illetve mégjobban leszűkül a berakható hangszórók köre.
Én 13-ast raktam a gyári helyére, így farigcsálni kellett, mert nagyobb a mágnese, mint a gyárié.
Asszem ILYET raktam be előre.
A hangzása jobb, a magasak szebbek - erősebbek, illetve jobban is bírja a hangerőt, viszont mély hang semmi nem jön ki belőle, ehhez képest a gyári egy mélynyomó volt.
(#38722) rob210: jó, hát 16cm-ből már lehet normális hangot kicsikarni, de megane 2-nél kissé problémás
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Tudom azért is írtam, hogy kézifék és milyen kocsiról is van szó
Renault power
tresh
addikt
rob210
Topikgazda
Még mindig nem tudod, hogy csak a francia szar.
A következő poszt az lesz, hogy sagem a csapágy
Renault power
tresh
addikt
Most miért mondod a honda és a vw sose romlik el
Mágus2
Közösségépítő
Rengeteg a rossy tervezésből fakadó hiba a VW-ben. Nekem elhiheted.
rob210
Topikgazda
Te meg remélem értetted az iróniát
A múltkor egy 4 es golfal szívtunk mint a torkosborz.
Jeladót tenni egy szimeringbe precíz munka
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Mágus2
Közösségépítő
És mág nem szereltél B6 passatot.
rob210
Topikgazda
Meg azt nem is fogok
A múltkor felhív egy félig meddig rokon, hogy lenne egy olyan octi mint a tied.
Mondtam neki tök jó irány a szervíz én hozzá nem nyúlok.
Kérdi miért?
Kis túlzással a válasz any@dért, meg mert a kerékcsavart is laptoppal lehet visszatanítani, ha hozzányúlsz.
Én nem értek ezekhez a szétfedcompozott gépekhez és ezt vállalom is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
tresh
addikt
b5 se kutya aki pl sose látott még olyat igen csak vakarja egy darabig a fejét
kalmanchris
tag
Tényleg szép!
Tetszenek ezek a lagunák. 7-800 ezer környékén vannak hahun ilyen 2001-2003 körüliek. Ennyiért nagyon mellé lehet nyúlni?
tresh
addikt
Mellé Ez 2006 év végi faceliftes. Ezek olyan 1.3 körül mennek de felszereltség és állapot függő de kb ez az ár amiért már jó gépet kapsz nagy eséllyel. Persze az előző gazda nagyon fontos tényező! Főleg ha diesel vonalon gondolkodsz. Plusz én inkább kintről hozott példányba gondolkodnék fateré is kinti gép volt
Mágus2
Közösségépítő
Ennyire azért nem vészes a helyzet, tény, hogy féket légteleníteni nem lehet diag nélkül, de pl üzemanyag szűrőt sem lehet cserélni a dízelben, mert utána nem indul. Van egy-két érdekes megoldás. A gyujtást ráadva, nem kapcsol az AC, csak diaggal lehet bekapcsolni álló motornál.
[ Szerkesztve ]
kalmanchris
tag
Aha. Köszi az infót. Akkor facelift előttiben nem érdemes gondolkodni, ha jót akarok. Vagy marad a laguna1 face.
tresh
addikt
Ennyire azért nem vészes a helyzet, tény, hogy féket légteleníteni nem lehet diag nélkül,
Kellett neked ilyen high tech verda
(#38737) kalmanchris: első genes laguna II-nél voltak elektromos problémák főleg a kártyás indítás terén. Ebbe a keretbe amit írsz szerintem atom vétel az egyes laguna ph2 1.9 vagy 2.2 dti motorral ha diesel vonal ha benya akkor szigorúan 2.0 16 v
[ Szerkesztve ]
AthlonXP
őstag
Kipróbáltam amit írtál, de sajnos nem hozott eredményt. Most is csak másodjára sikerült beindítani.
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Jövőhéten le lesz kapva a váltóm pár tömítés cseréje miatt és ezzel a lendülettel kuplung szett csere is lesz, melyik márkába érdemes "belevágni"
Köszönöm szépen!
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
dhgm
tag
Hogy lehet egy autó ennyire szép?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
Luk
Renault power
rob210
Topikgazda
Akkor nem AC hiba ezt kizártuk ezzel, másfelé keresgélj.
Lehet, hogy valamelyik tömítés kezdi megadni magát.
Renault power
ThodEE
őstag
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
AthlonXP
őstag
Tipp esetleg, hogy melyiket kéne először... ?
rob210
Topikgazda
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
20e sok egy komplett vezérlés cseréért? Szettet én adtam, mert még 40-50%os kedvezmény mellett is 55e volt, ha szerelőtől veszem akkor 80e kb. Csere közbe kiderült, hogy vízpumpát is cserélni kell az +9e volt.
2000-es 1,9tdi clio
rob210
Topikgazda
egy tdi clión nem sok.
egy dci clión teljesen normális
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Ok. köszi
Csak azért kérdeztem, mert Ő volt kb a 4. szerelő aki el tudta válalni, mert mindenki nyaralni ment a héten meg el van foglalva. Viszont ha nem sok akkor legközelebb is Őt választom, mert egy ismerős.