Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30151) taip válasza metal01 (#30150) üzenetére


taip
senior tag

Ha tavaly szeptemberben aláírtál két év hűséget, nyilván nem lehet kilépni belőle tarifaváltással.
Azt, hogy miért indul újra a hűség, miért nem a régi folytatódik, azt én sem értem, gondolom ez a szokás vagy nekik így jobb.
A kérdés érdekesebb lenne, ha nem lenne hűséged.

[ Szerkesztve ]

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#30152) metal01 válasza taip (#30151) üzenetére


metal01
őstag

Legjobb lesz, ha még egyszer tisztázom ezt velük és egy másik üzletben :)

(#30153) Viktor77 válasza metal01 (#30147) üzenetére


Viktor77
titán

A 800MB-ot minden csökkenti, csak a keret elfogyása után az általad felsoroltakat nem lassítják.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#30154) dptrsk válasza metal01 (#30152) üzenetére


dptrsk
addikt

Van tarifa és készülék hűség is.
Ha a készülék hűség letelik akkor vehetsz új telefont.
Ha a tarifa hűség letelik válthatsz alacsonyabb kategóriába.
Optimális esetben készülékvásárláskor történik mindkettő vállalása.
De vannak ellenpéldák is, mint most a tied.

Ez azt jelenti, hogy a készülékhűséged marad a régi, ha letelt akkor arra nem kell kötbért fizetned ha esetleg a MyTariff-ot fel akarnád mondani idő előtt. Sőt, ha pl a MyTariffban a készülék hűséged lejárta után módosítanak, de a MyTariff hűséged még meg van akkor mondhatod azt, hogy nem értesz egyet a díjemeléssel, s meg szeretnéd szűntetni, s nem kell kötbért fizetned mert már csak a tarifára volt hűséged.

(#30155) #65388800 válasza rgeorge (#30148) üzenetére


#65388800
törölt tag

kértem visszahívást. Vissza is hívtak. Azt mondták rendelhetnék telefont nem tudják miért nem enged tovább lépni. Valamit állított a rendszeren adott egy új jelszót aztán azzal be is léptem. Mondta, hogy várjak egy kicsit amíg újratöltődik minden. Fél órája volt ez. Ennyi idő szerintem elég kellett neki. Belépek és nincs semmi. Eddig láttam melyik tarifám van, mennyi a számlám, mennyit kellene feladni, de ezek most mind eltűntek. Rámentem arra, hogy rendeljek telefont, de most még odáig sem jutottam el mert eltűnt a megrendelés zöld gombja. Átnéztem mytariff-ra és ott meg azt írták ezzel az azonosítóval nem tud telefont rendelni.

(#30156) axioma válasza metal01 (#30152) üzenetére


axioma
veterán

Ne feledd, hogy a mytariff-ban nincs adatelfogyas utani lassitas, hanem teljesen ki is kapcsolnak. Ez a regi mellett szolhat adott esetben.

(#30157) metal01 válasza axioma (#30156) üzenetére


metal01
őstag

Nekem azt mondták, hogy ugyanúgy lassítanak "csak" mint a Smart 4-ben.

(#30158) metal01 válasza dptrsk (#30154) üzenetére


metal01
őstag

Értem. Átgondolom még ezt a tarifaváltást. Ami az előnye lenne a Mytariff-nak az az LTE és a korlátlan hálózaton belüli dumálás.

(#30159) tomp


tomp
félisten

"Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás paraméter módosítása 2015. február 18-án készül el."
Semmi! Ugyan úgy sz@r! Hihetetlen egy cég. :W :W

(#30160) x1port válasza tomp (#30159) üzenetére


x1port
addikt

Mire szàmítottàl ?
Őszintén !

(#30161) polonic válasza tomp (#30159) üzenetére


polonic
félisten

hibáról írtak részleteket?
meg mi is a konrkét hibád?

(#30162) tomp válasza x1port (#30160) üzenetére


tomp
félisten

Őszintén???
Arra, hogy ha már egy erős hangnemű levélre azt válaszolják, hogy 18-án készül el akkor ennél a csöves bandánál menjen is!
117napja okádék. Nem várok márciusig. Jövőhéten megy a panasz az NMHH-nak az összes információkkal. Ha kell nekik a hatósági büntetés hát legyen.

(#30163) Croft-21 válasza club1 (#30139) üzenetére


Croft-21
őstag

Értem amit írsz, de a szerződésben havidíjkedvezményről írnak és én ezt szó szerint értem...

(#30164) rgeorge válasza #65388800 (#30155) üzenetére


rgeorge
addikt

Megint kérj visszahívást. Telefonon is megrendelheted a telefont, mindent, előtte bejelentkezés nélkül tudsz válogatni, ha még nem tudod, melyiket szeretnéd. Sajnos az online rendszer ilyen, én az utolsó két esetben is csak visszahívással tudtam rendelni.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#30165) #65388800 válasza rgeorge (#30164) üzenetére


#65388800
törölt tag

kértem megint :D Kíváncsi leszek ma még visszahívnak-e :DDD

Szerk.:

18-20 óra közöttre állítottam. Mondjuk nem értem, hogy lehet ilyen bonyolult a rendelés. Itt osztják az ész, hogy mindent az interneten csináljunk aztán nem működik semmi.

[ Szerkesztve ]

(#30166) tomp válasza polonic (#30161) üzenetére


tomp
félisten

A hiba oka: a tarifám és a 30GB+4G opció együttes használata okozza a hibát. Amíg be volt ragadva a sebesség azaz hiába volt 30GB+4G-m nem volt sebesség emelés. Javították. Lett limitmentes azaz amennyi a hálózat elbír. Na onnantól kezdve rossz.
Azóta csak hálózaton belüli forgalomra használható normálisan az LTE. Azaz sebesség mérés. Ha nem hálózaton belüli forgalom indul el letöltésként, pár mp elteltével megáll a hálózat és pingelni sem lehet a hálózaton kívüli szervereket.

(#30167) #79335424 válasza tomp (#30166) üzenetére


#79335424
törölt tag

Engem a 4g -s Deezer -re váltáskor rögtön NAT -oltak. Kívűlről megszűntem létezni. Rögtön hívtam az ügyfélszolgálatot. Először volt némi tudatlanságból eredő, gyenge próbálkozás az "ez a csomag ilyen" dumával. Aztán néhány "de nem/de igen" után kiegyeztünk abban, hogy a technikus visszahív és vele folytassam a csevejt. Érdekes, hogy a technikus rögtön értette a szitut és pár perc múlva megint volt publikus IP -m.

(#30168) #65388800 válasza rgeorge (#30164) üzenetére


#65388800
törölt tag

visszahívtak :DDD De nem mentem velük most sem előbbre. Azt mondták várjak egy napot.

Szerk.: Lehet hogy valami el lett állítva mikor visszaállították a fiókomat? 2 szám van a nevemen egyik kártyás másik számlás. Lehet valahol beállítani olyat hogy melyik legyen az alapértelmezett? Vagy hogy melyik számhoz szeretném venni a telefont.

[ Szerkesztve ]

(#30169) rgeorge válasza #65388800 (#30168) üzenetére


rgeorge
addikt

Nem, ha mindkettőt látod az online felületen, akkor bármelyiket tudod kezelni (jogosultságok kellenek hozzá, azt elállíthatták). Esetleg megpróbálhatsz telefonszám + SMS kód segítségével belépni.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#30170) #65388800 válasza rgeorge (#30169) üzenetére


#65388800
törölt tag

és az elállíthatja a normál belépésemet, ha kérek sms-sel kódot a telefonomra?

(#30171) rgeorge válasza #65388800 (#30170) üzenetére


rgeorge
addikt

Nem, az teljesen független attól.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#30172) tomp válasza #79335424 (#30167) üzenetére


tomp
félisten

Nálam 3hónapig tagadták, hogy náluk van a hiba. Majd egy kemény telefon után, érdekes rögtön meg lett a hiba. Mármint szerintük. Ebből az látszik, hogy totál sötétség van náluk.
Na de majd a hatóság rendbe teszi őket. Szerintem már az eleve aggályos törvényileg, hogy a bejelentéstől számítva 117. napon sincs javítva. Ebből 84napig tagadtak.

(#30173) ollie válasza Croft-21 (#30163) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Másold be ide légy szíves a pontos szöveget. Fénykép is jó, ha elég nagy felbontású (olvasható).

***

(#30174) #65388800 válasza rgeorge (#30171) üzenetére


#65388800
törölt tag

és ezzel a belépéssel is lehet telefont rendelni?

Somatom:

Telekomot most büntették meg :D Bár azt nem tudom mi miatt.

(#30175) asdf_


asdf_
veterán

A roamingdij eltorlesere varoknak: HWSW - 2018-ig maradhat a roamingdíj Európában

(#30176) Croft-21 válasza #65388800 (#30168) üzenetére


Croft-21
őstag

Nekem meg azt mondták az ügyfélszolgálaton, hogy vélhetően azért nem tudok wifivel my tv-t nézni a tableten, mert kicsi a netem. 😃 Aztán rájöttek, hogy az IP címemmel lehet a baj...és hogy érdeklődjek a net szolgáltatómnál.

(#30177) #41635072


#41635072
törölt tag

Hello!
Ha kérek egy nano sim kártyát, akkor le kell adnom a mostani simet, vagy hasznalhatom addig, amig az ujat nem aktivalom be? Vagy ilyen csere eseten azonnal deaktivaljak a regit, hogy a "szamhordozas" megoldott legyen?

(#30178) darvinya válasza Croft-21 (#30176) üzenetére


darvinya
titán

MyTv Telenor IP címekkel működik csak.
Mivel így nem tudják előfizetéshez a net-et is fizettetni.
Keres egy klónozót(vagy mi a szösz a neve), ami olyan IP címet mutat az app-nak.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#30179) club1 válasza darvinya (#30178) üzenetére


club1
veterán

Hát nem. Publikus ip címet meg nem tudsz klónozni.

(#30180) asdf_ válasza #41635072 (#30177) üzenetére


asdf_
veterán

Nem te aktivalod be, cseretol szamitott kb. 5-60 percen belul a regi sim leesik a halorol magatol. Hogy kerik-e a regi sim-et, azt meg uzlete es a csere mikentje (ingyenes/fizetos) valogatja.

[ Szerkesztve ]

(#30181) Croft-21 válasza ollie (#30173) üzenetére


Croft-21
őstag

Az előfizető jelen szerződésben meghatározott feltételek szerint igénybe veszi a megrendelt tarifacsomaghoz a telenor által 2 éves határozott idő alatt felkínàlt extra kedvezmény keretet, amennyiben előfizető teljesíti a 4.3 pontban foglalt kötelezettségeket a 2 éves határozott idő alatt havidíjkedvezményre jogosít, az alàbbiak szerint - hipernet médium 2300 ft.

(#30182) dptrsk válasza Croft-21 (#30181) üzenetére


dptrsk
addikt

Tehát van egy extra kedvezmény kereted, ami 2300 havidíjkedvezményt biztosít, az EXTRA csomagok árából.

(#30183) polonic


polonic
félisten

Lehet, hogy egy elég nagy céges flottás előfizetéseihez külön díj ellenében lehet használni az lte-t?

(#30184) Grougon válasza polonic (#30183) üzenetére


Grougon
tag

ott a keretszerződésen múlik, ügyfélmenedzserrel vagy hogy hívják beszélj ő tud mondani bármit hogy lehet elintézni.

(#30185) x1port válasza Grougon (#30184) üzenetére


x1port
addikt

Flottakezelő

(#30186) Olyasmi


Olyasmi
aktív tag

Sziasztok!
Hol lehet kikspcsolni vagy lemondani a hívásértesítő sms-t?

(#30187) dptrsk válasza Olyasmi (#30186) üzenetére


dptrsk
addikt

MyTelenor vagy 1220 vagy személyesen.

[ Szerkesztve ]

(#30188) Olyasmi válasza dptrsk (#30187) üzenetére


Olyasmi
aktív tag

Köszi,akkor jobban szétnézek a my telenor oldalán! :)

(#30189) tomp


tomp
félisten

118nap után a mai napon végre JAVÍTOTTÁK a hibát!!! :C
"Lezajlott a peccs"
Ezzel a dologgal hatalmasat zuhant a szememben a cég. Az biztos, hogy hűséget náluk már soha többé nem fogok aláírni.

(#30190) szabogabor10 válasza tomp (#30189) üzenetére


szabogabor10
veterán

:C
118 nap...te még türelmes voltál, én már 1 hónap után az NMHH-hoz fordultam volna.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#30191) polonic válasza tomp (#30189) üzenetére


polonic
félisten

Most nem a telenort akarom ezzel védeni.

De én ilyen munkakörben dolgozom (hál isten nem a zte-nél :D ). Szóval van némi rálátásom a dolgokra. És tényleg kurvanehéz némely hibát azonosítani, reprodukálni, tesztelni, javítani, akkor a javítást tesztelni.

(#30192) szabogabor10 válasza polonic (#30191) üzenetére


szabogabor10
veterán

A Telenor abban hibás (nagyon), hogy a ZTE-re bíz egy ekkora infrastruktúrát.
Nem mindig abból kell bevásárolni, ami a legolcsóbb...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#30193) #65388800 válasza rgeorge (#30171) üzenetére


#65388800
törölt tag

Lassan kezdem már megunni. Tegnap este 2x is visszahívtam 1-szer elállították majd vissza, hogy tudjak rendelni. De eztán ez lett amit le is írtam korábban sehogy sem tudok. 2. visszahívásnál azt mondták várjak egy napot amíg visszaáll a rendszer. Kérdem én egy rendszernek EGY nap kell, hogy újra működjön? Nem hiszem. 5 percet előbb elhittem volna. Kb le is telt az 1 nap. De ugyan úgy rossz. Beléptem az SMS-es móddal is, de úgy sem tudok rendelni. Jogosultságoknál majdnem minden ki van pipálva.

Most akkor kérjek 3-ra is visszahívást? Vagy mit csináljak? Úgy veszem észre azt sem tudják igazából mit csinálnak. Vagy hogy mi a munkájuk.

(#30194) tomp válasza polonic (#30191) üzenetére


tomp
félisten

Oké persze. De vannak jelek, hogy mintha máshogyan történtek volna a dolgok!
84napig nem találtak semmit? Pedig konkrét adatokat is megadtam nekik töbször. Amikor már erős hangnemben írtam nekik felhívtak, hogy hát akkor kellenének infók. Na itt eldurrant az agyam és szegény hölgyet kemény szavak érték. Tudom, hogy ő nem tehetett erről. Itt is elnézést kérek! 2nap elteltével meg is adtam az infókat. Érdekes ezután már meglett a hiba.
Ameddig az ember viszonylag higgadtan kommunikál a céggel, semmi. Amikor már veszekedik az ember rögtön megvan a hiba.
Az ügynél csak a levelezés volt pozitív a vége felé. Írtam hivatalos leveleket majd jeleztem ezt a fb-on. Vagy még aznap vagy másnap reggel már a levelemmel foglalkoztak.
Reggel javították. Majdnem a hívásukra keltem. Mondtam az illetőnek, hogy hívjon vissza 10perc múlva addig megnézem. 9perc elteltével már hívott is. Jó! Végül abban állapodtunk meg, hogy kiküldi a hivatalos záró levelet de ha a mai nap a tesztelésen tapasztalnám még a hibát, rögtön jelezzem.
Eddig okés. Gond nélkül megy a flac alapú felhős zene szolgáltatás, több egyébb dolgot is letöltöttem.

(#30195) dptrsk válasza #65388800 (#30193) üzenetére


dptrsk
addikt

Ez a Telenor itt egy lakcím változtatás is 15 nap...

(#30196) #65388800 válasza dptrsk (#30195) üzenetére


#65388800
törölt tag

most itt tartok velük :DDD

Szerintük lehetne rendelni. Tegnap átállította a férfi, hogy tudjak rendelni, mert május 17-én jár le ezért február 17-től lehetne. Hát itt tartok :D

"Sajnos ezzel az azonosítóval jelenleg nincs lehetősége vásárolni. Kérjen visszahívást!"

(#30197) #65388800


#65388800
törölt tag

amúgy melyik telefonszámon lehet telefont rendelni?

(#30198) #79335424 válasza polonic (#30191) üzenetére


#79335424
törölt tag

"tényleg kurvanehéz némely hibát azonosítani, reprodukálni, tesztelni, javítani, akkor a javítást tesztelni."

De nagyban könnyíti a megoldást, ha hozzákezdenek. Mert anélkül tényleg "kurvanehéz".

(#30199) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Hipernetet szeretnék hűség nélkül igénybe venni, de így nagyon drága lenne a Huawei E5372 router hozzá. Közel 60 ezer Ft-ot kellene érte fizetnem.
Hol tudnék, ilyen vagy ehhez hasonló routert felhajtani? A vaterán, olx, stb kerestem, de nem találtam. Az usb modem nem jó, mert meg kell osztanom az eszközeim között a netet.

Minden ellenállás hasztalan.

(#30200) club1 válasza szaniszlokar (#30199) üzenetére


club1
veterán

Ezeknek a 4G eszközöknek ilyen (45-50e Ft feletti) ára van. Néha van egy-egy próbálkozó, aki a "kihozott" eszközt elpasszolja az árától olcsóbban, de logikusan a beugrótól jóval drágábban, és a hozzá tartozó előfizetést elfelejti fizetni. Na ilyenkor kerül hamarosan tiltólistára az eszköz.
Hipergagyinetnél azt is vedd figyelembe, hogy ha hűséget nem vállalsz rá, akkor a kedvezménykeret is ugrik. Azaz az extra szolgáltatások rögtön fizetőssé vállnak.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.