Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz
norbert1998 #126138 üzenetére
Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.
Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Tőzsde és gazdaság
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen házat vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Politika
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest