-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laca1212 #81997 üzenetére
Váááárjál... most jut eszembe, hogy neked gsx-f-ed van.
Mondom a rossz híreket.
- Nincs diagnosztikai csatlakozó. Az a fajta bukta.
- A váltónál lévő fokozatkijelzőbe csak a 0-2-3 sebességeknek van érintkező, így át kell alakítani.
- Haver ilyen fordulatszám alapján számolósat vett, megkérdezhetem, hogy mennyire vált be neki.Én vettem egy átalakított érzékelőt, megrendeltem minden bögyőt a neten, meggyártottam az elektronikát és magam raktam össze a fokozatkijelzőt. Előnye, hogy pontosan tudom, hogy működik, megbízhatóan működik, magamnak csináltam és olyan is. Hátránya, hogy kis elektronikai hozzáértés szükséges, szerelési készség szintén... és hát elég munkaigényes volt. Kezdve a normális beszereléssel, a vezetékezés, a műszerfalba belevágás, annak kulturált csatlakozót csinálni, hogy le tudd venni a műszerfalat, elektronika, elhelyezés, áramellátás.
-
-
demars
addikt
válasz Laca1212 #81971 üzenetére
Szia.
3 lehetőséged van (típus specifikus, hogy melyiket tudod felszereltetni)
1. Ahogy Kolondrum is írta rádugod a vezérlésnél a diag csatira a kütyüt és kész. Egyszerű, gyors, pontos. Mivel a vezérlés is számol, így lesz némi késleltetés.
2. Ha van a váltóban fokozat kijelzésnek csatlakozója arra kötöd. Ennél picit kell foglalkozni a dologgal, de nem vészes. Ez pontos és gyors kijelzést biztosít, hiszen közvetlenül a váltótól kapja az infót.
3. Ha nincs semmilyen csatid (mint nekem), tanítani kell. Sebesség fordulatszám alapján számol. Leírás van, hogy kell beállítani, bekötni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81988 üzenetére
Persu! Szakmai kérdés: Fékfolyadék nyomás nélküli vezetésére milyen slagot használhatok? A szövetbetétes gumi benzincső alkalmas erre a célra (az van éppen itthon)? A lábtartó alacsonyításom miatt a hátsó főfékhenger és a fék
olajfolyadéktartály között igencsak feszül a cső, 2 centivel hosszabbra cserélném...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #81993 üzenetére
Na ezt jó tudni. Mondjuk én nem raktam be semmi mögé, de én is tudatosan a pirosat választottam hiába kék a motor. Nekem is ez volt a saját tapasztalatom, hogy a piros LED látható mindig a legintenzívebben
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #81991 üzenetére
De azt gyanítom mindegyik ugyanilyen jó - Nem egészen. Bármi mögé van betéve, a piros lesz nagy eséllyel a legjobb, mert annak a sugarai hatolnak át leghatékonyabban és legtovább a színspektrum színei közül. Pl. naplementekor azért látod a pirosnak a napot, mert e légszennyezettségen,meg minden egyéb légköri alkotóelemen már semmilyen más szín nem jön át, csak a piros.
-
-
-
emre
veterán
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #81983 üzenetére
Zavar az eroben. 80-90 evjaratokon jellemzoen nem volt ABS. Ezeken hamarabb blokkol a hatso fek.
Gondolom itt volt a zavar az eroben?
ABS nelkuli kivitel. Erre kivancsi vagyok, hogy lehet veluk jol fekezni, illetve veszfekezni?
Vagy van e valamilyen megoldas amit utolag lehetne felazerelni ami nem engedne allora fekezni a hatso kereket, gondolom az meg muszakin bukna el.
A blokkolas gatloval szerelt kiviteleknel, persze taposni kell. -
Topiccsendőr
addikt
válasz motoflug #81976 üzenetére
Az RX bol a rotax 122 es blokkos a fiatalabbik. Yamaha dt is regi.
A tiz eves peldanyomert a dt bol, rx bol is horror aron lehet megkapni, 350-tol felfele. (Es itt nincs rendszam meg)
A 4T az nemhogy ket embernek nem eleg, de meg egynek sem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #81983 üzenetére
"Az, hogy lehet behúzott kuplungnál, hogy blokkol a hátsó kerék?"
Hát ha beletaposol a fékpedálba (akár behúzod a kuplungot akár nem) tudod blokkolni a hátsó kereket.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #81972 üzenetére
Zavart érzek az erőben. Az, hogy lehet behúzott kuplungnál, hogy blokkol a hátsó kerék? Normális oktatásra mész akkor mindenkire figyelnek személyenként mondják el mit csinálsz jól nem jól és azt a feladatot hogyan kell/ene jól csinálni. Igen,akár meg is mutatják a motoroddal.
CyberPunk666:
Alacsonyabb 30-40km/h-ről csinálj több fékezést,majd ha úgy érzed növelhető a tempó. Nem lesz semmi baj.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #81975 üzenetére
Amíg a fékbetét nem kopott be kicsit, ne húzz max féket hacsak nem kell.
Pontosan lehet tudni mikor fékezel maximális mértékben. Válassz ki egy egyenes szakaszt, gyorsulj fel vagy 100-ra (így könnyebb mert több időd lesz), majd kezd el az első féket egyre nagyobb erő el nyomni. Amikor búgó hangot hallasz (nem lehet eltéveszteni), akkor van a gumi csúszáshatáron. Mondjuk ezt ABS-el nagyon nem kell gyakorolni nyilvánvaló okból.
Ezután már tudni fogod mennyire tud fékezni a motor és ahoz milyen erővel kell a féket nyomni. Utánna lebet gyakorolni hogy egyre rövidebb idő alatt felépíted ezt a fékerőt. (De ugye ennek akkor lenne igazán jelentősége ha sima féked lenne)
ABS lámpát nem kell nézni, érezni amikor működik.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Chrys_
addikt
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81975 üzenetére
Azért ne repüld át a kormányt. Az ellen tudtommal nem véd a sima ABS.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #81975 üzenetére
Safety-n nem voltál még? Amikor én voltam akkor a kis cb500ason kihúzták az abs-t és csak hátsó fékkel kellett megállni a legrövidebb távon belül csak hátsó fékkel. Álló hátsóval a világ legtermészetesebb módján meglehet állni nulla félelem érzet mellett.
-
CyberPunk666
senior tag
Tök jó volt a mai motogp futam, külön köszönet dugynoknek a segítségért
-
motoflug
őstag
válasz Topiccsendőr #81963 üzenetére
Köszönöm!
Enduro es Supermoto vonalon nézelődök leginkább. Az RX már régi, fiatalabbat néznék. A 125 4t nagyon gyenge, ugye?
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #81961 üzenetére
Mondjuk az a baj, hogy abs nélkül a túlhúzás problémássá válik már a gyakorláson is, főleg egy kezdődnek, ezért csak alulról felfele lehet építkezni a fékerőt tekintve. Aztán mindig ott van, hogy ameddig nem blokkolja, addig nem tudja, hogy van-e még tovább.
Abs esetén viszont lehet felülről lefelé, így megtapasztaltja az elérhető lassulást és igazából kap egy visszajelzőt, hogy mikor húzza jól. Ha villan a lámpa, akkor sok. Videojáték lesz szinte az egészből.Nekem is ezt kéne csinálni, csak van bennem némi ellenérzés azzal kapcsolatban, hogy 80-nál besatuzzam a fékeket... De a héten sort kerítek rá valamikor, mert muszáj megtapasztalni és begyakorolni. Persze nem 80-nal indítok az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #81968 üzenetére
Azt azért hozzátenném, hogy pl. a Safety képzésére egyáltalán nem illettek a kritikái, ott semmi felesleges stuntriding nem volt, ellenben nagyon hasznos dolgokat tanítottak motorkezelés terén, és igencsak szorgosan osztogatták a személyre szabott tanácsokat is.
Jegyeztem az értékeket.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #81961 üzenetére
Egy regi 80-90 ev kozotti gyartasu motornal, ha behuzza a kuplungot a hatso kerek pikk-pakk blokkolhat, amelyik tarcsafekes hatul.
F650 el tobbszor blokoltam, pedig igyekeztem nagyon finoman nyomni. Bar az is lehet a fek volt tul harapos, vagy a labam egy bot. .
Ilyen oktatason meg mutatjak a tanulo motorjaval is, hogy meg lehet csinalni amit kernek tole? -
Laca1212
őstag
válasz Laca1212 #81970 üzenetére
Találtam hozzá motorspecifikust. Ez kb. azt jelenti, hogy csak össze kell dugni és ennyi? Semmi henkölés? Bocs, de nem vágom a témát...
-
Laca1212
őstag
válasz Kolondrum #81966 üzenetére
Hmm..hát én nem tudom milyen kell nekem a 2006-os GSX-750F-hez.
(#81964) Horvi:
Köszi!(#81968) Mosquito34:
Szuper lenne, de Esztergom kissé messze van nekem.[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
Tisztelt Nagyérdemű!
Javaslom, hogy jelöljünk ki tabu szavakat(kezdetben legyen mondjuk az "ABS", de igény szerint bővíthető).
Aki a tabu szavakat kiejti/leírja az legyen köteles befizetni egy meghatározott összeget az általatok erre a célra létrehozott pénzalapba.Év végén a befolyt összeg közjegyző jelenlétében kisorsolásra kerülne a tabu szavakat nem használó fórumozók között.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Laca1212 #81962 üzenetére
Itt [link] Attól függ milyen motor és milyen a csatlakozása. Ott be is szerelik.
HSM:
50Km/h 10m,illetve alatta 100km/h 40m,illetve alatta. Aztán lehet menni ilyenre is. [link], [link]
Hehe [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Polemius
senior tag
válasz Topiccsendőr #81938 üzenetére
A fullszintről jut eszembe, ha az olajszint max felett van, az okozhat problémát? (légolajos hűtésű)
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #81961 üzenetére
Milyen tempón, hány méter számít jónak?
-
Horvi
őstag
válasz -Mosquito- #81961 üzenetére
Igen nálunk is ezt mondták el, meg a legtöbb gond ezzel volt, hogy nem fékeztünk elég erősen. De jó párszor le kellett nyomni aztán egész jól belejöttek a népek.
(#81962) Laca1212 Pl. itt tudsz venni.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz motoflug #81958 üzenetére
Szia, ekkora magassaggal inkabb az enduro vonalat eroltetnem.
Rx 125 rotax 123 es 122 blokkal. A tuonoban 122 van, az RS ben 122-123.
Azt nem ajanlanam, nagyon kicsi motor, plane 2 szemelynek.
A dt125 a leggyengebb, de nem annyira hegyes a blokk, mint az RX nel.
Az RX javara a jobb fek, usd villa irhato. Dt eleg fapad, de olcsobb fenntartani. (Bar 11 kw nal saccolom ugyanannyit bir a rotax 122 is)
Vannak viszont erosebb 11 kw os apriliak boven, ha erted, mire gondolok.
Nagyon ritkak, es elgyotortek, hozzaertovel vasarolj mindenkepp.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Laca1212
őstag
Sebességfokozat kijelzőt milyet,hol érdemes venni? Mekkora macera beszerelni?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz motoflug #81958 üzenetére
Az A1 jogsi nem csak köbcentiben, hanem teljesítményben is korlátozott: max 11kW-os (15LE-s) lehet a gép. Azokkal meg nem nagyon fogsz utassal motorozni. Viszont itt a remek alkalom upgradelni a jogosítványt!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Erősen gondolkodoba estem, hogy jó pár év kihagyás után újra motorozzak. Anno inkább cross motorral mentem (125 2t), de mivel van A1jogsim, ezért valami utcait néznék. A probléma annyi, hogy 187cm es 103kg vagyok, ezért nem tudom mik jöhetnek szóba, pláne, ha még kettesben indulnánk el. 125 2t-ben gondolkozom, abban talán van kraft kettőnknek.
-Dt 125
- Rs 125
- Tuono 125, stb.Mit ajánlanátok, nézzek inkább 125 4t-ben? Egyelőre nem mennék nagyobb jogsira, amíg nincs meg a megfelelő rutin.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
válasz -Mosquito- #81933 üzenetére
Érdekes ahol én voltam képzésen ott is azt mondták, hogy a hátsó féket rúgásszerűen kell megindítani vészfékezés esetén. Nha mindegy...
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #81944 üzenetére
Mikor akarod berántani, rátaposni először igazán a fékeidre? Az első életveszélyes szitunál? Nem jobb egy üres úton, parkolóban ezt gyakorolni? Érezni az érzést amikor a golyóid mennek fel a tankra? Pár napja én kerestem egy egyenest, tök egyedül és hátsó fékkel megállás, elsővel, próbálgattam, máshogy nem megy, én nem akarok meglepődni pl egy városban amikor használni kell, hogy mi fog történni. De még megyek és még próbálgatom mert nem érzem 100%osnak.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Btw gondolom hasznos lenne csinálni pár nagy fékezést nagyobb sebességről, hogy szokjam, érezzem, de valahogy nem visz rá a lélek, hogy berántsam a fékeket, aztán meglássam, hogy hogyan lassul az abs-szel.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81935 üzenetére
Egy kérdés minek állsz le vele vitatkozni, hagyd rá, akkor legalább megunja hogy nem szólnak hozzá, ez lenne a legértelmesebb megoldás.
Amiket állít úgy hogy sosem ült olyan motoron, erre mit lehet mondani, rá kell hagyni fel sem venni, had írogasson magának.
Hidd el és ezt másnak is írom, hagyjátok, azt majd lemorzsolódik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
horvathkrisz
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81940 üzenetére
A múltkor megsértődött és Read only állapotban volt hetekig. Sajnos már nem emlékszem, hogy mivel sikerült ezt elérnünk....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
Köszi a segítséget, majd ha lejön és a cseréig eljutok van valamire amire oda kell figyelni?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Nem hiszitek el mekkora királyság, béke honol lelkemben, látom itt egyesek a hajukat tépik már. Nagyon nagy feature, simán megéri a pézt...
Tudod milyen nyugis a topik azóta? Csak a hsz számok ugrálnak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81935 üzenetére
A múltkor mivel sikerült megsérteni? Nem emléxem már sajnos....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Ne! Nem kell.
Semmivel nem vagy jobb. Nem objektiv ervek alapjan gondolkodsz, bar azt allitod, de tenyleg melletted senkinek nem lehet igaza.
Nagyon rossz forumfelhasznalo vagy a sajat ertekrended alapjan
Pontosan azt teszed a jelenseg leirasara reagalva, amit leirtam
Es nem tunik fel nekedExplosión de dos tiempos
-
Polemius
senior tag
válasz Topiccsendőr #81910 üzenetére
Tehát az öreg, 2002-es, karbis banditomba önthetek szintetikusat is eztán? (Eddig motul 5100 félszintetikusat használtam.)
Lenne egyébként bármi előnye annak, ha full szintetikusat kapna? -
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81910 üzenetére
"Az elso teleszkop sv nel meg olyan, mint symbiannal a hangos kipu."
Azaz ha tuning olajat rakatok bele akkor alacsonyabb szintű hibáknál kevésbé csillapít?"Olyan felhasznalasnal ugysem erzi az ember."
Tuti hogy én nem érezném, nem is azért kérdeztem. A szokásostól eltérően most otthagyósra viszem a motort a szereldébe, s mivel idén tölti a 13-at és a szervizkönyv szerint ilyen műtéten még nem esett át ha megérett rá akkor ezt is kérem neki."...utcara kb azert cserelnem, hogy lassam, ahogy kicsurog az a nagyon koszos olaj, es tisztat toltok a helyebe. Es olyankor az ember megkonnyebbul."
Hát, látni nem fogom...de majd megkönnyebbülök attól hogy a szaki azt mondja megcsinálta. A pénztárcám meg attól amit majd a végén mond.(#81913) demars!
Kb. 3 éve készülünk Kakucsra, de eljutni még nem sikerült. Ha továbbra is így haladunk pályán nem sokat fogok keringeni vele.
Gond szerencsére nincs vele.(#81916) Lomha 8V!
Köszi! Nekem a fork szóról csak az étkészletben lévő villa ugrott be, pedig tényleg így is hívjuk magyarul is.
Akkor ezt is mondom a szakinak.(#81909) Xaels!
Akkor flex!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Csak amnyi, hogy előre akart mindig csúszni, főleg ha első fékkel fékeztem, de alapvetően nincs gond. Nekem tűnik nagyon lomhának. Pár bzi ma is volt az utakon. A bmw-s d.kő felé centikre előzött ki minket. Mi 85-el. Komolyan mondom centikre, és semmi nem ért vele, mert egom előtt újra ki kellett előzni mert valamiért erős 40-el ment. Öreg öltönyös fazon.
Lomha 8V! Dede, csak ezen már most többet ültek hátul mint a korábbin valaha. Más szelek fújnak..
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81927 üzenetére
Már egy ideje elengedem az ABS témákat, viszont amikor konkrétan nekem van címezve némi rosszindulattal és szalmabáb érvelési hibával, akkor arra azért inkább reagálok... [link]
-
emre
veterán
válasz CyberPunk666 #81919 üzenetére
Moto gp stream: Ez pl. elég rendesnek tűnik
meg itt szoktam keresgélni: Livetv.ru/enx
kezdődik a moto2
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #81924 üzenetére
De jó lenne, csak úgy tűnt mintha feleslegesnek érezni elmondani a frankót ezért csak mondott valamit.
Olyan mint te, hogy ezeknek mit magyarázzak."Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81914 üzenetére
De engem tényleg nem érdekel, igazam van-e. Ha erre menne ki a dolog, minek jönnék ide? De az tény, hogy amíg nem dőlt meg, addig védem az álláspontom, és részt veszek a vitában. Ez így korrekt.
Ami a kuplungot illeti, nem hasból vontam le következtetést, hanem a tapasztalataimból vele kapcsolatban. Mind1, ne menjünk bele szvsz. Nincs elfelejtve a téma, ki fogom próbálni, amit beszéltünk alaposan.
A csapágyas témában pedig szvsz elbeszéltünk egymás mellett, mindamellett megjegyezném, hogy a siklócsapágyak egy fajtája a hidrodinamikus csapágy. A trafónál megbeszéltük a dolgokat, mikor linkelted azt az anyagot, az elég meggyőző volt.Neked érthetetlen, 2017-ben miért vonok le következtetéseket a múltból, nekem meg az az érthetetlen, hogy miért olyan nehéz megérteni, hogy ilyen kritikus rendszernél, mint motorkerékpáron a fék, miért nem akarom az életem rábízni egy olyan bonyolult elektronikus kütyüre, aminek meghibásodása azonnal végzetes következményekkel járhat rám nézve. A sima fék szög egyszerű működésében megbízok, erőt fejtek ki az olajoszlopra, az meg továbbítja a fékpofákra. Szög egyszerű, kb. elpuszíthatatlan rendszer, annak pedig végképp 0-hoz közelít a valószínűsége, hogy mindhárom tárcsán egyszerre dögöljön meg mindkét fékkör, míg az ABS-nél van egy centralizált meghibásodási faktor.
Látod, én is a nemtudomot mondtam az új ABS-ekre. Nem tudom, jobban fékez-e minden körülmények között. Nem tudom azt se, rendelkezik-e a régi rendszerek hajlamára megzavarodni. De azt viszont tudom, hogy az anélküli fék ma is épp ugyanúgy működik mint 30 éve, az összes előnyével és hátrányával együtt.
(#81923) Mosquito34: "A lábfék hatását legjobban tehát akkor tudjuk kiaknázni, ha azt azonnal teljes erővel lenyomjuk – szó szerint belerúgunk."
Erre mit lehet mondani? Akkora FAIL, hogy a fal adja a másikat. ABS-es motorral így kell fékezni, anélkülivel itt már vége is a motorod stabilitásának, és métereket buksz azonnal. Nem akarom bántani a teszt szereplőit, mert maximálisan tisztelem a motorozás iránti elhivatottságukat, de ezt amit itt leírtak sajnos nagyon nem állja meg a helyét. Végigtoltam a Safety Hungary mindkét szintjét (ami most már 3 lenne) és ott sem így oktatták a helyes fékezést.Bicikli vs. motor. Hegyikerékpároztál már úgy komolyabban valaha is normális kerékpárral? Meglepődnél, mennyire hasonlóan viselkednek... Persze, kerékpárral annyi difi van, hogy többet tudsz korrigálni testsúllyal, mint motoron, nyilvánvaló okokból. És ez megint nem hasraütés, hanem tapasztalat.
-
Topiccsendőr
addikt
Talmanak a leirasat egyszer olvastam a motorrevuben, amikor a masterbike volt. Nagyon csunya volt az iras - ugy ertem stilisztikailag, nem az arial szeruseggel volt bajom
Viszont a sorok kozott rengeteg dolgot meg lehetett tudni. Tobbet, mint egy homalykodo koltotol, aki az iveket magyarazza.Szakertonek megsem jo?
Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
Vízen,poros/homokos úton,hogy kell vészfékezni, hogy ne blokkolja a kereked stabil maradjon a gép és hamarabb megállj mint az ABS és ne fetrenberger lengyen belőle? [link] Bicikli vs motor bravó.. Mondom a teszt még mindig áll! Persze persze minden oktató/instruktor hülye csak te kened vágod a dolgot.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #81919 üzenetére
Én se tudom nézni itthon
Ezért járok kocsmábaAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #81918 üzenetére
Hát vót sár, mert esett, de tényleg Katarba ilyenkor eső.....
Nem is volt időmérő mert elmosta. A pálya meg alulról nedvesedik (nemröhög, ezt mondták, mondtam hogy kell egy szakértő). Érted, jön fel a talajvíz, elvezetése meg nincs, mert ugyan nagyon sok mindenre fel vannak készülve, de csapadékra nem nagyon voltak De legalább szépen kizöldült minden, egy öröm nézni.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
dugynok
senior tag
válasz CyberPunk666 #81919 üzenetére
Kodi->ms repo->cs kiegészítő
-
Lomha 8V
addikt
(#81895) Kolondrum: Az előző nem volt ilyen? Vagy azzal nem mentél két személlyel?
(#81899) Xaels: Ha van szúrólángod és nincs körülötte semmi aminek árthatsz vele, akkor forrósítsd fel és engedni fog.
(#81901) canniball: Front Fork néven fut és az SV-ben 12.000- km. után vagy 2 évente kell ellenőrizni/cserélni. Én azt mondom, hogy ha már ellenőrzöd, akkor cseréld is.
(#81904) geresics: Jó döntés. Meglátod, pár hét múlva normalizálódik a vérnyomásod.
(#81911) polimorf: Ezt most komolyan kérdezem: Ez a topik mikor volt utoljára élvezhető?
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #81910 üzenetére
Jóhogy mondod, megint be kellene szereznem valami finom kis gépolajat az első telókba.
(#81914) persuader
Nézd a gp-t vazze, nincs egy rendes szakértőjük.
Féktávon beremegett az első sárvédő és Talma nem tudta megmondani mitől van. Hmm, ez nem igaz, a rezonancia frekvenciával próbálta magyarázni, de nyilvánvaló okok miatt tévúton jár.[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Topiccsendőr
addikt
Jah hogy szalmabab. Igy ertheto.
A jelenseg, ami nalad minden temaban elojon.
Azt valoban ne fogadd el, ami nem arra vonatkozik, vagy hulyeseg. De neked is engedned kell, mert te sem vagy tisztaban rengeteg dologgal, es csak hasbol allitasz sok dolgot. Itt mar nem az abs rol vitatkozunk, hanem arrol, hogy neked igazad van-e. Mint minden temaban. Pl ha mar ennyire objektivek vagyunk, kihasznalnam a lehetoseget.
Egy kuplungrol te megallapitod milyen az olajzasa szetszedes nelkul. Egy siklocsapagy tulajdonsagaihoz egy hidrodinamikus csapagy mukodesebol vonsz le kovetkezteteseket, ami raadasul kb 100 szor kisebb, mint a szobanforgo siklocsapagy! Mondjak meg hajmereszto, a valosagtol teljesen elrugaszkodo megtortent peldakat, amik a mostani tiszta gondolkodasoddal elkepzelhetetlennek tunnek?
Vegig ragaszkodsz mindenfele adatok nelkul, vizsgalat nelkul az elkepzeleseidhez, barmilyen erv johet szembe veled.
Jah, a trafonal meg belem is alltal, pedig ott eleg jo ervem volt, a lenz-farraday torveny!Amugy meg az abs elmenyednel: reprodukalhatatlan a jelenseg mar azzal a bizonyos kocsival, amivel mentel. Nem vizsgaltad meg annak idejen elegge a problemat, kikurtad a biztit, ennyi.
Nem volt szervizben, semmit nem tudunk, erre alapozod az allitasodat, 2017 ben, amikor mar minden mas.
Teljesen ertelmetlen a ragaszkodasod ilyen objektiv gondolkodassal, amit eloadsz.Eljuthatunk egeszen odaig, hogy amig nem merunk meg valamit, labor korulmenyek kozott, addig itt senki nem tud semmit. (En egyebkent erre hajlanek, ha nincs objektiv adat, inkabb a nem tudomot valasztom)
De akkor a te ervelesed ugyanannyit er, mint mindenki mase.
Te megis okosabb vagy. Ebbol sehogy nem lehet jol kijonni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #81874 üzenetére
Én hozattam két flakonnal mert valaki említette, hogy nem kapni mindenhol. Még van a repsolbol is, az megy a bringára.
Jövő héten nagy takarítás, láncot is pucolom. Akkor fújom be vele először majd.Cannibal: azt olvastam, hogy ha nem pályán, verseny körülmények között megy valaki a villa olajjal nem kell foglalkozni. Természetesen ellenőrizd le, hogy megfelelően működik, nem akad, nem szorul és van e olaj folyásnak nyoma. Ha minden rendben akkor nyeregbe!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81908 üzenetére
Szalmabáb amiről te beszélsz az nem az, mint a a szalmabáb nevű érvelési hiba, amiről én.
Nem tudhatjuk, lehet egyszer ez lesz a vesztem, hogy nincs ABS-em, ki tudja, ahogy lehet egyszer egy ABS kedvelő szívja meg, ha meghülyül az elektonikus vezérlés. Nem tudjuk sajnos előre. Viszont azt mindenesetre leszögezném, hogy én nem "tüntetek" az ABS ellen, csupán a ferdítések és illúziók ellen, ami szvsz körülöveszi.
Van kétirányú információáramlás, de mit kezdjek olyan információkkal, amik nem az eredeti álláspontom ellen hoznak érvet? Lásd geresics videóját. Oké, látjuk, kicsit rövidebb úton megállt (60m helyett 57m százról), de ugyanakkor az is üvölt a videóról, hogy kb. végig blokkolva van a hátsó kerék, ami messze van a megfelelő fékezéstől. Ha kicsit le-leblokkol, az tök oké terepen, de ez nem az a kategória.
Nézd, nálam ez az elfogadás úgy működik, hogyha megfelelő, kellően alátámasztott erős érvet kapok azt beépítem, ami gyenge, vagy számomra nem hiteles, vagy releváns, azt nem. Én azért járok a fórumra, hogy megvitassam a dolgokat, és ha kapok erős érvet, nyugodj meg beépítem a tudásomba.
-
polimorf
tag
Észbontó, már lassan élvezhetetlen ez a topik ettől az idióta ABS témától. Nem hiszem el, hogy mindig akad valaki aki előhozza és cukkolja vele HSM-et. Nem lehet elfogadni, hogy neki más a véleménye? Ha ő úgy gondolja szive joga, nem kéne minden hónapban meggyőzni és ezzel offolni a topikot!
(De ez csak az én véleményem erről a hülye témáról.)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #81907 üzenetére
Sracok. Nem azert, de az olaj tema erdekesebb, es hasznos is. En inditottam
Jaigen. Tovabb kepeztem magam a temaban, es a szintetikus olajok mar nem banthatjak semmilyen motor szimeringjet, mert van benne adalek, tehat barmibe lehet szintetikus olajat rakni.
Meg megtudtam jopar dolggot, amit az erdeketekben nem irok le. Szivesen.Az elso teleszkop sv nel meg olyan, mint symbiannal a hangos kipu.
Olyan felhasznalasnal ugysem erzi az ember.
Manualban irva van, de utcara kb azert cserelnem, hogy lassam, ahogy kicsurog az a nagyon koszos olaj, es tisztat toltok a helyebe. Es olyankor az ember megkonnyebbul.
Sok minden kulonbseg nem lesz utana, de termeszetesen tartsuk be a manualban meghatarozott intervallumot.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk a szalmalab az nalad is kemenyen fennall, mert te csak kigndoltad a velemenyed javareszet, de meg abs motoron nem ultel. Illetve robogoval ugy estel el, hogy megallt az elso kereked. (Tudom, semmi sem segitett volna - helyre kell billenteni a disszonanciat )
Nagyon hasonlo analogia az amerikaban a bukosisak ellen tunteto ficko, aki fejserulesebe halt bele.Majd a nem szalmalabakon allo, mas altal tapasztalt, bizonyithato dolgokat egyszeruen ignoralod. Igy nem beszelhetunk klasszikus vitarol, nincs ketiranyu informacioaramlas.
Sok, valoban gyenge ervelesnel igazad van, pl az nem indok, hogy ha sokan egy velemenyen vannak, te meg nem.
De altalaban mindenben hajthatatlan vagy, meg olyan dolgokban is, amikben semmifele tapasztalatod nincs, majd a vitaban a sorrend az allitas (te) -> ellenreakcio, ervekkel (mas) -> fogaskereses az ervekben/ignoralas a beepites helyett (te) -> ellenszenv (mas)Sokszor kifogasolod az embereket a teged ert atrocitasok miatt, de alapvetoen nem azon kellene munkalkodnod, hogy a masik erveleset utasitsd el, hanem hogy beepitsd, vagy elfogadd, hiszen te magad is ezt allitod, hogy forumra azert jar az ember, hogy tobb legyen. De nalad sem ez a helyzet. Te azert jarsz, hogy igazad legyen.
Sajnos javareszt jogosak az emberek reakcioi, ha egy kicsit jobban megvizsgalod a tortenteket.
Explosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
Magyar nyelvű útmutatót sajnos nem találtam az SV-hez, csak angolt, a műszaki angolom meg zéró. Hogy hívják angolul a teleszkópot?
Ez van a mánüelben.(#81899) Xaels!
Csavarlazító nem segít?(#81903) kcsa!
Nem azt kérdeztem hogy milyen olaj kell bele, hanem hogy mikor kell cserélni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
Ennyi volt srácok, én kiszálltam. Ezt a topikot messziről elkerülöm, pá...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
Komolyan minden héten ennyit akartok vitatkozni az ABS témán? Mindkét oldalnak megvan a határozott álláspontja, senki nem tud meggyőzni senkit, akkor mégis mi értelme van ennek...? Ha így folytatódik megkérem a nagyokat hogy engedélyezzék egy "ABS a motoron" topik nyitását aztán lehet ott ismételgetni újra és újra ugyanazt...
Inkább azt mondjátok meg az első teleszkópokban milyen gyakran illik cserél(tet)ni az olajat? Mert hallottam olyat is hogy két évente meg olyat is hogy ha nincs gond akkor nem kell vele foglalkozni, nem tudom kinek van igaza.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest