Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Shin Chen
tag
Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.
Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni
#126156tboldi
Biztosító állja a javítást?
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok