- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38299 üzenetére
Nálam a traficcal nem volt semmi gond, 303 ezer km-t tettem bele, 300k-nál volt kuplung csere, de arra se lett volna szükség, mert utólag a sevizben elszólták magukat, hogy meg kellett hegeszteni még a kuplugpedál tartóját is, persze ők szétszedték a fél autót még pluszba, hogy azért is 1000 euróval soványabban menjek haza. Vízhűtő radiátort kellett cserélni még benne, mert estéről reggelre tócsa volt alatta. Ezt a két dolgot leszámítva nem volt semmi gond, eredeti turbó, váltó akksi, önindító, befecskendezés, és a többbi. Jól összerakott kocsi ez. Csak hát kinőttem szegényt
Nehéz dolog ez, mert nem kis befektetés az új kocsi, és kitudja mit sóznak rá az emberre. Peugeot, citroent nem szeretnék, PSA-ban is dolgozok, látom mi megy ott, meg van személyes tapasztalat is ami nem túl jó, ezért maradt a renault na meg a fiat. Mercedes meg megfizethetetlen a számomra, plusz bónuszba ott van még a korai rozsdásodás is
Ivecot még nem nem néztem.
-
diablo1984
veterán
válasz
peterm711 #38298 üzenetére
előtte spinterel voltak a kis motorral, 5 példányból 5-ben makkant meg a motor 2év 2 hónap alatt(2 évig garosak, 2 példány 2 év 1 hónaposan és 2 év 2 hónaposan adta be a kulcsot) és ezt elégelte meg a séf és kísérletezett, az akkor új masterrel(akkor még vacsi új volt ez a konstrukció, semmi tapasztalat nem volt még róla). 2.év lejárta előtt egy új iveco 7,5tonnásba beszámoltatta. jelenleg 2 sprinter van a cégnél(3 év km megkötés nélküli gari, ennyi idő alatt 2 blokk is megpusztulhat akár) én meg egy szintén teszt jelleggel egy citroen jumpert hajtok a 3 literes hdi példányt, ennek is még vagy 3 hónapja van a cégnél hátra, egy nyergesbe lesz beszámoltatva, ez sem jött be a vezírnek, pedig ez megy, jól fogyaszt, de a váltója fél évente széthullik, a garija szinte semmire sem vonatkozik, mert minden kopó alkatrész......
hosszú távon szerintem a sprinterekre esküdik a séf, mert sokáig garosak, szinte mindent gariban cserélnek(pappas auto), nem cigánykodnak mindenen(mint a renault és a citroen), így gondolom anyagilag neki jobban megéri!
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38297 üzenetére
Mi lett helyette, ha szabad megkérdeznem?
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #38295 üzenetére
Jelenleg 2300ccm-es motrok vannak kínálatban, az újabbak dupla trubóssak fix geometriával, a régebbiek szimpla, de vátozó geometriával. Állítólag az új kevesebbet fogyaszt, ami nem is volna baj, mert elég sokat lenne hajtva autópályán, csak hát kérdés, hogy mennyire lesznek tartósak ezek a motrok.
-
diablo1984
veterán
válasz
peterm711 #38294 üzenetére
annyiban tudok segíteni, hogy az újabb kasztnis 2100ccm-es dci motor 150 lóval egy kivert pöcs volt felépítményes furgonban, nem ment, de legalább sípolt a turbó és zabált mint állat! a gariidő még le sem járt és el is lett adva. amúgy beltérre jó, de erőhiány van bőven......
állítólag a legújabb euro6-os jobb egy fokkal, bár azt nem próbáltam, de egy kolléga szerint megy is, és a fogyasztása is jobb!
-
peterm711
aktív tag
Üdv srácok!
Új master vásárlását tervezem, van valakinek tapasztalata az új két tubós ENERGY dCi motrokkal? Merjem bevállani? Eléggé ijesztő a dupla turbó gondolata. Idáig egy 2008as traficot hajtottam, 2.0 dCi M9R motorral, nagyon meg vagyok vele elégedve, csak hát kevés a hely benne.
-
FRENK1988
veterán
Mi a helyzet a 2.2 dCi-vel? Jó motor?
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Csatlakoznék a topikhoz egy 2001-es Sceniccel. Végül egy 1.6 16V lett a befutó. Az esetleges nyűgeimmel majd zaklatlak titeket.
Üdv: Z
-
Lokids
addikt
Sziasztok!
Van itt valaki akinek van tapasztalata Megan RS-el (2010+). Milyen ismert hibái vannak, fékek hogy bírják a fokozott igénybevételt? Motor turbó mennyire tartós? (pl hungaroringet hogy bírja)
Ezzel a modellel szemezek, egyenlőre csak neten keresztül, mint egyetlen jelenleg eladó CUP:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_2.0_16v_rs_chassis_cup-8969891 -
_NCT
addikt
Tegnap lebontottam a kesztyűtartót az autóban, hogy kicseréljem a pollenszűrőt. Igazából nem volt sok idő, összesen 10 perc volt a kis és beszerelés. Igaz hogy előtte megnéztem egy videót, hogyan is kell ezt
-
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #38286 üzenetére
Ment pü tel szám. Faterom csinálja!
-
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #38283 üzenetére
21 kerbe tudok üdv
-
FRENK1988
veterán
vélemény? [link]
-
Megane2000
aktív tag
Budapesten ismertek jó klímást?
11-22-20- kerületen jó lenne. Általános karbantartásra vinném.
-
rob210
Topikgazda
-
nrbi001
senior tag
Kicserélték a teleszkópokat hátul, a jobb oldali ami recsegett ELTÖRT. a kupak letört a végéről.. a szerelő azt mondta csoda,hogy nem ért baleset....
-
#42667776
törölt tag
válasz
HoaryFox #38277 üzenetére
Ha nincs elhanyagolva, nagyon hálás jószág! Találkoztam már sok lestrapált példánnyal, korábban egy ismerősnél bontottam néhányat, kintről hozták neki, amikor jöttek alkatrészekért, voltak csodák a legdurvább amikor jöttek lengőkarért és ami az autóban volt, abban a szilentnek nem volt meg a gumija, csak fém a fémnek ütődött és használták.....
-
HoaryFox
őstag
válasz
#42667776 #38268 üzenetére
és (#38264) rob210 köszönöm a válaszokat! Lehet, hogy első autónak nem egyből fejest kéne ugrani egy ilyen autóba. Inkább maradok valami ütni-vágni való autónál
De persze, nem elképzelhetetlen, ha már nem friss jogsim lesz, akkor beruházok egy ilyenre mert nagyon tetszik maga az egész autó
-
rob210
Topikgazda
Milyen tisztítás lesz.
Én ózonoztattam tavaly az nagyon brutál.
Mindent kinyír.
Még a kocsiban felejtett illatosítót is kicsinálta.Egyszóval én fél évente cserélem a papír szűrőt és akkor tisztítom is a rendszert.
Még így is olcsóbb mint az aktív szenes szűrővel, vagy ugyan annyi de sokkal tisztább a rendszer.Érdemesebb többször takarítani, mint drágább szűrőt venni.
-
-
Savanya
addikt
Aktív szenestől sem fog kevesebb gomba lenni benne mert az a csatornákban ül meg . Lényege az ha valaki nagyon allergiás az aktív szén jobban kiszűri a kórokozókat és a polleneket . Évente ki kell cserélni a pollenszűrőt és takaríttatni kell a rendszert .
Kérdésem lenne : bele mernétek rakni 10/40W -es olajat 1,5DCI-be ?? Van itthon 5L olajam ,de teherautókhoz használt Shell olaj volna ez .
-
_NCT
addikt
Azt mondják a papír hamarabb büdösödik/gombásodik, én is ezt vettem észre.... Hátha a szenes kibírja 1 évig... Mondjuk Budapesten nem hiszem....
Annyi szent hogy tavaly ősz óta tiszta retek volt az egész pollenszűrő + cserébe büdös is volt mostanában a kocsiban ha beindítottam a légkondit. Aztán ha ebben is csalódom, akkor megvolt a tanulópénz....
-
mycso
Topikgazda
(#38238) Ck.: nekem egyébként nincs ilyen kabrió=benzines beidegződésem, simán kéne pl. egy 1.9 vagy 2.0dci megane2 cc.
(#38253) Skizz: Szia, minél hamarabb keress fel egy hozzáértőt és clip diaggal nézzétek meg, ez általában valamilyen üzemanyag ellátási problémára utal, ide tartozik pl. a turbo is
(#38254) Doki16: motorkódot kellene meglesni, de tudtommal ez ugyan az a motor, mint amit a megane-okba is raknak. Pont a napokban kérdeztek itt róla: [link]
(#38259) MMA87: már leírtam többször, hogy én végig próbáltam az összes pollenszűrőt: papaír/szenes, gyári/kínai, stb....saját tapasztalatom szerint az ég világon semmi különbséget, pluszt nem ad a gyári 7-8000Ft-os szenes az 1500FT-os kínai papírhoz képest. Így én azóta, ez utóbbit használom, évente kb. 2x szoktam cserélni.
-
#42667776
törölt tag
válasz
HoaryFox #38262 üzenetére
Hali!
Gondolom Laguna I-ről van szó ebben az ársávban. Ahogy Rob is írta, minden elektromos dolgot ki kell próbálni. Szerintem 1.6 1.8 felejtős 2.0 ami jó választás akár 8v, akár 16v. Ha nagyon ül a segge akkor torziók kukák, javítása drága, (az autó értékéhez képest) többnyire bontott híd a megoldás, ha kopog valami hátul az vagy lengéscsillapító, vagy híd szillent. Első rugóknál az alsó tányérhoz be kell nyúlni, ha nem ér végig a rugó a számára kiképzett részig, akkor le van törve belőle (típus hiba) megáll a víz a tányérba és egy idő után kikezdi a színterezést, majd törik. Kipufogó felől ha zörgés hallatszik, lehet katalizátor. Ha digit klímás, fűtőmotort mindenképp ki kell próbálni, többnyire csatlakozó beégés szokott lenni, de ha meghalt, drága a csere és nem igazán javítható, ezt többnyire a ki nem cserélt, elkoszolódott pollenszűrő okozza, mert erőlködik a motor. Még az is jobb, ha nincs benne szűrő, mint ha a koszos benne van, kívülről a szélvédő előtt jobb oldalon a kivehető műanyag takaró alatt találod. -
rob210
Topikgazda
válasz
HoaryFox #38262 üzenetére
Lagunából 2.0 literes benzinest vegyél.
Trafókat meg kell nézni vételkor, hogy ne sagem és társai legyenek.
Illetve minden elektromos kütyük ki kell próbálni.
De mindent és alaposan!!!
A laguna egyik érzékeny pontja az elektromos rendszer meg a távkulcs. (kártya)Amúgy a formája kényelme egyedülálló.
Viszont amit 300-400 körül találsz az szerintem mind kuka.
Én a meganeom nem adnám oda 400.000.- mert jó állapotban van. -
HoaryFox
őstag
válasz
nrbi001 #38261 üzenetére
Sziasztok!
Autómobil vásárlás előtt vagyok és nézegettem a Lagunákat 300-400ezer forint környékén, és hát egy picit megigézett a formája
Szabad venni? Hahu 4*-ra értékeli, de szeretném tőletek is hallani, van-e esetleg buktatója a dolognak.Előre is köszi!
Szerk.: Bocsi, nem válasz akart lenni
Elég 11 óra van és már elég régóta bent vagyok melóhelyen.
-
_NCT
addikt
Sziasztok. Pollenszűrőből érdemes aktív szeneset venni vagy elég a 2-3 ezres is? Tavaly ősszel cseréltettem, most néztem meg megint eléggé koszos poros volt, az is ilyen 2-3ezer ft kategoria volt majdnem hogy papír. Az idiota szerelő nem szedte ki a kesztyű tartót, úgy erőszakolta bele.
-
just
aktív tag
Tehát padlógáznál írja ki 1800-2000 körül vagy már alacsonyabb fordulaton is? Hiba eltűnik ha elengeded a gázpedált vagy csak újraindításnál szűnik meg? Lehetséges okok:: Gázolajszűrő, Egr szelep, injektor(ok), turbó, vagy csak egy szimpla kontakt hiba vagy vezeték szakadás. Egy jó renault diagos pillanatok alatt megmondja hogy melyik.
-
nrbi001
senior tag
-
Doki16
addikt
Mi a véleményetek a 2010-2012 Nissan Qashqai-ba pakolt 2.0 dCi motorokról? Van valami komolyabb bajuk vagy típushibájuk?
-
Skizz
addikt
Hahó
2007-es 1.9dci 130 Laguna aszondja hogy bitte einspritzung prüfen, és nyomatékcsúcson érezhetően fojtja megfele, ugyanúgy "tol", mint 1200-nál, magyarul mintha végig tubólyuk lenne. Mire lehet számítani? Van aki már tapasztalt ilyet?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC (fapad) 169e km, NEM KLÍMÁS 699.990Ft
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB, Kártyafüggetlen, Kijelző enyhén beégve, Garanciával
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest